't Elfde Gebod in Echt

1390209749 91
1411272075 86
1420298786 87

1. Marianne H

Lekker eten, gezellige sfeer en niet al te duur. Reserveren kan handig zijn.

2. Toevallig op een middag gevonden tijdens een wandeling, gezellige babbel met bediening bij een heerlijke tas soep, dag erna 's avonds gereserveerd. Wij vragen en de kok past zich aan, heb een Black Agnus blue gegeten, 1 van de 3 beste ooit, bord verwarmd en steak chaud "perfect", geserveerd met lekkere frieten. En weet je wat ons het beste is bevallen, diervriendelijk, hond meer dan welkom in de gelagkamer. "ECHT" een aanrader mocht je in de buurt zijn spring binnen, in de mooie gelagzaal met daarnaast aangrenzend het restaurant.
    Doe zo verder. Dikke tien. Oh ja: helemaal niet prijzig.

3. Wederom zeer tevreden over het geheel. Het loont echt om hier naar binnen te lopen.

4. Truus Janssen

Super lekker gegeten en in de watten gelegd door heel vriendelijk personeel. Een aanrader!

5. Marion Gomes

We hebben heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer, echt een huiskamer gevoel. Alleen als er grote groepen zijn is het wat rumoerig!

6. Het was er erg luidruchtig, n bepaalde galm in een ruimte. Ik vond dat we lang op t eten moesten wachten. We hebben alleen een hoofdgerecht gegeten en zijn ruim 2 uur daar geweest en niet omdat we lang nagetafeld hebben. De bediening was vriendelijk.

7. John en Mirjam

Een zeer gezellige locatie met een verrassend leuk terras op de binnen plaats.

Vriendelijke gastvrije bediening.

Lekker eten.

Zeker voor herhaling vatbaar.

8. Jacqueline

Lekker gegeten. Alleen jammer dat niet iedereen tegelijk het eten kreeg opgediend en de tijd tussen het vlees en groenten totdat de frites cq aardappelkroketten kwamen was te lang.

9. Gereserveerd voor de aanschuiftafel (dacht ik) maar door mijn eigen fout bleek het om een normale reservering te gaan. Toch wist Ellen een heerlijk gerecht voor de aanschuif prijs op tafel te zetten. Heerlijk gegeten met een vriendin, het was niet de eerste keer en zal zeker niet de laatste keer zijn.

Chapeau Ellen en team, het was weer een geslaagde avond!

10. Wij gingen met 4 vriendinnen hightea-en; hadden dit echter niet bij de reservering benoemd. Was geen enkel probleem, kon wel iets langer duren om dat alle gerechten zelf worden gemaakt.
    Nou, het was heerlijk, gezellig en de uitbaters (moeder en zoon) waren erg vriendelijk.
    Wij komen hier zeker terug!

11. Claudia beeren

Eten was erg lekker. Prijs kwaliteit ook erg goed. Vriendelijke bediening. Was allemaal top! Zeker gaan we terug.

12. Het eten was lekker alleen jammer dat de friet zakken niet geheel gevuld waren zodat we friet erbij moesten vragen. De groente zou ook wel wat meer mogen voor deze prijzen, was erg weinig. Maar de smaak was prima.

13. Heerlijk gegeten was uitstekend verzorgd en gezellige bediening.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

14. Zondag weer eens lekker gegeten bij Ellen en haar team.
    Samen met een vriendin n paar uurtjes gezelligheid.
    Met als bonus de overheerlijke chocolade taart.

15. Een aangename verrassing.
    Nog nooit geweest, we komen zeker terug.

16. Lekker eten, vriendelijke bediening. Alleen was het te druk voor twee personen om alles snel geregeld te krijgen.

17. Lekker eten voor een leuke prijs en zeer vriendelijke bediening!

18. Weer heerlijk gegeten!!

19. Gezellig en lekker gegeten aan de "aansjuuftoafel". Leuk idee!

20. Het was weer heerlijk. Geen Op of aanmerkingen. Leuke en accurate bediening.

21. Frans Esser

Zojuist heerlijk gegeten. Geen buitensporige dingen maar: Livarvlees… een werkelijk heerlijke saus (ik ben anders niet zo 'van de sauzen…) groenten bijtgaar… prima maaltijdsalade… leuke, vriendelijke en attente bediening. Prijs/kwaliteit verhouding prima op orde.

22. Zoals gewend ook nu weer heerlijk gegeten in een knusse omgeving! Daarbij een goede prijs/ kwaliteit verhouding.

23. Vooraf een courgettesoep met stokbrood en kruidenboter, erg lekker. Daarna hoofdgerecht, zalm met frites en aardappelkroketjes met warme groente en sla. Ook prima.
    Klein minpuntje: Ondanks dat het vrij rustig was moesten we toch een kwartier op de menukaart wachten en vervolgens nog eens een kwartier op de soep. Verder prima bediening en er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was.

24. Via eet.nu voor vrijdagavond gereserveerd. Binnen dezelfde minuut was ook al de bevestiging vanuit 't Elfde Gebod binnen. Dat was snel. Zeer snel. Wellicht tè snel?

Onze voorkeur zou deze avond uitgaan naar het tapas-menu waarover we zo veel lovende woorden hadden vernomen, echter... daar had blijkbaar van te voren apart voor gereserveerd moeten worden. Helaas dus geen lekkere tapasschotel voor ons dit keer.

Het restaurant is qua inrichting duidelijk 'eigenwijs' en daar houden we wel van. Er is volgens mij nagenoeg geen ene stoel hetzelfde. De moderne vormgeving van de stoelen en de aankleding is toch wel verrassend. Niet meteen 'gezellig' maar gewoon anders. Dankzij de aardige en laagdrempelige bediening voel je je er toch zeer welkom. Is het er gehorig? Tjeh... ik zou het eerder omschrijven als 'levendig'. Veel mensen zaten daarbij buiten (in de achtertuin) en wij namen plaats aan een tafel in het rechter gedeelte binnen.

Zoals gezegd helaas geen mogelijkheid voor de tapas... Dus dan wordt het kiezen vanaf de menu kaart. De kaart is overzichtelijk en niet al te uitgebreid en dat is ook wel eens fijn. Wat vooral leuk was dat wij (als Limburgers zijnde) de Limburgse variant kregen. Er is niet naar gevraagd maar er zal ongetwijfeld ook een Nederlandse variant zijn geweest. De inhoud van de kaart is niet heel bijzonder hooggegrepen, maar ook dat hoeft niet altijd. Zeker voor een eetcafé is het een hele nette lijst. Voor mensen met allergieën of speciale diëten wordt het wat lastiger maar wellicht is er in overleg met de keuken best wel e.e.a. te regelen. Er zijn in ieder geval 3 vegetarische gerechten op de kaart en ook aan de kids is gedacht.

De voorgerechten (carpaccio / salade met garnalen) waren prima. Vooral de combi van kleine blokjes mango en komkommer bij de salade was verrassend.
    De hoofdgerechten waren ook goed. Het 'zuur'vlees was eerder zoet, dan zuur, maar dat komt wel vaker voor :)... Beetje vreemd was dat er zo vroeg in de avond niet meer voldoende varkenshaasjes (3x) beschikbaar waren. Nu zijn wij niet moeilijk en is een bief ook prima. De begeleidende salades, frietjes en groente waren voldoende en smaakvol bereid. Er wordt regelmatig gevraagd of alles nog naar wens is. Ook het opnemen van de drank is redelijk vaak gedaan. Klein minpuntje is dat de tijden tussen de gerechten (te) lang is en er te lang lege schalen/glazen bleven staan. Toegegeven: het was druk buiten, maar daar moet op gerekend zijn. Binnen was het immers op een paar kleine tafeltjes verder nagenoeg leeg. Al met al hadden we toch ruim 3 uur nodig voor de voor-, hoofd- en nagerechten. De nagerechten waren overigens ook netjes en smaakvol.

Samengevat was het natuurlijk jammer dat de tapas niet mogelijk waren, maar scoort men toch ruim voldoende voor de rest. De sfeerbeleving is heel persoonlijk maar met de prijs/kwaliteit van het gebodene zit het hier met een 8 toch best wel goed.

25. Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel , goede prijs/kwalitieit verhouding.

26. Monique Herfs

lekker eten ontspannen sfeer

27. Sfeervol restaurant. Al verschillende keren geweest en iedere keer is het genieten van het heerlijke eten!

28. Karl Kersten

Voldoende keuze op de kaart. Zelfs voor de kids. Meer dan genoeg eten op de tafel en goede service. Dus al met al lekker gegeten voor een goede prijs. Aan te bevelen.

29. Leuke avond gehad met mijn familie ter ere van mijn verjaardag. Echt gezellige omgeving! Lekker eten, behalve de champignonsoep, die viel tegen. Onaantrekkelijk van kleur , te dun en de champignons moest je met een vergrootglas zoeken. En we misten eigengemaakte verse frietjes. Voor de rest prima, heerlijke vlees, en pasta gerechten.

We komen zeker nog eens terug en hopen dat de paar minpuntjes dan zijn aangepast. !!

30. Hoofdgerecht was lekker met goed klaargemaakt en heerlijk mals vlees.
    Dessert niet erg bijzonder...

31. Gehorig, leuke basic inrichting, klantvriendelijk.

32. De bediening is vriendelijk en attent. Het eten is lekker. Prijs kwaliteit is prima. Zeker voor herhaling vatbaar.

33. Tjeu Watrin

Heerlijk en voldoende eten. Bediening vriendelijk en correct. Ook interesse of alles naar wens was. Leuk sfeertje.
    Een aanrader.

34. Aranka Levels

We hebben met vieren lekker geluncht bij 't Elfde Gebod. De bediening is erg vriendelijk en komen ook vaak vragen of alles naar wens is.

35. Ik vierde mijn verjaardag met mijn zussen en vriendinnen met een bezoek aan het Museum van de Vrouw gevolgd door een lunch in het Elfde Gebod. Een zeer goede keuze en combinatie! Heerlijke broodjes, gezellige gelagkamer en prima bediening!! Ik kan het aanbevelen!!

36. Zoals gewoonlijk weer heerlijk eten en goed verzorgd. Speelse inrichting van het interieur maakt het een top avond.

37. Wij hebben met ons tweetjes lekker en gezellig geluncht. De tosti "t elfde gebod" is 'n aanrader, heerlijk.

38. Thijs en Miranda

Wij zijn op zaterdagavond hier komen eten, het eten was voortreffelijk. De wijn smaakte goed, dat vinden we ook echt belangrijk. Het vlees was perfect gebakken en zowel de sla als de warme groenten erbij vers en ook lekker.
    Chocotaart met ijs, was jammie...
    Prijs/kwaliteit prima!
    We gaan zeker nog terug.

39. Eten was goed, saus was aan de lauwe kant i.p.v. warm, dit voor het gerecht van mijn wederhelft. Grote portie saté en een grote portie zuurvlees voor mij. Buiten dat vroegen ze of alles naar wens was toen ik aan het wachten was op mijn consumptie, beetje rare vraag als je bent aan het wachten op je consumptie.

40. Gezelschap was uitstekend, sfeer was prima, eten was lekker, bediening vriendelijk en alert en de rekening fair. 😉

Kortom 'n fijn etentje...

Jan

41. Jos Sarkol

Super gegeten. 2 x de reservering aangepast. Dat was geen probleem.

42. Het was weer heerlijk en gezellig eten, voor ons in de gelagkamer, hier voelen wij ons thuis.
    Grt. Jan

43. S.Slootbeek

We hebben hier al meerdere malen gegeten en we hebben steeds genoten van het lekkere eten, een zeer gezellige sfeer, een vriendelijke bediening en een goede prijs kwaliteit verhouding. En ook de koffie van Blanch Dael is goed.
    Chapeau!

44. Ilse Cremers

Heerlijk gegeten, goede service, vriendelijke mensen!
    Zeker voor herhaling vatbaar!

45. Suzanne Broen

High tea is een echte aanrader, goed verzorgd.

46. De Crom Patrick

Goed gegeten, en een goede prijs kwaliteit.

47. Clemens Meerts

Lekker eten. Goede wijn. Best veel aanbod. Bediening vriendelijk en servicegericht, wel ondeskundig. Gezellig. Alleen over de keuze voor gekleurde kunststof stoelen in een klassieke sfeer werden onze tafelgasten het niet eens. Al met al zeker voor herhaling vatvaar.

48. Marita Slangen

We hebben er nu een paar keer gegeten en het was Heerlijk,warme sfeer en vriendelijk wij komen graag terug

49. We hebben met 6 personen heerlijk gegeten in een gemoedelijke, informele huiselijke sfeer.
    Vriendelijke bediening met gevoel voor humor.
    Goede prijs/kwaliteitverhouding.
    Meerdere redenen om er vaker naar toe te gaan.

50. Aimée Moolenaar-Dols

We hebben op 4 juli 2016 hier ons huwelijksfeest met onze kinderen, ouders en getuigen met aanhang gevierd. Alles was tot in de puntjes geregeld. Van de ontvangst, versiering, het eten, drinken... Kortom alles. We hebben volop genoten. Ellen heeft zichzelf overtroffen en een prachtige bruidstaart gemaakt in onze stijl.

Het 11e Gebod is en blijft een aanrader en een locatie waar je in de watten wordt gelegd.

51. Chris Hodenius

Het eten was weer super lekker en ook voor vegetariërs voldoende keuze!
    Tot de volgende keer!

52. Nicole Holtjer

Afgelopen zaterdag mijn Sara feest gevierd bij 't Elfde Gebod. De fijne huiselijke en ongedwongen sfeer, de goeie zorgen, fijne bediening en lekkere hapjes hebben mede bijgedragen aan een onvergetelijke avond. Ellen, Paul en team heel erg bedankt.

53. In de hal aan de linker zijde van het eetcafé gezeten bij de bar. Echt ouderwetse huiskamer sfeer. Jonge meiden in de bediening die je vriendelijk en netjes de kaart presenteren. Wij hadden carpaccio vooraf en de hamburger New York met een puntzak frietjes. Prima prijs/kwaliteit. Afgesloten met een koffietje van de fameuze koffiebranderij Blanche Dael uit Maastricht. Aanrader dit restaurant.

54. Erg lekker gegeten in een gezellige ongedwongen sfeer, typisch voor casual dining met een goede prijs kwaliteit verhouding.
    Aanrader!

55. Karin v. Helmond

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.
    Zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan.

56. Daisy Hendrikx

Gisteren heb ik hier genoten van een high tea met 2 collegaatjes. Het eten was heerlijk, goed verzorgd en een prima service. Ik zal dit zeker aanraden aan anderen!

57. Eten erg lekker, sfeer gemoedelijk en gezellig, bediening vlot en ongedwongen.

58. We waren met 5 personen wezen eten. Vooraf paprika roomsoep. Deze was erg lekker, iemand anders had courgettesoep deze was ok, maar niet super.
    Hoofdgerecht spareribs, waren bijzonder lekker. Sate was ook prima en de kogelbiefstuk was erg lekker. Genoeg redenen om nog eens naar dit restaurant terug te gaan.

59. Een knus en gezellig restaurantje. Bediening ontzettend vriendelijk en heerlijk gegeten. Absoluut een aanrader!

60. Heerlijk pastagerecht met ossehaaspuntjes gegeten. Vers gemaakt, mooi opgediend.
    Bediening zeer vriendelijk en super dat de kokkin aan tafel kwam vragen of t lekker was.
    Ik ga er graag nog een keer terug.

61. Egbert Janssen

In mijn vakantieweek op allerlei terrasjes gezeten, in Eindhoven, Maastricht, Sittard, maar nergens zo'n lekker broodje gegeten als hier. Top!

62. Gewoon goed in alle opzichten! Variatie genoeg en geen overdreven grote kaart.

63. Sylvia Hoogstraten

Mit vrunj miene verjaordaag gevierd. Eg un Limburgs eatkaffee, mit un Limburgse menûkaart. Sjiek det det nog kanne in deze tiet. Ut waas hiel, hiel fijn. Fantastiesch Limburgs perseneel det lekker plat kalde.

(Eet.nu Redactie, voor wie dit dialect niet begrijpt:)

Met vrienden mijn verjaardag gevierd. Echt een Limburgs eetcafé, met een Limburgse menukaart. Mooi dat dat nog kan in deze tijd. Het was heel, heel fijn. Fantastisch Limburgs personeel dat lekker dialect sprak.

64. Lekker eerlijk eten! Goed klaargemaakt. Prettige bediening op een stille avond... Met hond konden we aan de linkerkant van dit leuk ingerichte pand zitten.

65. Nicola Zwitserland

Super!Traumhaft eingerichtet, gut gebettet, lecker gespeist, Frühstück war ein Traum... macht bitte weiter so <3 !

Vrije vertaling door Eet.nu:

Super! Heel leuk ingericht, goede bedden, lekker gegeten, ontbijt was geweldig. Ga zo door <3!

66. Ik werd heel hartelijk ontvangen, ik had gereserveerd dus er was een tafel vrijgehouden maar ik mocht gaan zitten waar ik wilde. Het restaurant sloot om 21.00 uur maar ik kon rustig mijn thee opdrinken. Het eten was ook erg lekker. Prima restaurant, ook als je alleen bent zal je je hier snel thuisvoelen.

67. High Wine gehad. Overheerlijke hapjes veel variatie allemaal vers en zelf gemaakt! We zaten helemaal vol, toen kwam nog het nagerecht (3stuks). Wauw wat was het lekker! Zeker doen, héél gezellig met vriendinnen. Bedankt voor de lekkere en leuke avond.

68. jan en marianne sijben

Wij komen al een paar jaar hier. We hebben genoten van een lunch, diner, tapas en aanschuiftafel. Het was iedere keer lekker en van goede kwaliteit. Eigenaars en personeel zijn reuze vriendelijk. Dus wij komen geregeld terug.

69. Heerlijk gegeten, een gevarieerd en toch compact aanbod van verschillende typen gerechten. Bjizondere keuzes die je lang niet overal vindt. Hele prettige bediening, erg vriendelijk. Dit alles in een mooie inrichting, fijne achtergrondmuziek en gezellige sfeer. Echt een aanrader en een gelegenheid om regelmatig terug te komen.

70. Ingrid Kretzer

Heerlijke high tea gedaan. Alles zelf gemaakt en meer dan voldoende. Gezellige locatie en goede bediening.

71. Auke Jongblod

Mooie locatie, het eten was goed. Bediening correct. Voor herhaling vatbaar.

72. Derde bezoek aan een restaurant dat we erg gezellig vinden. Ontspannen sfeer en hele prettige bediening van overigens zeer jong personeel. De kwaliteit is in orde maar je mag hier niets bijzonders verwachten. De prijs is voor het gebodene iets aan de hoge kant maar de ontspannen sfeer en aangename bediening compenseren dat ruimschoots. Ons vierde bezoek zal er echt wel van komen.

73. hella van buggenum

Zaterdag 27 februari met 8 personen heerlijk gegeten, leuke bediening en de eigenaresse kookt fantastisch.

74. Prijs kwaliteit eigenlijk een 11. Heel goed gegeten, zeker in vergelijking met de prijs en andere high tea's. Alles zelf gemaakt. Heel veel moeite gedaan, om lekkernijen voor mijn moeder met lactose intolerantie. En heel goed gelukt ook. Wij gingen zeker niet met honger naar huis. Heerlijk.
    Ps: laatste foto hadden we al iets gegeten, voor we een foto maakten.

75. Zondagavond gegeten bij 't Elfde Gebod in Echt. Een aanrader! Gezellig druk, fijne sfeer en heerlijk gegeten, heel gedienstig personeel. Kortom we komen graag terug!

76. Vandaag met 2 kleine kids voor het eerst spontaan binnen gelopen. Gezellig ingericht, vriendelijke bediening, kleurplaat en kleurtjes voor de kids, vlotte bediening, goede afwisselende kaart, lekker eten. Saté was de beste die mijn man had gegeten en hij heeft er al heel wat gehad!;) kogelbiefstuk was ook heerlijk! Vooraf gratis stokbrood met kruidenboter. Wij gaan nog een terug!

77. Erg gezellig zitten en lekker gegeten.

78. We hebben hier al vaker gegeten. In Echt is dit ons favoriete restaurant. De prijs/kwaliteit is goed. Gemoedelijke, vriendelijke sfeer en lekker eten.

79. Best gezellig en een redelijke prijs kwaliteit verhouding. Helaas was de reservering niet helemaal goed doorgekomen.

80. Jammer, we zijn op valentijnsdag voor de vijfde keer gaan eten bij jullie maar jullie kunnen niet met drukte omgaan. Mensen die een tijd na ons binnen kwamen kregen veel eerder het eten, en dat ging niet om een tafel. Iedereen kreeg van te voren stokbrood met kruidenboter, wij niet. En na het eten werd je bijna naar buiten gekeken, omdat er alweer andere mensen zaten te wachten, geen fijn gevoel, zo wil je je avond niet eindigen. Het eten was nog steeds goed, maar de bediening weet niet wie wat doet. Blijf zoals je bent begonnen, maar dan wel zonder beer met luier.

81. Met z'n tienen gegeten. 9 verschillende hoofdgerechten. Werden gelijktijdig gebracht. Goed verzorgd en lekker.

82. Nicole Verheesen

Heerlijk restaurant met geweldige bediening! Mijn moeder in rolstoel is via het achterterras ook welkom!

83. Dees Derks

2e Kerstdag heerlijk getafeld. Prijs/kwaliteit verhouding prima. Aardige bediening en erg flexibel. Volgend jaar zijn we weer van de partij.

84. Edwin en Paul

85. De inrichting was eerder aan de sobere kant en anders dan het gebouw liet verwachten, onafgezien daarvan toch prettig om te vertoeven, eten aan normale prijzen en in vergelijking tot andere eetgelegenheden minder kwalitatief voor die prijs.

86. Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Leuke, vriendelijke bediening. We komen zeker weer terug!

87. Dennis - Nuland

Heerlijk gegeten in een hele leuke entourage

88. Lutfiye Alejandro

Met drie stellen samen de High Wine gedaan! Gezellig aan de ronde tafel, driegangenmenu met warme en koude tapas, goede producten en vriendelijke bediening! Kortom een aanrader en voor herhaling vatbaar!

89. Ondanks het late tijdstip (20.15u) en een vrijwel volle zaak, in de gelagkamer nog heerlijk kunnen eten. Leuke ongedwongen sfeer, lekker vers eten, heerlijke verse pasta zeker geen kant en klare rommel. Vlotte vriendelijke bediening. Gezellige ambiance, ik kon het zelf mee ingericht hebben. Vriendelijk prijskaartje, net boven de 20 euro voor een voorgerecht, hoofdgerecht en enkele consumpties. Niets om van te schrikken. Als ik in de buurt ben kom ik zeker terug.

90. Jos van Buel

Het was een prettige ervaring om samen met mijn gast te eten bij "Het Elfde Gebod". Keurig verzorgd en lekker gegeten. Ook ruime keus tegen een zeer redelijke prijs. Vriendelijke bediening. Zeker een aanrader!! Ik kom vast nog eens eten.

Bij binnenkomst en weggaan van gasten kwam er wel een koude wind naar binnen! Misschien een idee om in de gang een gordijn te hangen om dit euvel op te lossen.

Groet,
    Jos

91. Lekker gegeten, leuke bediening, prijs/kwaliteit was goed! Kom zeker terug!

92. Nicole Stienen

Heerlijk gegeten in een leuke "huiskamersfeer" met fijne en goede bediening!

93. Bart Frische

We hebben een doopfeest gevierd. De service en kwaliteit van het eten en drinken was uitstekend! De bediening is zeer vriendelijk en er werd meegedacht over de organisatie. De perfecte locatie voor een feestje!

94. Het eten was lekker, gezellig en goed verzorgd. Zelfs nog speciale aandacht gekregen omdat we een speciale dag te vieren hadden.

95. Lydia Oberije

Gezellig restaurant met (gelukkig) niet al te veel keuze. Maar dat wat we gekozen hebben was lekker en goed.
    Bij het toetje (ijs met "warme" chocoladesaus) gingen ze een beetje de mist in omdat de chocoladesaus niet warm was. Maar ja, daar was nog overheen te komen. We hebben met het bestuur van onze EHBO vereniging goed en gezellig getafeld. Prima, een 8.

96. Peter de Loo

Ik ben er op 9 oktober met oud collega's gaan eten. De ontvangst was hartelijk. Het restaurant straalt een en al gezelligheid uit. Het is netjes en verzorgd. Was er een twee keer geweest en ook nu was het weer fantastisch. Nu waren we met drie personen toen met een grotere groep. Het eten is van zeer goede kwaliteit en de bediening is heel vriendelijk en goed! De kaart is niet zeer uitgebreid maar veel meer dan voldoende. Je kan er ook in alle gemak blijven zitten. De puntzak friet is erg leuk en bijzonder. Het is eigenlijk zeker de moeite waard dit restaurantje aan de plats in Echt te bezoeken.

97. High Wine, een echte aanrader. Diverse kleine gerechtjes, mooi gepresenteerd en heel erg lekker. Zeker voor herhaling vatbaar.
    Gezellig restaurant met een zeer aardige gastvrouw.

98. Nicole Hendriks

Lekker gegeten en een hele fijne persoonlijke bediening met oog voor detail.

99. We hebben een superavond gehad, heerlijk gegeten, leuke sfeer. We gaan hier zeker terugkeren!

100. Loek en Joke wijnants

Lekker gegeten, nagerecht (appel taart) is prima. Zeer vriendelijke bediening.

Kortom een aanrader, we komen zeker nog eens terug.

Volgende pagina