Planken Wambuis in Ede

Gezellig Herberg-Restaurant op 10 minuten van Ede & Arnhem..

Eten & drinken 9

• do lunch vanaf 12:00 diner tot 21:30
  • vr lunch vanaf 12:00 diner tot 21:30
  • za lunch vanaf 12:00 diner tot 21:30
  • zo lunch vanaf 12:00 diner tot 21:30

Restaurant Planken Wambuis ligt op 1 minuut van de snelwegen A12/A50 en is daarmee een ideale afspreek-locatie bij een bezoek aan de Veluwe, Otterlo, Arnhem (Gelredome), Nijmegen, Ede of zelfs onderweg van of naar Duitsland. Grote, gratis parkeerplaats. Onze keuken werkt hoofdzakelijk met verse ingrediënten waar mogelijk van locale afnemers en boeren. Zo proeft u bij ons de streek tijdens uw lunch of diner. De prijzen zijn redelijk en wij bieden u een comfortable setting met fijne stoelen en een open haard. Verder bieden wij u: een bar, free WIFI, een aparte ruimte voor groepen, verjaardagen, high tea, condoleances of koffietafels, een vergaderzaal met eigen voorzieningen, oplaadpunten voor electrische fietsen, een prachtig beschut tuin-terras, een buiten speeltuin voor kinderen, diverse kindermenu's, vegetarische gerechten, AED (defibrillator) aanwezig, parkeerplaatsen voor minder validen dicht bij de voordeur, een rolstoeltoegankelijk restaurant en terras en er is een minder validen toilet. Wij hopen u binnenkort graag een keer in ons restaurant te mogen verwelkomen. Als u reserveert zorgen wij dat uw tafel op tijd klaarstaat maar het is geen verplichting. Met gastvrije groet, Team Planken Wambuis

• Buffet: € 17,50
  • High tea: € 22,50
Diëten Biologisch, glutenvrij, lactosevrij, suikervrij en vegetarisch
Bekijk onze menukaarten
Foto van Planken Wambuis in EdeFoto van Planken Wambuis in EdeFoto van Planken Wambuis in EdeFoto van Planken Wambuis in EdeFoto van Planken Wambuis in EdeFoto van Planken Wambuis in EdeFoto van Planken Wambuis in EdeFoto van Planken Wambuis in EdeFoto van Planken Wambuis in EdeFoto van Planken Wambuis in EdeFoto van Planken Wambuis in EdeFoto van Planken Wambuis in EdeFoto van Planken Wambuis in Ede

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
Bij het bos, aan de snelweg en landelijk
Toegankelijkheid
Invalide parkeerplaats en rolstoeltoegang
Ambiance
Budget, gezellig, hip, huiselijk, kindvriendelijk, klassiek, luxe, nostalgisch, romantisch, rustig en zakelijk
Voorzieningen
Terras, Wi-Fi, afhalen, catering, high-tea en honden toegestaan
Kinderen
Kinderstoel aanwezig, verschoontafel, vermaak en magnetron (voor kindervoeding)
160 zitplaatsen en maximaal 160 personen in één groep
Personeel