Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ede verdeeld zijn.

1. Lenneke

Helaas..we werden in een hoekje gezet waar de bediening zelf nauwelijks kwam. Kregen voor 6 personen hoofdgerecht (zouden allen met friet zijn) en kregen daarbij 1 zakje frietjes. Toen we om meer vroegen moesten we lang wachten, en deze stonden zelfs op de rekening! (Nog vreemder omdat op de kaart staat dat het gratis is).

3,4
  2. Heerlijk gegeten, gastvrouw super vriendelijk!

3. Indonesisch Ede

Riana van Wissen

Eerste keer dat we hier gingen eten. We wonen er vlak bij, maar nog nooit wezen eten.
    Alles smaakte erg lekker en de prijs viel ook best mee voor wat je kreeg.
    Ze hebben er een nieuwe klant bij!

4. Vandaag een broodje gehaald. Toen ik het op at in de trein was het brood taai, de kaas zweterig en de sla begon bruin te worden. Niet lekker dus. Op de verpakking kon in zien dat het broodje me ruim drie kwartier nadat het weggegooid had moeten worden is verkocht! Hele slechte zaak! De dame achter de kassa was wel vriendelijk en het broodje groot. Hier had ik alleen weinig aan, omdat ik uiteindelijk de helft heb weggegooid omdat hij gewoon niet lekker meer was.

2,6
  5. Steakhouse Ede

Duidelijk vakantietijd. Normaal gaat het best vlot, maar gisteren duurde alles wel heel lang. Hopelijk volgende keer beter.

6. Gezellig en vriendelijk personeel ook voor dekids' meneu voor de kinderen mag wel wat uit gebreider. Verder prima eten en de sfeer is goed.

7. Erg aardige hardwerkende jongens, altijd in voor een praatje en altijd veel voor weinig en het smaakt prrrrrima ;-)

8. Fijne avond gehad! Heerlijk eten en goede bediening. Komen zeker terug.

9. Goede bediening, lekkere en ruim voldoende high tea hapjes.
    Tip: prijs vermelden incl. thee, is nu excl. thee of andere drankjes.

10. Erg lekker gegeten. Het voorgerecht was ceviche van witvis; het bordje zag eruit als een schilderijtje! Hoofdgerecht was lam met couscous. Echt heerlijk. Had er alleen heel graag iets meer van op mijn bord willen hebben...
    Nagerecht waren aardbeien met hangop en dragonijs; prachtige combinatie!
    Een prima bediening maakte het compleet. Voor herhaling vatbaar!

11. Heerlijk gegeten, de steak was precies zo gebakken als gevraagd. De bediening was ook zeer vriendelijk en behulpzaam

12. vandaag een groentensapje gedonken.. normal moet ik er niet aan denken maar ik ben om.. op aanraden van een dame in de bediening een koudgeperst " bleu" sapje gedronken van Bosbes, Kool, Rode biet, Spinazie, Braam, Appel.. in een word.. HEERLIJK.. en ook nog lekker geluncht.

13. Steakhouse Ede

Zoals altijd weer lekker gegeten bij Amadeus, buiten op het terras. Personeel erg aardig. Per ongeluk stootten we een biertje om, we kregen direct een nieuwe. Hondvriendelijk.

14. Marianne & Marc

Als altijd heerlijk gegeten! En een zeer prettige en snelle bediening. We komen er graag. Dit was beslist niet de laatste keer.

15. Fred van den Bosch

Top gegeten. Het vlees was mals en perfect bereid. Leuke en goede bediening. Echt een aanrader.

16. Jorgens Salakory

Goed eten, geweldige sfeer, echte aanrader! 👌🏾

17. Eten is heerlijk, veel keus op de kaart erg leuk en gezellig personeel maakt het wel dat ik zeker nog een keer terug kom echt een aanrader.

18. Jan Kooy

Zeer lekker gegeten, komen hier zeker weer terug. Prima bediening en goede kwaliteit eten.

19. Nederlands Ede

Huisman

Heerlijke kip. Altijd weer. Dit keer wel andere friet dan gewend. En heeel veel vliegen, dat is niet echt hygiënisch. Maar het blijft een favoriet restaurant met vlotte bediening.

20. Sietske

Heerlijk gegeten!!

21. Isabelle de Gooijer

Dit restaurant is echt een aanrader. Het personeel is erg vriendelijk en het eten en de sfeer zijn ook top. Wel is mij tot 2 x toe opgevallen dat wij na het hoofdgerecht erg lang moesten wachten voor het bestellen van het dessert. De eerste keer was met een groep vrienden. Wij moesten toen toch wat eerder weg in verband met een reservering voor het bowlen na het etentje. En afgelopen vrijdagavond hebben mijn vriend en ik heel lang moeten wachten. Ik heb de serveerster uiteindelijk zelf benaderd. Verder niets op aan te merken, maar dat is nog wel een puntje van aandacht.

22. Roeland de Kort

Super ontvangst met persoonlijke touch.
    Je voelde je gelijk thuis. Ook de service van de diverse werknemers was erg goed, zij wisten van elkaar wat er speelde.

Binnen korte tijd twee keer weest te eten, beide keren erg lekker.

23. Arnold Fickweiler

Prima plek, heerlijk eten!

24. Heerlijk gegeten!

25. Lekker gegeten, goede sfeer en gastvrije bediening.

26. Steakhouse Ede

Adri Tijman

Het was druk, dus het duurde vrij lang voordat het hoofdgerecht werd geserveerd. De ober had dat ook in de gaten, en maakte het goed door zijn excuses aan te bieden en een "rondje van de zaak". Vakkundig opgelost. Prima eten. Onion rings: kleine portie, maar wel lekker. We komen terug!

27. Afhaal en bezorg Ede

Jonathan Pieterse

Binnen een kwartier was de bestelling geleverd. Supersnel maar smaakt nergens naar. Bovendien koud vlees van binnen. Een magnetron chinees is dit. Gatver..

28. Claudia

Heerlijk gegeten, mooie opgemaakt borden. Leuke inrichting en vriendelijke, behulpzame bediening. Aanrader!

29. Nederlands Ede

Van het weekend voor het eerst gegeten bij Juffrouw Tok. Wilde eerst geen recensie plaatsen maar we hebben hier zo'n goed gevoel gekregen dat ik het toch wilde doen. Begin van de avond.. we moesten een tijdje wachten ondanks we wel gereserveerd hadden. Van de jongeman die iedereen bij ontvangst aansprak kon je al merken dat hij er al een tijd werkte en er verstand van heeft. De manier waarop hij rustig bleef en grapjes maakte, ondanks de volle gang, was wonderbaarlijk. Goed begin van de avond. Uiteindelijk aan tafel een heerlijk biertje en lekker waldkornbolletje vooraf. Daarna de kip piri piri heeeeerlijk. We zaten aan de kant van de weg en konden de keuken in kijken wat heel mooi was om te zien. Leuk vrolijk vlot personeel wat de avond nog beter maakte. Toe een heerlijk ijsje en een lekkere Irish koffie met echte slagroom. Echt een top avond gehad, en we komen zeker vaker!

30. Steakhouse Ede

Echt super! Fantastische sfeer, goede bediening en heerlijk eten.