Bezorgrestaurants in de buurt van China Town

Het eindcijfer is 6. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1190049140 75
1414119093 69
1420709385 63
1480022020 57
1493202606 40

1. Mijn ervaring bij China Town is dat het eten super lekker is en dat het altijd netjes op tijd wordt bezorgd, soms haal ik mijn bestelling op en merk ik dat de sfeer tussen de collega's en de baas heel goed is. Altijd als ik bel word ik snel geholpen en ben daar erg tevreden mee.

De prijs voor het eten is het zeker waard voor het eten wat je ervoor krijgt. Ik ben een zeer tevreden klant en zal vaker bestellen bij China town Ede. Ik raad het iedereen dan ook zeker aan om een keertje te bestellen bij de beste chinees van Ede.

2. Gisteren bij China Town Ede het weekmenu besteld. Deze kwam ik duidelijk zichbaar tegen in de Ede Stad van woensdag 30 augustus met een vrolijke foto van de eigenaar erbij.

Ook kan ik het weekmenu rustig nagelezen op de website in de trein of onderweg. Zeker als ik na een lange werkdag srevige trek heb.

De vriendelijke koerier stond veel sneller dan verwacht voor de deur. Het weekmenu bestond uit gerechten waar duidelijk overna was gedacht en smaakte voortreffelijk. Over de prijs valt niet te twisten een prima prijs kwaliteit verhouding zou ik zeggen.

Ik zou een ieder China Town aanraden, zeker omdat er elke week een nieuw en doordacht weekmenu besteld kan worden. Ook de andere gerechten zijn aan te raden! Daarom verdiende hoge cijfers!! Geen zin om te koken, ik zeg probeer China Town Ede eens!

3. De eigenaar/kwal zo arrogant en onbeleefd, eten erg duur en smaakloos. 3 keer een kans gegeven maar nooit meer gun ik mijn geld aan zo een arrogante en onbeleefde kwal/eigenaar. Genoeg tentjes waar je lekker eten kunt bestellen en normaal behandeld word. Dus nooit daar bestellen !!!

4. Jonathan Pieterse

Binnen een kwartier was de bestelling geleverd. Supersnel maar smaakt nergens naar. Bovendien koud vlees van binnen. Een magnetron chinees is dit. Gatver..

5. Ik bestel hier regelmatig, eten altijd van goede kwaliteit. Ook word je hier altijd erg duidelijk maar ook zeker vriendelijk te woord gestaan. Wat mij betreft de beste chinees van Ede!

6. Telefonische bestelling gedaan. Een uur later terug moeten bellen waar het blijft.. ze hebben het erg druk en we moeten nog maar even wachten. Een uur en driekwartier later nog geen bestelling gezien. Een korting was niet mogelijk we moesten maar wachten, een vliegtuig heeft ook wel eens vertraging was hun antwoord!!

ERG SLECHT

7. Onze loempia's waren niet krokant maar dat kan ook niet als ze in gesloten papier worden verpakt (net als bij gebakken patat en vis) blijft het alleen goed als er lucht bij kan. De inhoud was in ieder geval ruim voldoende met taugé, ei en groenten. Lekker en warm.

We hadden verder voor ruim € 80 dus verschillende hoofdgerechten zoals: Passage of Shanghia, Tsja-Tsja varkenshaas, ossenhaas in sojasaus en pekingeend met bami of nasi.

Ook hier zeer royale porties met naast saus veel grof gesneden groenten. Heerlijk en warm bezorgt.

Tot slot nog een paar woorden over het telefoongesprek bij het bestellen:
    Je moet bedenken dat ze snel zo veel mogelijk mensen willen helpen dus moet je die persoon wat afremmen door niet alleen één bestelnummer maar ook het product te laten bevestigen. Dan weet je zeker dat er geen fouten gemaakt zijn bij het bestellen.

Wij hadden ruim vóór de levertijd besteld en hoewel ze ruim 3 kwartier eerder dan gewenst wilde uitleveren werd het slechts een kwartier eerder en daar konden wij wel mee leven.

Zullen zeker nieuwe bestellingen plaatsen.

Fam Nijman-Bennekom

8. Smaakloze te donker gebakken loempia met weinig tsa siu en andere loempia eveneens te donker gebakken met rundvlees er over heen. Hierover gebeld en bij volgende bestelling dit aangeven. Ten eerste komt er geen volgende bestelling en ten tweede vind ik dit geen service en behoorlijk arrogant.

9. Gebeld voor bestelling, maar telefonisch onbereikbaar. Gewone zatredagavond, niks bijzonders. Is niet de eerste keer. Als ze de telefoon aannemen, en ze leveren ook daadwerkelijk (ook al eens niet gebeurd) dan is de kwaliteit vaak best redelijk. Maar aan hun telefoon -en bezorgdienst moet echt gewerkt worden

10. Begin december al bestelling opgegeven voor 1e kerstdag, afgesproken dat we tussen 18.00 en 18.30 uur ons eten wilde hebben (dit was geen probleem) op de toegezonden bevestiging stond ook duidelijk vermeld levertijd 18.20 uur.

Helaas om 19.00 uur nog geen eten geleverd! Dus maar ff bellen, sorry sorry sorry, maar druk komen eraan! Uiteindelijk een uur later dan afgesproken ons eten.

Vervolgens blijkt het eten gewoon koud! Nogmaals gebeld en wederom alleen een sorry en als oplossing bieden ze bij de volgende bestelling 10 euro korting!

Nou Chinatown er komt geen volgende keer! Dus die 10 euro blijft u bespaard!
    Gewoon een slechte service, jammer dat op uw eigen site geen recensies geplaatst kunnen worden (bewust?).

Maar graag verneem ik uw reactie!!
    Dus bij deze verleen ik toestemming om mijn e-mailadres aan Chinatown door te geven.

11. Snelle bezorging maar kwaliteit eten is wisselend. Hetzelfde recept wat we vorige keer hadden besteld was nu erg zout. Erg jammer!

12. Max Keijzer

Al vele jaren klant en vandaag zeer teleurgesteld met het Internet weekmenu. Niets voldeed aan de normaal gesproken hoge kwaliteit zoals wij deze gewend waren: babi pangang was niet knapperig en vet, ketjapsaus waterig, koe loe yoek was papperig in plaats van krokant, net zoals de pangsit, curry was alleen maar scherp en verder smakeloos, de champignons met stukjes ham (waren gewoon slordig gesneden uit plakjes vleeswaren) leken zo uit een potje te komen en de rijst was papperig. Het enige positieve is dat de bestelling warm was en snel geleverd. Maar dat laatste kwam waarschijnlijk omdat alle gerechten warm gehouden waren of misschien zelfs opgewarmd in de magnetron. Sorry Chinatown... jullie zijn weer een trouwe klant kwijt!

1,7
  13. Wij hebben jarenlang afgehad of laten bezorgen van chinatown. Het laatste half jaar een paar maal erg slecht, o.a. Babipangang vet en taai, niet te eten. Begin december nog een keer geprobeerd, geen enkele verbetering! Kreeg zojuist ook nog een nieuwe folder in de bus: alle prijzen behoorlijk verhoogd, kwaliteit naar beneden, wij zijn er helemaal klaar mee!

14. Het was heerlijk eten, de sfeer was top! Snelle service en absoluut niet duur!

15. Rene & Amke

Super snel bezorgd, lekker smaakvol gegeten, het eten was goed warm. Tot de volgende keer.

16. Werkelijk nog nooit zo'n slecht Chinees eten gehad! Taai oud rundvlees! De pindasaus vonden wij totaal niet lekker. Alles zo richting de prullenbak gedaan!

17. Ga hier altijd afhalenen is altijd goed!

18. Maatijd voor 30 personen, op tijd bezorgd, goed warm en Heerlijk.

19. Jan Willem

Prima afhaalcentrum. Website is alleen pre-historisch en je kan niet online bestellen of betalen, alleen telefonisch. Gemiste kans.

20. Koud eten, hierop gereageerd en krijg alleen maar te horen, jammer. dat heb je met bezorgen.
    Hierdoor is een maaltijd al verpest. Of de bezorger is via Arnhem naar ons gegaan of het gerecht heeft nog lang op de balie gestaan voor het bezorgd wordt, wij wilden de gerechten terugsturen om alsnog te laten opwarmen. Dit was niet mogelijk.

21. Een uitstekend afhaalcateringsbedrijf, goede kwaliteit eten en vers ook, vaak eten besteld daar en het was warm en lekker ook, de jongens die het kwamen brengen waren vriendelijk, we hebben vaak gebruik gemaakt van de catering helemaal te gek, en zeker als je voor ruim 50 mensen laat komen, alles wordt verzorgd en je hoeft zelf niks te doen, zelfs geen afwas ahhahha, dus zeker voor herhaling vatbaar!!

De mensen die de bestelling opnemen of je gaat halen moeten wel wat rustiger zijn want het gaat me vaak te snel allemaal, gun de mensen even de tijd om te kijken wat men wil bestellen als men het komt halen, verder is alles top hoor !!

22. We bestellen hier altijd, altijd goed!

23. Zeer goede service, netjes optijd, eten is erg warm nog! Heel lekker eten....goede chinees! Als wij bestellen, dan altijd hier!

24. kees vellekoop

De prijzen van deze afhaalchinees zijn erg hoog. Eten is ook vaak niet warm als je hebt besteld. Geen aanrader!

25. Ik vind de pisang goreng (gebakken banaan) erg lekker! Echt een aanrader!

26. Het is een van de betere Chinese keukens in Ede. Daar betaal je ook best wat voor. Het is een van de duurdere Chinezen die ik ken.

De service heeft een te hoog zakelijk gehalte.

Maarja als je lekker wilt eten, ga ik toch vaak naar deze toko.

27. We hebben om half zes een bestelling gedaan die om 18:15 uur afgeleverd werd. Bij binnenkomst bleek de Chinese Tomatensoep bijna water te zijn, de bami was niet warm en de andere maaltijden waren verpakt in bakken die of kapot waren of ingescheurd waren, totaal gebruiks onvriendelijk, het eten lag dus ook overal op tafel. Bij het bedrijf een klacht ingestuurd en hier geen reactie op gekregen. Na een week nogmaals de klacht verstuurd, weer geen reactie. De eigenaars willen gewoon niet service en kwaliteit gericht zijn.

28. Ik ben er heel vervelend behandeld. Ik ben slecht ter been en ik heb parkinson.
    Mijn man was nog even een paar boodschappen halen en ik ging al wat bestellen. Ik ging dus even zitten, krijg ik toch een uitbrander van die eigenaar.
    Ik ben gelijk de deur uit gegaan, voor mij nooit meer wat van dit restaurant.
    Een andere keer konden we al een keer terug, want het eten was koud en de babi ketjap leek wel appelstroop.

29. Buffet laten opmaken voor een groep van 30 mensen.

Eten was zeer smakelijk en goed en wordt netjes in warmhoudbakken thuis gebracht en de tafel wordt keurig netjes opgemaakt. Volgende dag wordt alles weer (serviesgoed en bestek) opgehaald en hoeft niet te worden afgewassen.

Zeer betaalbaar.

30. Goed eten, allen voor afhaal en bezorgen. Altijd netjes op tijd. Ambiance is niet om goed te noemen maar daarom is het ook een afhaal restaurant