Hier zie je hoe de meningen over de 't Elfde Gebod verdeeld zijn.

1. West-Europees Echt

Wij hebben met ons tweetjes lekker en gezellig geluncht. De tosti "t elfde gebod" is 'n aanrader, heerlijk.

2. West-Europees Echt

Thijs en Miranda

Wij zijn op zaterdagavond hier komen eten, het eten was voortreffelijk. De wijn smaakte goed, dat vinden we ook echt belangrijk. Het vlees was perfect gebakken en zowel de sla als de warme groenten erbij vers en ook lekker.
    Chocotaart met ijs, was jammie...
    Prijs/kwaliteit prima!
    We gaan zeker nog terug.

3. West-Europees Echt

Eten was goed, saus was aan de lauwe kant i.p.v. warm, dit voor het gerecht van mijn wederhelft. Grote portie saté en een grote portie zuurvlees voor mij. Buiten dat vroegen ze of alles naar wens was toen ik aan het wachten was op mijn consumptie, beetje rare vraag als je bent aan het wachten op je consumptie.

4. West-Europees Echt

Gezelschap was uitstekend, sfeer was prima, eten was lekker, bediening vriendelijk en alert en de rekening fair. 😉

Kortom 'n fijn etentje...

Jan

5. West-Europees Echt

Het was weer heerlijk en gezellig eten, voor ons in de gelagkamer, hier voelen wij ons thuis.
    Grt. Jan

6. West-Europees Echt

S.Slootbeek

We hebben hier al meerdere malen gegeten en we hebben steeds genoten van het lekkere eten, een zeer gezellige sfeer, een vriendelijke bediening en een goede prijs kwaliteit verhouding. En ook de koffie van Blanch Dael is goed.
    Chapeau!

7. West-Europees Echt

Ilse Cremers

Heerlijk gegeten, goede service, vriendelijke mensen!
    Zeker voor herhaling vatbaar!

8. West-Europees Echt

Suzanne Broen

High tea is een echte aanrader, goed verzorgd.

9. West-Europees Echt

De Crom Patrick

Goed gegeten, en een goede prijs kwaliteit.

10. West-Europees Echt

Clemens Meerts

Lekker eten. Goede wijn. Best veel aanbod. Bediening vriendelijk en servicegericht, wel ondeskundig. Gezellig. Alleen over de keuze voor gekleurde kunststof stoelen in een klassieke sfeer werden onze tafelgasten het niet eens. Al met al zeker voor herhaling vatvaar.

11. West-Europees Echt

Marita Slangen

We hebben er nu een paar keer gegeten en het was Heerlijk,warme sfeer en vriendelijk wij komen graag terug

12. West-Europees Echt

We hebben met 6 personen heerlijk gegeten in een gemoedelijke, informele huiselijke sfeer.
    Vriendelijke bediening met gevoel voor humor.
    Goede prijs/kwaliteitverhouding.
    Meerdere redenen om er vaker naar toe te gaan.

13. West-Europees Echt

Aimée Moolenaar-Dols

We hebben op 4 juli 2016 hier ons huwelijksfeest met onze kinderen, ouders en getuigen met aanhang gevierd. Alles was tot in de puntjes geregeld. Van de ontvangst, versiering, het eten, drinken... Kortom alles. We hebben volop genoten. Ellen heeft zichzelf overtroffen en een prachtige bruidstaart gemaakt in onze stijl.

Het 11e Gebod is en blijft een aanrader en een locatie waar je in de watten wordt gelegd.

14. West-Europees Echt

Chris Hodenius

Het eten was weer super lekker en ook voor vegetariërs voldoende keuze!
    Tot de volgende keer!

15. West-Europees Echt

Nicole Holtjer

Afgelopen zaterdag mijn Sara feest gevierd bij 't Elfde Gebod. De fijne huiselijke en ongedwongen sfeer, de goeie zorgen, fijne bediening en lekkere hapjes hebben mede bijgedragen aan een onvergetelijke avond. Ellen, Paul en team heel erg bedankt.

16. West-Europees Echt

In de hal aan de linker zijde van het eetcafé gezeten bij de bar. Echt ouderwetse huiskamer sfeer. Jonge meiden in de bediening die je vriendelijk en netjes de kaart presenteren. Wij hadden carpaccio vooraf en de hamburger New York met een puntzak frietjes. Prima prijs/kwaliteit. Afgesloten met een koffietje van de fameuze koffiebranderij Blanche Dael uit Maastricht. Aanrader dit restaurant.

17. West-Europees Echt

Erg lekker gegeten in een gezellige ongedwongen sfeer, typisch voor casual dining met een goede prijs kwaliteit verhouding.
    Aanrader!

18. West-Europees Echt

Karin v. Helmond

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.
    Zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan.

19. West-Europees Echt

Daisy Hendrikx

Gisteren heb ik hier genoten van een high tea met 2 collegaatjes. Het eten was heerlijk, goed verzorgd en een prima service. Ik zal dit zeker aanraden aan anderen!

20. West-Europees Echt

Eten erg lekker, sfeer gemoedelijk en gezellig, bediening vlot en ongedwongen.

21. West-Europees Echt

We waren met 5 personen wezen eten. Vooraf paprika roomsoep. Deze was erg lekker, iemand anders had courgettesoep deze was ok, maar niet super.
    Hoofdgerecht spareribs, waren bijzonder lekker. Sate was ook prima en de kogelbiefstuk was erg lekker. Genoeg redenen om nog eens naar dit restaurant terug te gaan.

22. West-Europees Echt

Een knus en gezellig restaurantje. Bediening ontzettend vriendelijk en heerlijk gegeten. Absoluut een aanrader!

23. West-Europees Echt

Heerlijk pastagerecht met ossehaaspuntjes gegeten. Vers gemaakt, mooi opgediend.
    Bediening zeer vriendelijk en super dat de kokkin aan tafel kwam vragen of t lekker was.
    Ik ga er graag nog een keer terug.

24. West-Europees Echt

Egbert Janssen

In mijn vakantieweek op allerlei terrasjes gezeten, in Eindhoven, Maastricht, Sittard, maar nergens zo'n lekker broodje gegeten als hier. Top!

25. West-Europees Echt

Gewoon goed in alle opzichten! Variatie genoeg en geen overdreven grote kaart.

26. West-Europees Echt

Sylvia Hoogstraten

Mit vrunj miene verjaordaag gevierd. Eg un Limburgs eatkaffee, mit un Limburgse menûkaart. Sjiek det det nog kanne in deze tiet. Ut waas hiel, hiel fijn. Fantastiesch Limburgs perseneel det lekker plat kalde.

(Eet.nu Redactie, voor wie dit dialect niet begrijpt:)

Met vrienden mijn verjaardag gevierd. Echt een Limburgs eetcafé, met een Limburgse menukaart. Mooi dat dat nog kan in deze tijd. Het was heel, heel fijn. Fantastisch Limburgs personeel dat lekker dialect sprak.

27. West-Europees Echt

Lekker eerlijk eten! Goed klaargemaakt. Prettige bediening op een stille avond... Met hond konden we aan de linkerkant van dit leuk ingerichte pand zitten.

28. West-Europees Echt

Nicola Zwitserland

Super!Traumhaft eingerichtet, gut gebettet, lecker gespeist, Frühstück war ein Traum... macht bitte weiter so <3 !

Vrije vertaling door Eet.nu:

Super! Heel leuk ingericht, goede bedden, lekker gegeten, ontbijt was geweldig. Ga zo door <3!

29. West-Europees Echt

Ik werd heel hartelijk ontvangen, ik had gereserveerd dus er was een tafel vrijgehouden maar ik mocht gaan zitten waar ik wilde. Het restaurant sloot om 21.00 uur maar ik kon rustig mijn thee opdrinken. Het eten was ook erg lekker. Prima restaurant, ook als je alleen bent zal je je hier snel thuisvoelen.

30. West-Europees Echt

High Wine gehad. Overheerlijke hapjes veel variatie allemaal vers en zelf gemaakt! We zaten helemaal vol, toen kwam nog het nagerecht (3stuks). Wauw wat was het lekker! Zeker doen, héél gezellig met vriendinnen. Bedankt voor de lekkere en leuke avond.

31. West-Europees Echt

jan en marianne sijben

Wij komen al een paar jaar hier. We hebben genoten van een lunch, diner, tapas en aanschuiftafel. Het was iedere keer lekker en van goede kwaliteit. Eigenaars en personeel zijn reuze vriendelijk. Dus wij komen geregeld terug.

32. West-Europees Echt

Heerlijk gegeten, een gevarieerd en toch compact aanbod van verschillende typen gerechten. Bjizondere keuzes die je lang niet overal vindt. Hele prettige bediening, erg vriendelijk. Dit alles in een mooie inrichting, fijne achtergrondmuziek en gezellige sfeer. Echt een aanrader en een gelegenheid om regelmatig terug te komen.

33. West-Europees Echt

Ingrid Kretzer

Heerlijke high tea gedaan. Alles zelf gemaakt en meer dan voldoende. Gezellige locatie en goede bediening.

34. West-Europees Echt

Auke Jongblod

Mooie locatie, het eten was goed. Bediening correct. Voor herhaling vatbaar.

35. West-Europees Echt

Derde bezoek aan een restaurant dat we erg gezellig vinden. Ontspannen sfeer en hele prettige bediening van overigens zeer jong personeel. De kwaliteit is in orde maar je mag hier niets bijzonders verwachten. De prijs is voor het gebodene iets aan de hoge kant maar de ontspannen sfeer en aangename bediening compenseren dat ruimschoots. Ons vierde bezoek zal er echt wel van komen.

36. West-Europees Echt

hella van buggenum

Zaterdag 27 februari met 8 personen heerlijk gegeten, leuke bediening en de eigenaresse kookt fantastisch.

37. West-Europees Echt

Prijs kwaliteit eigenlijk een 11. Heel goed gegeten, zeker in vergelijking met de prijs en andere high tea's. Alles zelf gemaakt. Heel veel moeite gedaan, om lekkernijen voor mijn moeder met lactose intolerantie. En heel goed gelukt ook. Wij gingen zeker niet met honger naar huis. Heerlijk.
    Ps: laatste foto hadden we al iets gegeten, voor we een foto maakten.

38. West-Europees Echt

Zondagavond gegeten bij 't Elfde Gebod in Echt. Een aanrader! Gezellig druk, fijne sfeer en heerlijk gegeten, heel gedienstig personeel. Kortom we komen graag terug!

39. West-Europees Echt

Vandaag met 2 kleine kids voor het eerst spontaan binnen gelopen. Gezellig ingericht, vriendelijke bediening, kleurplaat en kleurtjes voor de kids, vlotte bediening, goede afwisselende kaart, lekker eten. Saté was de beste die mijn man had gegeten en hij heeft er al heel wat gehad!;) kogelbiefstuk was ook heerlijk! Vooraf gratis stokbrood met kruidenboter. Wij gaan nog een terug!

40. West-Europees Echt

Erg gezellig zitten en lekker gegeten.

41. West-Europees Echt

We hebben hier al vaker gegeten. In Echt is dit ons favoriete restaurant. De prijs/kwaliteit is goed. Gemoedelijke, vriendelijke sfeer en lekker eten.

42. West-Europees Echt

Best gezellig en een redelijke prijs kwaliteit verhouding. Helaas was de reservering niet helemaal goed doorgekomen.

43. West-Europees Echt

Jammer, we zijn op valentijnsdag voor de vijfde keer gaan eten bij jullie maar jullie kunnen niet met drukte omgaan. Mensen die een tijd na ons binnen kwamen kregen veel eerder het eten, en dat ging niet om een tafel. Iedereen kreeg van te voren stokbrood met kruidenboter, wij niet. En na het eten werd je bijna naar buiten gekeken, omdat er alweer andere mensen zaten te wachten, geen fijn gevoel, zo wil je je avond niet eindigen. Het eten was nog steeds goed, maar de bediening weet niet wie wat doet. Blijf zoals je bent begonnen, maar dan wel zonder beer met luier.

44. West-Europees Echt

Met z'n tienen gegeten. 9 verschillende hoofdgerechten. Werden gelijktijdig gebracht. Goed verzorgd en lekker.

45. West-Europees Echt

Nicole Verheesen

Heerlijk restaurant met geweldige bediening! Mijn moeder in rolstoel is via het achterterras ook welkom!

46. West-Europees Echt

Dees Derks

2e Kerstdag heerlijk getafeld. Prijs/kwaliteit verhouding prima. Aardige bediening en erg flexibel. Volgend jaar zijn we weer van de partij.

47. West-Europees Echt

Edwin en Paul

48. West-Europees Echt

De inrichting was eerder aan de sobere kant en anders dan het gebouw liet verwachten, onafgezien daarvan toch prettig om te vertoeven, eten aan normale prijzen en in vergelijking tot andere eetgelegenheden minder kwalitatief voor die prijs.

49. West-Europees Echt

Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Leuke, vriendelijke bediening. We komen zeker weer terug!

50. West-Europees Echt

Dennis - Nuland

Heerlijk gegeten in een hele leuke entourage

51. West-Europees Echt

Lutfiye Alejandro

Met drie stellen samen de High Wine gedaan! Gezellig aan de ronde tafel, driegangenmenu met warme en koude tapas, goede producten en vriendelijke bediening! Kortom een aanrader en voor herhaling vatbaar!

52. West-Europees Echt

Ondanks het late tijdstip (20.15u) en een vrijwel volle zaak, in de gelagkamer nog heerlijk kunnen eten. Leuke ongedwongen sfeer, lekker vers eten, heerlijke verse pasta zeker geen kant en klare rommel. Vlotte vriendelijke bediening. Gezellige ambiance, ik kon het zelf mee ingericht hebben. Vriendelijk prijskaartje, net boven de 20 euro voor een voorgerecht, hoofdgerecht en enkele consumpties. Niets om van te schrikken. Als ik in de buurt ben kom ik zeker terug.

53. West-Europees Echt

Jos van Buel

Het was een prettige ervaring om samen met mijn gast te eten bij "Het Elfde Gebod". Keurig verzorgd en lekker gegeten. Ook ruime keus tegen een zeer redelijke prijs. Vriendelijke bediening. Zeker een aanrader!! Ik kom vast nog eens eten.

Bij binnenkomst en weggaan van gasten kwam er wel een koude wind naar binnen! Misschien een idee om in de gang een gordijn te hangen om dit euvel op te lossen.

Groet,
    Jos

54. West-Europees Echt

Lekker gegeten, leuke bediening, prijs/kwaliteit was goed! Kom zeker terug!

55. West-Europees Echt

Nicole Stienen

Heerlijk gegeten in een leuke "huiskamersfeer" met fijne en goede bediening!

56. West-Europees Echt

Bart Frische

We hebben een doopfeest gevierd. De service en kwaliteit van het eten en drinken was uitstekend! De bediening is zeer vriendelijk en er werd meegedacht over de organisatie. De perfecte locatie voor een feestje!

57. West-Europees Echt

Het eten was lekker, gezellig en goed verzorgd. Zelfs nog speciale aandacht gekregen omdat we een speciale dag te vieren hadden.

58. West-Europees Echt

Lydia Oberije

Gezellig restaurant met (gelukkig) niet al te veel keuze. Maar dat wat we gekozen hebben was lekker en goed.
    Bij het toetje (ijs met "warme" chocoladesaus) gingen ze een beetje de mist in omdat de chocoladesaus niet warm was. Maar ja, daar was nog overheen te komen. We hebben met het bestuur van onze EHBO vereniging goed en gezellig getafeld. Prima, een 8.

59. West-Europees Echt

Peter de Loo

Ik ben er op 9 oktober met oud collega's gaan eten. De ontvangst was hartelijk. Het restaurant straalt een en al gezelligheid uit. Het is netjes en verzorgd. Was er een twee keer geweest en ook nu was het weer fantastisch. Nu waren we met drie personen toen met een grotere groep. Het eten is van zeer goede kwaliteit en de bediening is heel vriendelijk en goed! De kaart is niet zeer uitgebreid maar veel meer dan voldoende. Je kan er ook in alle gemak blijven zitten. De puntzak friet is erg leuk en bijzonder. Het is eigenlijk zeker de moeite waard dit restaurantje aan de plats in Echt te bezoeken.

60. West-Europees Echt

High Wine, een echte aanrader. Diverse kleine gerechtjes, mooi gepresenteerd en heel erg lekker. Zeker voor herhaling vatbaar.
    Gezellig restaurant met een zeer aardige gastvrouw.

61. West-Europees Echt

Nicole Hendriks

Lekker gegeten en een hele fijne persoonlijke bediening met oog voor detail.

62. West-Europees Echt

We hebben een superavond gehad, heerlijk gegeten, leuke sfeer. We gaan hier zeker terugkeren!

63. West-Europees Echt

Loek en Joke wijnants

Lekker gegeten, nagerecht (appel taart) is prima. Zeer vriendelijke bediening.

Kortom een aanrader, we komen zeker nog eens terug.

64. West-Europees Echt

Wederom heerlijk gegeten. Vriendelijk en gastvrij personeel. Bedankt voor de geslaagde avond.

65. West-Europees Echt

Dick & Gaby

We hebben er niet alleen heerlijk gegeten, maar zelfs een paar nachtjes overnacht (ongepland) in één van de Bed&Breakfast kamers, die sfeervol, romantisch & gezellig zijn ingericht. Schoon en van alles voorzien wat nodig is.

Elke ochtend een heerlijk ontbijt met zelfgebakken broodjes, een eitje, verse jus d'orange en nog meer lekkere en gezonde dingen.

Wat ons vooral aansprak was de sfeer, de bediening van zowel de eigenaar, als het personeel. Vriendelijk, sociaal, belangstellend, maar vooral vrolijk. Het eten was ook super, alles vers gemaakt, heerlijk!

Een aanrader dus, op doortocht nachtje B&B, lekker dineren en een heerlijk ontbijt! Wij gaan het zeker nog eens doen.

66. West-Europees Echt

Tijdens de music-night heerlijk bij het open raam genoten van diverse heerlijkheden. Prima sfeertje en een aller vriendelijke bediening.

67. West-Europees Echt

Connie Veelen

Net weer een heerlijke high wine achter de rug! Altijd weer heerlijk eten en drinken. Heel veel en erg lekker. Hele goeie bediening en gezellige sfeer. Echt een aanrader!!!

68. West-Europees Echt

Leuke bediening, lekker eten, fijne prijs

69. West-Europees Echt

Vera Michiels

We hebben nu al een paar keer gegeten bij 't Elfde Gebod, en het is werkelijk een leuk en gezellig restaurant! Het eten is keer op keer lekker. Je proeft dat ieder gerecht met liefde gemaakt wordt! Echt een grote aanrader voor iedereen!

70. West-Europees Echt

We hebben gisteren heerlijk gegeten. Er was voldoende keuze op de kaart, voor ieder wat wils. De bediening was goed. We zaten gezellig met z'n allen aan een ronde tafel, dit was erg prettig. De sfeer was goed.

Namens mij en mijn collega's hartelijk bedankt en tot ziens :-)

71. West-Europees Echt

ilona olde

Heerlijk eten, vriendelijke bediening, gezellige sfeer.

72. West-Europees Echt

Vriendelijk en attente bediening. Buiten was het aangenaam vertoeven en er was zelfs gedacht aan bestrijding van eventuele aanwezigheid van wespen/bijen, op een vriendelijke natuurlijke manier.
    Het eten was heerlijk:-)

73. West-Europees Echt

We hebben gisteren genoten van ons diner. Heerlijke gerechten en soms verrassende combinatie. Bediening en ambiance zijn uitstekend.

74. West-Europees Echt

Voldoende keuze mogelijkheden op de kaart, we waren met 4 personen en hebben allemaal wat anders besteld. Iedereen heeft heerlijk gegeten en ook de (met name) bierkaart is uitgebreid en goed. Waar deze mensen zo mogelijk nog sterker in zijn, is de persoonlijke benadering en er wordt alles aan gedaan om je een goede ervaring te geven. Wij zaten gezien het stralende weer buiten, maar ook binnen is het leuk ingericht en er heerst een prettige sfeer. Prijs kwaliteit verhouding is gewoon goed ! Wat mij betreft van harte aanbevolen !

75. West-Europees Echt

Het was de tweede keer dat we hier waren, zeer vriendelijke bediening, er wordt rekening gehouden met je wensen. Het eten is lekker, vers en niet te vet. We aten de salade van scampi met mango en de ravioli met spinazie en ricotta.

76. West-Europees Echt

Lily en Claire

Super genoten van een overheerlijke High Tea!! Deze was met zeer veel liefde en passie bereid. Complimenten! Bediening toppie!

Een ECHTE aanwinst voor Echt!

77. West-Europees Echt

Peter en Berry

Heel lekker gegeten. Leuke inrichting en gezellig. Ik vind de prijzen van de drank te hoog. Verder komen wij zeker nog eens terug met onze vrienden om hier te eten.

78. West-Europees Echt

Perter en Paula Stultiens

Onze 70e verjaardag gevierd. Het eten was heerlijk, leuke ronde tafel, leuk personeel en je kon alles vragen. Een warme douche voor jullie!

79. West-Europees Echt

Bijzonder gastvrij! Leuke inrichting, omdat we vroeg waren, waren we in de eerste instantie de enige klanten. Heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.

80. West-Europees Echt

fam. schrama/breedijk

Het duurde een uur voordat wij ons voorgerecht hadden (erg lang), maar toen was het alleen maar genieten. Het eten (livar ribroast o.a.) was voortreffelijk en een vriendelijke bediening.

81. West-Europees Echt

Sef & Riëlle

Lekker gegeten, eten is prima. Zeer vriendelijke bediening, kortom een aanrader!

82. West-Europees Echt

de Vries

Erg gezellige sfeer en heel lekker gegeten

83. West-Europees Echt

Leuk en sfeervol restaurant, zeer vriendelijke bediening en heerlijk eten. Diverse speciaal bieren en prima prijs / kwaliteit.

Echt een aanrader! Wij komen zeker terug!

84. West-Europees Echt

Karl en Edeltraud

Dat bekommen wir im Imbiss. Auch Aber billiger und viel besser. Viel Fehler unterlaufen und das darf nicht passieren.

85. West-Europees Echt

Heerlijk gegeten en super vriendelijke bediening. Aanrader. Gemakkelijk online reserveren!

86. West-Europees Echt

Verschillende High Tea's gedaan, maar deze staat met stip op nr. 1. Het was heerlijk en erg veel. We hebben een gedeelte van de 2e en 3e gang laten staan, omdat we het niet op kregen. Achterom op het terras gezeten onder een grote parasol, heerlijk. Bedankt!

87. West-Europees Echt

Afgelopen zaterdag met z'n vieren lekker gegeten. Heerlijk en niet al te duur. Bediening goed en bijzonder vriendelijk. Enige minpuntje is de akoestiek. Een vol restaurant levert veel herrie op, waardoor een gesprek aan tafel lastig is. Al met toch een dikke voldoende. Een aanrader.

88. West-Europees Echt

Genoten van een heerlijke paasbrunch. Perfect verzorgd en sfeervol aangekleed.

89. West-Europees Echt

Henny, Wijbe en Jet

Van een voortreffelijke paasbrunch genoten met heerlijke 'zondagse soep', quiche, salades en toetje. Gezellig zitten aan de ronde tafel en de bediening was perfect. Chapeau!!!

90. West-Europees Echt

Dirk

91. West-Europees Echt

Heerlijk gegeten. Gezellige ambiance. Vriendelijk personeel. Een echte aanrader.

92. West-Europees Echt

Eten geweldig, bediening vriendelijk, gezellig, wat wil je nog meer!

93. West-Europees Echt

Superlekker gegeten. Het huiskamerconcept is super!

94. West-Europees Echt

Anique van de Braak

Het eten is er voortreffelijk en ontzettend vriendelijk personeel! Het elfde gebod is een echte aanrader, zo zagen we ook dat de tafel naast ons een high wine had, wat er ontzettend leuk en lekker uitzag! Dat gaan we ook zeker eens proberen.

95. West-Europees Echt

Fantastische avond gehad, heerlijk gegeten, geen lange wachttijden, en een zeer vriendelijke bediening.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

96. West-Europees Echt

Danielle

Al een paar keer hier geweest en het eten is elke keer voortreffelijk!

97. West-Europees Echt

Philip de Fretes

Geweldig! Jammer geen pannecotta meer, hele avond op verheugd. Voor herhaling vatbaar.

Heerlijk gegeten!!

98. West-Europees Echt

Ans vinken

Het eten was goed en lekker, prima keuken.

De sfeer was gezellig, alleen als het helemaal vol is moet je af en toe wat harder praten om elkaar te verstaan, een beetje te rumoerig.

De bediening is goed, alleen weet de een niet wat de ander doet en zo krijg je binnen een minuut twee mensen aan tafel die je vragen of alles naar wens is en of je nog iets te drinken wil. Voor de rest erg vriendelijk en behulpzaam personeel, ik heb in elk geval een super avond gehad.

Ook prijs kwaliteit is prima.

99. West-Europees Echt

Leonie Maas

100. West-Europees Echt

Ivo Jansen

Vandaag heerlijk gegeten. Voor mij als Zuid Limburger een verrassing. Geen gehaast maar lekker genieten. Goede speciaal bieren en fatsoenlijk eten! Voor nog geen 40 euro de man de buikjes goed vol en genoeg gedronken. Chapeau voor het personeel.

Gr.

Ivo Jansen.