Nieuwste foto's in Echten

Laatste updates in Echten

1. Willem Wever's profielfoto
    Willem Wever heeft een recensie geschreven voor Boschzicht

Willem Wever

Eten en drinken: Gezellig uit eten is daar uitgelopen in een drama. Als je reserveert mag je zelf een plekje uitzoeken, en tafels bij elkaar rapen, want er is niets geregeld. Het personeel weet van elkaar niet wat ze doen, wat ze zelf moeten doen, en vooral wat hun tafels zijn. Hierdoor valt alles van de wagen en resulteert in 1 grote teleurstelling. Enkele zaken die opvielen: Na opnemen bestelling komt de volgende medewerker om een bestelling op te nemen, maar het drinken laat op zich wachten. Nieuwe drankjes worden gebracht en de lege glazen worden achtergelaten. Met het brengen van eten moet je zelf achter de laatste gerechten en onvolledige bestellingen aan, want je eet niet samen, maar achter elkaar. Ondertussen loopt de bediening langs de tafels om te kijken waar ze de bestelling moeten brengen. De bediening weet het gewoon niet waar ze de spullen heen moeten brengen. Dit resulteert ook in drankjes op de rekening welke je niet genuttigd hebt. En zijn ook positieve punten: Je kunt er wel lang zitten voor je geld. Een stokbroodje en een hoofdgerecht duurde 3 uur. Het toetje wat eigenlijk niet goed is voor de lijn hebben we maar overgeslagen qua tijd, want we waren het zat. Los van de nadorst door het scheutige zoutgebruik zou ik de volgende keer de kant en klaar pepersaus van Knorr aanraden voor de kok, want de pepersaus bij het gerecht had weinig met saus te maken.

3,7
  2. Heerlijk gegeten's profielfoto
    Heerlijk gegeten heeft een recensie geschreven voor Boschzicht

Eten is top
    Vrij prijzig
    Aardig personeel, vlot
    Grote groepen niet prettig tussen kleine tafeltjes

3. Cor Meijer's profielfoto
    Cor Meijer heeft een recensie geschreven voor Boschzicht

Cor Meijer

Eten was prima.
    Sfeer goed.
    Leuke lokatie.
    Goede bediening.
    Erg gehorig en naast ons luidruchtige dames.

4. Boschzicht heeft een nieuwe foto
  5. Boschzicht heeft een nieuwe foto
  6. Boschzicht heeft een nieuwe foto
  7. Boschzicht heeft een nieuwe foto
  8. Boschzicht heeft een nieuwe foto
  9. Boschzicht heeft een nieuwe foto
  10. A's profielfoto
    A heeft een recensie geschreven voor Boschzicht

Leuk speeltoestel voor de kinderen, en fijne dekentjes voor wanneer het wat kouder is op het terras. Vriendelijk personeel.

Echter vrij prijzig en smakeloos. De chocomelk had een bruine kleur maar dat was het dan ook wel.
    Kinderijsje vrij prijzig voor 1 bolletje ijs met veel slagroom en lollie vol kleurstoffen. Prijs zit waarschijnlijk in zo’n beker die je mee mag nemen. Tip schaf dat af, beter v het milieu en ervaring is dat de kids kijken er niet meer naar om.
    Apfelstrudel nou ja ook niet echt smakelijk. De slagroom was goed.

Leuk om ff te zijn, maar heb geen hoge verwachtingen.

3,1
  11. Yvonne's profielfoto
    Yvonne heeft een recensie geschreven voor Boschzicht

Voor het eerst hier gegeten, maar wij komen zéker terug! We hadden T-bone en entrecote met ragout en werkelijk alles opgegeten. Al in lange tijd niet zo’n goed stukje vlees ergens gegeten en de ragout was om te smullen, zat boordevol vlees. De friet was perfect, de groente vers, niet te gaar en smaakvol, kortom alles aan ons eten was zeer smaakvol.
    De bediening was vlot en zeer vriendelijk!

12. Diane Engeman's profielfoto
    Diane Engeman heeft een recensie geschreven voor Boschzicht

Diane Engeman

Heerlijk gegeten. Grote porties met lekker veel groentes erbij. Goed verzorgd. Perzoneel vriendelijk. Echt een aanrader om hier eens te gaan eten.

13. Malcolm Davis-White's profielfoto
    Malcolm Davis-White heeft een recensie geschreven voor Tea Time

Since visit last year - not much is changed. Still lovely atmosphere. Very friendly staff and great food.

This time we have tried their Full English Breakfast for me and Fish and Chips for my wife. Spot on! Amazing British pub food in the middle of Dutch countryside.

Highly recommended.

14. Diane Engeman's profielfoto
    Diane Engeman heeft een recensie geschreven voor Boschzicht

Diane Engeman

Heel lekker gegeten. Zag er heel goed verzorgd uit. We kregen flinke porties.
    Snelle bediening en aardig personeel. Echt aan te bevelen. Top.

15. MG's profielfoto
    MG heeft een recensie geschreven voor Tea Time

Heerlijke VEGAN high tea!
    Sandwiches zeer smakelijk, scones, 2 gebakjes en lekkere warme starter:toast met champignons. Erg goed allemaal.
    Het staat niet heel duidelijk op.de website maar vegan is dus zeker mogelijk en erg lekker 👍
    (Foto:op voorgrond de vegan versie)

16. Tea Time's profielfoto
    Tea Time heeft gereageerd op een recensie van Tea Time
    Tea Time
    Van restaurant

Reactie Bert Boer; eigenaar Tea Time.

We hebben van Tripadvisor net een certificaat van uitmuntendheid mogen ontvangen, maar dat we niet iedereen tevreden kunnen stellen blijkt uit uw reactie.

Wil daar graag even wat nuancering bij aanbrengen. Wij hebben onze keuken open tot 18.00 uur. Dat houdt in dat mensen tot 18.00 uur kunnen bestellen en ze hebben vervolgens tot 19.00 uur om dit te nuttigen. Komt u na 18.00 uur, dan bent u feitelijk te laat. We zijn tenslotte een dagzaak. Dat u op dat moment personeel op het terras ziet zitten is logisch. Ze hebben dan er meestal een drukke dag opzitten, mogen van mij dan even gas terug nemen. Ook zitten ze vaak letterlijk te wachten tot de laatste gasten vertrekken.

Dan over uw tweede bezoek. Het is aan ons of het terras open gaat of niet. Onze corebusiness is het verzorgen van Engelse afternoon teas. Niet zelden hebben we in het weekend ruim 200 mensen geboekt, waarbij men gemiddeld twee tot twee en half uur bij ons doorbrengt. Om het voor ons werkbaar te houden sluiten wij bij twijfelachtig weer het terras. Het van buiten naar binnen verplaatsen van mensen zou dan ondoenlijk zijn. En geloof mij, wij hebben liever de mensen buiten, het scheelt namelijk heel veel bij het opruimen ’s avonds. Dat u vervolgens aanbiedt om zelf dingen van binnen naar buiten te brengen doet hier niets aan af. Puur het feit dat u dan op het terras gaat zitten, creëert naar anderen de illusie dat het terras open is. Als zowel binnen als buiten vervolgens volloopt, zijn wij de regie totaal kwijt en gaat dit ten koste van de goede service die wij aan mensen willen geven die wel geboekt hebben.

Mijn advies aan u is dan ook, wilt u ons in het weekend nog eens bezoeken, reserveer een tafel en we kunnen u alle zorg en aandacht geven die wij altijd aan al onze gasten willen geven. En misschien krijgen wij dan van u misschien ook het predicaat “uitmuntend”.

17. Ed's profielfoto
    Ed heeft een recensie geschreven voor Tea Time

Ongastvrij en klantonvriendelijk.
    Al twee keer werd ons, ondanks het prachtige weer, geweigerd om op het terras plaats te nemen.
    De ene keer was het terras al gesloten, omdat het een uurtje (!) voor sluiting was. En ook al zaten enkele medewerkers zelf wel op het terras... De tweede keer was de reden dat er "misschien een bui zou vallen". Dat we aangaven om zelf onze bestelling mee naar buiten en ook weer mee naar binnen te nemen, veranderde niets aan deze nogal botte afwijzing van ons verzoek..

4,5
  18. Marco horeca decisions's profielfoto
    Marco horeca decisions heeft een recensie geschreven voor Tea Time

Marco horeca decisions

Goede bediening leuke sfeer. Alleen jammer dat je voortijdig van tafel wordt verzocht! Omdat er een nieuwe reservering gepland staat Voor twee en half uur betalen en naar 120 minutes er uit worden geschopt is echt schandalig. Desalniettemin was de thee en het de hapjes een dikke 8 waard! Ps bij veel drukte is dit zeker geen aanrader ruimtes zijn knus maar luidruchtig voor een rustige theekransje zou ik het zeker niet aanprijzen.

19. w v/d meer's profielfoto
    w v/d meer heeft een recensie geschreven voor Boschzicht

w v/d meer

Het eten was super lekker. Genoeg keuze en grappige benaming voor de gerechten.
    Vriendelijke bediening. Komen zeker nog eens terug.

20. Malcolm Davis-White's profielfoto
    Malcolm Davis-White heeft een recensie geschreven voor Tea Time

As an Englishman living in The Netherlands- I have to say that every time I visited Tea Time with family and friends, was an unforgettable experience! This is as British as you can get!

Scones taste just like my mother’s, clotted cream is British - they import it from the U.K. - I had to ask ;-)

The sandwiches are as we in Britain say “Proper!” - my Dutch wife would say “heerlijk!”. But for me - the star of the show is a carrot cake! That cake was not always as good - but sometime in 2016 they made it like this and during my visit in spring, I tasted this version they have right now and said to the owner Bert: “This is Heaven, don’t change it!”

The entire atmosphere from the interior of the building to way personell is dressed and music playing, makes you feel like you have been transported in time back to 1920’s.

The place is busy on weekends - we usually come during the week. Highly recommended!