De Baron van Ede in Ede

do lunch 11:30 - 14:30 diner 17:00 - 21:00
vr lunch 11:30 - 14:30 diner 17:00 - 21:00
za lunch 11:30 - 14:30 diner 17:00 - 21:00

Omschrijving

De basis van ons restaurant is gastvrijheid en culinaire passie.
Onze Chef-kok en zijn team zorgen dat het u aan niets ontbreekt.
Maak van uw avond in Restaurant de Baron van Ede een plezierige culinaire reis.,

• Suikervrij

1591983960 93
1598208327 94
1660451987 92

1. Ronnie De Berg

We hebben echt heerlijk gegeten. Ze kwamen zelf met hele goede suggesties, zoals oesters en een heerlijke ribeye. Was echt helemaal super.

2. Hartelijke ontvangst, fijne keuken, de tijd tussen de gangen was wat aan de lange kant

3. De eerste keer hier gegeten en direct vond ik de sfeer al heel fijn. Zo aardig ontvangen.
    Het eten was heel mooi opgemaakt en het smaakte heerlijk. Wij komen zeker weer terug.

4. Chris

5. Annelies

Lekkere amuse prachtig opgemaakte borden heerlijk eten. Miste groente of een extra side dish.
    De bestelde wijn bleek na de eerste fles ook de laatste op voorraad te zijn, dat kan natuurlijk niet.
    Aanvankelijk werd een jongetje in de bediening gezet, totaal onervaren. Tip: eerst inwerken daarna naar de tafels. Maar gelukkig nam de gastvrouw het al snel over gelukkig! Prima.
    Sfeer mag iets lichter en moderner naar ons idee.
    Maar nogmaals: het eten is heerlijk!

6. Wij hebben zoals altijd heerlijk van genoten, van gerechten maaltijd van baron van ede.
    De bediening zijn geduldig en hulpzaam als je even niet uitkomt.
    Wij komen zeker weer terug.

7. Y.van Haalen

Alles was perfect en een goede sfeer

8. Super eten mooie op maak goede wijn gedronken Italiaanse Amarone tot de volgende keer.

9. Prima kennismaking met de baron. Alleen weinig groente bij het hoofdgerecht. Verder een fijne avond in een prettige omgeving. Komen zeker terug.

10. Sonia van Soolingen

17. Theo

18. Lana

19. Martin

20. Pim Naafs

21. Alles perfect! Het was genieten.
    Tot een volgende keer!
    Prijs kwaliteit top was.

22. Wij zij hier een aantal keer geweest en zijn zeer tevreden.

Heerlijk "eerlijk" eten met een goede prijs-kwaliteit verhouding.
    De bediening is attent, aardig en dienstverlenend.
    Sfeer in het restaurant is goed en de toiletten zijn een belevenis op zich.

23. Vriendelijk personeel, leuke inrichting met lounge hoek en bar.
    Er wordt veel zorg besteed aan het eten en hoe het op het bord ligt.
    Enige minpuntje, mensen die wat slechter horen, kunnen het lastig vinden alle conversatie aan tafel te volgen

24. Karsten & Eline

Prima gegeten, mooi restaurant met fijne sfeer. De service was top! Twee van onze gerechten vonden wij echt super, de andere twee waren goed en lekker maar niet bijzonder vergeleken met de andere twee.

25. Frank Garos

Het was heerlijk alleen wat weinig groente.
    De bediening was zeer goed.
    Sfeer was uitstekend.

26. We hadden een 3-gangen menu met goede keuze van gerechten. De kaart is geen 10 blz maar dat zegt vaak niets over de kwaliteit! Het eten was buitengewoon goed. Juist bereid en verrassend van smaak. Alles is even anders dan de meeste restaurants en wij waren dan ook blij verrast! Voor sommigen, zoals in eerdere recenties gelezen, zal de aangeboden hoeveelheid misschien niet erg groot zijn maar als je het vraagt komt men gewoon wat bij brengen. Wel zo goed en weer warm geserveerd. Vlotte bediening die erg oplettend is. Geen kwartier zwaaien of men je eens wilt helpen. Kortom, een echte aanrader zo in het centrum van Ede!

27. Rita te Stroete

Met 3 personen lekker gegeten. Vlotte bediening, voorafgaand aan een concert is het van belang dat je niet lang behoeft te wachten
    Erg weinig groenten bij het hoofdgerecht

28. Siërra

Inmiddels al bijna een week geleden een hapje gegeten hier, maar tot nog toe kan ik mijn mond er niet over op houden!
    Kortom, in 1 woord geweldig!! Ik heb nog nooit zo lekker gegeten en dit restaurant is voor mij zeker een 10+ en een griffel waard!

29. Heerlijk gegeten. Goede bediening. Wel heel rustig op de woensdag. We komen zeker nog eens. Een aanrader

30. Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving.
    Vrolijk bedienend personeel.
    Een echte aanrader.

31. Voor een avond theater hebben wij heerlijk gegeten bij de Baron,
    Wij vonden het culinair bijzonder goed, heerlijk gegeten.

De gastvrouwen waren bijzonder vriendelijk, we vonden het zeker een aanrader.

32. In 1 woord fantastisch! Leo en Sladana zijn de perfecte gastheer en vrouw. Wat hebben wij hier afgelopen donderdag genoten! Chapeau!!

Herman en Rietje

33. Wat een super fijn restaurant. Heerlijk eten, prachtig opgediende borden.

34. C van wijk

Heerlijk gegeten met mijn gezin zondagavond. Alles was goed. Top avond gehad. Bedankt, gr familie van wijk.

35. Heerlijke carpaccio en lekkere risotto met champignons. Alles ziet er prachtig uit en de sfeer is super relaxed. Zo hoort uit eten gaan te zijn.Een dikke pluim 😊

36. Geweldig reastaurant met fantastische gerechten en een tiptop bediening. Complimenten.

37. We hebben heerlijk gegeten. Super vriendelijk personeel. Leuk aangekleed en een top service!

38. Ik kan niet anders zeggen dan, het is michelinster waardig. Eten is vers, waardoor je proeft wat je eet. Bediening is door Leo en Sladana helemaal top. Als aanrader de carpaccio met truffel, wat een heerlijk gerecht! Een restaurant met passie en respect voor de gasten en het eten.

39. Een heel goed en sfeervol restaurant. Het eten en de bediening waren van zeer goede kwaliteit.

40. Remco en Marieke

Prima restaurant. Vriendelijk service, gevarieerde kaart, voldoende porties. Je zit niet op elkaar.
    Absoluut een aanrader om nog eens terug te komen, ondanks dat wij niet in de buurt wonen.

41. Maarten en Liesbeth Fokker

Vanavond hebben we gegeten bij De Baron in Ede. De bediening was geweldig en het eten smaakte heerlijk! Het restaurant ademt rust en gezelligheid uit. Echt een aanrader voor een avondje uit!

42. TOP!!! Wat hebben wij gisteravond heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel, en lekker mals vlees. Vooral de friet is erg lekker.
    Eindelijk weer een restaurant waar je niet weggekeken wordt.
    Complimenten voor jullie inrichting. Erg gezellig!!

43. Y. de Wit

Wij zijn gisteravond heerlijk uit wezen eten. Het eten was weer zalig. Het was gezellig druk. Gastheer/Dame en personeel, zijn erg vriendelijk, en vooral zijn ze er voor de gasten.
    We hebben genoten.

44. Op basis van de goede recensies zijn we hier gaan eten met onze 2 kinderen. Na meer dan een uur hadden we nog geen voorgerecht... Toen dat eenmaal doorkwam hebben we aangegeven dat we graag meteen aansluitend het hoofdgerecht zouden willen. Dat werd beloofd, maar na 3 kwartier nog geen hoofdgerecht.... Toen we na 2 uur eindelijk aan het hoofdgerecht zaten waren de kinderen al helemaal ingestort en hebben ze de helft van het hoofdgerecht en het hele dessert laten staan. Dit kan gebeuren, maar er werd helaas geen oplossing geboden. Geen drankje van het huis oid. Alleen een halfbakken sorry! Slechte service.

6,1
  45. Colin Stringer

Het eten was erg lekker met originele smaakcombinaties. De gastheer was bijzonder vriendelijk en zeer hartelijk. Hij kwam meerdere keren met een grote glimlach vragen of alles naar wens was.

46. Heerlijk gegeten! Service is super!

47. Mukunda Hegenbart

Al meerdere keren bij de Baron van Ede gegeten. Ontzettend gastvrij restaurant. Ruime opstelling, goede service, amuse van het huis en heerlijk eten. Een fantastische beleving en voor herhaling vatbaar!

48. Top eten. Super leuke bediening en goed aangekleed. Een restaurant die de beleving goed begrijpt!

49. Eten geweldig, bediening geweldig, sfeer geweldig, prijs geweldig. Voor herhaling vatbaar. Tot de volgende keer 😃😃😃

50. Prima restaurant, vriendelijk personeel en gastvrij ontvangen. Eten was erg goed en lekker. Zeer schoon en netjes. Komen zeker terug.

51. Netty hasselaar

Heerlijk gegeten! Gezellig en erg vriendelijk.

52. Heerlijk gegeten, vooral de dorade was erg lekker! De verlichting in het restaurant vonden wij niet zo sfeervol. Bediening erg vriendellijk.

53. Heerlijk gegeten. Mooie tafel voor de haard. Prettige bediening. De gerechten waren goed, maar met wat weinig groenten geserveerd. De open wijnen ook goed. Een karaf tafelwater zou fijn geweest zijn.

54. Miranda Meems

Het was een topavond. Goede sfeer en heerlijk gegeten. Leuk met een live bandje.

55. Andrea Kettenis

Een super leuk, gezellig en schoon restaurant met heerlijk eten en super nette, vriendelijke en zorgzame mensen in de bediening. Prima prijs kwaliteit verhouding. Bedankt voor de goed verzorgde avond.

56. Ons diner met het gezin is het vooruitgeschoven kerstdiner van mijn vrouw, en gezien de berichten omtrent De Baron zijn onze verwachtingen hooggespannen. We zijn om 18.00 uur de eersten, maar daarna loopt het keurige en sfeervolle restaurant gezellig vol. We worden netjes ontvangen, de jas wordt aangenomen en onze tafel staat klaar. We bestellen een 1e ronde drank. Mijn Affligem Triple blijkt op de rekening Euro 3,75 te doen. Heel goed. Heel irritant is echter dat ons tot 2 keer toe wordt gevraagd of er wat stokbrood op tafel gezet mag worden. Die zouden we, als we tot 2 keer toe niet beleeft weigeren, wel op de rekening terugvinden. Mijn zoon van 11 vindt dat stom; als je iets aanbiedt mag je er geen geld voor vragen. Een lelijke, helaas oprukkende verkooptruuk waar elk zichzelf respecterend restaurant zich voor moet schamen.

Het eten is heerlijk, maar dat mag ook wel voor de gevraagde prijs. Lamsrack, varkensmedaillons, een mixed grill en een kindermenu met een prachtig stukje biefstuk. Het bakje zelfgesneden en gebakken friet is wel erg karig. We drinken Triples, wijn, frisdrank en ik bestel voor de kinderen nog maar eens een appelsap en voor de oudste een glas water. Hij heeft genoeg cola gehad. Ik zie het al aankomen. Een flesje appelsap en een flesje Sourcy. Vrouwlief en de oudste zetten zich schrap. Ze kennen me. Ik vertel de blonde dame, die het verder voortreffelijk doet, dat ik een glaasje kraanwater had gewenst. Dat doen wij niet meneer, alleen bij medicijngebruik. Ik zeg dat ik het flesje niet accepteer, en zij gaat de baas halen. Hetzelfde verhaal. Een korte discussie en de toon is bij mij gezet. Hier kom ik dus niet meer. Het glaasje water krijg ik, bij hoge uitzondering! wel, maar hoe dom kun je als ondernemer zijn om je gasten over 1 glaasje water een slecht gevoel te bezorgen. We laten ons plezier niet ontnemen en eten heerlijk door. Ook de desserts zijn mooi gepresenteerd en smakelijk.

Bij het afrekenen (in 1e instantie staat de Sourcy toch op de rekening, maar voordat ik dit moet reclameren komen ze met een 2e bon. Ze hebben het foutje op tijd ingezien. Gelukkig) komt de baas nog even langs en we leggen hem het glaasje-water-voorval nog eens voor. Er komt een heel betoog over dat dit normaal is in de horeca, waarover ik uit ervaring kan zeggen dat dat niet waar is, en een voorbeeld van 2 klanten die laat reserveren, de brigade paraat houden en vervolgens 2 soep en 2 glazen water bestellen. Da's niet fijn, dat beamen wij. Maar wij zijn een gezin dat Euro 150 af gaat tikken, en dan moeilijk doen over een glaasje water getuigt dan van slecht ondernemer- en gastheerschap. Het gesprek doet goed. We geven elkaar een hand, met de belofte dat een volgende keer een glaasje water geen probleem gaat worden, en mijn boze bui richting De Baron is alweer enigszins verdwenen. We hebben, ondanks enkele twistpuntjes, een fijne avond gehad.

57. 2 weken gelden hier gegeten op zaterdag en perfect gegeten!

Ondanks de drukte en dat we niet gereserveerd hadden werd er alles aan gedaan om toch een plekje voor ons vrij te maken. Begonnen met een lekkere amuse, waarna alles eigenlijk alleen maar beter en beter werd. Je merkt dat alles vers is en dat het restaurant streeft naar uiterste perfectie, wat je op elk gebied weer beleeft in dit restaurant.

Kortom een aanrader voor iedereen die de combinatie zoekt voor vers eten, goed service, sfeer en prijs/kwaliteit verhouding.

Ik kom zeker gauw terug en een absolute aanrader voor Ede & omstreken!

58. Gastvrij en mooie kaart met verste producten. Fantastische toetjes en mooie wijnen. Koffie van het huis! Leuke inrichting. Prima eten.

59. Annelies

We werden vriendelijk ontvangen. Voor ons stond een keurig gedekte tafel bij het raam klaar vanwege een reservering voor twee personen. Op tafel stond een vaasje met bloemen en een brandende kaars in een houdertje. In het restaurant klonk zachte achtergrond muziek.

Het drie gangen menu bood de keus uit twee verschillende voorgerechten, hoofdgerechten en desserts. Vrij snel na binnenkomst kregen we een amuse: 'Gebakken lucht met framboos.' Die smaakte naar pure chocola, verse frambozen met een vleugje rode bietensap. IJskoud en geserveerd in een glas. Zeker niet slecht om mee te beginnen!

We kozen 1 menu met als hoofdgerecht zalmfilet en 1 hoofdgerecht met gegrild vlees van de 'gewone' kaart. Alles was even smakelijk en vers. In de hoek van het restaurant kun je door een 'raam' in de keuken kijken. We zagen daar drie koks druk aan het werk.

Onze complimenten voor de lekkere zelfgemaakte kruidenmayonaise bij de gebakken aardappeltjes en ook voor de snelle en attente bediening. Hier komen we zeker nog eens terug!

60. Bea 7 punten

Wij hebben gisteren met z'n tweeën gegeten bij Baron van Ede. Heerlijk gegeten! Niets is teveel, ik kende de smaak niet van truffel. Ze laten je proeven. Dat stukje extra service maakt dat het uit eten een extra mooi tintje heeft. Een echte aanrader!

61. anoniem

Heerlijk gegeten. Alleen zo jammer dat er zo weinig andere gasten zijn. Niet echt gezellig. Daardoor is het nu eten en weg wezen.

62. Dit heerlijke restaurant waarbij aan van alles is gedacht is een ware aannemer. Mocht u eens in ede zijn dat is dit waar u naar toe zou moeten komen. Wij zijn hier met het hele gezin naar toe gegaan. We hebben genoten en voor de zorg die het personeel verzorgd bedankt! Wij komen snel weer terug.

63. Dit heerlijke restaurant in het hartje van Ede is geweldig. De culinaire passie van het personeel is goed te zien. De ruimte is openlijk en huiselijk geen andere woorden voor dan heerlijk.

Het personeel kwam meerdere malen aan onze tafel om te vragen of alles naar wens was. Het eten was erg lekker! Capaccio is hierbij een aanrader bijna nergens krijg je dit gerecht nog zo lekker. Wat ik super vind aan dit restaurant is dat er overal aan is gedacht het rolstoelvriendelijkheid en de rokershok.

ik heb de gebroeders niet kunnen bedanken voor het opzetten van zo'n geweldig restaurant. Dit is voor mijn zeker mijn nieuwe lievelingsrestaurant.

64. Cornelis

Gelokt door de hoge cijfers aten we bij de Baron van Ede. De pretenties werden echt niet waargemaakt, gastvrijheid en passie. Bij binnenkomst vriendelijk welkom geheten door mevrouw met "Daar is de garderobe", geen jas aangenomen dus. Hoge prijs voor een glaasje wijn, herkomst onbekend, werd niet aan tafel uitgeschonken uit fles. Vlees en vis in orde, maar op elk bord dezelfde groenten, glanzend van het vet, vis en vlees beide met aardappelblokje. Er werd niet gevraagd of er voldoende was, niet gevraagd of het in orde was, hoezo gastvrijheid en passie? Bij weggaan uit restaurant niemand aanwezig om gedag te zetten. Hoge cijfers zeker niet waargemaakt.

65. Jan de jonge

Gisteren zijn we bij de Baron Van Ede geweest, voor het eerst. Wij komen zelf uit Harderwijk.

De bediening was vriendelijk en zorgzaam. Het eten zelf was heerlijk en vers. Ik raad iedereen dit restaurant aan.

Wij komen zeker vaker langs als we in de buurt zijn.

66. Heerlijk gegeten, zeer gastvrije bediening. Er werd ons een leuk menu aanbevolen, was zeker de moeite waard. De keuken geeft erg veel aandacht, dat straalt overal vanaf.

Al met al zeer mooi restaurant, uitstekende bediening, erg sfeervol en smaakvol. Een aanwinst voor Ede. Top!

67. Superrestaurant!! Heerlijk eten, heerlijke wijnen en altijd service met een smile!! Wij komen er graag!!

68. Was speciale avond i.v.m 1 jarig bestaan met livemuziek( o.a. Ronnie Tober) en iedereen een 3 gangen keuzemenu tegen vaste prijs. excl. drankjes. We zijn met 4 personen ongeveer 3 uur aanwezig geweest. De sfeer kom je ook wel in een café met livemuziek tegen, voor mij iets te harde muziek waardoor je niet meer met elkaar kan praten.
    De service was ondanks een vol restaurant goed. De gerechten smaakte goed, maar de drankjes...: een kopje thee voor € 2,25 en bij de koffie de extra bestelde likeur(drambrie) werd geserveerd in een glas met klontjes ijs. Jammer!
    Toch een gezellige avond gehad.

69. Een bijzonder goed restaurant, een warm welkom met een lekkere amuse. Heerlijk gegeten, vitello tonato en een malse tournedos en mijn man champignons en kalfsvlees, we waren zo voldaan dat een toetje er niet meer bij paste. Prijs/kwaliteit is goed, we komen hier zeker terug!

71. Als vaste gast de hoogste tijd eens iets te schrijven over dit GEWELDIGE restaurant. Als echte Bourgondiër at ik over de hele wereld in de goedkoopste en duurste restaurants die er bestaan. Ik lette en let dan altijd op 'het complete plaatje' van een avond uit eten.

Zelden ben ik echter in een restaurant geweest waar alle aspecten die bij zo'n avond horen perfect waren.... De kwaliteit van eten is buitengewoon, helemaal als je deze afzet tegen de prijs, iets wat al meerdere van mijn recensie-voorgangers meldden. Een elke dag weer andere amuse (gisteren venkel/zalm/trekdrop...trekdrop, hoe verzin je het!) en elke keer weer super origineel. De kaart is uitgebreid genoeg met heerlijke gerechten en meestal ook buiten de kaart om enkele specialiteiten. Gisteren was de dagsoep zalm-roomsoep die PER PORTIE vers wordt gemaakt. Werkelijk zalig!

Met het eten zit het dus wel goed.... daarom een dikke 10 en dus ook een 10 voor de prijs kwaliteit verhouding. Eigenlijk klopt dit laatste niet; je eet hier voor een kwaliteit die boven de prijs uit stijgt.....

En dan de service. De gastheren en gastvrouw (maar ook alle anderen) doen er alles aan om het u naar uw zin te maken. Er wordt hard gewerkt met een vriendelijk gezicht en je hebt hier nog echt het gevoel dat je welkom bent. Ga eens na, een restaurant van deze allure beginnen (2014) in een tijd van crisis en economische ellende. Dat getuigd van grote moed, inzicht en zelfverzekerdheid.

Wat best bijzonder is, is dat er vaak naar uw mening wordt gevraagd en hier ook echt naar wordt geluisterd; is iets niet of niet helemaal naar wens dan wordt er zonder probleem een oplossing gevonden. De klant is bij de Baron echt Koning!!!

Vandaar ook voor de service een 10!

Dan nog de sfeer. Altijd een wat subjectief begrip want sfeer wordt maar voor een gedeelte door de entourage maar met name door smaak, bepaald. Je bent voor sfeer natuurlijk zelf ook voor een groot aandeel verantwoordelijk. Al eerder genoemd door een ander; de toiletten zijn helemaal top! En aan de rokers onder ons is ook gedacht. Een prachtige rookruimte om even te genieten van (ook mijn) slechte gewoonte.

Een 10 dus.

Conclusie: Restaurant De Baron van Ede verdient het om een begrip in Ede en omgeving te worden. Alle ingrediënten hiervoor zijn aanwezig! Laat u dus eens echt verleiden tot een gezellig avondje bij dit TOP restaurant!

72. Gisteren weer gegeten bij de Baron, heerlijk. Een absolute aanrader is de Dame Blanche als nagerecht, zo anders als de standaard :) Leek op een choco ei met ijs erin. Ben benieuwd naar de nieuwe kaart.

73. Martien Tax

De Baron: een verrijking voor Ede. Vriendelijk, gastvrij en attent. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Kan het iedereen aanbevelen.

74. Wat een aanwinst voor Ede!! Heerlijk gegeten, bediening was zeer vriendelijk. Prijs kwaliteit verhouding klopt helemaal. Wij komen hier zeker terug.

75. Sonja Reijmes

Smullen bij De Baron van Ede!! Regelmatig eten wij bij De Baron van Ede en we kunnen alleen maar positief zijn! Alle gerechten zijn fantastisch van smaak en een lust voor het oog. De service en gastgerichtheid van het personeel is heel prettig. Je komt hier niet alleen eten maar vooral ook genieten! Een echte aanrader dus!!

76. Johan van Dijk

Top restaurant met top bediening en top eten! (voor een normale prijs..). Met zijn 2en hebben we heerlijk en ontspannen gegeten. Het enige (kleine) minpuntje heeft met sfeer/entourage te maken: ik had een beetje het gevoel dat ik in een grote eetzaal zat, wat intiemer (planten als afscheiding?) was helemaal perfect geweest. Maar de stoelen waren daarentegen geweldig en alles zag er professioneel en verzorgd uit. Aanrader dus.

77. Gisteren voor het eerst hier gegeten met vriendinnen, nadat ik veel goede verhalen had gehoord. Alles was heerlijk, maar het beste was de geitenkaas-salade. Nog nooit zo'n lekker geitenkaas-salade gegeten. Ook grand-dessert was top!

78. De Baron is super! Ik heb hier nu 3 keer gegeten en alle keren was het eten heerlijk. Ook de nieuwe kaart ziet er super uit.

Wat ik fijn vind is dat je de tafel voor de hele avond hebt. Je wordt niet weg gekeken en kan zo lang blijven zitten als je wilt. Het restaurant is ruim opgezet dus je zit ook niet bij de buren op het bord te kijken.

Het is niet het goedkoopste restaurant in Ede maar je krijgt waar voor je geld.

Aanrader!!

79. Wat een geweldig lekker eten! Zowel de heerlijke Vitello Tonato als de lamshaasjes met knoflooksaus maar ook het panna cotta dessert. Echt een 10 voor het eten! Ook de chardonnay en merlot die ik erbij dronk waren voortreffelijk!
    Bediening is vriendelijk en netjes. De uitstraling is mooi en gezellig. Had wat mij betreft ietsje romantischer/intiemer gemogen voor een diner voor twee maar dat is echt een héél klein puntje wat mij opviel (door de vrij grote tweepersoonstafels zat ik een beetje ver bij mijn vriend vandaan).
    De toiletten zijn overigens ook super mooi en netjes. Heerlijke Rituals zeep en geurkaarsjes, het leek wel een wellnessruimte. Hier komen wij zeker terug. Het is hier niet goedkoop maar mijns inziens zeker wel in verhouding met de kwaliteit van het eten en vooral 'de ervaring' die het personeel voor je verzorgt.
    Ik vergeet bijna de lekkere amuse die we vooraf kregen, ook top gedaan! Was ook kalfshaas meen ik.

80. Voor de eerste keer wezen eten bij de baron. Het was een zeer aangename ervaring. Ondanks de kerstdrukte vond de bediening toch de tijd om de zeven gangen op een professionele wijze toe te lichten. Het eten was van ster kwaliteit.

81. Op 1e kerstdag heb ik het kerst menu gegeten bij de Baron van Ede en zijn aangenaam verrast. Hebben heerlijke gerechten gegeten, lekkere verse vis en als hoofdgerecht een echt mals hertenbiefstuk. Doordat we de hele avond konden blijven zitten zat er ook voldoende tijd tussen alle gangen.

Een echte aanrader!

82. Gisteren voor kerstdiner geweest, na een prima ervaring een maand eerder. Helaas ging en was er van alles mis. Het verkeerde voorgerecht, Ontzettend zoute soep, smakeloos tussengerecht, doorbakken hertenbiefstuk terwijl 'medium' was gevraagd.

Het ergste was nog wel de reactie van de bediening. Ik werd als kind behandeld, met de soep was niets mis want er waren verder geen klachten gekomen. Ook bij het afrekenen was een beetje vriendelijkheid en inlevendheid kennelijk te veel gevraagd.

Onze avond is bedorven. Hier komen wij niet weer.

4,1
  83. Pure smaaksensatie. De gerechten hebben diepgang en zijn een lust voor het oog. Goede bediening en de gastvrijheid is groot. Een aanrader!! Om jouw smaakpapillen te strelen!

84. Martine Keur

85. Erik Jan Bos

Vanavond voor het eerst gegeten bij De Baron en wij waren aangenaam verrast. Alles was tip top voor mekaar. Voor de prijs krijg je ook echt waar voor je geld.

86. Fam vd Spoel

Vanavond voor het eerst geweest. Echt een aanwinst voor Ede. Alles afgewerkt in de puntjes. Heerlijk gegeten met mooi opgemaakte borden met veel variatie. Kortom een aanrader!

87. Heerlijk gegeten. Een mooie zaak. De recenties die gegeven waren zijn zeer zeker terecht.
    We komen hier zeker nog terug.

88. Alexandra kramer

Iedere keer als ik weer kom ben ik even enthousiast. Zo gastvrij en vriendelijk en heerlijk gegeten. Echt een aanrader!

89. Super avond. Lekker eten, top bediening, gezellige livemuziek.. Hier komen wij graag weer terug.

De baron van Ede is een echte aanwinst voor Ede..

90. Vanavond heerlijk gegeten bij De Baron van Ede. Sfeervol restaurant, goede service. Een goede niet te uitgebreide kaart, vlees vis, goede porties, goede kwaliteit! Echt een aanrader voor Ede.

91. Wat een superaanwinst voor Ede. Heerlijk eten, gastvrije bediening, mooi restaurant, lekkere wijnen, fijn terras. Kortom helemaal top. Ook voor een snelle of uitgebreide lunch.

92. Vrijdag 8 augustus met z'n 4en heerlijk gegeten bij De Baron van Ede. Ontvangst en eerste indruk waren meteen boven verwachting. Kwaliteit en vakmanschap zijn eigenschappen die je overal in terug ziet, bij het personeel, de mooi opgemaakte borden, het perfect gegrilde vlees, uitstraling van het restaurant. Wij vinden het echt een aanrader en zullen zeker vaker terug komen.

93. Julia & Jordy

Super lekker gegeten in dit chique restaurant. Mooi design en erg vriendelijk personeel. Voor zo'n restaurant niet duur voor wat je krijgt. Eten is lekker en zelfs de extra chocolade mouse van de kok was smullen! Zeker een aanrader!!!

94. Vanmiddag bij de Baron van Ede een geweldige lunch genoten. Echt een smaak ervaring. Herkenbare gerechten maar met zoveel liefde, passie en vakmanschap bereid, zo lekker heb ik het nog nooit gegeten. Oog voor detail en verse producten. Een heerlijke sfeer, mooie entourage en uiterst vriendelijke en gastvrije bediening. Van gezellig terras tot heerlijke frisse toilet. Alles is tip top in orde. Voor herhaling vatbaar echt een aanrader.

95. Eten bij de Baron is een werkelijk avondje uit in een fantastische sfeer: Comfortabel zitten op lekkere stoelen / mooie entourage / geweldig stijlvol ingericht / smaakvol, puur en vers eten wat geweldig opgediend wordt / elk gerecht is een cadeautje / de gastheer en gastvrouw laten je meteen welkom voelen (en de altijd andere amuse van de chef helpt zeker bij dat welkome gevoel :-)! / alles kan / en niet te vergeten een net zo comfortabel (verwarmd) terras.
    Ik heb/had niets te zoeken in Ede totdat dit mooie, leuke, gezellige restaurant werd geopend! Iedereen ernaartoe zou ik zeggen, er is plaats genoeg.

96. Bediening vriendelijk en snel. Eten is zo goed van kwaliteit dat ik voortaan daar ga eten met handschoenen aan, ik ben anders bang dat ik mijn vingers erbij opeet. Mooie inrichting, schone zaak. Sinds lange tijd weer een super restaurant in Ede en omstreken. Ga zo door!

97. Dylan van Essen

98. larissa

De baron van ede; super lekker restaurant, de toiletten zijn super schoon en de bediening is top. Heel erg vriendelijk. Ik heb er heel erg lekker gegeten en daarom raad ik jullie aan om bij de baron lekker te gaan eten. Ik ben zeer onder de indruk, heerlijk!

Zaterdag 18 juli

Volgende pagina