Dixie's in Ede

Great food, small prices

Van Dijkeplein, 1 minuut lopen.
    Overdekte Hoogvliet parkeergarage, uitgang Maanderweg. 10 seconden lopen.

wo vanaf 17:00
do vanaf 17:00
vr vanaf 17:00
za vanaf 17:00
zo vanaf 17:00

De smaak en de sfeer van the U.S.A. Je vindt het bij Dixie’s!
Waan je in een jaren ’50 rock’n’roll film op onze American diner bankjes en geniet van een runderhamburger zoals hij hoort te zijn!
Luister naar de heerlijke muziek uit die tijd, en werp af en toe een blik op de tv-schermen, waar altijd wel wat leuks te zien is. Een concert, prachtige foto’s en in de winter regelmatig de open haard!
Een lekkere koude “Bud(weiser)”of een romige milkshake erbij en the American feeling is compleet!
In de zomer natuurlijk ook lekker eten op ons prachtig gelegen terras.
Niet te vergeten: Dixie’s is zeer friendly voor je portemonnee!
Waar anders krijg je een compleet 3-gangenmenu voor only 16,99?? Of een hoofdgerecht met alles erop en eraan voor een tientje? Bijvoorbeeld een halve gegrillde kip of spareribs in 3 verschillende smaken.
Ook krijg je "on the house" nacho’s en salsa voorafgaand aan je diner!
Kies uit de hele kaart(enkele gerechten hebben een kleine toeslag)
En bij Dixie's doen we niet moeilijk, het 3-gangen menu geldt iedere openingsdag!
See you soon!!

1409801955 70
1419922728 72
1484020960 86

1. Rob Bloebaum

Het is een heel leuk Restaurant was heel erg gezellig.
    En het eten was heel erg lekker. En leuk personeel werken heel hart en de zweer was erg mooi. Ik hart het gevoel dat ik in American was.
    En we waren voor het eerst Dixie American Restaurant en dat was heel erg leuk. En ik hoop.
    Dat we vaak bij jullie komen eten want dat is het wel waart.
    Groetjes van Rob Bloebaum.

2. Goed gegeten bij dit leuke en sfeervolle restaurant. Top eten voor een goede prijs!

3. Wat een slechte ervaring. Met 5 man en 3 kinderen hier wezen eten. Ik nam de runderburger, ander een kalkoenburger. Toen ze het kwamen brengen heb ik nog dubbel gecheckt dat iedereen kreeg wat ze hadden besteld. Mijn rundburger was wel erg droog, en de tafelgenoot die kalkoen had besteld had maar een hap genomen. Wat bleek? Ik had de kalkoen voorgeschoteld gekregen, de ander de runderburger.

Personeel geroepen en gevraagd hoe dit kan. Ze gingen het overleggen.. Toen kwam ze terug en zei dat ze de bestelling goed hadden aangegeven. Of ik nog wist wie de bestelling precies naar de tafel had gebracht? Ik zei dat dat niet mijn probleem was, en vroeg of ze het in orde gingen maken. Dat wilde ze niet, "want goed geleverd". Ik vroeg om de manager te spreken, na wat gestrubbel mocht dat. Manager vertelde mij dat ze in principe geen tweede burger maken/brengen, zeker niet aangezien hun obers vlekkeloos werk hebben geleverd. Na wat stemverheffing mijnerzijds, met wat nieuwsgierige blikken van andere klanten om ons heen, ging ze akkoord. Van een excuses was echter geen sprake. Ik vroeg nog of ze dacht dat ik daar stond te liegen, en wat ik daarmee in de vrede dacht te bereiken. Ze bleef stil.

Eens maar nooit weer.

4. Ik heb hier vorige week gegeten. Ik ben echt heel ontevreden over dit restaurant. Het voorgerecht (carpaccio) was heel slecht, dit was zo koud (het was nog net niet bevroren).
    Het hoofdgerecht ging, de gamba's waren te ver doorbakken. Het toetje was heerlijk.

Ik zou hier zelf nooit meer gaan eten. Dan is het nog heel veel geld en kan je beter een frietje gaan halen.

5. Dixies is een prima tent als je snel een hamburger wil eten. Echter, wij zijn er nu 2 keer geweest en de 2e keer helaas direct weer vertrokken. Aan het eten ligt het niet. Maar de service van de bedrijfsleidster is verschrikkelijk. Een enorm gestresst persoon dat erin resulteert dat je ze geen welkomgevoel geeft. Zodra je ook maar iets dreigt uit te lopen met het eten voor de volgende shift, wordt er gezegd dat een 3-gangen-menu ineens niet meer mogelijk is. Je kan niet echt rustig eten. Het is snel een hap wegeten en weer gaan. Voor ons niet weer.

6. R. van Es

We hebben heerlijk gegeten met 2 volwassenen en 2 kinderen. De gerechten zijn goed bereid en je krijgt voldoende op je bord. Bediening is vriendelijk maar naar mijn gevoel te onervaren.
    De problemen kwamen echter bij het afrekenen, toen stond er voor ruim €32,50 te veel op de bon. Rekening €146,50 i.p.v. 113,25.
    Met de bedrijfsleidster de gehele bon nagelopen en omdat wij dit bij de kassa moesten doen viel dit bij andere gasten op. Vervolgens kwamen toen meerdere mensen met opmerkingen over de rekening, dit tot grote irritatie van de bedrijfsleidster die steeds geïrriteerder begon te spreken.
    Geen prettige afsluiting van een gezellig etentje.

7. Geweldige ervaring, lekker eten, snelle attente bediening nette prijs. We komen zeker terug

8. keesenhenny

9. Sjoerd Bakker

10. Wieke en Co.

Wat een leuk restaurantje. Leuke ligging, aardige mensen, goed eten voor een prima prijs. We belden om 19u of we met een groep van 16 man nog konden eten en dat werd gewoon geregeld. Echt leuk!

11. Vincent Kuijk

Goed eten voor normale prijzen. Prettige ervaring zelfs met klein kind. We zullen hier zeker terugkomen.

12. J.Hermsen

We hebben met 6 man lekker gegeten en een leuke avond gehad. Één minpuntje... als er op de kaart een halve kip staat, en je krijgt nog geen kwart, kijk je toch raar op... Dat was jammer, verder dik tevreden.

13. Anoniem

Al meerdere keren gegeten en ik verbaas me nog steeds over het geweldige eten voor een relatief lage prijs.
    De bediening is meer dan vriendelijk en stelt alles in werking om het je naar de zin te maken. Ik heb dit de laatste keer ook ervaren doordat een tafelgenoot een voedingsallergie heeft; er werd meegedacht en de keuken heeft echt zijn best gedaan op een heerlijke maaltijd.
    Ik kom hier erg graag.

14. Eric van der Ent

Prima gegeten voor een top prijs. Gaan we zeker nog eens doen.

15. H.de Kruijff

Voor de eerste keer in Dixie's gegeten. Het is een leuk restaurant waar je voor een goede prijs lekker kunt eten. Voor herhaling vatbaar.

16. francisca

Heerlijk eten voor een leuke prijs. Alleen lang wachten voordat gerechten komen. Lastig met ongeduldige kinderen. Er werd wel aangeboden om het hoofdgerecht voor het kind eerder aan te bieden.

17. Je kunt er heerlijk eten voor een goede prijs. Voorheen stond de Mayo en Ketchup op tafel. Dat was lekker Amerikaans en praktisch.

18. Leuk restaurant op een unieke locatie in Ede, ontvangst is vriendelijk en het eten is zeer zeker de moeite waard.
    Wij zullen dit restaurant ook aanraden in onze vrienden kring.

19. van Wageningen

We hebben heerlijk gegeten, met 8 personen, alle gerechten kwamen voor alle personen tegelijk, iedere gang weer. Leuke bediening, gastvrij onthaal en staan meteen voor je klaar als je wat vraagt. Het eten was uitmuntend, was voor ons de eerste keer hier eten, we komen zeker terug.
    Helemaal top!

20. Mieke

21. Leuk restaurant in centrum van Ede! Echte aanrader en het proberen waard, zeer vriendelijke bediening, en het eten is super goed! Prijs kwaliteit is hier prima in orde !

22. Rob en Yvonne

Met 5 personen gegeten. Allerlei voor-, hoofd- en nagerechten uitgeprobeerd. Kwaliteit is uitstekend, biefstuk lekker gebakken en de andere vleesgerechten heerlijk mals. Het personeel was super vriendelijk en behulpzaam. Op een woensdagavond is het wat rustig, maar erg gezellig.

23. CvE1975

24. H&A vd Berg

Al een paar keer geweest. Altijd lekker. Wraps, burgers, frietjes voor de kinderen, allemaal goed. Gerechten lekker op smaak. De mix van hapjes vooraf zijn echt lekker. Zorg wel dat je dan echt goede trek hebt want in combinatie met hoofdgerecht en toetje zit je echt bomvol.

Kleine kaart, maar daarom ook altijd goed voor elkaar. De maiscorn is bijvoorbeeld ook erg lekker. Wij komen hier graag regelmatig terug. Met en zonder kinderen geen probleem!

25. Erik Aalbers

26. Kom je binnen, vragen ze: wil je wat drinken of eten? Geef je als antwoord: we willen graag wat eten en drinken, krijg je als antwoord: de keuken is gesloten, jullie kunnen alleen wat drinken. Oke, nou dan wat drinken. Vervolgens krijgen we onze bestelling en daarna volgt gelijk de bon met de mededeling: voor alleen drinkers blijven we niet open. Of we ons drinken even snel kunnen opdrinken. Zeg dat dan gelijk. We wilde er ooit nog eens gaan eten met een groep. Maar dat doen we dus ook niet meer.

27. Met een groep van 23 personen verjaardag gevierd. Top avond gehad. Ondanks dat er aan de andere kant van het restaurant nog een groep van 30 personen zat is alles vlekkeloos gegaan. Alle hoofdgerechten op tijd en uitstekend van kwaliteit. Complimenten aan de kok(s). Bediening was top!

28. Heerlijk gegeten in een leuke Amerikaanse sfeervolle locatie voor een goede prijs/kwaliteit verhouding, 3 gangen menu voor 15 euro is zeker voor herhaling vatbaar!

29. Leuk restaurant, niet te formeel, nette prijzen voor een redelijk lekkere Amerikaanse hap. Bediening was goed, ook al snapte een jong obertje blijkbaar niet dat verse jus niet uit een flesje komt. De hamburger had voor mij iets teveel kaas (had ook zonder kunnen bestellen). En de patat mag van mij wel iets steviger, doch typisch Amerikaans, zo. Toetje (caramel sandwich) was waanzinnig goed!! Kortom leuk om eens een hapje te gaan eten als je niet meteen veel geld kwijt wilt zijn. (wij hebben met z'n vieren uitgebreid gegeten, met voor- en nagerechten en de nodige drankjes voor nog geen 35, p.p.) Nog wat meer aankleding met americana zou leuk zijn, krijg je een beetje een T.G.I.Fridays experience..

30. Het eten was wel lekker maar de bediening is niet zo vriendelijk. Toen mijn zoontje van 1 jaar ging huilen kwam de ober vragen of hij stil wou zijn, want de andere hadden er last van. Voor mij geen Dixie's meer!

31. Dixie's is echt een aanrader. Ik heb er pas gegeten en heerlijk dat het was. Het eten was ook leuk gepresenteerd op de borden en wat ik altijd belangrijk vind dat ze vragen of het smaakt en dat deden ze in dit restaurand ook. Super sfeer.Super kwaliteit en leuke prijzen dit restaurant is echt geweldig.

32. koolmees

Heerlijk met 20 personen gegeten. Goede reacties uit de groep. Was super verzorgd werd mee gedacht met samen stellen van ons menu. Zeker aan te raden voor personeels uitje. Je heb echt waar voor je geld. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

33. Marco en Sharon

Heerlijk gegeten in Dixie's gerechten waren heerlijk. Door de duidelijke beschrijving ons de gerecht namen, hoef je niet bang te zijn iets nieuws te proberen. Je krijgt echt waar voor je geld en eten in overschot! Zeker een terugkeer voor ons.

34. Love2eat

Eindelijk wat anders in Ede. Super leuk restaurant met bijpassende top bediening.
    Met de hele familie gezellig en heerlijk gegeten in super leuke Amerikaanse ambiance. We waren met een groot gezelschap, inclusief vier kleine kinderen. Iedereen heeft genoten, ook onze kleintjes. Bediening erg attent wat betreft de kinderen, héél fijn!

Tot de volgende keer!

35. ingrid en danny

Voor de zoveelste keer heerlijk gegeten, goede en leuke bediening, heerlijke garnalen kroketten en een gezellige sfeer! Zeker een aanrader.

36. pim mauve

Heerlijk ongecompliseerd american-style lekker eten. Een gezellige inrichting en een menukaart zonder moeilijke dingen. Veel keus, voor ieder wat wils..
    Zeker een terugkerende locatie.

37. Patrick1980

2e Paasdag hier weer lekker gegeten en voor een eerlijke prijs, bediening is erg attent en het ziet er erg gezellig uit binnen.
    Helaas was er een familie met een kind wat maar niet stopte met huilen, hier kan het restaurant niks aan doen natuurlijk maar ik snap niet dat die ouders daar niks aan deden.
    Ondanks dit komen wij hier zeker terug!

38. jolanda roskam

Altijd lekker eten :-) geen moeilijke gerechten! Smaakvol! Bediening gezellig! Gewoon relaxte avond! Onze hond mag ook gezellig mee! Die ligt lekker met zn bips tegen de verwarming!

39. Gisteravond met de hele familie wezen eten.. Het eten viel tegen, zelfs degene die er voor de 3e x kwamen vonden het tegenvallen. De service is echt bagger! Of ik mijn zoontje van 16 maanden even stil kon houden want er konden weleens andere gasten last van hebben!! Mijn zoontje was gewoon aan tafel aan het spelen en ja als je een groot gezin met 2 kleintjes in t midden van het restaurant plaats kan een ander het horen ja! Voor ons nooit meer dixies!

40. Erg goede sfeer en ambiance, goede service met aardige medewerkers. Eten was erg goed, dit is voor herhaling vatbaar. Eten is goed bereid en van goede kwaliteit, geen opmerkingen. Drinken is goed, geen opmerkingen. Al met al een goede zaak waar je echt goed kan eten. Degene die amerikaanse kunen waarderen maar ook voor degene die dat niet doen want dixie`s is echt een goede plaats om te eten.

Groet edwin.

41. Ede heeft een nieuw restaurant!
    We hebben er onlangs gegeten en dit is uitstekend bevallen. Voor wie van lekker eten houdt zonder poespas is dit the place to be.
    De blackened rib eye is echt een aanrader.
    We komen hier zeker nog een keer terug.