Restaurant verhuisd

6. Pieter

7. Bert

8. Tom Prins

9. Ingrid

10. Zeer gezellig gegeten en gedronken. Prijs/kwaliteit prima.

11. Heerlijk gegeten!
    Je hoeft nooit lang te wachten op je tapas en ook niet op je drankjes.
    Wij waren er toen het hele restaurant vol zat, maar zelfs toen leek het alsof het de normaalste zaak was en ging alles nog even snel als toen het wat rustiger was.
    Lekkere tapas - leuke bediening en gezellige sfeer!! Wij komen zeker terug.

12. Onze ervaring is dat het een drukke tent is.Te veel tafels, maar het eten is prima. Geen lange wachttijden en de smaak is goed, wij komen op een 8 uit.

13. Niet bijzonder goed, maar ook niet slecht. Leuk voor de snelle hap. Sommige gerechten hadden warmer gekund.

14. Riny Bettink

Vaker geweest, lekker eten

15. Lange wachttijden. Alles ligt aan het systeem. Meer dan een uur wachten op gerechten. Continu opdringen voor drinken.

16. Anoniem

Door een miscommunicatie in de bediening en vroegtijdig sluiten van de keuken hebben wij onze laatste ronde tapas niet meer gekregen. Dit had niet ons probleem hoeven zijn, maar de keuken weigerde het nog voor ons klaar te maken, terwijl zij zonder aankondiging om 21:45 uur al dicht zijn gegaan.
    De bediening heeft ons nog een drankje aangeboden, maar dit was wat ons betreft niet voldoende oplossing; we hadden nog honger.

Overigens is het eten vrij simpel.

4,7
  17. Jeffrey Miltenburg

Super gezellige sfeer, nette en schone winkel. Vriendelijk personeel, nemen de tijd voor ook al is het druk. Prijs/kwaliteit voedsel ruim voldoende. Echt een aanrader.

18. We zijn afgelopen zaterdag met 8 vrienden wezen eten bij La Cubanita in Ede. We werden zeer gastvrij ontvangen! de bediening was zeer vriendelijk en lekker vlot. Het eten was erg goed en de drankjes kwamen lekker vlot door.
    Al met al een super gezellige avond gehad en ondanks dat we als een van de eerste binnen kwamen gingen we als laatste weg! ;) We komen zeker terug!

Peter

19. Het vegetarische eten was erg lekker, super veel keus en werd vlot geserveerd. De service was vriendelijk, niets gemerkt van het continue vragen naar nieuwe drankjes.

Enige minpuntje is inderdaad dat de tafeltjes erg dicht op elkaar staan. Als hier wat op gevonden kan worden, is dit echt een super restaurant (vooral voor vegetariers)!

20. Al een paar keer hier wezen eten. Van tevoren gereserveerd, ook een keer met kinderwagen. Verliep allemaal soepel. De tafeltjes staan inderdaad erg kort op elkaar, dat zou misschien een verbeterpuntje zijn. Het eten is gewoon goed, niet alles is mijn smaak, maar er valt niks over te klagen!! Dat je "maar" 2 gerechtjes per keer kunt bestellen vind ik juist prettig, rustig op je gemak eten zonder na een half uur propvol te zitten. Mijn zoon van 12, die echt een slechte eter is (dat lust ik niet), heeft mij er uit gegeten. Bovendien zijn de gerechten van een goed formaat, waardoor je veel verschillende gerechtjes kunt eten. Het is nu eemaal géén restaurant waar je gedresseerd je gangen op tafel krijgt, de sfeer is is ongedwongen. Lieve medewerkers van la Cubanita: tot snel!!

21. Hennie Beekhuizen

Was een gezellig maar vol restaurant waardoor het geroezemoes flink te horen was, desondanks heerlijk gegeten. Voor ons allen was het een verrassing om hier te eten maar we vonden het heel leuk en gezellig.
    Het was ons aanbevolen en we hebben er van genoten, op naar een volgende keer!

22. Als je een glutenintolerantie heb zeker géén aanrader, ook als je geen allergie heb trouwens. Zeer slecht. De glutenvrije kaart klopte voor geen meter, ik kreeg na beklag een nieuwe... ook deze klopt niet.

Personeel keek ons na de zoveelste keer beklag te hebben gedaan, bijna de deur uit. Stonden te smoezen bij de bar waar wij op uit keken. Bij één glutenvrij gerecht "geitenkaas uit de oven" zat brood?? Moest ik bij de volgende keer maar aangeven dat ik er geen brood bij wilde hebben. Maar stond nergens vermeld dat hier brood bij zat. Je moet het kennelijk maar ruiken.

Het eten was beneden maat, we waren met z'n zevenen. Kip nog rauw geserveerd, koffie lauw etc etc.. Hier komen wij nooit meer terug.

1,2
  23. Met 2 personen gaan eten op zaterdagavond. Zéér lawaaierig, geen muziek te horen. Teveel stoelen en tafels in de ruimte. Erg chaotisch, de gerechten werden per stuk gebracht dus samen eten was niet mogelijk. Zelfs de desserts kwamen niet tegelijk. De kwaliteit van het eten was matig, zeker voor de prijs. We hebben er 1 uur gezeten en waren blij dat we naar buiten konden.

3,3
  24. Wij zijn laatst met drie personen bij La Cubanita in Ede wezen eten. De ontvangst was prima, totdat wij een tafel toegewezen kregen. Het tafeltje was erg klein. Toen wij vroegen om een wat grotere tafel, was dat niet mogelijk. Het eten wat geserveerd werd was koud en zout. De pikante varkenshaas was goed te eten. Om eerlijk te zijn vind ik de hype om La Cubanita erg apart. Want zoveel stelt het niet voor.

2,5
  25. Voor mij geen tweede keer. Mijn vrienden kregen hun tapas een kwartier later we zaten om beurten te eten. De ham was oud en hard en de sla in de garnalencocktail leek gewoon uit een zakje van de jumbo te komen. Er zat geeneens coctailsaus in. Verder zaten de tafels zowat gestapeld.

26. Al aantal keren geweest, gezellig druk, afwisselende gerechtjes en voldoende keus. Bediening vlot en enthousiast. Leuke en betaalbare avond gehad.

27. Hapje gegeten met een vriend, het was niet super, zeker nog veel dingen wat verbeterd kan worden;
    - ontvangt (wij werden wel gezien maar niet geholpen).
    - bij binnenkomst loop je direct tegen een tafel aan (zelf aan die tafel gezeten, tocht redelijk als mensen gaan/binnenkomen).
    - de gerechten gelijk serveren.
    - kaart uitbreiden.
    - de carpaccio was niet op temperatuur, te koud!!
    - er word niet gevraagt of alles na wens is (ook niet bij afrekenen).
    - cremé brulee dreef in het bakje.
    - 2 gerechten per keer is best weinig.

Aantal gerechten waren lekker maar het kan beter!

3,7
  28. Al met al een leuke avond gehad, maar de kwaliteit van het eten vind ik ver onder de maat. Zaten best hapjes bij die goed smaakten, maar veel brood, wraps waar bijna geen vulling in zat, en ossejaaspuntjes (wat het meest malse stukje rund behoort te zijn) waren gewoon hompen taai doorbakken rundvlees. Wijn is aan de prijs. Leuk voor een keer, maar helaas niet voor herhaling vatbaar.... Jammer.

5,5
  29. Afgelopen zaterdagavond met het gezin wezen eten. Op elkaar gepropt met veel herrie. Gerechten worden gebracht wanneer het uitkomt. Als ze met het eten net zo snel zouden lopen als met drinken dan komt het goed. Gewoonweg slechte tent. Echt veel te duur voor wat je krijgt. Uiteindelijk betaal je inclusief drinken € 50,- per persoon. Aan het eind hebben we nog koffie genomen. Na de tijd kwamen ze nog met een nagerecht dat een half uur daarvoor was besteld. Erg rommelig. Eens maar nooit weer.

4,1
  30. Bij binnenkomst ruikt het restaurant erg naar gebakken gerechten. Beetje ranzig. Serveerster wist niet welke rode wijn de huiswijn was. Gerechten waren duur en niet erg bijzonder. Dan is het best duur om hier te eten. Kraanwater werd niet geserveerd en voor niet opgegeten tapas moet je extra betalen. Wat een belachelijke regel. We hebben 1 tapas verstopt in een servet omdat we deze niet lekker vonden, veel te vet.

31. Ik heb hier gegeten. Erg volgepropt restaurant. Het eten was wel erg goed. Hele diverse keuze. Alleen het was veel te weinig. Van twee hapjes per keer kan je je niet vol eten. Had daarna nog zin in een patatje. Schroef de gangen maar op naar drie gangen per keer!!

32. Geen hoogstaande gerechtjes. Vrij smakeloos en afgevlakt. Geen vers product kunnen ontdekken.

2,5
  33. Omdat het eten niet tegelijk op tafel komt is het heel onrustig. Elke keer weer een serveerster met een paar schaaltjes, weer vragen voor wie het is. Zo kom je nooit tot een gesprek. Heel veel herrie en de kwaliteit van het eten is ook niet best. Eens maar nooit meer.

34. Gisteren bij La Cubinata Ede gegeten met ons eetclubje. Restaurant is, net als andere vestigingen trouwens, volgepropt met tafels waardoor er niet of nauwelijks ruimte is tussen de tafels. Lawaaierig en sfeerloos.

Dat zou nog niet zo erg zijn geweest als het eten goed zou hebben gesmaakt. Maar dat stelde niets voor. Van niet goed gegaarde (zeg maar rustig rauwe) smakeloze garnalen, tot vette kleffe champignons en garnalenkroketjes of wat daar voor door moest gaan. Bestellingen die niet door kwamen of dubbel of verkeerd. De rest stelde ook weinig voor.

Dat dit restaurant kennelijk op sommige avonden vol zit is mij een compleet raadsel. De bediening probeert zijn best te doen maar meer dan dit wordt het niet. Een eenmalige actie dus!

2,4
  35. Afgelopen zaterdag hier wezen eten. De keuze uit gerechtjes viel ons behoorlijk tegen. Ook is het eten vrij zout waardoor de kwaliteit van het eten ons tegenviel. Bediening was vrij goed. Voor ons een eenmalig bezoek.

36. Het eten was lekker, wij zijn al vaker geweest maar dan bij de andere vestigingen dus we wisten al dat het goed was. Echter wat kleine puntjes;
    - Bijna bij alle gerechtjes kregen wij steeds aioli, bij de uienringen hoorde een piri piri saus (deze zijn wij ook gewend), dus wij vroegen om de piri piri saus waarop de serveerster met haar ogen rolde en wegliep! Daarna kwam ze terug met chili saus. Uuuhh, er stond toch piri piri saus? Ook bij de patatas bravas kregen wij niet de saus die op de kaart stond.
    - Ook wilde 1 van ons een speciaal biertje, deze waren op werd er verteld, dan maar een desperados, maar die was ook op! Beetje vreemd.
    - Ook jammer dat je hier niet op de muren mag schrijven, dit mag bij andere vestigingen wel, en geeft een bepaald leuk sfeertje!

37. Wij zijn afgelopen zaterdag geweest. Wij vonden het eten prima! Veel keus en ondanks de drukte niet lang hoeven te wachten op de gerechten. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

38. We hebben redelijk goed gegeten, al variëren de gerechtjes wel van behoorlijk chemisch van smaak (hamburgertjes en kispiesjes) tot te droog (rauwe ham en eendenfilet) en soms bevroren vleeswaren (carpaccio) tot heel erg lekker, al zat het meeste er ergens tussenin. Toen we er met het gezin (2 volwassenen, 2 kinderen) waren, was het op een dinsdag afgeladen vol en daardoor heel erg lawaaiig. De serveersters hebben duidelijk de opdracht gekregen veel drankjes te slijten, want om de haverklap werd gevraagd of we nog wat te drinken wilden hebben. Kortom: leuk om een keer te hebben gegeten en we gaan over een jaartje of zo vast nog wel een keer naartoe.

39. Gisteren wezen eten bij dit restaurant, concept is wel goed maar nog wel chaotisch. Serveersters zijn nog erg aan het zoeken naar de tafel nummers waardoor ze de aandacht voor de gasten vergeten. Gerechten duren af en toe wat lang. De puntjes moeten nog wel op de i.

5,1
  40. We hadden gereserveerd op de donderdag na de opening, maar werden gebeld en er werd gevraagd of we ook op vrijdag of zaterdag konden komen want het restaurant was te vol. Dat hebben wij met pijn en moeite geaccepteerd.

Eenmaal bij aankomst waren er nog maar 2 tafels bezet, de eigenaar had een meisje van de bediening bij zich die na eigen zeggen ingewerkt moest worden, ze stond erbij voor uitleg. Na onze uitleg heeft meisje ons de hele tijd bediend, in onze beleving erg gehaast en nauwelijks oog voor details, zoals bordjes die leeg waren. Het is raar dat een ondernemer aandacht wilt geven aan de opleiding van de bediening, maar vervolgens wegblijft.

Het eten was goed, behalve de gehaktballetjes die waren extreem droog. Na 2 uur gingen we afrekenen en toen bleek dat we helemaal geen €17.50 moesten betalen, maar het weekendtarief van €22.50. Achteraf gezien werd ons dus duidelijk waarom we gevraagd werden om in het weekend te komen. De inrichting en overige tapas waren verder wel mooi en van goede kwaliteit.

4,9
  41. Gisteren dit nieuwe restaurant uitgeprobeerd. Het was druk en (daardoor) erg rumoerig. Desondanks hebben wij een prima avond gehad met leuke en lekkere gerechtjes. Aan de slechte afzuiging van de baklucht wordt gewerkt werd ons verteld. Een aanwinst voor Ede waar we zeker nog eens gaan eten!

42. La Cubanita in Ede is een nieuw restaurant in Ede waar ik niet voor een tweede keer naar toe zal gaan. Het concept is prima alleen de uitvoering was knudde, teveel mensen waardoor je lang op je gerechtjes moet wachten. Alleen wat het drinken betreft zijn ze snel en vragen dus constant of je nog wat te drinken wil. Nee voor ons geen tweede keer hier naartoe.