Hier zie je hoe de meningen over de 't Elfde Gebod verdeeld zijn.

1. West-Europees Echt

Heerlijk gegeten.
    Goede kwaliteit voor een goede prijs.
    Vers.

2. West-Europees Echt

Wij eten regelmatig bij 't Elfde Gebod. Heerlijk eten, vers bereid, gezellige sfeer, vriendelijke bediening.

3. West-Europees Echt

Theo Van Stiphout

Heerlijk met vieren gegeten in hartje Echt. O.a. het Limburgse Livar varken staat op de kaart. Een aanrader.

4. West-Europees Echt

Het was weer super gezellig en lekker eten.

5. West-Europees Echt

Was weer dik in orde 😜 Reservering is goed verlopen, op tijd herinnering gekregen, goed ontvangen en vlotte bediening. We kennen deze zaak en komen er wel regelmatig over de vloer. Altijd lekker, met dank aan de kok.

6. West-Europees Echt

christine

We hebben heerlijk gegeten: de kok gebruikt louter verse producten, bedienend personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het was lekker warm en een aangename sfeer. We komen graag terug.

7. West-Europees Echt

Kletskous

Uitgebreide menukaart, voor ieder wat wils.
    Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.
    Zeker een aanrader!

8. West-Europees Echt

Tjeu Vossen

In een heel gezellige ambiance hebben we gisteren het verhuizen van onze praktijk gevierd met de enthousiaste verhuizers. Het eten was heerlijk - allemaal 'zoervleisj' gepakt - , de bediening was vriendelijk, uitnodigend en zeer behulpzaam. Een prima plek om een memorabel feit te herdenken met vrienden in een restaurant met een prima prijs/kwaliteit-verhouding. Je krijgt wat je beloofd wordt en nog meer!!! Dank team van 't Elfde Gebod - tot de volgende keer!

9. West-Europees Echt

Reeds enkele malen wezen eten, mooie gevarieerde kaart en fijne jeugdige bediening, in de zomer een fijn terras aan de achterzijde.
    Kortom een aanrader.

10. West-Europees Echt

We hadden gereserveerd voor de high Wine. Veel variatie in de gerechten, goed verzorgd en vooral erg lekker!

11. West-Europees Echt

High Tea was goed verzorgd. Alles vers en lekker. Sfeervol en prettige bediening. Aanrader!

12. West-Europees Echt

Anja Lipperts

Eerste keer daar. Hamburger 't Elfde Gebod (met frietjes) en kleine salade met (warme) garnalen gegeten. Een aanrader. We komen zeker terug!

13. West-Europees Echt

Heerlijk eten in een kleinschalige gezellige kerstsfeer.
    Fijne bediening. Aanrader!

14. West-Europees Echt

Gezellig restaurant. Lekker gegeten. Alleen de keuze van 3 warme groentes (o.a. spruitjes, boontjes en wortelen) beetje apart. Bediening is top.

15. West-Europees Echt

Heel gezellig en sfeervol.
    Het eten was heerlijk en de prijs ook goed.

16. West-Europees Echt

Zeer lekker gegeten, leuke sfeervolle inrichting, vriendelijk personeel.
    Echt een aanrader!

17. West-Europees Echt

Na mijn eigen positieve ervaring vonden ook mijn ouders, broer en schoonzus de high-tea geweldig.

18. West-Europees Echt

Marianne H

Lekker eten, gezellige sfeer en niet al te duur. Reserveren kan handig zijn.

19. West-Europees Echt

Toevallig op een middag gevonden tijdens een wandeling, gezellige babbel met bediening bij een heerlijke tas soep, dag erna 's avonds gereserveerd. Wij vragen en de kok past zich aan, heb een Black Agnus blue gegeten, 1 van de 3 beste ooit, bord verwarmd en steak chaud "perfect", geserveerd met lekkere frieten. En weet je wat ons het beste is bevallen, diervriendelijk, hond meer dan welkom in de gelagkamer. "ECHT" een aanrader mocht je in de buurt zijn spring binnen, in de mooie gelagzaal met daarnaast aangrenzend het restaurant.
    Doe zo verder. Dikke tien. Oh ja: helemaal niet prijzig.

20. West-Europees Echt

Wederom zeer tevreden over het geheel. Het loont echt om hier naar binnen te lopen.

21. West-Europees Echt

Truus Janssen

Super lekker gegeten en in de watten gelegd door heel vriendelijk personeel. Een aanrader!

22. West-Europees Echt

Marion Gomes

We hebben heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer, echt een huiskamer gevoel. Alleen als er grote groepen zijn is het wat rumoerig!

23. West-Europees Echt

Het was er erg luidruchtig, n bepaalde galm in een ruimte. Ik vond dat we lang op t eten moesten wachten. We hebben alleen een hoofdgerecht gegeten en zijn ruim 2 uur daar geweest en niet omdat we lang nagetafeld hebben. De bediening was vriendelijk.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  24. West-Europees Echt

John en Mirjam

Een zeer gezellige locatie met een verrassend leuk terras op de binnen plaats.

Vriendelijke gastvrije bediening.

Lekker eten.

Zeker voor herhaling vatbaar.

25. West-Europees Echt

Jacqueline

Lekker gegeten. Alleen jammer dat niet iedereen tegelijk het eten kreeg opgediend en de tijd tussen het vlees en groenten totdat de frites cq aardappelkroketten kwamen was te lang.

26. West-Europees Echt

Gereserveerd voor de aanschuiftafel (dacht ik) maar door mijn eigen fout bleek het om een normale reservering te gaan. Toch wist Ellen een heerlijk gerecht voor de aanschuif prijs op tafel te zetten. Heerlijk gegeten met een vriendin, het was niet de eerste keer en zal zeker niet de laatste keer zijn.

Chapeau Ellen en team, het was weer een geslaagde avond!

27. West-Europees Echt

Wij gingen met 4 vriendinnen hightea-en; hadden dit echter niet bij de reservering benoemd. Was geen enkel probleem, kon wel iets langer duren om dat alle gerechten zelf worden gemaakt.
    Nou, het was heerlijk, gezellig en de uitbaters (moeder en zoon) waren erg vriendelijk.
    Wij komen hier zeker terug!

28. West-Europees Echt

Claudia beeren

Eten was erg lekker. Prijs kwaliteit ook erg goed. Vriendelijke bediening. Was allemaal top! Zeker gaan we terug.

29. West-Europees Echt

Het eten was lekker alleen jammer dat de friet zakken niet geheel gevuld waren zodat we friet erbij moesten vragen. De groente zou ook wel wat meer mogen voor deze prijzen, was erg weinig. Maar de smaak was prima.

30. West-Europees Echt

Een aangename verrassing.
    Nog nooit geweest, we komen zeker terug.

31. West-Europees Echt

Lekker eten, vriendelijke bediening. Alleen was het te druk voor twee personen om alles snel geregeld te krijgen.

32. West-Europees Echt

Lekker eten voor een leuke prijs en zeer vriendelijke bediening!

33. West-Europees Echt

Weer heerlijk gegeten!!

34. West-Europees Echt

Gezellig en lekker gegeten aan de "aansjuuftoafel". Leuk idee!

35. West-Europees Echt

Het was weer heerlijk. Geen Op of aanmerkingen. Leuke en accurate bediening.

36. West-Europees Echt

Frans Esser

Zojuist heerlijk gegeten. Geen buitensporige dingen maar: Livarvlees… een werkelijk heerlijke saus (ik ben anders niet zo 'van de sauzen…) groenten bijtgaar… prima maaltijdsalade… leuke, vriendelijke en attente bediening. Prijs/kwaliteit verhouding prima op orde.

37. West-Europees Echt

Zoals gewend ook nu weer heerlijk gegeten in een knusse omgeving! Daarbij een goede prijs/ kwaliteit verhouding.

38. West-Europees Echt

Vooraf een courgettesoep met stokbrood en kruidenboter, erg lekker. Daarna hoofdgerecht, zalm met frites en aardappelkroketjes met warme groente en sla. Ook prima.
    Klein minpuntje: Ondanks dat het vrij rustig was moesten we toch een kwartier op de menukaart wachten en vervolgens nog eens een kwartier op de soep. Verder prima bediening en er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was.

39. West-Europees Echt

Via eet.nu voor vrijdagavond gereserveerd. Binnen dezelfde minuut was ook al de bevestiging vanuit 't Elfde Gebod binnen. Dat was snel. Zeer snel. Wellicht tè snel?

Onze voorkeur zou deze avond uitgaan naar het tapas-menu waarover we zo veel lovende woorden hadden vernomen, echter... daar had blijkbaar van te voren apart voor gereserveerd moeten worden. Helaas dus geen lekkere tapasschotel voor ons dit keer.

Het restaurant is qua inrichting duidelijk 'eigenwijs' en daar houden we wel van. Er is volgens mij nagenoeg geen ene stoel hetzelfde. De moderne vormgeving van de stoelen en de aankleding is toch wel verrassend. Niet meteen 'gezellig' maar gewoon anders. Dankzij de aardige en laagdrempelige bediening voel je je er toch zeer welkom. Is het er gehorig? Tjeh... ik zou het eerder omschrijven als 'levendig'. Veel mensen zaten daarbij buiten (in de achtertuin) en wij namen plaats aan een tafel in het rechter gedeelte binnen.

Zoals gezegd helaas geen mogelijkheid voor de tapas... Dus dan wordt het kiezen vanaf de menu kaart. De kaart is overzichtelijk en niet al te uitgebreid en dat is ook wel eens fijn. Wat vooral leuk was dat wij (als Limburgers zijnde) de Limburgse variant kregen. Er is niet naar gevraagd maar er zal ongetwijfeld ook een Nederlandse variant zijn geweest. De inhoud van de kaart is niet heel bijzonder hooggegrepen, maar ook dat hoeft niet altijd. Zeker voor een eetcafé is het een hele nette lijst. Voor mensen met allergieën of speciale diëten wordt het wat lastiger maar wellicht is er in overleg met de keuken best wel e.e.a. te regelen. Er zijn in ieder geval 3 vegetarische gerechten op de kaart en ook aan de kids is gedacht.

De voorgerechten (carpaccio / salade met garnalen) waren prima. Vooral de combi van kleine blokjes mango en komkommer bij de salade was verrassend.
    De hoofdgerechten waren ook goed. Het 'zuur'vlees was eerder zoet, dan zuur, maar dat komt wel vaker voor :)... Beetje vreemd was dat er zo vroeg in de avond niet meer voldoende varkenshaasjes (3x) beschikbaar waren. Nu zijn wij niet moeilijk en is een bief ook prima. De begeleidende salades, frietjes en groente waren voldoende en smaakvol bereid. Er wordt regelmatig gevraagd of alles nog naar wens is. Ook het opnemen van de drank is redelijk vaak gedaan. Klein minpuntje is dat de tijden tussen de gerechten (te) lang is en er te lang lege schalen/glazen bleven staan. Toegegeven: het was druk buiten, maar daar moet op gerekend zijn. Binnen was het immers op een paar kleine tafeltjes verder nagenoeg leeg. Al met al hadden we toch ruim 3 uur nodig voor de voor-, hoofd- en nagerechten. De nagerechten waren overigens ook netjes en smaakvol.

Samengevat was het natuurlijk jammer dat de tapas niet mogelijk waren, maar scoort men toch ruim voldoende voor de rest. De sfeerbeleving is heel persoonlijk maar met de prijs/kwaliteit van het gebodene zit het hier met een 8 toch best wel goed.

40. West-Europees Echt

Monique Herfs

lekker eten ontspannen sfeer

41. West-Europees Echt

Sfeervol restaurant. Al verschillende keren geweest en iedere keer is het genieten van het heerlijke eten!

42. West-Europees Echt

Karl Kersten

Voldoende keuze op de kaart. Zelfs voor de kids. Meer dan genoeg eten op de tafel en goede service. Dus al met al lekker gegeten voor een goede prijs. Aan te bevelen.

43. West-Europees Echt

Leuke avond gehad met mijn familie ter ere van mijn verjaardag. Echt gezellige omgeving! Lekker eten, behalve de champignonsoep, die viel tegen. Onaantrekkelijk van kleur , te dun en de champignons moest je met een vergrootglas zoeken. En we misten eigengemaakte verse frietjes. Voor de rest prima, heerlijke vlees, en pasta gerechten.

We komen zeker nog eens terug en hopen dat de paar minpuntjes dan zijn aangepast. !!

44. West-Europees Echt

Hoofdgerecht was lekker met goed klaargemaakt en heerlijk mals vlees.
    Dessert niet erg bijzonder...

45. West-Europees Echt

Gehorig, leuke basic inrichting, klantvriendelijk.

46. West-Europees Echt

De bediening is vriendelijk en attent. Het eten is lekker. Prijs kwaliteit is prima. Zeker voor herhaling vatbaar.

47. West-Europees Echt

Aranka Levels

We hebben met vieren lekker geluncht bij 't Elfde Gebod. De bediening is erg vriendelijk en komen ook vaak vragen of alles naar wens is.

48. West-Europees Echt

Ik vierde mijn verjaardag met mijn zussen en vriendinnen met een bezoek aan het Museum van de Vrouw gevolgd door een lunch in het Elfde Gebod. Een zeer goede keuze en combinatie! Heerlijke broodjes, gezellige gelagkamer en prima bediening!! Ik kan het aanbevelen!!

49. West-Europees Echt

Zoals gewoonlijk weer heerlijk eten en goed verzorgd. Speelse inrichting van het interieur maakt het een top avond.

50. West-Europees Echt

Wij hebben met ons tweetjes lekker en gezellig geluncht. De tosti "t elfde gebod" is 'n aanrader, heerlijk.

51. West-Europees Echt

Thijs en Miranda

Wij zijn op zaterdagavond hier komen eten, het eten was voortreffelijk. De wijn smaakte goed, dat vinden we ook echt belangrijk. Het vlees was perfect gebakken en zowel de sla als de warme groenten erbij vers en ook lekker.
    Chocotaart met ijs, was jammie...
    Prijs/kwaliteit prima!
    We gaan zeker nog terug.

52. West-Europees Echt

Eten was goed, saus was aan de lauwe kant i.p.v. warm, dit voor het gerecht van mijn wederhelft. Grote portie saté en een grote portie zuurvlees voor mij. Buiten dat vroegen ze of alles naar wens was toen ik aan het wachten was op mijn consumptie, beetje rare vraag als je bent aan het wachten op je consumptie.

53. West-Europees Echt

Gezelschap was uitstekend, sfeer was prima, eten was lekker, bediening vriendelijk en alert en de rekening fair. 😉

Kortom 'n fijn etentje...

Jan

54. West-Europees Echt

Het was weer heerlijk en gezellig eten, voor ons in de gelagkamer, hier voelen wij ons thuis.
    Grt. Jan

55. West-Europees Echt

S.Slootbeek

We hebben hier al meerdere malen gegeten en we hebben steeds genoten van het lekkere eten, een zeer gezellige sfeer, een vriendelijke bediening en een goede prijs kwaliteit verhouding. En ook de koffie van Blanch Dael is goed.
    Chapeau!

56. West-Europees Echt

Ilse Cremers

Heerlijk gegeten, goede service, vriendelijke mensen!
    Zeker voor herhaling vatbaar!

57. West-Europees Echt

Suzanne Broen

High tea is een echte aanrader, goed verzorgd.

58. West-Europees Echt

De Crom Patrick

Goed gegeten, en een goede prijs kwaliteit.

59. West-Europees Echt

Clemens Meerts

Lekker eten. Goede wijn. Best veel aanbod. Bediening vriendelijk en servicegericht, wel ondeskundig. Gezellig. Alleen over de keuze voor gekleurde kunststof stoelen in een klassieke sfeer werden onze tafelgasten het niet eens. Al met al zeker voor herhaling vatvaar.

60. West-Europees Echt

Marita Slangen

We hebben er nu een paar keer gegeten en het was Heerlijk,warme sfeer en vriendelijk wij komen graag terug

61. West-Europees Echt

We hebben met 6 personen heerlijk gegeten in een gemoedelijke, informele huiselijke sfeer.
    Vriendelijke bediening met gevoel voor humor.
    Goede prijs/kwaliteitverhouding.
    Meerdere redenen om er vaker naar toe te gaan.

62. West-Europees Echt

Aimée Moolenaar-Dols

We hebben op 4 juli 2016 hier ons huwelijksfeest met onze kinderen, ouders en getuigen met aanhang gevierd. Alles was tot in de puntjes geregeld. Van de ontvangst, versiering, het eten, drinken... Kortom alles. We hebben volop genoten. Ellen heeft zichzelf overtroffen en een prachtige bruidstaart gemaakt in onze stijl.

Het 11e Gebod is en blijft een aanrader en een locatie waar je in de watten wordt gelegd.

63. West-Europees Echt

Chris Hodenius

Het eten was weer super lekker en ook voor vegetariërs voldoende keuze!
    Tot de volgende keer!

64. West-Europees Echt

Nicole Holtjer

Afgelopen zaterdag mijn Sara feest gevierd bij 't Elfde Gebod. De fijne huiselijke en ongedwongen sfeer, de goeie zorgen, fijne bediening en lekkere hapjes hebben mede bijgedragen aan een onvergetelijke avond. Ellen, Paul en team heel erg bedankt.

65. West-Europees Echt

In de hal aan de linker zijde van het eetcafé gezeten bij de bar. Echt ouderwetse huiskamer sfeer. Jonge meiden in de bediening die je vriendelijk en netjes de kaart presenteren. Wij hadden carpaccio vooraf en de hamburger New York met een puntzak frietjes. Prima prijs/kwaliteit. Afgesloten met een koffietje van de fameuze koffiebranderij Blanche Dael uit Maastricht. Aanrader dit restaurant.

66. West-Europees Echt

Erg lekker gegeten in een gezellige ongedwongen sfeer, typisch voor casual dining met een goede prijs kwaliteit verhouding.
    Aanrader!

67. West-Europees Echt

Karin v. Helmond

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.
    Zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan.

68. West-Europees Echt

Daisy Hendrikx

Gisteren heb ik hier genoten van een high tea met 2 collegaatjes. Het eten was heerlijk, goed verzorgd en een prima service. Ik zal dit zeker aanraden aan anderen!

69. West-Europees Echt

Eten erg lekker, sfeer gemoedelijk en gezellig, bediening vlot en ongedwongen.

70. West-Europees Echt

We waren met 5 personen wezen eten. Vooraf paprika roomsoep. Deze was erg lekker, iemand anders had courgettesoep deze was ok, maar niet super.
    Hoofdgerecht spareribs, waren bijzonder lekker. Sate was ook prima en de kogelbiefstuk was erg lekker. Genoeg redenen om nog eens naar dit restaurant terug te gaan.

71. West-Europees Echt

Een knus en gezellig restaurantje. Bediening ontzettend vriendelijk en heerlijk gegeten. Absoluut een aanrader!

72. West-Europees Echt

Heerlijk pastagerecht met ossehaaspuntjes gegeten. Vers gemaakt, mooi opgediend.
    Bediening zeer vriendelijk en super dat de kokkin aan tafel kwam vragen of t lekker was.
    Ik ga er graag nog een keer terug.

73. West-Europees Echt

Egbert Janssen

In mijn vakantieweek op allerlei terrasjes gezeten, in Eindhoven, Maastricht, Sittard, maar nergens zo'n lekker broodje gegeten als hier. Top!

74. West-Europees Echt

Gewoon goed in alle opzichten! Variatie genoeg en geen overdreven grote kaart.

75. West-Europees Echt

Sylvia Hoogstraten

Mit vrunj miene verjaordaag gevierd. Eg un Limburgs eatkaffee, mit un Limburgse menûkaart. Sjiek det det nog kanne in deze tiet. Ut waas hiel, hiel fijn. Fantastiesch Limburgs perseneel det lekker plat kalde.

(Eet.nu Redactie, voor wie dit dialect niet begrijpt:)

Met vrienden mijn verjaardag gevierd. Echt een Limburgs eetcafé, met een Limburgse menukaart. Mooi dat dat nog kan in deze tijd. Het was heel, heel fijn. Fantastisch Limburgs personeel dat lekker dialect sprak.

76. West-Europees Echt

Lekker eerlijk eten! Goed klaargemaakt. Prettige bediening op een stille avond... Met hond konden we aan de linkerkant van dit leuk ingerichte pand zitten.

77. West-Europees Echt

Nicola Zwitserland

Super!Traumhaft eingerichtet, gut gebettet, lecker gespeist, Frühstück war ein Traum... macht bitte weiter so <3 !

Vrije vertaling door Eet.nu:

Super! Heel leuk ingericht, goede bedden, lekker gegeten, ontbijt was geweldig. Ga zo door <3!

78. West-Europees Echt

Ik werd heel hartelijk ontvangen, ik had gereserveerd dus er was een tafel vrijgehouden maar ik mocht gaan zitten waar ik wilde. Het restaurant sloot om 21.00 uur maar ik kon rustig mijn thee opdrinken. Het eten was ook erg lekker. Prima restaurant, ook als je alleen bent zal je je hier snel thuisvoelen.

79. West-Europees Echt

High Wine gehad. Overheerlijke hapjes veel variatie allemaal vers en zelf gemaakt! We zaten helemaal vol, toen kwam nog het nagerecht (3stuks). Wauw wat was het lekker! Zeker doen, héél gezellig met vriendinnen. Bedankt voor de lekkere en leuke avond.

80. West-Europees Echt

jan en marianne sijben

Wij komen al een paar jaar hier. We hebben genoten van een lunch, diner, tapas en aanschuiftafel. Het was iedere keer lekker en van goede kwaliteit. Eigenaars en personeel zijn reuze vriendelijk. Dus wij komen geregeld terug.

81. West-Europees Echt

Heerlijk gegeten, een gevarieerd en toch compact aanbod van verschillende typen gerechten. Bjizondere keuzes die je lang niet overal vindt. Hele prettige bediening, erg vriendelijk. Dit alles in een mooie inrichting, fijne achtergrondmuziek en gezellige sfeer. Echt een aanrader en een gelegenheid om regelmatig terug te komen.

82. West-Europees Echt

Ingrid Kretzer

Heerlijke high tea gedaan. Alles zelf gemaakt en meer dan voldoende. Gezellige locatie en goede bediening.

83. West-Europees Echt

Auke Jongblod

Mooie locatie, het eten was goed. Bediening correct. Voor herhaling vatbaar.

84. West-Europees Echt

Derde bezoek aan een restaurant dat we erg gezellig vinden. Ontspannen sfeer en hele prettige bediening van overigens zeer jong personeel. De kwaliteit is in orde maar je mag hier niets bijzonders verwachten. De prijs is voor het gebodene iets aan de hoge kant maar de ontspannen sfeer en aangename bediening compenseren dat ruimschoots. Ons vierde bezoek zal er echt wel van komen.

85. West-Europees Echt

hella van buggenum

Zaterdag 27 februari met 8 personen heerlijk gegeten, leuke bediening en de eigenaresse kookt fantastisch.

86. West-Europees Echt

Prijs kwaliteit eigenlijk een 11. Heel goed gegeten, zeker in vergelijking met de prijs en andere high tea's. Alles zelf gemaakt. Heel veel moeite gedaan, om lekkernijen voor mijn moeder met lactose intolerantie. En heel goed gelukt ook. Wij gingen zeker niet met honger naar huis. Heerlijk.
    Ps: laatste foto hadden we al iets gegeten, voor we een foto maakten.

87. West-Europees Echt

Zondagavond gegeten bij 't Elfde Gebod in Echt. Een aanrader! Gezellig druk, fijne sfeer en heerlijk gegeten, heel gedienstig personeel. Kortom we komen graag terug!

88. West-Europees Echt

Vandaag met 2 kleine kids voor het eerst spontaan binnen gelopen. Gezellig ingericht, vriendelijke bediening, kleurplaat en kleurtjes voor de kids, vlotte bediening, goede afwisselende kaart, lekker eten. Saté was de beste die mijn man had gegeten en hij heeft er al heel wat gehad!;) kogelbiefstuk was ook heerlijk! Vooraf gratis stokbrood met kruidenboter. Wij gaan nog een terug!

89. West-Europees Echt

Erg gezellig zitten en lekker gegeten.

90. West-Europees Echt

We hebben hier al vaker gegeten. In Echt is dit ons favoriete restaurant. De prijs/kwaliteit is goed. Gemoedelijke, vriendelijke sfeer en lekker eten.

91. West-Europees Echt

Best gezellig en een redelijke prijs kwaliteit verhouding. Helaas was de reservering niet helemaal goed doorgekomen.

92. West-Europees Echt

Jammer, we zijn op valentijnsdag voor de vijfde keer gaan eten bij jullie maar jullie kunnen niet met drukte omgaan. Mensen die een tijd na ons binnen kwamen kregen veel eerder het eten, en dat ging niet om een tafel. Iedereen kreeg van te voren stokbrood met kruidenboter, wij niet. En na het eten werd je bijna naar buiten gekeken, omdat er alweer andere mensen zaten te wachten, geen fijn gevoel, zo wil je je avond niet eindigen. Het eten was nog steeds goed, maar de bediening weet niet wie wat doet. Blijf zoals je bent begonnen, maar dan wel zonder beer met luier.

93. West-Europees Echt

Met z'n tienen gegeten. 9 verschillende hoofdgerechten. Werden gelijktijdig gebracht. Goed verzorgd en lekker.

94. West-Europees Echt

Nicole Verheesen

Heerlijk restaurant met geweldige bediening! Mijn moeder in rolstoel is via het achterterras ook welkom!

95. West-Europees Echt

Dees Derks

2e Kerstdag heerlijk getafeld. Prijs/kwaliteit verhouding prima. Aardige bediening en erg flexibel. Volgend jaar zijn we weer van de partij.

96. West-Europees Echt

Edwin en Paul

97. West-Europees Echt

De inrichting was eerder aan de sobere kant en anders dan het gebouw liet verwachten, onafgezien daarvan toch prettig om te vertoeven, eten aan normale prijzen en in vergelijking tot andere eetgelegenheden minder kwalitatief voor die prijs.

98. West-Europees Echt

Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Leuke, vriendelijke bediening. We komen zeker weer terug!

99. West-Europees Echt

Dennis - Nuland

Heerlijk gegeten in een hele leuke entourage

100. West-Europees Echt

Lutfiye Alejandro

Met drie stellen samen de High Wine gedaan! Gezellig aan de ronde tafel, driegangenmenu met warme en koude tapas, goede producten en vriendelijke bediening! Kortom een aanrader en voor herhaling vatbaar!

Vorige pagina

Volgende pagina