De Langenberg in Ede

U kunt uw auto parkeren voor de deur op ons eigen parkeerterrein.

Bezorgrestaurants in de buurt van De Langenberg

5. Betalen Visa Master Card pin

Het eindcijfer is 6. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1193608181 27
1360196556 66
1420168371 62
1426831906 61

1. Gerrie Maas

Enige jaren gelden aten wij een pannenkoek bij de Langeberg.
    Daar zat een stukje glas in, na melding daarvan werd er een nieuwe pannenkoek gebracht.
    De pannenkoek werd in rekening gebracht zonder excuses.
    Gistermorgen drinken wij koffie bij de Langeberg. Ik nam een cappuccino.
    Deze koffie smaakte vreemd. De melk was zuur.
    Daar werd op gereageerd met: komt goed u krijgt een andere.
    Ook deze werd in rekening gebracht.
    Nooit geen Langeberg meer voor ons.

2. Op Moederdag wilde ik met mijn (dementerende) moeder gezellig poffertjes eten bij de Langenberg, ik bestelde voor haar een portie poffertjes en vroeg voor mezelf een portie glutenvrije poffertjes. De serveerster gaf aan , dat ze geen glutenvrije poffertjes bakken, terwijl ze wel glutenvrije pannenkoeken maken.
    resultaat: bij elk poffertje dat mijn moeder at, vroeg ze waarom ik niets at en of ik wat van haar wilde...gezellig is anders! Slechte service!!

3. Al jaren is dit mijn favoriete pannenkoekenrestaurant. Gister weer eens langs geweest en zie tot mijn verrassing op de kaart bij voorgerechten een nieuw gerecht, te weten carpaccio. Aangezien dat mijn favoriete voorgerecht is, was ik benieuwd naar deze variant. Toen de carpaccio gebracht werd, dacht ik is dit een grapje, geserveerd op een klein bordje, smaak was echt goed maar de hoeveelheid om te huilen, schandalig. Ik had er geen woorden voor, zo schandelijk. Tussendoor werd gevraagd, smaakt het? Het smaakt zeker, maar hoe durf je hier 9,25 euro voor te vragen!! Of de prijs halveren of dubbele portie was mijn advies. Ja, u bent niet de enige moet ik zeggen, was het antwoord. Nou ik zei doe er dan wat aan!! Of van de kaart halen of hoeveelheid of prijs veranderen. Dit is in ieder geval ons laatste bezoek geweest.

4. Heerlijk gegeten, netjes ontvangen door de gastheer! Alle vragen die ik had over de actie waarmee ik kwam eten, werden netjes uitgelegd! We komen zeker terug, ook zonder korting! Extra betalen voor een verandering vind ik een normale zaak! Al met al een leuke ervaring, in dit nette restaurant!

5. De binnenkomst was goed. Werd gevraagd of we een stokbroodje wilden, altijd lekker om te beginnen. Paar stukjes met zijn drieën, de roomkaas bleek wat anders nl heksenkaas, voor een beetje kruidenboter extra betaald. I.p.v. champignons wilden we brie 3,50 bijbetaald, 1 pannenkoek had haast geen brie, bleek onderaan mijn bord geplakt. Toen ik bij afrekenen er iets van zei was het alleen sorry.

Nee voor ons geen tweede keer. Ongezellig restaurant en slechte service, pannenkoek ook heel minimaal. Dat alles voor 55 euro incl 3 glaasjes cola. We waren met 3 personen

6. Recensie omtrent aangebrande kaas op pannenkoeken en onbehoorlijke "oplossing" van het personeel.

Wij namen plaats aan een tafel buiten in de veronderstelling een goede ervaring en waar voor ons geld te zullen krijgen. Beiden kozen wij voor de spek-kaas pannenkoek van €9.15.
    Een aardig bedrag, dus wij gingen uit van uitstekende kwaliteit en een goede service. De eerste helft van de pannenkoek bestond uit spek en de tweede helft uit kaas. Er werd ons nog gevraagd of alles naar wens was en wij konden daar halverwege de pannenkoek nog een positief antwoord op geven. Niks aan de hand.
    Eenmaal bij de helft met kaas aangekomen, bleken onze pannenkoeken echter verbrande kaas te bevatten. De smaak bleef vooral bij mij hangen in en ik besloot mijn pannenkoek desondanks de honger links te laten liggen.
    Het bewijsmateriaal lag onaangeroerd op mijn bord en wij spraken een serveerster op rustige toon aan op het geleverde product. Mijn terechte opmerking dit geen waar voor mijn geld te vinden werd echter weggewuifd met het weerwoord dat ik dit eerder aan had moeten geven. Namelijk toen mij werd gevraagd of alles naar wens was. Er was geen sprake van excuses of een professionele houding. Zij kon er naar eigen zeggen niets mee. De manager konden wij spreken, maar helaas schoot deze half uit zijn slof door ons toe te werpen: "Dan maar een slechte recensie te schrijven!". Dit nadat ik liet vallen dat het pannenkoekenhuis een recensie kon verwachten.
    Wij werden nog afgekocht door het opperen van twee gratis drankjes, maar u zult begrijpen dat ik daar niet wilde blijven. Het alternatief was een kortingsbon, welke ik uit vriendelijkheid maar aannam. Deze bon werd vanonder de kassa vandaan getoverd en garandeerde ons geen kwaliteit, maar wel tien euro korting bij besteding van minimaal 25 euro bij ons volgende bezoek. Een onbehoorlijke oplossing als u het mij vraagt, aangezien ik meerdere malen heb aangegeven mijn pannenkoek geen waar voor mijn geld te vinden. Korting op mijn pannenkoek of kwijtschelding van de 9.15 was behoorlijker geweest! Ik verliet deze tent dan ook met een ontevreden gevoel en ik kom er nooit meer terug.
    Mijn conclusie luidt daarom als volgt: Ik raad U een soortgelijke ervaring af en raad u dus aan ergens anders uw pannenkoek te nuttigen.

7. Jolanda van den Berg

Wij hadden bonnen voor de 2e pannenkoek gratis en dachten gezellig een pannenkoek te gaan eten bij De Langenberg in Ede. Toen wij aankwamen en vroegen om een tafeltje, werd er nogal kort gezegd dat we daar dan maar moesten gaan zitten. Toen kregen we de kaart om te bestellen en toen wij vroegen welke we mochten in verband met de bonnen, zei de bediende heel kort dat staat allemaal op de kaart.
    Ook de pannenkoeken laten te wensen over. De 3 ingrediënten pannenkoek is vrij smaakloos, tevens omdat de ingrediënten in groepjes liggen dus niet door elkaar heen. Salami bij salami en ham bij ham, enz. Onze ervaring is dat als je met korting komt eten ze net zo lief hebben dat je niet komt eten. Dus voor ons de laatste keer dat we daar een pannenkoek zijn wezen eten.

8. Prima, goed eten, snelle bediening.

9. Met mijn dochter van 11 geweest. Zij vond het zeker lekker, fijn veel stroop er op. Ikzelf heb het als wat minder ervaren. Pannenkoek met champignons, nou ik mag zeggen dat het heel lang geleden is dat ik in een restaurant champignons uit en potje heb gegeten. Zelfs de pizzeria heeft nog verse. Dit maakte het voor mij zeker minder lekker.

Qua sfeer, geen kan ik zeggen. Kaal gebeuren, erg licht en niet leuk aangekleed. Zo ook de tafels niet. Wat de sfeer ook best heeft verpest, was dat na onze bestelling de pannenkoeken binnen zo'n 7 minuten voor ons op tafel geserveerd werden. Erg snel, we zaten net 10 minuten. Lijkt gezeur, maar het zijn die dingen die ik best belangrijk kan vinden.

Met afrekenen gaf de serveerster, 1 van de 7 wat ik ook nogal overdreven vond (heb zelf in eetcafe gewerkt), mij 10 euro teveel terug. Eerlijk als ik was dit benoemd, dank u zei ze. Ik denk niet dat iemand anders dit weet.

Het is voor mij niet voor herhaling vatbaar. Mijn dochter heeft in elk geval goed gegeten, belangrijkste.

10. Een vreselijk oudbollig restaurant met de uitstraling van een bejaardentehuiseetzaal, maar die ambiance lijkt gekoesterd en ze geen windeieren op te leveren, gezien de clientele. De bediening is vriendelijk, het eten te doen, maar een bierliefhebber (om maar eens iemand te noemen) heeft hier niets te zoeken.

11. Hier pasgeleden met een grote groep vrienden pannekoeken gegeten. Het interieur is behoorlijk gedateerd, maar wel netjes. Bediening was erg vriendelijk en vlot. De pannekoek wordt inderdaad dik gebakken, maar was gelukkig wel gaar, en hij smaakte prima! Door zoveel negatieve recensies verwachtte ik er niet veel van, maar dit was onterecht. Ik heb enorm genoten van elke hap, en de koffie als afsluiter smaakte ook echt goed. Het viel me ook op dat het restaurant behoorlijk vol zat. Veel oudere mensen, maar ook gezinnen met baby's / jonge kinderen. Ik zou hier niet persé nogmaals heen gaan (vanwege de afstand en het suffe interieur etc), maar voor deze keer was het prima!

12. Na lekker gewandeld te hebben op de hei, dachten wij hier lekker te gaan lunchen. Nadat we zaten werden we snel aan een cappuccino en een espresso geholpen. Vervolgens hebben we de serveerster 20 minuten niet meer gezien, dat terwijl het restaurant en het terras verder leeg waren.

Als ik met mijn hand moet zwaaien om een serveerster te roepen voel ik mij niet welkom en kan ik niet lekker van mijn eten genieten, dus besloot ik maar om af te rekenen. 20 minuten is niet lang en ik kan zeer geduldig zijn, maar op een leeg terras niet geholpen worden, daar kan ik gewoon niet bij. Ik kan dus ook geen beoordeling geven over het eten&drinken en de prijs / kwaliteit en dat is jammer, want ik had er zin in.

13. Gezellig restaurant om lekker een pannenkoekje te komen eten na een wandeling op de Ginkelse heide. Ik kom hier al jaren met plezier, de pannenkoeken verschillen nog wel eens maar heb begrepen dat er meerdere koks in dienst zijn. Bediening altijd erg vlot en correct, komen 1x vragen of alles naar wens is en mocht dat niet het geval zijn, wordt er wel iets aan gedaan. Voor de kinderen zijn er kleurplaatjes en speciale kinderpannenkoeken en het is ook mogelijk om meerdere/andere ingrediënten toe te voegen aan een pannenkoek, wat ik zelf erg prettig vindt. Hier betaal je wel iets extra's voor. Kortom ik zou dit restaurant wel aanbevelen.

14. Jan Willem

Al jaren staat de langenberg bekend als bejaarden pannekoekentestaurant. Dat straalt ook af op het oude interieur en de gemiddelde leeftijd van de bezoekers. De bejaarden worden op zondag met busladingen naar binnen gegooid en kleffe troep voorgezet. Elke keer komen we weer bedrogen en teleurgesteld eruit. Er zijn gern kinderpannekoeken, je mag niets aan de ingredienten veranderen en deze zijn ook niet vers. Alles komt uit blik.
    Blijf hier weg als je nog smaak hebt.

15. Hans 36 punten

Na een wandeling op de hei smaakte de pannenkoeken best. Het personeel was snel en vriendelijk en de pannenkoeken heerlijk. We komen hier nog wel een keer terug.

16. Overweel

Vandaag lekker wezen eten. We hadden twee keer een naturel pannenkoek en één keer een 12 uurtje. De pannenkoeken waren lekker groot en ook gaar. Het 12 uurtje was ruim voldoende en smaakte ook goed. De service en de bediening was vriendelijk en attent. Zijn maar één keer komen vragen of alles naar wens was wat ik prettiger vind dan iedere tien minuten. Het enige wat verbeterd zou kunnen worden is iets voor de kinderen.

17. Absoluut ongezellig en ouderwets.
    Er is al járen niets aan de inrichting gedaan.
    Bediening kijkt je bijna weg als je om 19.30 uur nog na zit te tafelen.
    Bediening is wel erg snel maar ik krijg de indruk dat het is om je ook weer snel weg te hebben.
    Pannenkoeken waren niet goed gaar, dus melerig van binnen

18. Prima restaurant, lekker gegeten voor een goede prijs. Keurige bediening en lekker snel. Als ik hier in de omgeving een pannenkoek wil eten ga ik altijd hierheen, beter dan de anderen sowieso. Leuke locatie ook met leuk terras, helaas was het nu te koud.

19. Ik ben er het afgelopen jaar regelmatig geweest. Het is een meer dan gemiddeld goede zaak vanwege de combinatie van: vlotte, correcte & vriendelijke bediening, altijd korte wachttijd op het bestelde eten, goede kwaliteit van het eten, gezellige sfeer & prima locatie. Groot overdekt terras is ook een pluspunt. Een aanrader!

20. Wij komen zeer regelmatig hier, eigenlijk is het altijd wel goed. Afgelopen zaterdag bestelde ik een pannenkoek met krenten, oranjesnippers en grand marnier.

Op de pannenkoek lagen grote grove stukken sinaasappel en een hand vol rozijnen, zo uit het zakje (niet geweld of zo). Ik gaf aan bij het personeel dat dit niet aan mijn verwachting voldeed. Eigenlijk werd er weinig met mijn reactie gedaan. Daarna nam ik nog poffertjes, ook deze vielen erg tegen. Sommige waren bleek en taai. Voorlopig bakken we wel weer zelf pannenkoeken. Misschien hangt het van het tijdstip af dat je komt eten, of er is een andere kok? Het viel ons deze keer helaas erg tegen.

21. Gerda den Hartog

Wij zijn hier een keer wezen eten, omdat we korting van Mona kregen.

Maar dat doen we niet nog een keer.

De pannekoeken waren erg dun en taai, niet lekker, maar ook niet erg duur.

En de champignons waren niet vers.

De strooppot echter was wel erg leuk en de stroop smaakte ook lekker.

De bedienden waren vriendelijk, maar stonden steeds niets te doen.

We hebben er kunnen eten, maar lekker is anders.

22. Ik ben hier meerdere keren geweest voor een pannekoek of een bak koffie. De lokatie is perfect na een wandeling op de hei of door het bos.

De pannekoeken zijn niet van de beste kwaliteit. Je betaalt er ook niet extreem veel geld voor.

23. Ik ben hier erg vaak geweest.

De kwaliteit van de pannekoeken verschilt enorm.

De ene keer zijn de pannekoeken erg lekker en goed warm.

De andere keer zijn de pannekoeken bijna koud.

Ook had ik een keer een appel pannekoek en toen hadden ze de appels niet goed geschilt en dan zitten er allemaal harde stukken in je pannekoek en dat bederft de smaak.

Toch heb ik daar ook vaak erg lekker gegeten!

De kinderen kunnen tegenover het restaurant spelen bij een oude tank.

Voor sommige aan te raden, voor andere niet.

24. Jan vd Berg

Ik kom hier regelmatig, en het eten bevalt mij altijd erg goed.

De sfeer is leuk, de pannenkoeken zijn erg goed en ondanks drukte blijft het personeel vriendelijk.

25. Ligging niet geweldig, op het terras heb je uitzicht op een behoorlijk drukke weg. De inrichting is nog een beetje jaren 80, niet sfeervol en absoluut niet romantisch. Pannenkoeken zit erg weinig smaak aan, weinig beleg en veel te dik gebakken waardoor hij vaak niet eens helemaal gaar is.

26. R. 74 punten

Gezellig en goeie pannenkoeken en poffertjes. Wel prijzig en de pannenkoeken mogen inderdaad wel wat meer belegd worden. Verder erg lekker.

27. Ik kom hier al bijna 45 jaar regelmatig, altijd redelijke kwaliteit en nette bediening.

28. Na een dagje dierentuin hier aanbeland om een pannenkoek te komen eten. We werden vlot bediend en vooral mijn pannenkoek met ragout was erg lekker. Maar de andere tafelgenoten waren ook tevreden en voldaan gingen we weer naar huis.

29. Tom 437 punten

Op deze locatie hebben we vaak een pannenkoek gegeten, zowel op het terras als binnen.
    Het terras is gezellig. De zaal binnen is nogal groot, zodat deze, ondanks de 'oud Hollandse' uitstraling wat minder knus kan overkomen.

De bediening was altijd zeer vlot en het gebodene goed.
    De maandpannekoek, alsook de menu's, die scherp zijn geprijsd, zijn aanraders.

30. Elmer 130 punten

We hoefden gelukkig niet lang te wachten, maar wat je kreeg was wel erg schraal.
    Bestelde een pannenkoek met kaas, ham en salami. Dat wil zeggen : je krijgt iets met 2 kleine plakjes salami, een plakje ham en de kaas was bijna verbrand.
    Ik vind dat je ruimer mag beleggen, dit was wel heel karig.

Bediening was voor de rest wel aardig.

31. Heerlijk gegeten afgelopen zondag, ben niet zo van de dikke pannenkoeken maar had de mogelijkheid om de pannenkoek dunner te laten bakken. Ik vroeg of ik er ook een extra ingrediënt bij kon laten bakken, champignon - spek - ui - (ingesmolten kaas) en dat kon. De pannenkoek smaakte heerlijk! Mijn man is niet zo van de pannenkoeken, hij is voor de salade geitenkaas gegaan. Die beviel hem ook erg goed. Na had ik een kopje koffie en mijn man zat te smullen van zijn Café Glacée. Uitstekende bediening, leuke sfeer en het eten smaakte heerlijk... Aanrader!

32. Op een drukke dag, hemelvaartsdag, ben ik er gaan eten. Ondanks de drukte werden we snel geholpen. Zeer vriendelijke bediening.

Het eten was er goed. Mogelijkheid om een dunnere pannekoek te bestellen ging zonder problemen. Ook regelmatig voorzien van het nodige fris/drank.

33. A.P. van den Brink

Ik eet hier wel vaker en vind in de omgeving deze pannenkoeken het lekkerst. Op het terras is het gezellig toeven maar binnen is het toch minder gezellig.

34. Loesje van Arnhem

Op zondag 6 april was het heerlijk terras weer.

Bij restaurant De Langenberg in Ede stonden op het hoge terras stoelen gekanteld tegen de tafels. Echter was er voor ons op het lage terras net een tafel vrijgekomen.

Ik vond het er heel ongezellig uitzien die gekantelde stoelen. Niet erg uitnodigend. Na ons kwamen er meer mensen die de stoelen terug kantelden, maar ze werden weggestuurd naar binnen of moesten wachten tot er op het lage terras plek was. Diverse mensen zijn omgedraaid. Als wij later gekomen waren hadden wij hetzelfde gedaan.

Wij komen hier zeker niet meer terug, ook niet als het terras wel open is.

35. Afgelopen week op een mooie zonnige dag op het terras gezeten. Lekker gegeten, leuke- en vlotte bediening. Ondanks de drukte hoefden wij niet lang op ons eten te wachten. Een dikke pluim voor dit gezellige restaurant

36. Een gezellig restaurant zou je denken. De ambiance is leuk. Hier houd het dan ook wel op, slecht gehumeurde mensen, en het personeel wordt hier door de leiding uitgekafferd waar de gasten bijzijn. de pannekoeken waren redelijk, heel groot maar wel mager belegd. Niets voor de kinderen geen speelhoekje niets. Wij komen hier niet meer.