Happy Thai Corner in Ede

Happy Thai Corner laten bezorgen?

1. Een afhaal/bezorgrestaurant. Belden keurig na precies de voorgeschotelde 3 kwartier aan. Eten was lekker, een 7,5, waar ik gezien de enthousiaste reacties op de eigen website toch een 9 had verwacht. Van de gecombineerde voorgerechten, de Happy Mix, sprong vooral de springroll eruit, verse groente in een vel, zeker met 1 van de 3 meegeleverde sauzen. Heerlijk. De Phad Thai Kai (noedels) was een beetje flauw, en de Phad Phak Ruammit (groentenbijgerecht) en Neua Phad Nam Man Hoi (rundergerecht) dreven in een te dunne oestersaus. Mijn vrouw vindt pittig snel te overheersend, maar bij Happy Thai Corner is niet pittig ook echt niet pittig. Hadden iets meer accenten uit de fameuze Thaise smaakwaaier in gekund. Hoeveelheid was goed. Gaan we nochthans zeker nog een keer doen.

2. Manon

3. Manon 17 punten

Gisteren Thaise rode curry met kip besteld (Kai phad phrik toa) en rijstflensjes (Kwoi tiauw loei souan) met pittige zoetzure saus. Het was ontzettend lekker. De smaak van de rode curry was erg verfijnd, de kip boterzacht. De rijstflensjes waren lekker met verse groenten en de saus maakte het voor mij compleet. Eerder al een andere curry met kip besteld (Kaeng massaman kai) die om te smullen was. Het eten wordt goed verpakt zodat het lang warm blijft. Een echte aanrader!