Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Echt verdeeld zijn.

1. West-Europees Echt

Kletskous

Uitgebreide menukaart, voor ieder wat wils.
    Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.
    Zeker een aanrader!

2. Nederlands Echt

We hebben hier met een social deal voucher gegeten en in eerste instantie viel het ons op dat het er heeel heeel koud was binnen. We hebben onze sjaal moeten aanhouden, het was net of er niet gestookt werd. Verder moesten wij en ook de anderen heel lang wachten op de gerechten. Tussen voor-en hoofdgerecht zat er minimaal 30 minuten tussen. Wij en nog een ander echtpaar hebben gevraagd of we het gerecht konden krijgen daar het erg lang duurde. Het eten was summier en weinig. Wat ons het gevoel gaf dat men met een voucher minder eten krijgt. Het vlees was weinig en de groenten was niet vers. Niet echt voor herhaling vatbaar. De toiletten zijn bij de keuken, wat ook erg onhygienisch is.

3. West-Europees Echt

Tjeu Vossen

In een heel gezellige ambiance hebben we gisteren het verhuizen van onze praktijk gevierd met de enthousiaste verhuizers. Het eten was heerlijk - allemaal 'zoervleisj' gepakt - , de bediening was vriendelijk, uitnodigend en zeer behulpzaam. Een prima plek om een memorabel feit te herdenken met vrienden in een restaurant met een prima prijs/kwaliteit-verhouding. Je krijgt wat je beloofd wordt en nog meer!!! Dank team van 't Elfde Gebod - tot de volgende keer!

4. West-Europees Echt

Reeds enkele malen wezen eten, mooie gevarieerde kaart en fijne jeugdige bediening, in de zomer een fijn terras aan de achterzijde.
    Kortom een aanrader.

5. West-Europees Echt

We hadden gereserveerd voor de high Wine. Veel variatie in de gerechten, goed verzorgd en vooral erg lekker!

6. Italiaans Echt

Zeer rumoerige tent, slechte bediening, iedereen loopt als een kip zonder kop bij, moesten 50 min. Wachten op de pizza"s, matige kwaliteit. Voor een romantisch diner hoef je hier niet beslist te komen. Wij zullen hier zeker niet meer dineren.

7. West-Europees Echt

High Tea was goed verzorgd. Alles vers en lekker. Sfeervol en prettige bediening. Aanrader!

8. West-Europees Echt

Anja Lipperts

Eerste keer daar. Hamburger 't Elfde Gebod (met frietjes) en kleine salade met (warme) garnalen gegeten. Een aanrader. We komen zeker terug!

9. Nederlands Echt

Verena de Ruijter

Gebruik gemaakt van de mogelijkheid om onbeperkt te bestellen via de kaart. Er zat steeds minimaal 45 minuten wachten tussen de rondes gerechten, waardoor we slechts 3 rondes konden eten. Vervolgens werd ons verteld dat de keuken ging sluiten en dat we niks meer konden bestellen, alleen een toetje (tegen bijbetaling).
    Erg jammer! Voor de rest was het eten prima, alleen niet altijd warm genoeg.
    Wel was er een vriendelijke bediening en een gezellige sfeer, wat de avond toch gezellig maakte!

10. West-Europees Echt

Heerlijk eten in een kleinschalige gezellige kerstsfeer.
    Fijne bediening. Aanrader!

11. West-Europees Echt

Gezellig restaurant. Lekker gegeten. Alleen de keuze van 3 warme groentes (o.a. spruitjes, boontjes en wortelen) beetje apart. Bediening is top.

12. West-Europees Echt

Heel gezellig en sfeervol.
    Het eten was heerlijk en de prijs ook goed.

13. West-Europees Echt

Zeer lekker gegeten, leuke sfeervolle inrichting, vriendelijk personeel.
    Echt een aanrader!

14. Pizzeria Echt

Hier recentelijk (heel laat) besteld. Kwaliteit van het eten vond ik prima, het zag er lekker uit, was goed verpakt en smaakte ook goed. De bezorging vond ik prima, de bezorger zei weliswaar niet veel, maar liever dat dan een lang gesprek en koud eten. Hij was overigens niet onaardig, in zoverre dat ik het kon beoordelen.

De sfeer in de zaak kan ik niet beoordelen, ik heb immers besteld en ben er bij mijn weten nog niet binnen geweest.

Al met al leek het op Thuisbezorgd.nl de beste (en goedkoopste) optie op dat moment, en ik ben ook tevreden, dit voldeed ruim aan mijn verwachtingen. Zodoende is de kans vrij groot dat ik hier, ondanks de lage waarderingen op Eet.nu, nogmaals zal bestellen.

15. West-Europees Echt

Na mijn eigen positieve ervaring vonden ook mijn ouders, broer en schoonzus de high-tea geweldig.

16. Chinees-Indisch Echt

Knabbel Babbel

17. West-Europees Echt

Marianne H

Lekker eten, gezellige sfeer en niet al te duur. Reserveren kan handig zijn.

18. Eetcafé Echt

Chris

19. Broodjes Echt

Chris

F. Janssen

Prijs kwaliteit uit balans, jullie zitten in een dorp niet in Amsterdam. Bak eens fatsoenlijke frieten voor een fatsoenlijke prijs. Uitgemolken en overdreven pushen voor drankjes bij afhaal. Nooit weer.

21. West-Europees Echt

Toevallig op een middag gevonden tijdens een wandeling, gezellige babbel met bediening bij een heerlijke tas soep, dag erna 's avonds gereserveerd. Wij vragen en de kok past zich aan, heb een Black Agnus blue gegeten, 1 van de 3 beste ooit, bord verwarmd en steak chaud "perfect", geserveerd met lekkere frieten. En weet je wat ons het beste is bevallen, diervriendelijk, hond meer dan welkom in de gelagkamer. "ECHT" een aanrader mocht je in de buurt zijn spring binnen, in de mooie gelagzaal met daarnaast aangrenzend het restaurant.
    Doe zo verder. Dikke tien. Oh ja: helemaal niet prijzig.

Pizza besteld, deeg was niet gaar net kauwgom.
    Door de jaren heen erg achteruit gegaan.

23. West-Europees Echt

Wederom zeer tevreden over het geheel. Het loont echt om hier naar binnen te lopen.

24. Nederlands Echt

Goed gevulde salade! Leuke bediening en gezellige accommodatie. Voor herhaling vatbaar!

25. Chinees-Indisch Echt

C.J. den Dopper

Prima bediening. Het eten was zeer smaakvol en overvloedig.

26. West-Europees Echt

Truus Janssen

Super lekker gegeten en in de watten gelegd door heel vriendelijk personeel. Een aanrader!

27. West-Europees Echt

Marion Gomes

We hebben heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer, echt een huiskamer gevoel. Alleen als er grote groepen zijn is het wat rumoerig!

28. West-Europees Echt

Het was er erg luidruchtig, n bepaalde galm in een ruimte. Ik vond dat we lang op t eten moesten wachten. We hebben alleen een hoofdgerecht gegeten en zijn ruim 2 uur daar geweest en niet omdat we lang nagetafeld hebben. De bediening was vriendelijk.

29. Italiaans Echt

Heerlijk gegeten.
    De jongen die ons eerste (en enige) drinken bracht erg vriendelijk.
    Daarna nog maar weinig personeel gezien. Wilden graag nog een toetje/kop koffie na. Er kwam nadat we ons eten ophadden en ze alles hadden afgeruimd,gewoon niemand meer. We hebben 3 kwarier nog wat nagetafeld (zonder drankje) en besloten toen te gaan.

30. West-Europees Echt

John en Mirjam

Een zeer gezellige locatie met een verrassend leuk terras op de binnen plaats.

Vriendelijke gastvrije bediening.

Lekker eten.

Zeker voor herhaling vatbaar.