't Genot in Echt

1406119567 70
1420154423 71
1441206706 74

1. Bij toeval kwamen wij uit bij eetcafe
    'T genot. Heerlijk gezeten fijn en vriendelijke bediening. Zeer snel zowel de keuken als de bediening.

Volop keuze voor lunch, diner en borrel voor ieder wat wils. En een uitgebreide bier kaart.

En dat alles aan een gezellig knus plein.

Zeker een aanrader!!

2. Gezellig gelegen terras. Leuke bediening. Goed en lekker eten!

3. Als ik de recensies gelezen had voor er te komen zou ik nooit gegaan zijn. Wat had ik dan wat gemist.. is altijd gezellig, aardige bediening, nette zaak. Het eten is wat je van een eetcafe mag verwachten. Als je nog trek hebt krijg je gewoon gratis extra stokbrood met kruiden boter of frietjes dus met honger naar huis gaan lijkt me uitgesloten. Niks mis met het Genot !!

4. Op zondagmiddag geweest, 2 heren na een middagje terrassen. Hadden een voorgerecht van carpaccio, welke ontzettend droog was en champignons, welke lekker waren, maar hoofdgerecht was helaas zwaar teleurstellend. Eentje spareribs (staat echt ribS, dus meervoud); was helaas maar een magere Rib voor maar liefst € 18,50 en de ander een schnitzel voor € 17,50 welke leek op een zeer dunne in frituurvet gegaarde plak.

Voor ons absoluut geen herhaling vatbaar. Veel te duur en veel te slechte kwaliteit. Zijn van ellende erna maar even naar de in de buurt gelegen McDonalds gegaan voor het culinaire hoogstandje van de avond. Voor ons lastig te begrijpen dat men hier vaste klanten heeft.

5. Wij (mijn man, 2 jonge kinderen en ik) komen al bij 't Genot sinds de opening en zijn zeer te vreden! Het eten smaakt heerlijk, vooral het zuurvlees is een aanrader!

Maurice, de eigenaar, is altijd even vrolijk en behulpzaam. De kinderen vinden hem ook geweldig.

Het terras is heerlijk in de zomer en de zaak zelf is ook sfeervol en vooral ook schoon!

Daarom willen wij 't Genot laten weten dat wij nog jaren zullen blijven komen! Tot snel weer!

6. We waren met 10 collega's gaan eten en zijn ruim 5 uur daar geweest. Er zijn verschillende menu's genomen. De konijn was erg zuur, schnitsel was groot maar smaakte naar niets en de saus voor 2€ kwam volgens ons uit een glas. Een collega drinkt wijn met wat water, bij de vraag voor een karafje water kwam het antwoord spa rood of blauw, nee een karaf water, dat doen wij niet hoe moet ik anders onze rekening betalen. De ribjes hadden wat weinig smaak salade met een prutje dressing, cola met een raar geurtje. We zaten in lijn met de WC die een niet al te frisse geur over tafel liet gaan. Uiteindelijk hebben we voor 300€ genuttigd bij een beetje arrogante bediening en slechte zaak. Niet voor herhaling vatbaar. Een pluspunt de toetjes waren lekker, maar die komen uit een standaard verpakking.

7. Ben hier verschillende malen geweest in de periode augustus - december, vooral vanwege de locatie. De bediening is niet bijzonder onvriendelijk maar doet weinig met opmerkingen/lichte klachten. Drank wordt correct uitgeserveerd, logo naar de gast zoals het hoort. Mag wel iets sneller, maar de glazen zijn schoon en het smaakt naar behoren. Uiterlijk van de zaak is in orde. De toiletten en de zaak zelf zien er schoon uit; er is duidelijk een routine in schoonmaken.

Het eten is wat je ervan mag verwachten voor de prijs: net geen zesje. De sauzen smaken kant-en-klaar ingekocht en geserveerd en het vlees is regelmatig overgaar. De wachttijden mogen iets korter. Geen omweg waard, maar bij goed weer een prima terras.

8. ik

9. Was een tegenvaller.. Lange wachttijden en ondermaats eten. Jammer

10. Niet duur, geen grote kaart maar voor elk wat wils. Vaker hier geweest voor zowel lunch als avondeten en zal hier zeker ook nog vaker komen. Vriendelijke bediening, niet groot maar wel praktisch ingericht! Niks op aan te merken!

11. Geen goede ervaring. Op een lekkere warme middag op 't terras gezeten voor te lunchen. De Lunch was goed maar veel te duur voor wat je kreeg, ik heb 10 minuten moeten wachten op een pilsje en ben zelf maar naar binnen gelopen om af te rekenen. Al met al is het wel heerlijk om te zitten. Lekker in de zon

12. Math en tonnie

Wat ooit een leuk eetcafé, is bijna niets meer van over.
    Na een keer zwarte aangebrande saté geef je een zaak waar je vaker komt het voordeel van de twijfel, maar na twee keer is het over.
    Wanneer je dit vriendelijk verteld aan het personeel en het laat ze verder koud kom ik nooit meer.

13. Wij komen wel vaker hier eten of gezelllig op het terras zitten.
    Het eten is lekker en we genieten er nog altijd van. Personeel is altijd even vriendelijk. En de prijs is niet te veel hoor.
    Kortom een aanrader.

14. Sate t genot is zeker niet aan te raden. Vlees veel te droog, satesaus superzwaar en zo uit de pot en de rijst veel te lang gekookt. Lijkt erg op een magnetron keuken. Sfeer is er wel erg leuk en ook personeel is (soms te- ) vriendelijk.

Dit kan echt beter, met weinig moeite.

15. Gezellig eetcafé waar je prima kunt lunchen en dineren in een losse, ongedwongen sfeer. Gastvrije ontvangst, vriendelijke bediening. Geen ál te uitgebreide kaart, goede prijs / kwaliteit verhouding. Bij mooi weer, druk bezocht terras dus reserveren wel nodig dan.

16. Wij gingen hier vaker eten, het eten is voor de prijs/ kwaliteit verhouding goed, bediening en vriendelijkheid, +- het ligt er een beetje aan wie aan je tafel komt. Na een aantal keren heb je de kaart wel gehad, maar voor lekker te lunchen voor een redelijke prijs een aanrader.

17. Het eten is hier echt super! Alleen in de winter vinden we het er erg koud en de bediening is nooit echt vriendelijk maar het eten maakt veel goed!

18. Ik kom hier al van de opening!

Nooit klachten gehad!

Altijd GEWELDIG LEKKER eten voor een normale prijs.

19. Nou, na de koopavond maar eens even bij 't Genot geweest.
    Gewoonweg vies.
    Voor mij dus nooit meer naar 't Genot. .

De bediening is verder wel ok.

De menukaart gaf niet duidelijk aan wat je in werkelijkheid op je bord krijgt.

20. silvio deledda

28 januari gegeten met een groep van 10 man.

Gewoon lekker en leuk gegeten, geen poespas of hele bijzondere gerechten, maarja daarvoor ga je ook niet naar een eetcafe.

Aanrader voor gezellig even eten voor het stappen....

21. We zijn gisteren 15-01 met 10 personen gaat eten ivm met mijn 50-ste verjaardag. Het was bijzonder lekker en gezellig.

Het is een aanrader. Er is totaal niets op aan te merken.

22. Weer heerlijk gegeten zaterdagavond met mijn zusje.

Een aanrader voor elke beurs. Je kan er goed vertoeven voor een leuke prijs. Echt een aanwinst voor Echt :-)

23. Klein maar goede sfeer en smakelijk eten voor een aantrekkelijke prijs! Een aanrader!

24. Cynthia

25. Heel lekker gegeten bij 't genot.

Het was erg druk dus reserveren is aan te raden!

De porties waren ruim voldoende en de bediening was gewoon goed.

Niks aan te merken op dit gezellige eetcafe.

We komen zeker terug!

26. Super gegeten......spareribs zoveel als je op kan, erg mals vlees.

27. Op een zaterdag zijn we hier snel lekker wezen eten. Gelukkig hadden we een uur van te voren gereserveerd. Tafels waren allemaal goed bezet en aan de bar zaten mensen gezellig hun soepje te eten.

Voor een eetcafe heeft 't Genot een leuke menu kaart. Mijn oog valt meteen op de vegetarische blokjes die naar kip smaken. Als je dat als vegetarier toch proeft (dat 't echte kip smaak is) dan heb je in het verleden weleens kip gegeten dacht ik zo bij mezelf. Daar er geen biefstuk met grassmaak op de kaart staat koos ik voor Sate met Nasi, dus niet met patat zoals in zoveel eetcafe's of restaurants wordt gedaan. En het liefste nasi met een spiegelei erop! Maar ja je kunt niet alles hebben.

De bediening is vlot, leuk, spontaan en alert.

De borden zijn mooi smaakvol opgemaakt en het eten smaakte gewoon goed. Heerlijke hollandse sate met nasi.

Na nog een lekkere kop koffie met een Liq.43.

't Genot is zeker een aanrader, ook in prijs en kwaliteit.

28. A. Eygelshoven

Op zich over het eten niets te klagen, maar de prijs/kwaliteit verhouding vind ik toch echt slecht. Een banane royale (dessert) kost 6 (!) euro. Deze coupe bestaat slechts uit één gehele banaan met drie bolletjes ijs en wat slagroom. Een broodje gezond kost 4,95 euro. Ik kan tig eetcafétjes opnoemen waar je voor minder geld een beter broodje gezond krijgt. De bediening en sfeer is verder wel goed.

29. Prima restaurant, goede sfeer, prima eten.

Wat wil je nog meer.

Joviale bediening, positief.

Een aanrader, wel vaak erg druk, maar goed, dat is inherent aan het voorgaande. Reserveren dus..

Willem.

30. Inge 23 punten

Even een lekker hapje gaan eten kan prima bij 't Genot. In het weekend is reserveren wel aan te raden omdat er niet heel veel plaats is. De gerechten zijn smakelijk en hebben een prima prijs. Personeel is altijd vriendelijk. Na vele etentjes hier, zullen er ook nog vele volgen.

31. Jeannie

Ik kom regelmatig bij 't Genot, de prijs kwaliteits verhouding is top.

Het oogt goed en smaakt heerlijk, daarbij is het personeel zeer klantvriendelijk en spontaan.

Over eten en drinken zijn de meningen vaak verdeeld. Ik geef dit restaurant met lof een goed cijfer, goed en gezond eten, heel belangrijk.

In de zomermaanden vertoef ik er ook graag, maar dan op het terras ;-)

32. Priscilla

Ik kom geregeld bij 't Genot ik vind het altijd gezellig. De bediening is flexibel en enthousiast. Over het eten kan ik alleen zeggen dat het lekker is en heel gevarieerd. Het blijft mijn zaakje. Tot maandag, dan kom ik met 8 collega's weer genieten.

33. M. Geenen

Ben hier woensdag samen met een vriendin gaan eten. In mijn Noordzee sla zaten 3 graten en een stuk vel van de zalm. Toen we hier iets van zeiden werd er niet echt opgereageerd. Later kwam ze terug met de melding "we kunnen nou eenmaal niet alle graten eruit krijgen".... Geen excuses, geen vraag of we nog iets wilden drinken. Op basis van recensies op deze site zijn we erheen gegaan, maar het viel jammer genoeg heel erg tegen. We zullen niet meer terug gaan.

34. Ik kom voor mijn werk vaak in Echt (bijna wekelijks) en dan gaan we altijd hier eten. Het Genot is een klein en gezellig restaurant (met een groot buitenterras in de zomermaanden). Het eten is er prima, ze hebben lekkere wijnen en een veelzijdige menukaart. Verwacht geen haute cuisine, maar gewone smakelijke kost. Ik kijk al uit naar mijn volgende etentje in dit restaurant.

35. Eet cafe 't Genot doet zijn naam eer aan. We hebben heerlijk gegeten en goed gedronken. De bediening is goed en de verzorging is uitstekend. De prijs / kwaliteit verhouding is uitstekend.

36. Goed eetcafe, doet inderdaad zijn naam eer aan!

Heel betaalbaar en ruime keuze qua gerechten.

Ze zien ons gauw weer eens terug!

37. Ik heb laatst gegeten bij het Genot. En ik moet eerlijk zeggen het was ook een genot. De bediening was heel erg aardig. Het eten was echt lekker. Zeker een aanrader om vaker te gaan eten. Super!

38. Heerlijk gegeten. Echt een aanrader voor mensen die gezellig uit eten willen gaan. Bedankt voor deze fijne avond en zeker tot ziens.

Gr Kenny.

39. Weer heerlijk gegeten bij 't Genot, leuke bediening, spontane bediening, mooie zaak die zeer zeker heel gezellig en sfeervol is!

Een aanrader voor iedereen!

Alweer bedankt voor de gezellige avond en zeer zeker tot snel!

Groetjes Britt.

40. Vorige week bij Het Genot gegeten en het was zeer zeker géén genot. De bediening was onvriendelijk, het eten in eerste instantie koud, de vegetarische lasagne had een asbaksmaak (volgens de kok waren het de aubergines, ik heb nog nooit zo'n rare aubergines gegeten) en daar werd niets mee gedaan. Vanaf 22:00 uur begon men met opruimen, waardoor de zaak stonk naar chloor en men met grote vuilnisbakken door de zaak reed. Mij lijkt dat je hiermee wacht totdat de gasten weg zijn. Jammer, maar ik kom hier zeker niet meer eten en zal het restaurant ook aan anderen niet aanbevelen.

41. In 2008 op het terras goed verzorgd gegeten. Nu binnen veel lawaai door de voortdurende opruim- en schoonmaakwerkzaamheden van de bediening achter de bar. Een uur voor sluitingstijd werden al de vuilniszakken verzameld en via de zaak naar buiten gebracht. Hierdoor ontstond een onprettig luchtje. Het eten, de spareribs waren bij 2 pers. in eerste instantie te koud en de vegetarische lasagna had een assmaak. Met ons commentaar over deze smaak werd niets gedaan en er werd niet gevraagd voor een andere menukeuze.

42. We hebben lekker buiten op het terras gegeten.

Eten was goed, bediening was goed (en vriendelijk)

Kortom een aanrader!

43. We hebben buiten op het terras gegeten. Eten was lauw.

Salade was niet goed en niet slecht. Paella was droog en weinig extra ingredienten (garnalen etc)

44. Leuke sfeer, leker eten. Een absolute aanrader de Spare-Ribs.

45. prima ....alles tip top in orde ne superrrrr gezellig

46. Lily, Jacques en Veerle v.d. Lans

Sinds enkele jaren komen we regelmatig aan het eind van de werkweek om het weekeinde in te luiden. Staat het niet op de kaart? vragende mensen zijn te helpen! Vriendelijk personeel, goede sfeer.

47. sandra en jeroen

de sfeer van 't genot is fantastisch, de mensen zijn erg vriendelijk. Het eten is hartstikke lekker, over de prijs valt zeker niet te klagen.

48. antoinette

ik heb nog elke keer lekker gegeten! Op drukke momenten laat bediening soms te lang op zich wachten

49. Carin en chantal jullie recencie is niet objectief julle weten goed wat ik bedoel als je om een recensie vraagt moet je ook kritiek kunnen verdragen en niet direct een recensie van vrienden laten plaatsen.

50. Gezelligheid, lekker eten, vriendelijk personeel en een ongedwongen sfeer. Wat wil je nog meer? We komen dus ook zéér regelmatig terug.

51. Chantal

Pieter weet blijkbaar niet dat om een eetCAFÉ gaat en had dus blijkbaar beter als standbeeld bij Da Vinci kunnen gaan zitten.Wij genieten van en in 'T Genot.. Net zoals alle andere mensen die hier gereageerd hebben...

52. lizzy steven

ik heb erg genoten van mijn bezoek aan het genot. ik zal ook zeker vaker gaan eten daar.

53. Hele goede zaak, leuke sfeer, heerlijk eten. Niets anders aan te merken.

54. Ik ben inmiddels een regelmatige eter bij het genot. Niet al te veel poespas... gewoon lekker en niet te duur eten.

topper!

55. Het is een kleine zaak met een leuk uiterlijk waardoor het erg gezellig is.
    Er is veel variatie op de kaart dus voor iedereen wat wils.En de kok is zeer flexibel wat gerechten aangaat.
    Op het zonovergoten terras is het ook erg lekker genieten.Dus ik ga genieten bij het genot

56. Zeer gezellig eetcafé met vriendelijk personeel. Goede bediening en het eten is uitstekend.

57. de prijs kwaliteit verhouding klopte perfect.De bediening was zeer vriendelijk en de chef-kok had zeker zijn creatie getoond op onze maaltijd.kortom heerlijk gegeten.en een gezellige avond gehad.

58. Heerlijk gegeten. We waren met een grote groep maar alles was prima in orde. Het eten heerlijk, de bediening vriendelijk. Dat ik zo dicht bij huis zo lekker kan eten !