Hier zie je hoe de meningen over de Kreta verdeeld zijn.

1. Grieks Ede

Heerlijk gegeten!! Vriendelijke bediening, lekkere gerechten. Leuke aankleding binnen, veel curosia!

2. Grieks Ede

De ontvangst was al niet om naar huis te schrijven. We liepen naar binnen en niemand die je welkom heette of naar je reservering vroeg. Vervolgens de hele avond op 1 ice thea moeten teren. En het eten was echt matig tot slecht. De vis was echt allemaal gefrituurd. De zalm, smaakte niet eens naar zalm. De soorten vlees spies, was 1 stukje anders vlees. De rest was hetzelfde. Het personeel wat er 28-11-2016 liep hadden er gewoon geen zin in. Ze zaten gewoon televisie te kijken. Ik begrijp dan ook totaal niet hoe dit cijfer tot stand is gekomen. Of ben ik op de verkeerde dag gekomen? Het is in ieder geval niet voor herhaling vatbaar!!!!

3. Grieks Ede

Ton van de Lustgraaf

Wederom heerlijk gegeten bij Kreta. Alles zeer vers en smakelijk. Gezellige bediening, Griekse gastvrijheid. Doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg mentaliteit.

4. Grieks Ede

De service en het eten was prima! Vooral ook omdat het restaurant helemaal bezet was is het niet zo makkelijk om zo snel en vriendelijk te bedienen! Er was live muziek. Helaas té hard zodat er geen gesprek mogelijk was. Ook geen pauze, wat op zich natuurlijk ook weer goed is, maar niet als je hoopt nog even wat met elkaar te kunnen praten. Tip: volgende keer echt bij de Griekse muziek blijven en tussendoor wat zachter dan komen we zeker nog weer een keer terug.

5. Grieks Ede

Altijd lekker eten, goede service en de prijs kwaliteitsverhouding is super. Daarom een welverdiende dikke 10!

6. Grieks Ede

Fam. Smits

We hebben heerlijk gegeten en de sfeer was super. De bediening is hier altijd prima.

7. Grieks Ede

Familie Wijma

Erg vriendelijk geholpen en goed gegeten.

8. Grieks Ede

Onze tafel werd zonder geluid met gebaren gewezen door de gastvrouw. Gastvrouw was op haar manier' vriendelijk', maar dat kwam vreemd over door haar zware wat norse stem. We hebben heerlijk gegeten en waren verbaasd over de hoeveelheid, omdat wij de prijs erg laag vonden. Eten werd wat ongeïnteresseerd geserveerd door de obers zonder bedrijfskleding. Niettemin hebben wij heerlijk gegeten en waren vermaakt door de ietwat vreemde bedrijfsvoering. Toch zouden wij er weer terug gaan als we weer in Ede komen.

9. Grieks Ede

Inge Gaasbeek

We hebben een gezellige avond gehad bij Kreta, en heerlijk gegeten. En dat voor maar € 16,- per persoon. Een aanrader!!

10. Grieks Ede

Heerlijke ongedwongen sfeer, gerechten zijn authentiek Grieks, puur en smaakvol. Bediening familiair en gezellig. We zaten op het terras en waande ons in Griekenland. Top!

11. Grieks Ede

Heerlijk bij Kreta in Ede gegeten voor een schappelijke prijs. Zeer vriendelijke bediening. Gezellige sfeer.
    Kom er zeker terug, als ik weer eens in Ede ben.

12. Grieks Ede

We hebben heerlijk gegeten bij Kreta in Ede. Het eten is heel goed bereid. Typisch Grieks lekker gekruid en mals. Ook de bediening is leuk, een echte gezellige Griekse familie. We gaan beslist weer een keer terug.

13. Grieks Ede

Altijd weer prettig. Mensen met passie en dat levert een prachtig product op. Niet dat strakke en formele, maar gewoon zoals ik het prettig vind. Top!

14. Grieks Ede

Meerdere keren wezen eten en het was overheerlijk alles goed opsmaak, en de bediening was top, even langs lopen van de dochter die zei dan Hoplaaa en wij ook roepen hoplaaa dus lol genoeg daar!
    Leuk restaurant zeker de moeite waard ook voor de kinderen !!!

15. Grieks Ede

Ontvangst: we werden aan de poort tegengehouden om snel te gaan zitten, want het was druk. Bediening: in snel tempo werd gevraagd wat we wilden en gevraagd: klaar? Het eten was niet warm. Er werd vergeten te zeggen dat je zelf binnen salade kon opscheppen, maar veel bakjes waren bijna leeg. De stifado smaakte nergens naar behalve uien en tomaat, verder heel vlak!

16. Grieks Ede

Dirk

17. Grieks Ede

Ik kom hier al jaren! Meeverhuisd van hun vorige locatie naar hier. Geen andere Griek voor mij, want deze is super! Vriendelijk personeel vol humor en gezelligheid. Grieks interieur die het restaurant extra gezellig maakt en heerlijk eten!

18. Grieks Ede

ton v Lierop

19. Grieks Ede

Voor ons een Grieks restaurant zoals het moet zijn. Gezellige uitstraling met lekker eten tegen betaalbare prijzen. Tip: Kies als nagerecht de warme appel met noten en honing.

20. Grieks Ede

Dave Clayton

Wij eten vaak bij Kreta. De service is vriendelijk en tijdige, de sfeer intiem en echte Grieks! Ook de meest verse olijven in Nederland.

Aanbevolen.

21. Grieks Ede

Echt lekker eten, altijd gezellige sfeer. De ouzo van het huis is toppie, maar vooral het eten is echt lekker.. de bonensoep bijvoorbeeld! Kom er vaak!

22. Grieks Ede

Erwin Arends

Een restaurant wat Griekenland ademt.

- geweldig eten
    - super en snelle bediening
    - geweldige sfeer

Top en een absolute aanrader!

23. Grieks Ede

cees Bekker

Zeer goed gegeten. Vriendelijke bediening. Erg veel gegeten voor een redelijk bedrag. Een aanrader.

24. Grieks Ede

Gisteren weer zoooo lekker gegeten!
    Tesamen met de Griekse muziek en "gelegenheidsdanseressen" een uiterst aangename avond gehad!
    Authentiek, gezellig en zeer smakelijk.

25. Grieks Ede

Wij komen hier al 15 jaar, we gaan wel eens ergens anders eten maar komen hier altijd weer terug omdat het hier altijd zo gezellig is en ook nog goedkoop.

26. Grieks Ede

Prima grieks restaurant, heerlijk eten en een goede (gemoedelijke) sfeer.

27. Grieks Ede

Het is net of je even in kreta bent. Goed en niet te duur. Het beste Griekse restaurant in Nederland waar ik gegeten heb. Gastvrij en gezellig.

28. Grieks Ede

Dit restaurant heeft iets speciaals.

Of het de kwaliteit is of de leuke gastvrouw, het is moeilijk te benoemen. Ik ging hier samen met een kennis eten, maar het was erg leuk. Er was een bepaald soort gemoedelijkheid, daardoor kun je lekker zitten en kun je beter van je gerecht genieten.

De moussaka was ook erg goed.

29. Grieks Ede

Ben hier al meerdere malen geweest,

En iedere keer is het eten wel erg lekker.

Ik heb nog nooit erg lang hoeven wachten.

Sommige zitplekken zijn supergezellig.

Met allemaal fotootjes en dergelijke.

30. Grieks Ede

elke keer weer!

Kreta.. het restaurant waar we al jaren komen.. heerlijk eten en altijd gezellig. Elke keer als we gaan uiteten komen we op de een of andere manier toch weer daar terecht!

Zeker weten een aanraden!

31. Grieks Ede

Welkom in Griekenland,

Dit is dus een Grieks restaurant zoals het hoort te zijn.

Gezellige, sfeervolle mensen, waar je meteen welkom bent.

Het eten zeer lekker, alles vers bereid met super kwaliteit ingredienten. Alles goed van smaak en mooie porties.

Heb hier heel wat keren gegeten, en zelfs met 40 man gegeten op mijn bruiloft, was helemaal een 10!.

32. Grieks Ede

Vanavond daar geweest. Het was wel oke. Niets bijzonders verder, maar wel goed van smaak en voldoende. Wel een minpunt: in plaats van twee lamskoteletjes zat er slechts één in het gerecht. Of twee halve, want ik telde slechts één bot wat kenmerkend is voor één lamskotelet. Misschien één kotelet in tweeën?

Ik heb het gemeld aan de gastvrouw, maar zij dacht daar anders over. Dit is niet goed opgelost en ja, dan maar geen toetje.

33. Grieks Ede

Iedere keer dat we hier komen, worden we verwelkomt alsof we familie zijn. Heerlijk!

Het eten is prima. Mijn favoriete Griekse restaurant tot nu toe.

34. Grieks Ede

Onze favoriete Griek om de hoek! Met Grieken in de familie zijn we kritisch m.b.t. Grieks eten, maar hier smaakt het heel authentiek. Geestige en huiselijke bediening, waar je even aan moet wennen, maar waar je je al snel erg thuis bij voelt. De feta, de taramas en de forel zijn aan te bevelen! Helaas zijn we net verhuisd, maar als we in Ede zijn, gaan we hier zeker eten!

35. Grieks Ede

Dit is nou de echte Griekse keuken.

Altijd is het gezellig en je wordt verwelkomd alsof je echt bij de familie komt eten.

"Kom! Zit! Lekker eten, wel betalen!"

Muziek of wijnavond is zeker aan te raden.

36. Grieks Ede

Cor van Ommeren

Leuk restaurant, ontspannen sfeer, lekker eten.

Kinderen geen probleem.

Wij komen hier graag met ons gezin.

37. Grieks Ede

Leuk, gezellig, lekker! sfeervol restaurant met een pittige tante aan het roer!

38. Grieks Ede

Een zeer goede griek. Het is een beetje te gezellig ingedeeld, waardoor het beetje druk aan vult. Maar eten is zeer goed. Een aanrader voor idereen die snel, lekker en goedkoop willen eten!

39. Grieks Ede

niks meer aan doen!!!

40. Grieks Ede

gewoon perfect

41. Grieks Ede

Dick uit Akersloot

Zo hoort een Griek te smaken!

Vorige pagina