1361936883 74
1477382017 78
1488204999 75
1495420320 76

1. Arjan Cok

Vier dagen van te voren voor zaterdag 30 september per mail gereserveerd voor 3 personen en vrij vlot volgde vanuit tea time de telefonische bevestiging. Toch maar doorgegeven dat mijn 92 jarige moeder last heeft van rumoerige akoestiek. Bij aankomst blijkt tea time een trekpleister van formaat. Alle tafeltjes waren bezet. Bij binnenkomst werden we naar een in verhouding mooi rustig plekje in de middelste huiskamer geleid. Ja, uw moeder zei de in Downtown Abbey style gestoken serveerster... dat geeft zo'n persoonlijk tintje, echt super. Dan de lokatie, sfeer, aankleding allerhartelijkste medewerkers en een royal tea met onbeperkt thee en real scones met die echte dikke clothed Cream, naast een heerlijke variatie aan sandwiches. Oh, De taartjes kregen we niet meer op en de suggestie deze, ook al leuk verpakt, mee naar huis te nemen hebben we ter harte genomen. Was lekker de volgende ochtend bij de koffie. Al met al een tea om nooit te vergeten. Dank Tea Time, bij jullie vind je een paar uurtjes Engeland in Drenthe, een gouden concept!

2. willy de lange

Gezellige entourage en fijne sfeer waar je ongedwongen een paar uur kunt doorbrengen om te genieten van de high tea.

3. Het was heerlijk, maar om gezellig te kunnen eten en drinken was het veel te warm in de zaal en het was veel te vol. De mensen van de bediening konden nauwelijks tussen de mensen door. Heel vervelend dat je steeds strak tegen de tafel moet schuiven omdat ze achter je langs moeten en je steeds bang bent dat de pot thee in je nek zal vallen.
    Het duurde vrij lang voor we iets kregen.

4. Het was heerlijk en goed verzorgd. De uitstraling van het huis past precies bij een high tea.

5. Heerlijk genoten van een "echte" high tea.
    Zeer mooie locatie in Engelse stijl, Heel vriendelijk personeel en de beste scones van Nederland!
    Kom zeer zeker snel weer terug :)

6. Mooie locatie. Bediening erg goed zeer vriendelijk. High tea was geweldig erg lekker en veel. We gaan zeker nog een keer terug.

7. corrie gertenbach

Alles was top, de sfeer, het eten en de bediening. We hebben genoten

8. Erg druk binnen dicht op elkaar. Warm. Vind het best duur voor wat je krijgt. Vooral voor de kids volle pont vind ik eigenlijk niet nodig

9. Dianne Dijenborgh

Een geweldige locatie in typisch Engelse sfeer tot in de details toe. Geweldig dat er per gezelschap, wij waren met zijn 27'en, een huiskamer is zodat je privacy krijgt.
    Enige minpunt vond ik de thee. Mooi geserveerd in een theepot per tafel met daarin 1 soort losse thee. Dit koelde snel af en werd sterk. Na vraag kwam er een kannetje heet water bij om het minder sterk te maken.
    Losse thee kan op vele manieren aangeboden worden. Hier ligt nog een grote kans om de klant beter te bedienen. Heet water met verschillende smaken wat je zelf kunt doen spreekt mij veel meer aan. Ik heb 2 kopjes thee gehad die te sterk waren. Jammer. Thee is toch een belangrijke basis.

10. Vandaag een heerlijke high tea gehad.
    Het was onwijs lekker en de mensen zijn zeer gast vrij. Wij komen zeker nog een keer weer. Jullie verdienen echt een 10+!

11. Wat een verrassing onderweg: een 'Engelse' theeschenkerij in een prachtige villa. Leuke sfeer, vriendelijke bediening, lekkere thee's (theeën?) en heerlijk verse taartjes en scones. We zijn niet dagelijks in de buurt, maar dit is het omrijden in de toekomst zeker waard.

12. High tea in Echten bezocht in september 2015 samen met mijn schoonouders. Onze ervaring: dat het zeer lawaaiig was en tot de laatste vierkante meter vol is gezet met houten stoelen en tafels met een glasplaat, dit doet erg ongezellig aan. Lawaaiig komt door de overvolle drukte, hierdoor was het er voor ons niet relaxed om gezellig te praten onder genot van tea met een koekje. De stoel waar je op zit nodigt niet uit voor een gezellig onder onsje, maar meer van "hoe meer mensen op een kluit hoe meer het opbrengt". Betaal graag meer voor comfort en beter kwaliteit van het eten. Ondanks deze ervaring zullen wij zeker een ander High tea bezoeken met meer Engelse sfeer.

Tip: serveer ook bonbons / chocolade.

13. Don corleone

Gezellig, sfeervol en helemaal in stijl. Maar met gemiddeld zo'n €20 voor een high tea p/p voor een potje thee en een paar simpele hapjes is belachelijk. En dan komen De cakes uit de vriezer, tsja dat zegt toch voldoende. Royal thee bv. is €16 voor een scone met jam een paar koekjes en een paar toffees. Het ziet er leuk uit, maar weinig waar voor je geld.

14. Vandaag weer een bezoek gebracht aan Tea Time. Dit keer een babyshower met zeven vriendinnen. We mochten versieren in de serre en de kok had zelfs cupcakes gemaakt met blauwe accenten.
    Alles was weer tiptop en even lekker. We hadden een fles 0% champagne mee voor de zwangere onder ons en wilden een glaasje drinken en proosten. Bleek dat het niet toegestaan was zelf meegenomen drank te nuttigen (wat begrijpelijk is en wij accepteerden). We mochten gebruik maken van het glaswerk van Tea Time echter vroegen ze hier wel een vergoeding voor. Na een gezellige middag moesten we afrekenen. Per glas moesten we €1,50 betalen!?! Mijn eerste gedachte was zelfs dat dat een "goede" grap was. De glazen waren niet eens schoon... (vette vingerafdrukken). Dit hebben wij als een enorme domper ervaren. Zeer regelmatig bezoek ik Tea Time en kon het iedereen aanbevelen. Na vandaag zal ik dat niet meer doen en dit was dus ook mijn laatste bezoek. Ontzettend jammer want ik ging altijd met veel plezier heen. De service krijgt van mij een 5 en dit zegt niks over de bediening want deze was vriendelijk..... Deplorable.

15. Ida en Kees

Heerlijk gegeten, wat een uitgebreide tea, wat een leuk winkeltje!

16. Geraldine

Wonderful and very authentic place. I felt at home!

17. Sandwiches met een onduidelijk smeerseltje ertussen, niet lekker. De prijs voor de sandwiches, 2 scones en een potje thee was 16 euro.

18. We komen al vanaf het prille begin bij Tea Time en ook deze vakantie was het weer genieten. Verrukkelijke summer tea, een continental breakfast om je vingers bij af te likken, zalige chutney, jam en leuke cadeautjes in het winkeltje en een wintervoorraad Earl Grey ingeslagen, want die kwaliteit kan ik nergens anders vinden.

19. Echte engelse tea room, hele leuke aankleding en goed eten. Scones zoals in engeland en de sandwiches smaakten beter als de engelse. Vriendelijke bediening en hele leuke omgeving.

20. We wilden alleen thee drinken, geen high tea. Samen een potje delen: mocht niet! Een scone erbij:mocht niet, dan moesten we een high tea bestellen.Orders van de baas, zei de bediening. Ze vergat te zeggen dat we wel gebak konden bestellen. Geen goede 1e kennismaking. Ik vier mijn verjaardag maar elders met een high tea.

21. Jaap 1127 punten

2e paasdag een high tea gedaan. Persoonlijk mijn 1e ervaring met high tea. We werden vriendelijk ontvangen in de mooie witte villa. We waren niet de enigste, beter gezegd het was bomvol zodat we even op onze tafel moesten wachten. Eenmaal aan tafel kregen we een warm gerechtje vooraf, een quiche, smaakte prima. Daarna werden er enkele etagères op tafel gezet met verschillende soorten sandwiches, 2 soorten scones, 3 soorten jam en enkele soorten gebak. De sandwiches waren prima, de scones vond ik niet spannend en 2 per persoon is te veel, ze zijn best groot en vullen aardig, er stond ook nog een aardige stukken taart bovenop de etagère. De taart was op zich enigszins stevig en een beetje droog, smaak was vlak.
    We konden meerdere keren thee krijgen, alleen vroegen ze niet welke smaak we wilden, na de 1e pot zelf maar gevraagd, wellicht door de grote drukte dat men iets minder attent was. Thee smaakte prima.
    Hoeveelheden waren duidelijk te veel, niet alle scones gingen op en niemand kwam aan de taart toe.
    (mochten we meenemen, thuis geprobeerd, viel niet echt in de smaak).
    Naast het restaurant gedeelte hebben ze nog een winkel met allerlei Engelse delicatessen e.d. Kort samengevat vond ik het wel redelijk, maar het is zeker niet mijn "cup of tea". Niet voor herhaling vatbaar.

22. Duizendstra

We hadden een aantal jaren geleden goede ervaringen met Tea Time in Zuidwolde. Het was nu zeer teleurstellend.
    Vieze niet vers belegde sandwiches. Droge, harde scones.
    Te weinig jam en clotted cream. Bij vraag naar lemoncurd werd geantwoord dat dit bij de autumn tea niet werd gegeven. Zelf maar een pot gehaald in het winkeltje. Ik vind dit absoluut geen service. Na reservering eerst een donker en te krap plaatsje, na reclamatie een tochtige plek vlak bij de voordeur. Niet aanbevelenswaardig en niet voor herhaling vatbaar.

23. Een groot compliment voor gastheer Bert en zijn crew! Mijn ouders vierden hun 50e huwelijksverjaardag in de sfeervolle witte villa van Tea Time: een gouden feest op een gouden locatie! Warme gastvrijheid, een stijlvolle sfeer en heerlijke culinaire verwennerij... we love Tea Time!

24. Harianne Scholte

Ik was er op uitnodiging. Inderdaad mooie locatie, goede kwaliteit van eten en drinken.
    Verder hangt er bij de ingang een bordje met de mededeling om je kinderen (als je die meeneemt) in toom te houden; ze kunnen hinderlijk zijn voor anderen. Tja, dat weten we toch allemaal? Als ze lastig worden kun je de ouders er altijd op aanspreken. Zo'n bordje is een impliciete mededeling dat ze liever geen kinderen hebben. Jammer, want nogmaals, locatie en kwaliteit waren goed. De bediening overigens ook.

25. Marc 45 punten

Wat een mooie locatie, stukken mooier dan de vorige. Het is al een belevenis om bij Tea Time een High Tea te nuttigen maar in de nieuwe villa is het helemaal TOP! Wij vonden het heel erg gezellig, goede bediening en er hangt een perfecte sfeer die past bij de Engelse tradities. Hier moet je echt eens zijn geweest... En mannen, ook jullie vinden het hier mooi!

26. Wij waren op uitnodiging van vrienden bij Tea Time. Een prachtige villa in een landelijke omgeving. We werden gastvrij ontvangen en kregen uitleg over de Engelse tradities met betrekking tot high tea. Alles wat geserveerd werd was overheerlijk. Al met al boven verwachting! En zeker een aanrader!