Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ede verdeeld zijn.

1. Grieks Ede

Eten was lekker bediening leuk alleen banken zaten niet lekker waarschijnlijk de stoelen wel.

2. Afhaal en bezorg Ede

Gisteren bij China Town Ede het weekmenu besteld. Deze kwam ik duidelijk zichbaar tegen in de Ede Stad van woensdag 30 augustus met een vrolijke foto van de eigenaar erbij.

Ook kan ik het weekmenu rustig nagelezen op de website in de trein of onderweg. Zeker als ik na een lange werkdag srevige trek heb.

De vriendelijke koerier stond veel sneller dan verwacht voor de deur. Het weekmenu bestond uit gerechten waar duidelijk overna was gedacht en smaakte voortreffelijk. Over de prijs valt niet te twisten een prima prijs kwaliteit verhouding zou ik zeggen.

Ik zou een ieder China Town aanraden, zeker omdat er elke week een nieuw en doordacht weekmenu besteld kan worden. Ook de andere gerechten zijn aan te raden! Daarom verdiende hoge cijfers!! Geen zin om te koken, ik zeg probeer China Town Ede eens!

3. Nederlands Ede

Lau en Grada de Lange

Eens per jaar staan we op de camping Zuid Ginkel en gaan dan altijd meerdere keren eten bij juffrouw Tok, zo ook afgelopen maandag, het was super druk maar het bediend personeel slaagde er wederom in om het een ieder naar de zin te maken en het smaakte weer voortreffelijk. Dikke pluim hoor.

4. Leuke zaak waar je lekker kan eten, niet vet, heel vriendelijk personeel! En laten bezorgen gaat ook prima!

5. Bianca Kuijer

Hebben heerlijk gegeten. Komen zeker nogmaals terug.

6. Steakhouse Ede

Heerlijk gegeten. Prima service gezellige sfeeer. Alleen wel jammeer at voor de kinderen de poffertjes niet in verhouding staat met bijvoorbeeld een menu (ook voor kinderen) met bijvoorbeeld spare ribs.
    Kinder menu poffertjes voor een 7 jarige jongen echt te weing. Staat helaas ok niet bij de beschrijving om hoeveel het zou gaan… onze zoon was wel wat teleurgesteld…
    kom er graag weer eens terug. De steak is gewoon HEMELS!

7. Nederlands Ede

Samen met mijn vrouw gezellig en smakelijk gegeten.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

8. Kranenbarg

Het eten en drinken is heerlijk, de bediening is geweldig en de sfeer is goed!

9. Afhaal en bezorg Ede

De eigenaar/kwal zo arrogant en onbeleefd, eten erg duur en smaakloos. 3 keer een kans gegeven maar nooit meer gun ik mijn geld aan zo een arrogante en onbeleefde kwal/eigenaar. Genoeg tentjes waar je lekker eten kunt bestellen en normaal behandeld word. Dus nooit daar bestellen !!!

1,9
  10. Steakhouse Ede

Lekker eten en erg sfeervol restaurant! Het portie patat had wel iets groter gemogen van ons maar verder top!

11. Heerlijk gegeten. Leuke, nette, vlotte bediening 👍🏻

12. Heerlijk knapperige patatjes, kroketten, kaassoufflés en kipcorns. Niet te evenaren door andere snackbars in Ede Oost/Centrum!

13. Goed eten, fijne sfeer en vriendelijke bediening. Kortom: top restaurant!

14. Het was wederom fantastisch! Heerlijk gegeten en top bediening!

15. Nederlands Ede

Fleur de Weerdt

Goed eten voor een goede prijs. Lekker buiten op het terras gegeten. Ook leuk met kinderen!

16. Grieks Ede

J.J. van Beveren

Heerlijk gegeten.

Perfecte bediening.

Heel vriendelijk personeel.

Gezellige echte Griekse sfeer.

17. Steakhouse Ede

Herman Klumpenaar

Veel en lang moeten wachten. Soep werd koud geserveerd. Peppersteak was niet goed. Veel te taai en te hard gebakken

2,6
  18. Vanavond uit eten geweest bij het pomphuis. Voorgerecht pomphuisschaal, hoofdgerecht kalfslende van ecofields en nagerecht een proeverij! Sfeervol restaurant, top kwaliteit eten en zeer attent personeel! Komen hier zeker terug, geweldige avond gehad!

19. Nederlands Ede

Heerlijk gegeten, uitstekende ontspannen sfeer en vriendelijke bediening. Aanrader en we komen zeker nog een keer terug.

20. Steakhouse Ede

Gezellig gegeten en vriendelijk personeel.

21. Steakhouse Ede

Zeer goed opgeleid personeel, zien alles, er word constant gevraagd of het naar wens is en daar word ook iets mee gedaan! De ambiance is gezellig! Enigste nadeel vond ik de hoeveelheid kleine kinderen die brulde of door de zaak speelde! Maar het geheel is een dikke 9!

22. Het eten bij de Heksenketel was wederom fantastisch. We hebben er voor de 4e keer gegeten. Het personeel is vriendelijk. Voor ons 14 maanden oude peuter hadden ze ook een glimlach en lekker eten gemaakt. We voelden ons erg welkom ook met een peuter. Super restaurant, we gaan er zeker nog vaak eten.

23. Hans de Feijter

De sfeer en het eten was geweldig. Erg gastvrij en de muziek was ook erg fijn om naar te luisteren.
    We komen zeker nog eens terug als we in de buurt zijn.

24. Steakhouse Ede

Eten was goed. Helaas twee stukjes zeen in de steak. Je kreeg niet veel tijd tussen de gangen om het te laten zakken. We komen wel terug hoor😀

25. Heerlijk eten (zowel vlees als vegetarisch) en ruim voldoende porties, fijne sfeer, mooie avond gehad, vriendelijke medewerkers. Hartelijk dank.

26. Nederlands Ede

Arian van den heuvel

De lekkerste kip piri piri van nederland

27. Steakhouse Ede

De ontvangst prima, het eten was ook goed.
    Alleen leek de service ons wel eens vergeten te hebben, gemeten aan wat bij naburige tafels gebeurde.

28. Amerikaans Ede

Dixies is een prima tent als je snel een hamburger wil eten. Echter, wij zijn er nu 2 keer geweest en de 2e keer helaas direct weer vertrokken. Aan het eten ligt het niet. Maar de service van de bedrijfsleidster is verschrikkelijk. Een enorm gestresst persoon dat erin resulteert dat je ze geen welkomgevoel geeft. Zodra je ook maar iets dreigt uit te lopen met het eten voor de volgende shift, wordt er gezegd dat een 3-gangen-menu ineens niet meer mogelijk is. Je kan niet echt rustig eten. Het is snel een hap wegeten en weer gaan. Voor ons niet weer.

29. Even een donderdagavondje bijkletsen met een collega. Dit keer gereserveerd; erg handig want het was gezellig druk. Zoals altijd super attent en vriendelijk ontvangst. Goede en vriendelijke bediening. Dit keer alleen een hoofdgerecht besteld. De lady spareribs smaakten heerlijk! Altijd smullen bij de Heksenketel! Was weer een topavondje!

30. Eten goed, maar we moesten steeds erg lang wachten. Half 7 binnen, en kwart over 8 pas het hoofdgerecht. Voor mijn vrouw het eerste dat ze te eten kreeg. Dessert en koffie daarom helaas moeten overslaan. Ook steeds andere bediening aan tafel.