't Elfde Gebod in Echt

1496203819 88
1506208842 88
1519548873 88

1. Evelien

Leuke gemoedelijke sfeer, heerlijke sate, vriendelijke bediening. Wij hebben er een eetplekje bij!

2. Margaux Janssen

Ontzettend lekker gegeten en service was top. Uiteindelijk kwam er een groep van 10 mensen dineren en toen konden we mekaar moeilijk verstaan, maar dat lag niet aan het restaurant zelf. Al met al een top ervaring en we komen zeker nog vaak terug!

3. Voor het eerst aan de aanschuiftafel gegeten.
    Het was lekker en we waren snel aan de beurt. De portie was meer dan voldoende.
    Een echte aanrader.

4. Paul Rinkens

5. Anoniem

Wij hebben heerlijk gegeten en het was een vriendelijke behulpzame bediening! Een aanrader.

6. M.Aretz

Heerlijk op buitenterras genoten van saté en varkenshaas schotel.
    Eten was ruim voldoende.

7. We eat here several times every month. The atmosphere is comfortable and friendly. The food is wonderful. We drive 20 minutes to come here for lunch because they have the Best Hamburgers in Limburg! No kidding! Great lattes and the appelgebak is delicious and home-made! Superb! <3

8. Pascal Gruzen

Voor de eerste keer gereserveerd bij t elfde gebod.
    Zéér leuk, lekker gegeten, ruime kaart, en super personeel! Heel vriendelijk! Zeker een aanrader, we gaan nog eens terug.

9. Zeer gezellig en knus. High Tea was goed verzorgd. Mijn kinderen en ik hebben heerlijk gegeten.

10. We hebben heerlijk gegeten, goede bediening en prima sfeer! Een gezellige avond gehad bij 't elfde gebod.

11. Angele

We hebben heerlijk gegeten bij Het elfde gebod. Zeer vriendelijke bediening! Het ziet er erg gezellig uit binnen en buiten in de tuin. Kortom een geslaagde avond!

12. Een zeer gezellig en knus restaurant. Het eten is top en de prijs is goed! Wij hebben heerlijk gegeten.

13. Het was een leuk restaurantje met heel vriendelijke mensen.
    De prijs/kwaliteit verhouding was een 10 op 10.

Het eten was lekker en er was veel keus.

14. Gezellig restaurant. Eten is prima. Goede en vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

15. Lekker buiten op terras genieten van je eten.

16. Het eten was prima, mooi mals angus biefstuk. We zaten iets apart vanwege de drukte. Dit was bij de bar. Er waren wat supporters van een voetbalvereniging. Daardoor was af en toe het wat luidruchtig aan de bar.

17. Van Ool

Super, erg lekker en heel gezellig. Goede bediening.

18. Amilde Heitzer

We hebben hier een gezellige, goed verzorgde avond gehad. Een ongedwongen, gemoedelijke sfeer, die gecreëerd wordt door een energiek en spontaan team, zijn heel verrassend. De inrichting is "net even anders" en straalt gezelligheid, warmte en huiselijkheid uit. Lekkere biertjes van het vat en een veelzijdige menukaart met lekkere Limburgse gerechten. Een echte aanrader om lekker op je gemak te "tafelen" !

19. Knabbelaar

Heerlijke salade, goede lasagne. Uitgebreide kaart, zeker voor een relatief klein restaurant. Veel zorg aan de maaltijd besteed. Zou er zeker nog een keer gaan eten.

20. Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Prima bediening. ‘n Aanrader voor Echt en omstreken!

21. Marcel Laumen

Lekker gegeten in een ongedwongen sfeer. Geen moeilijke poespas maar gewoon vriendelijke bediening en gastvrije kokkin. Prima!

22. Heerlijk gegeten.
    Goede kwaliteit voor een goede prijs.
    Vers.

23. Wij eten regelmatig bij 't Elfde Gebod. Heerlijk eten, vers bereid, gezellige sfeer, vriendelijke bediening.

24. Wij komen een aanral keer per jaar bij het Elfde gebod en het is iedere keer hetzelfde. Lekker eten voor een goede prijs en de bediening is altijd even vriendelijk. Het is echt een aanrader om er te gaan eten. Ze hebben bijv een sate menu wat echte aanrader is, maar buiten dat hebben ze veel meer lekker eten.

25. Theo Van Stiphout

Heerlijk met vieren gegeten in hartje Echt. O.a. het Limburgse Livar varken staat op de kaart. Een aanrader.

26. Het was weer super gezellig en lekker eten.

27. Was weer dik in orde 😜 Reservering is goed verlopen, op tijd herinnering gekregen, goed ontvangen en vlotte bediening. We kennen deze zaak en komen er wel regelmatig over de vloer. Altijd lekker, met dank aan de kok.

28. anne van kampen

Heel goed en heel vriendelijk.
    Heerlijke high tea.
    Erg goed.

29. christine

We hebben heerlijk gegeten: de kok gebruikt louter verse producten, bedienend personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het was lekker warm en een aangename sfeer. We komen graag terug.

30. Kletskous

Uitgebreide menukaart, voor ieder wat wils.
    Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.
    Zeker een aanrader!

31. Tjeu Vossen

In een heel gezellige ambiance hebben we gisteren het verhuizen van onze praktijk gevierd met de enthousiaste verhuizers. Het eten was heerlijk - allemaal 'zoervleisj' gepakt - , de bediening was vriendelijk, uitnodigend en zeer behulpzaam. Een prima plek om een memorabel feit te herdenken met vrienden in een restaurant met een prima prijs/kwaliteit-verhouding. Je krijgt wat je beloofd wordt en nog meer!!! Dank team van 't Elfde Gebod - tot de volgende keer!

32. Reeds enkele malen wezen eten, mooie gevarieerde kaart en fijne jeugdige bediening, in de zomer een fijn terras aan de achterzijde.
    Kortom een aanrader.

33. We hadden gereserveerd voor de high Wine. Veel variatie in de gerechten, goed verzorgd en vooral erg lekker!

34. High Tea was goed verzorgd. Alles vers en lekker. Sfeervol en prettige bediening. Aanrader!

35. Anja Lipperts

Eerste keer daar. Hamburger 't Elfde Gebod (met frietjes) en kleine salade met (warme) garnalen gegeten. Een aanrader. We komen zeker terug!

36. Heerlijk eten in een kleinschalige gezellige kerstsfeer.
    Fijne bediening. Aanrader!

37. Gezellig restaurant. Lekker gegeten. Alleen de keuze van 3 warme groentes (o.a. spruitjes, boontjes en wortelen) beetje apart. Bediening is top.

38. Heel gezellig en sfeervol.
    Het eten was heerlijk en de prijs ook goed.

39. Zeer lekker gegeten, leuke sfeervolle inrichting, vriendelijk personeel.
    Echt een aanrader!

40. Na mijn eigen positieve ervaring vonden ook mijn ouders, broer en schoonzus de high-tea geweldig.

41. Marianne H

Lekker eten, gezellige sfeer en niet al te duur. Reserveren kan handig zijn.

42. Toevallig op een middag gevonden tijdens een wandeling, gezellige babbel met bediening bij een heerlijke tas soep, dag erna 's avonds gereserveerd. Wij vragen en de kok past zich aan, heb een Black Agnus blue gegeten, 1 van de 3 beste ooit, bord verwarmd en steak chaud "perfect", geserveerd met lekkere frieten. En weet je wat ons het beste is bevallen, diervriendelijk, hond meer dan welkom in de gelagkamer. "ECHT" een aanrader mocht je in de buurt zijn spring binnen, in de mooie gelagzaal met daarnaast aangrenzend het restaurant.
    Doe zo verder. Dikke tien. Oh ja: helemaal niet prijzig.

43. Wederom zeer tevreden over het geheel. Het loont echt om hier naar binnen te lopen.

44. Truus Janssen

Super lekker gegeten en in de watten gelegd door heel vriendelijk personeel. Een aanrader!

45. Marion Gomes

We hebben heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer, echt een huiskamer gevoel. Alleen als er grote groepen zijn is het wat rumoerig!

46. Het was er erg luidruchtig, n bepaalde galm in een ruimte. Ik vond dat we lang op t eten moesten wachten. We hebben alleen een hoofdgerecht gegeten en zijn ruim 2 uur daar geweest en niet omdat we lang nagetafeld hebben. De bediening was vriendelijk.

47. John en Mirjam

Een zeer gezellige locatie met een verrassend leuk terras op de binnen plaats.

Vriendelijke gastvrije bediening.

Lekker eten.

Zeker voor herhaling vatbaar.

48. Jacqueline

Lekker gegeten. Alleen jammer dat niet iedereen tegelijk het eten kreeg opgediend en de tijd tussen het vlees en groenten totdat de frites cq aardappelkroketten kwamen was te lang.

49. Gereserveerd voor de aanschuiftafel (dacht ik) maar door mijn eigen fout bleek het om een normale reservering te gaan. Toch wist Ellen een heerlijk gerecht voor de aanschuif prijs op tafel te zetten. Heerlijk gegeten met een vriendin, het was niet de eerste keer en zal zeker niet de laatste keer zijn.

Chapeau Ellen en team, het was weer een geslaagde avond!

50. Wij gingen met 4 vriendinnen hightea-en; hadden dit echter niet bij de reservering benoemd. Was geen enkel probleem, kon wel iets langer duren om dat alle gerechten zelf worden gemaakt.
    Nou, het was heerlijk, gezellig en de uitbaters (moeder en zoon) waren erg vriendelijk.
    Wij komen hier zeker terug!

51. Claudia beeren

Eten was erg lekker. Prijs kwaliteit ook erg goed. Vriendelijke bediening. Was allemaal top! Zeker gaan we terug.

52. Het eten was lekker alleen jammer dat de friet zakken niet geheel gevuld waren zodat we friet erbij moesten vragen. De groente zou ook wel wat meer mogen voor deze prijzen, was erg weinig. Maar de smaak was prima.

53. Zondag weer eens lekker gegeten bij Ellen en haar team.
    Samen met een vriendin n paar uurtjes gezelligheid.
    Met als bonus de overheerlijke chocolade taart.

54. Een aangename verrassing.
    Nog nooit geweest, we komen zeker terug.

55. Lekker eten, vriendelijke bediening. Alleen was het te druk voor twee personen om alles snel geregeld te krijgen.

56. Lekker eten voor een leuke prijs en zeer vriendelijke bediening!

57. Weer heerlijk gegeten!!

58. Gezellig en lekker gegeten aan de "aansjuuftoafel". Leuk idee!

59. Het was weer heerlijk. Geen Op of aanmerkingen. Leuke en accurate bediening.

60. Frans Esser

Zojuist heerlijk gegeten. Geen buitensporige dingen maar: Livarvlees… een werkelijk heerlijke saus (ik ben anders niet zo 'van de sauzen…) groenten bijtgaar… prima maaltijdsalade… leuke, vriendelijke en attente bediening. Prijs/kwaliteit verhouding prima op orde.

61. Zoals gewend ook nu weer heerlijk gegeten in een knusse omgeving! Daarbij een goede prijs/ kwaliteit verhouding.

62. Vooraf een courgettesoep met stokbrood en kruidenboter, erg lekker. Daarna hoofdgerecht, zalm met frites en aardappelkroketjes met warme groente en sla. Ook prima.
    Klein minpuntje: Ondanks dat het vrij rustig was moesten we toch een kwartier op de menukaart wachten en vervolgens nog eens een kwartier op de soep. Verder prima bediening en er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was.

63. Via eet.nu voor vrijdagavond gereserveerd. Binnen dezelfde minuut was ook al de bevestiging vanuit 't Elfde Gebod binnen. Dat was snel. Zeer snel. Wellicht tè snel?

Onze voorkeur zou deze avond uitgaan naar het tapas-menu waarover we zo veel lovende woorden hadden vernomen, echter... daar had blijkbaar van te voren apart voor gereserveerd moeten worden. Helaas dus geen lekkere tapasschotel voor ons dit keer.

Het restaurant is qua inrichting duidelijk 'eigenwijs' en daar houden we wel van. Er is volgens mij nagenoeg geen ene stoel hetzelfde. De moderne vormgeving van de stoelen en de aankleding is toch wel verrassend. Niet meteen 'gezellig' maar gewoon anders. Dankzij de aardige en laagdrempelige bediening voel je je er toch zeer welkom. Is het er gehorig? Tjeh... ik zou het eerder omschrijven als 'levendig'. Veel mensen zaten daarbij buiten (in de achtertuin) en wij namen plaats aan een tafel in het rechter gedeelte binnen.

Zoals gezegd helaas geen mogelijkheid voor de tapas... Dus dan wordt het kiezen vanaf de menu kaart. De kaart is overzichtelijk en niet al te uitgebreid en dat is ook wel eens fijn. Wat vooral leuk was dat wij (als Limburgers zijnde) de Limburgse variant kregen. Er is niet naar gevraagd maar er zal ongetwijfeld ook een Nederlandse variant zijn geweest. De inhoud van de kaart is niet heel bijzonder hooggegrepen, maar ook dat hoeft niet altijd. Zeker voor een eetcafé is het een hele nette lijst. Voor mensen met allergieën of speciale diëten wordt het wat lastiger maar wellicht is er in overleg met de keuken best wel e.e.a. te regelen. Er zijn in ieder geval 3 vegetarische gerechten op de kaart en ook aan de kids is gedacht.

De voorgerechten (carpaccio / salade met garnalen) waren prima. Vooral de combi van kleine blokjes mango en komkommer bij de salade was verrassend.
    De hoofdgerechten waren ook goed. Het 'zuur'vlees was eerder zoet, dan zuur, maar dat komt wel vaker voor :)... Beetje vreemd was dat er zo vroeg in de avond niet meer voldoende varkenshaasjes (3x) beschikbaar waren. Nu zijn wij niet moeilijk en is een bief ook prima. De begeleidende salades, frietjes en groente waren voldoende en smaakvol bereid. Er wordt regelmatig gevraagd of alles nog naar wens is. Ook het opnemen van de drank is redelijk vaak gedaan. Klein minpuntje is dat de tijden tussen de gerechten (te) lang is en er te lang lege schalen/glazen bleven staan. Toegegeven: het was druk buiten, maar daar moet op gerekend zijn. Binnen was het immers op een paar kleine tafeltjes verder nagenoeg leeg. Al met al hadden we toch ruim 3 uur nodig voor de voor-, hoofd- en nagerechten. De nagerechten waren overigens ook netjes en smaakvol.

Samengevat was het natuurlijk jammer dat de tapas niet mogelijk waren, maar scoort men toch ruim voldoende voor de rest. De sfeerbeleving is heel persoonlijk maar met de prijs/kwaliteit van het gebodene zit het hier met een 8 toch best wel goed.

64. Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel , goede prijs/kwalitieit verhouding.

65. Monique Herfs

lekker eten ontspannen sfeer

66. Sfeervol restaurant. Al verschillende keren geweest en iedere keer is het genieten van het heerlijke eten!

67. Karl Kersten

Voldoende keuze op de kaart. Zelfs voor de kids. Meer dan genoeg eten op de tafel en goede service. Dus al met al lekker gegeten voor een goede prijs. Aan te bevelen.

68. Leuke avond gehad met mijn familie ter ere van mijn verjaardag. Echt gezellige omgeving! Lekker eten, behalve de champignonsoep, die viel tegen. Onaantrekkelijk van kleur , te dun en de champignons moest je met een vergrootglas zoeken. En we misten eigengemaakte verse frietjes. Voor de rest prima, heerlijke vlees, en pasta gerechten.

We komen zeker nog eens terug en hopen dat de paar minpuntjes dan zijn aangepast. !!

69. Hoofdgerecht was lekker met goed klaargemaakt en heerlijk mals vlees.
    Dessert niet erg bijzonder...

70. Gehorig, leuke basic inrichting, klantvriendelijk.

71. De bediening is vriendelijk en attent. Het eten is lekker. Prijs kwaliteit is prima. Zeker voor herhaling vatbaar.

72. Tjeu Watrin

Heerlijk en voldoende eten. Bediening vriendelijk en correct. Ook interesse of alles naar wens was. Leuk sfeertje.
    Een aanrader.

73. Aranka Levels

We hebben met vieren lekker geluncht bij 't Elfde Gebod. De bediening is erg vriendelijk en komen ook vaak vragen of alles naar wens is.

74. Ik vierde mijn verjaardag met mijn zussen en vriendinnen met een bezoek aan het Museum van de Vrouw gevolgd door een lunch in het Elfde Gebod. Een zeer goede keuze en combinatie! Heerlijke broodjes, gezellige gelagkamer en prima bediening!! Ik kan het aanbevelen!!

75. Zoals gewoonlijk weer heerlijk eten en goed verzorgd. Speelse inrichting van het interieur maakt het een top avond.

76. Wij hebben met ons tweetjes lekker en gezellig geluncht. De tosti "t elfde gebod" is 'n aanrader, heerlijk.

77. Thijs en Miranda

Wij zijn op zaterdagavond hier komen eten, het eten was voortreffelijk. De wijn smaakte goed, dat vinden we ook echt belangrijk. Het vlees was perfect gebakken en zowel de sla als de warme groenten erbij vers en ook lekker.
    Chocotaart met ijs, was jammie...
    Prijs/kwaliteit prima!
    We gaan zeker nog terug.

78. Eten was goed, saus was aan de lauwe kant i.p.v. warm, dit voor het gerecht van mijn wederhelft. Grote portie saté en een grote portie zuurvlees voor mij. Buiten dat vroegen ze of alles naar wens was toen ik aan het wachten was op mijn consumptie, beetje rare vraag als je bent aan het wachten op je consumptie.

79. Gezelschap was uitstekend, sfeer was prima, eten was lekker, bediening vriendelijk en alert en de rekening fair. 😉

Kortom 'n fijn etentje...

Jan

80. Het was weer heerlijk en gezellig eten, voor ons in de gelagkamer, hier voelen wij ons thuis.
    Grt. Jan

81. S.Slootbeek

We hebben hier al meerdere malen gegeten en we hebben steeds genoten van het lekkere eten, een zeer gezellige sfeer, een vriendelijke bediening en een goede prijs kwaliteit verhouding. En ook de koffie van Blanch Dael is goed.
    Chapeau!

82. Ilse Cremers

Heerlijk gegeten, goede service, vriendelijke mensen!
    Zeker voor herhaling vatbaar!

83. Suzanne Broen

High tea is een echte aanrader, goed verzorgd.

84. De Crom Patrick

Goed gegeten, en een goede prijs kwaliteit.

85. Clemens Meerts

Lekker eten. Goede wijn. Best veel aanbod. Bediening vriendelijk en servicegericht, wel ondeskundig. Gezellig. Alleen over de keuze voor gekleurde kunststof stoelen in een klassieke sfeer werden onze tafelgasten het niet eens. Al met al zeker voor herhaling vatvaar.

86. Marita Slangen

We hebben er nu een paar keer gegeten en het was Heerlijk,warme sfeer en vriendelijk wij komen graag terug

87. We hebben met 6 personen heerlijk gegeten in een gemoedelijke, informele huiselijke sfeer.
    Vriendelijke bediening met gevoel voor humor.
    Goede prijs/kwaliteitverhouding.
    Meerdere redenen om er vaker naar toe te gaan.

88. Aimée Moolenaar-Dols

We hebben op 4 juli 2016 hier ons huwelijksfeest met onze kinderen, ouders en getuigen met aanhang gevierd. Alles was tot in de puntjes geregeld. Van de ontvangst, versiering, het eten, drinken... Kortom alles. We hebben volop genoten. Ellen heeft zichzelf overtroffen en een prachtige bruidstaart gemaakt in onze stijl.

Het 11e Gebod is en blijft een aanrader en een locatie waar je in de watten wordt gelegd.

89. Chris Hodenius

Het eten was weer super lekker en ook voor vegetariërs voldoende keuze!
    Tot de volgende keer!

90. Nicole Holtjer

Afgelopen zaterdag mijn Sara feest gevierd bij 't Elfde Gebod. De fijne huiselijke en ongedwongen sfeer, de goeie zorgen, fijne bediening en lekkere hapjes hebben mede bijgedragen aan een onvergetelijke avond. Ellen, Paul en team heel erg bedankt.

91. In de hal aan de linker zijde van het eetcafé gezeten bij de bar. Echt ouderwetse huiskamer sfeer. Jonge meiden in de bediening die je vriendelijk en netjes de kaart presenteren. Wij hadden carpaccio vooraf en de hamburger New York met een puntzak frietjes. Prima prijs/kwaliteit. Afgesloten met een koffietje van de fameuze koffiebranderij Blanche Dael uit Maastricht. Aanrader dit restaurant.

92. Erg lekker gegeten in een gezellige ongedwongen sfeer, typisch voor casual dining met een goede prijs kwaliteit verhouding.
    Aanrader!

93. Karin v. Helmond

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.
    Zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan.

94. Daisy Hendrikx

Gisteren heb ik hier genoten van een high tea met 2 collegaatjes. Het eten was heerlijk, goed verzorgd en een prima service. Ik zal dit zeker aanraden aan anderen!

95. Eten erg lekker, sfeer gemoedelijk en gezellig, bediening vlot en ongedwongen.

96. We waren met 5 personen wezen eten. Vooraf paprika roomsoep. Deze was erg lekker, iemand anders had courgettesoep deze was ok, maar niet super.
    Hoofdgerecht spareribs, waren bijzonder lekker. Sate was ook prima en de kogelbiefstuk was erg lekker. Genoeg redenen om nog eens naar dit restaurant terug te gaan.

97. Een knus en gezellig restaurantje. Bediening ontzettend vriendelijk en heerlijk gegeten. Absoluut een aanrader!

98. Heerlijk pastagerecht met ossehaaspuntjes gegeten. Vers gemaakt, mooi opgediend.
    Bediening zeer vriendelijk en super dat de kokkin aan tafel kwam vragen of t lekker was.
    Ik ga er graag nog een keer terug.

99. Egbert Janssen

In mijn vakantieweek op allerlei terrasjes gezeten, in Eindhoven, Maastricht, Sittard, maar nergens zo'n lekker broodje gegeten als hier. Top!

100. Gewoon goed in alle opzichten! Variatie genoeg en geen overdreven grote kaart.

Volgende pagina