Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Echten dr verdeeld zijn.

Linda de Jonge

Heerlijk genoten van de Engelse sfeer en high tea.
    Tijd vrijmaken voor de sociale contacten bij Tea Time.

Blijkbaar te druk voor bediening. Hierdoor wijn bij eten misgelopen, en koffie nadien bijna vergeten.

Arjan Cok

Vier dagen van te voren voor zaterdag 30 september per mail gereserveerd voor 3 personen en vrij vlot volgde vanuit tea time de telefonische bevestiging. Toch maar doorgegeven dat mijn 92 jarige moeder last heeft van rumoerige akoestiek. Bij aankomst blijkt tea time een trekpleister van formaat. Alle tafeltjes waren bezet. Bij binnenkomst werden we naar een in verhouding mooi rustig plekje in de middelste huiskamer geleid. Ja, uw moeder zei de in Downtown Abbey style gestoken serveerster... dat geeft zo'n persoonlijk tintje, echt super. Dan de lokatie, sfeer, aankleding allerhartelijkste medewerkers en een royal tea met onbeperkt thee en real scones met die echte dikke clothed Cream, naast een heerlijke variatie aan sandwiches. Oh, De taartjes kregen we niet meer op en de suggestie deze, ook al leuk verpakt, mee naar huis te nemen hebben we ter harte genomen. Was lekker de volgende ochtend bij de koffie. Al met al een tea om nooit te vergeten. Dank Tea Time, bij jullie vind je een paar uurtjes Engeland in Drenthe, een gouden concept!

We hadden ons er enorm op verheugd, maar het was in alle opzichten enorm slecht.
    We zaten met een grote groep opgepropt op een plek waar continu mensen voorbij liepen, personeel wat af en aan liep, mensen die naar de wc gingen of bestellingen op kwamen halen. Veel lawaai, te duur voor het eten dat je krijgt. Het was voor ons geen restaurant maar eerder een bistro voor de campinggasten.

Kiki en Arie

Prima gegeten , snelle bediening ,rustige muziek ! Beetje jammer dat er voor een vegetarier geen keus is behalve een kaassalade , die overigens prima smaakte . Zou er wel vaker willen eten maar dan zou het fijn zijn dat er nog wat vleesloze gerechten zouden zijn !

Ik zou eigenlijk allemaal 10-en willen geven, maar bij een 10 is alles helemaal perfect.

Mooi ruim restaurant, heel goed en kundig personeel, service is heel snel, eten was heerlijk en genoeg.
    Broodje vooraf vond ik zelf minder, maar dat is mijn smaak denk ik.

Weer erg lekker gegeten en een leuk tafeltje bij het raam.
    Een echte aanrader!!

willy de lange

Gezellige entourage en fijne sfeer waar je ongedwongen een paar uur kunt doorbrengen om te genieten van de high tea.

Wederom heerlijk gegeten nu samen met mijn vrouw, zoon en schoondochter.
    In dit restaurant en dan bedoel ik zoals ik het noem het oude gedeelte hangt een fijn sfeer en personeel loopt echt als een gesmeerde machine.
    Top restaurant met een lekkere kaart.
    Aanrader voor een ieder die in de buurt is.

Slechte bediening, het eten was super droog kregen een nieuw stukje vlees en was precies hetzelfde. Duurde 20 min voordat er iemand langs kwam om te vragen of het wel goed was. 1x nooit weer.

De manager of eigenaarrese lachte nog en zei dat word zeker nog langs de max, heel slecht afgehandeld.

Zit geen structuur in heel dat bedrijf niet, jammer van de avond.

Zou er maar twee keer over nadenken om daar te gaan eten.

oek

Hier kort geleden 2x gegeten.
    Eten was prima, alleen de geserveerde warme groente en salade is nogal karig met 4 personen, een klein schaaltje.
    Al kan je uiteraard wel bij bestellen.
    Je krijgt er een zak friet bij (voor 3 personen), diegene met het westerburger menu krijgt dezelfde zak in zijn 1tje.
    Gebakken aardappels kan je er tegen betaling ook bij krijgen, lijkt mij dat deze keuze zonder kosten zou mogen zijn.
    Verder een leuke sfeer en de bediening was ook goed.
    Prijs/kwaliteit voor het eten op een park is het in orde.

Het was echt heerlijk en een super vriendelijke bediening.
    De jongens vonden de spareribs heel erg lekker.
    Bedankt boschzicht voor de fijne avond.

Top avond gehad.supergezellig,goede bediening,gastvrij en zeer lekker eten.een echte aanrader.

De ervaringen van Boszicht in Echten zijn super! Wij komen hier soms eten voor de gezelligheid en om een lekker hapje te doen :) De prijs/kwaliteit is super voor het eten & drinken dat je krijgt. het is een super. Aanrader om een lekker hapje te doen :D

Groet Pim

Het was heerlijk, maar om gezellig te kunnen eten en drinken was het veel te warm in de zaal en het was veel te vol. De mensen van de bediening konden nauwelijks tussen de mensen door. Heel vervelend dat je steeds strak tegen de tafel moet schuiven omdat ze achter je langs moeten en je steeds bang bent dat de pot thee in je nek zal vallen.
    Het duurde vrij lang voor we iets kregen.

Het was heerlijk en goed verzorgd. De uitstraling van het huis past precies bij een high tea.

anoniem x

Wij eten hier bijna weekelijks, met zijn vieren, vader eet altijd een lekker stuk vlees waar hij altijd tevreden over is en wij (12, 14,15 jaar) eten altijd kindermenu spare-ribs!! (moet je een keer geprobeerd hebben!) 1 keer een drankje. Kom je goedkoop uit met zijn vieren! Heerlijk eten! En zeer vriendelijk personeel.

We komen hier wekelijks en blijft altijd lekker! Zeker een dikke aanrader

Heerlijk genoten van een "echte" high tea.
    Zeer mooie locatie in Engelse stijl, Heel vriendelijk personeel en de beste scones van Nederland!
    Kom zeer zeker snel weer terug :)

Mooie locatie. Bediening erg goed zeer vriendelijk. High tea was geweldig erg lekker en veel. We gaan zeker nog een keer terug.

corrie gertenbach

Alles was top, de sfeer, het eten en de bediening. We hebben genoten

Erg druk binnen dicht op elkaar. Warm. Vind het best duur voor wat je krijgt. Vooral voor de kids volle pont vind ik eigenlijk niet nodig

Dianne Dijenborgh

Een geweldige locatie in typisch Engelse sfeer tot in de details toe. Geweldig dat er per gezelschap, wij waren met zijn 27'en, een huiskamer is zodat je privacy krijgt.
    Enige minpunt vond ik de thee. Mooi geserveerd in een theepot per tafel met daarin 1 soort losse thee. Dit koelde snel af en werd sterk. Na vraag kwam er een kannetje heet water bij om het minder sterk te maken.
    Losse thee kan op vele manieren aangeboden worden. Hier ligt nog een grote kans om de klant beter te bedienen. Heet water met verschillende smaken wat je zelf kunt doen spreekt mij veel meer aan. Ik heb 2 kopjes thee gehad die te sterk waren. Jammer. Thee is toch een belangrijke basis.

Vandaag een heerlijke high tea gehad.
    Het was onwijs lekker en de mensen zijn zeer gast vrij. Wij komen zeker nog een keer weer. Jullie verdienen echt een 10+!

Heerlijk gegeten.. gezellige sfeer!!

Lekker gegeten, gezellig gezeten, ontspannen sfeer

Wat een verrassing onderweg: een 'Engelse' theeschenkerij in een prachtige villa. Leuke sfeer, vriendelijke bediening, lekkere thee's (theeën?) en heerlijk verse taartjes en scones. We zijn niet dagelijks in de buurt, maar dit is het omrijden in de toekomst zeker waard.

Annet Reit

Vorige week weer naar Boschzicht. Heerlijk verjaardag vieren van onze dochter. Al verschillende keren hier heerlijk gegeten. Reden voor deze recensie; toen we bij het afruimen aangaven heerlijk gegeten te hebben, maar als punt de zeer droge en bruinige bloemkool aanwezen, werd er door de bediening gezegd "Ja, kan gebeuren." Vervolgens werd dit schaaltje tot het allerlaatse opgeruimd van tafel. De dame van de bediening heeft niets meer gezegd en zich niet meer laten zien! Slechte klachtenafhandeling ;(
    Jammer! Eerlijk is eerlijk; we hebben toch veel geld betaald en willen dan ook fatsoenlijk behandeld worden en serieus genomen worden.

Het is er zeer lawaaiig. Ik had zelf een peper steak besteld die smaakte zeer flauw net alsof het helemaal niet gekruid was. En de saus erover gegoten vind ik niet prettig. De saus smaakte nergens naar, leek wel bloem met water. Mijn vriendin had schelvis besteld, maar dat zag er onsmakelijk uit en dat was het ook. Er lag groente onder die wij niet konden benoemen, smaakloos en reukloos. Het is tijden geleden dat wij zo'n smakeloos etentje hebben gehad. Je zou denken dat de kok ziek was.

High tea in Echten bezocht in september 2015 samen met mijn schoonouders. Onze ervaring: dat het zeer lawaaiig was en tot de laatste vierkante meter vol is gezet met houten stoelen en tafels met een glasplaat, dit doet erg ongezellig aan. Lawaaiig komt door de overvolle drukte, hierdoor was het er voor ons niet relaxed om gezellig te praten onder genot van tea met een koekje. De stoel waar je op zit nodigt niet uit voor een gezellig onder onsje, maar meer van "hoe meer mensen op een kluit hoe meer het opbrengt". Betaal graag meer voor comfort en beter kwaliteit van het eten. Ondanks deze ervaring zullen wij zeker een ander High tea bezoeken met meer Engelse sfeer.

Tip: serveer ook bonbons / chocolade.

Gegeten met een groep collega's. Restaurant zat niet vol maar toch lang moeten wachten op je drinken. Slechte communicatie tussen de keuken en bediening. Soep vd dag was bij het uitdelen vd menukaarten een lekkere optie maar bij het opnemen vd bestelling ineens een andere variant. Een verzoek om een wijziging te doen in een gerecht blijkt niet mogelijk want alles is in kant en klare porties verpakt. Kwaliteit van de meeste maaltijden was overigens goed, mijn advies; bestel geen schnitzel, je krijgt hier een smaakloos stukje gepaneerd samengeperst vlees waar met het mes niet doorheen te komen is. Voor dit gerecht is de prijs kwaliteit verhouding ver te zoeken. Bij het indienen van een klacht gaan er 2 personen van het personeel met je in discussie en houden ze zich vast aan hun standpunt. Volle mep betalen omdat de klacht op een verkeerd moment wordt benoemd door de klant (tijdens het afruimen vd borden benoemd en bij betaling).

Opnieuw een negatieve ervaring met dit restaurant. Eigenaar en personeel, luister naar je klant en trek er lering uit. Kom samen met de klant tot een goede oplossing dan resulteert het niet in een: voor mij de laatste keer geweest!