Wan Hsin in Echt

1289472062 59
1342025188 84
1412096022 89

1. C.J. den Dopper

Prima bediening. Het eten was zeer smaakvol en overvloedig.

2. Gerechten zijn altijd vers en heerlijk klaargemaakt.
    Ook voor vegetariërs geen enkel probleem vlees uit gerechten te laten.
    Wij halen altijd het eten, service kan ik niet beoordelen maar geef 5 sterren omdat anders de beoordeling wellicht onterecht lager uitkomt.

3. Heerlijk gegeten.
    Zeker een aanbeveling.

4. Snijders

Wij gaan hier al jaren, nooit problemen gehad. Je moet wel duidelijk doorgeven wat je wilt en dit zeker ook nog eens herhalen, zodat je bij thuiskomst niet tot de ontdekking komt dat de bestelling niet compleet is...

Helaas deze keer was het toch weer mis gegaan, naast het weekmenu nog een extra bakje nasi besteld, maar deze zat er niet bij. Dus direct gebeld en ik direct weer terug. Bij aankomst stonden de twee dames al klaar om in de aanval te gaan. Ik leg netjes uit wat het probleem is, poging tot tenminste, want ik kreeg niet de kans m'n zin af te maken. Mevrouw begon meteen te gillen en te gebaren dat ze wel alles meegegeven had. Ik vraag de dame of ze misschien wilt bedaren, want ik heb niks aan mijn oren en versta haar prima. Maar ze kwaakt non-stop door. Ik vraag haar of ze werkelijk heisa gaat maken om een bakje korrels? Alsof ik extra terug kom rijden om onzin te verkopen en dat intussen thuis alles staat af te koelen!

Getuigt toch van een alles behalve hoog iq als je zo met je klanten omgaat, zeer dom.

5. Hier laatst afgehaald. De zaak ziet er netjes uit, maar omdat ik niet in het eetgedeelte ben geweest kan ik de sfeer niet goed beoordelen.

Het eten was prima, het smaakte en zag er goed uit. Niet heel anders dan wat ik van chinezen gewend ben, maar dan kan het tenminste ook geen vervelende verassing zijn. Het eten wordt ook netjes verpakt, dat vind ik ook wel belangrijk.

De service kan nog steeds wat vriendelijker en vrolijker, bij deze zaak heb ik nog nooit een woord meer gehoord van een medewerk(st)er dan noodzakelijk. Een grote glimlach zal je hier ook niet snel zien naar mijn ervaring, dat zou nog steeds wel beter kunnen denk ik. Maar ik stoor me er ook niet aan, het zou gewoon een verbetering kunnen zijn.

De prijs vind ik niet geweldig, maar ook niet te hoog. Volgens mij is het vrij normaal voor Chinees-Indisch eten in deze omgeving.

Ik kom door bovenstaande tot de conclusie dat deze zaak alles prima doet, maar op geen enkele manier opvallend is. Het is een beetje een cliché-zaak, maar eigenlijk vind ik dat wel prima, het is daarom namelijk ook een veilige keuze.

6. Goed chinees restaurant
    Goede prijs - kwaliteit verhouding

7. Hier laatst afgehaald. De zaak ziet er van buiten wat typisch uit, veel Chinese (Chinees-Indische) restaurants zien van buiten saai uit, en deze is daar geen echte uitzondering op. Wel netjes, maar ook niet meer dan dat.

Het interieur is op dat gebied niet heel anders, de afhaal is hier wel wat meer gescheiden van het echte restaurant, de "wacthruimte" ziet er gelukkig wel netjes uit. Strak, maar toch behoorlijk typisch. Het eetgedeelte is zover ik kon zien ook heel netjes, maar wederom geen opvallende invulling.

De service vond ik niet zo geweldig, de dame achter de balie was weliswaar netjes aangekleed en goed verzorgd, maar veel warmte, interesse of vriendelijkheid straalde ze naar mijn mening niet uit. Ik was wat enthousiast in gesprek met mijn moeder, dus het contrast was groot. Zelfs als je je niet aangetrokken voelt tot het gesprek, kan je nog wel met een glimlach reageren of iets dergelijks. Wij zijn klanten, en hoewel onze bestelling niet heel groot was, mag je toch wat meer verwachten lijkt mij. Er zijn veel Chinees-Indische restaurantjes in de buurt, dus wat meer moeite doen voor de klant kan alle verschil maken voor de eigen zaak.

Het eten was verder goed, niet bijzonder verder, maar in ieder geval ook niet teleurstellend. Chinees-Indische restaurants staan niet echt bekend om het enorme culinaire niveau, dus mijn verwachting was ook vrij gematigd. Misschien dat ze zich op dat gebied wat meer kunnen onderscheiden, dan steken ze toch wat meer uit boven de massa. De hoeveelheid was overigens behoorlijk groot, dus ik heb er twee dagen mee kunnen doen.

De prijs/kwaliteit verhouding is prima, het is geen hoogstandje hier, maar voor de prijs kan je twee dagen prima eten, en duur is het zeker niet.

Mijn conclusie is dat ze vooral wat de service betreft nog wel kunnen verbeteren, maar verder vooral gelijk zijn aan het gemiddelde, en dus prima voldoen aan mijn verwachtingen. Ervoor omrijden zou ik zeker niet, maar als je zin hebt in Chinees en in de buurt bent, is het een prima keuze.

8. John de boer

Het eten is heerlijk. Ookal vinden sommige mensen het eten niet lekker, flauw, etc. Maar in het algemeen zijn het eten en de service heerlijk.

9. Leuke zaak, lekker eten en leuke sfeer! Aanrader.

10. Prima restaurant, van binnen is het heel gezellig en het eten is ook lekker!

11. Goede smaak en prijs/kwaliteit verhouding is goed. Het enige negatieve is dat de dames achter de toog soms niet heel erg vriendelijk zijn.

12. kees 11 punten

Chinees of Indisch eten niet gezond ?
    Zeker weten , verse groenten en al er bij, krijg je bij de friteboer niet.
    De vette friet da's ongezond.

Dit restaurant is een prima, voor mij klasse restaurant.
    Ga meestal halen, woon dicht bij, maar de service en het eten is er uitstekend.
    Een echte aanrader voor de oosterse eters.
    En ik kan het weten, ben met het oosterse eten opgegroeid.
    Niks mis mee, lekker eten? Hier halen.

13. Hier voorheen wel eens wezen eten met mijn zus, haar vriend en een goede vriendin van ze, en gisteren hier afhaal van gegeten. Blijft qua smaak natuurlijk Chinees zoals het hoort: het is niet zodanig vet dat je er last van krijgt, of het vies van gaat vinden, maar je hebt bij de eerste hap al door dat het hier de bedoeling is lekker te eten, niet zozeer gezond.

Lekker Chinees eten is zover ik heb meegemaakt dan ook niet gezond, maar dat draagt eraan bij dat je het niet te vaak doet waardoor het ook een beetje speciaal blijft. Gisteren was het niet zo super uitgebreid, maar wel heel lekker. Dat is het dan ook eigenlijk iedere keer wanneer hier wordt afgehaald, maar ook toen we er dus een keer zijn gaan eten.

De service blijft hier ook altijd van goede kwaliteit, natuurlijk is het soms wel eens lastig (geweest) om te bestellen door enige taal problemen over en weer, maar dat nooit op een vervelende manier of op een manier die niet opgelost kon worden. De medewerkers hier zijn altijd enorm vriendelijk, en ze zorgen ook ervoor dat je merkt dat je hier gast bent, en niet een ongewenste bezoeker.

De sfeer is voor mij persoonlijk nog aan verbetering toe, zoals bij veel Chinese restaurants is de sfeer wat verouderd en saai, ook ben ik persoonlijk niet zo fan van de Chinese invloeden. Dit is echter zeker geen reden om hier niet langs te gaan, veel mensen zullen dit wel kunnen waarderen en het is er weliswaar niet het meest gezellige restaurant in de omgeving, vervelend is het hier ook nooit, vandaar dat ik tot een zeven kom.

De prijs kwaliteit verhouding is zover ik deze kan beoordelen ook zeer prima, het is gewoon veel en lekker eten voor een prima prijs. Dat verklaart misschien ook het wat minder bijzondere karakter van het interieur, het is niet zo duur dat je er veel van mag verwachten, en aangezien de meeste mensen nog altijd lijken af te halen, lijkt het ook niet enorm belangrijk.

Wat mij betreft dus zeker een aanrader, als je zin heb in lekkere Chinees en goede service tegen een zeer redelijk tarief, kun je hier goed terecht!

14. Elise

1 punt
  15. Duidelijk een goede chinees restaurant, kom hier vaker, afhalen is prima. We zijn hier ook een aantal keren hier gaan eten, ook lekker.

16. Prima restaurant, eten is erg lekker, sfeer is oké, service is ook prima, maar kan misschien beter. Een van de betere Chinese restaurants.

17. ik kom hier al jaren, heerlijk eten, goed klaargemaakt, keurig verzorgde zaak

18. Deze chinees scoort voor het eten als beste in de regio. Ik kan het weten als "local"die regelmatig eten mee naar huis neemt. De omliggende chinezen zijn absoluut minder waarvan een enkele echt slecht voor de gezondheid!

De sfeer in het restaurant is veel minder en eigenlijk is het personeel daar ook niet op ingesteld. Alles draait om het afhalen. Met een nieuwe inrichting en voldoende personeel zou deze chinees als restaurant top kunnen scoren, mede omdat het eten echt goed is.

Dus..... Bij afhalen echt top en aan te raden. Wil je er eten, ook dan zijn de gerechten top, verwacht echter niet te veel van de ambiance en bediening.

19. Eten is lekker,

Eigenlijk niks op aan te merken alleen de sfeer mag iets beter;)

20. We gaan alleen afhalen. Nog nooit iets te klagen gehad. Eten is goed.

21. Lekkere Chinees, alleen het bestellen van tevoren vaker onduidelijk. Zijn erg snel met ophangen. Maar over het eten niks te klagen.

22. Zelden zo onvriendelijk benaderd als in deze Chinees! Alsof het ze geen bal interesseert dat je in hun zaak iets komt kopen.

De loempia was ontzettend vet. Ik heb hem niet opgegeten omdat het vet er echt uit droop. Ik denk in te koud vet gebakken ofzo. Ik vroeg om een sausje erbij, daar moest ik 2 euro voor betalen terwijl de loempia 3 euro kost! Totaal niet in verhouding.

Ik kom hier nooit meer.

23. Perfecte Chinees. Nog een van de weinige overgeblevenen. De rest is wok geworden. Zeer smakelijk, m.n. het weekmenu.

Vriendelijke bediening. Kortom : een aanrader!

24. Ze waren razendsnel (afhaal) maar het eten was hartstikke flauw, en de babi was verschrikkelijk vet. Van het weekmenu was er geen enkel gerecht dat goed smaakte.
    Eén van de mindere Chinese restaurants in de omtrek.

25. zeer goed, het beste Chinese/Indische restaurant van de hele omstreek.

26. super kok alleen jammer dat deze nog niet ontdekt is, niet druk door te weinig parkeerplaats