Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Echt verdeeld zijn.

1. West-Europees Echt

Wederom zeer tevreden over het geheel. Het loont echt om hier naar binnen te lopen.

2. Nederlands Echt

Goed gevulde salade! Leuke bediening en gezellige accommodatie. Voor herhaling vatbaar!

3. Chinees-Indisch Echt

C.J. den Dopper

Prima bediening. Het eten was zeer smaakvol en overvloedig.

4. West-Europees Echt

Truus Janssen

Super lekker gegeten en in de watten gelegd door heel vriendelijk personeel. Een aanrader!

5. West-Europees Echt

Marion Gomes

We hebben heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer, echt een huiskamer gevoel. Alleen als er grote groepen zijn is het wat rumoerig!

6. West-Europees Echt

Het was er erg luidruchtig, n bepaalde galm in een ruimte. Ik vond dat we lang op t eten moesten wachten. We hebben alleen een hoofdgerecht gegeten en zijn ruim 2 uur daar geweest en niet omdat we lang nagetafeld hebben. De bediening was vriendelijk.

7. Italiaans Echt

Heerlijk gegeten.
    De jongen die ons eerste (en enige) drinken bracht erg vriendelijk.
    Daarna nog maar weinig personeel gezien. Wilden graag nog een toetje/kop koffie na. Er kwam nadat we ons eten ophadden en ze alles hadden afgeruimd,gewoon niemand meer. We hebben 3 kwarier nog wat nagetafeld (zonder drankje) en besloten toen te gaan.

8. West-Europees Echt

John en Mirjam

Een zeer gezellige locatie met een verrassend leuk terras op de binnen plaats.

Vriendelijke gastvrije bediening.

Lekker eten.

Zeker voor herhaling vatbaar.

9. West-Europees Echt

Wederom zeer tevreden over het geheel. Hier hoeft gewoon niet veel over gezegd te worden ze hebben gewoon alles goed voor elkaar. Zijn super vriendelijk (je voelt je hier echt thuis) eten is kwalitatief zeer goed en de sfeer is ook leuk. Ga zo door.

10. West-Europees Echt

Jacqueline

Lekker gegeten. Alleen jammer dat niet iedereen tegelijk het eten kreeg opgediend en de tijd tussen het vlees en groenten totdat de frites cq aardappelkroketten kwamen was te lang.

11. West-Europees Echt

Gereserveerd voor de aanschuiftafel (dacht ik) maar door mijn eigen fout bleek het om een normale reservering te gaan. Toch wist Ellen een heerlijk gerecht voor de aanschuif prijs op tafel te zetten. Heerlijk gegeten met een vriendin, het was niet de eerste keer en zal zeker niet de laatste keer zijn.

Chapeau Ellen en team, het was weer een geslaagde avond!

12. West-Europees Echt

Wij gingen met 4 vriendinnen hightea-en; hadden dit echter niet bij de reservering benoemd. Was geen enkel probleem, kon wel iets langer duren om dat alle gerechten zelf worden gemaakt.
    Nou, het was heerlijk, gezellig en de uitbaters (moeder en zoon) waren erg vriendelijk.
    Wij komen hier zeker terug!

Omdat het zo geweldig goed is komen wij al van af 1980 bij Hof van herstal.
    En nu nog steeds laten we ons telkens verrassen door de verschillende variaties.
    Zo ook de aanbevolen wijn en de sfeer.
    Het personeel is heel leuk, tijdes het serveren vertellen ze bij iedere gang wat er opgediend wordt.
    Het lijkt wel een 3 sterren restaurant.
    Proficiat.

14. West-Europees Echt

Claudia beeren

Eten was erg lekker. Prijs kwaliteit ook erg goed. Vriendelijke bediening. Was allemaal top! Zeker gaan we terug.

15. Snackbar Echt

Bestelling gedaan en anderhalf uur ruim moeten wachten, telefonisch contact gehad word er gewoon gezegd is onderweg en dan duurt het nog +/- een half uur.

16. West-Europees Echt

Het eten was lekker alleen jammer dat de friet zakken niet geheel gevuld waren zodat we friet erbij moesten vragen. De groente zou ook wel wat meer mogen voor deze prijzen, was erg weinig. Maar de smaak was prima.

17. Grieks Echt

A. Peters

De laatste tijd proberen ze te veel mensen binnen te krijgen op een avond. Dit zorgt ervoor dat de wachttijden lang zijn, er geen sfeer is en je de buren niet eens kan verstaan. Jammer, was in het verleden beter!

18. Nederlands Echt

Weer heerlijk gegeten, met fijne bediening. Maar het toetje met bokkenpootjes was wel de topper van de avond.

19. Chinees-Indisch Echt

Gerechten zijn altijd vers en heerlijk klaargemaakt.
    Ook voor vegetariërs geen enkel probleem vlees uit gerechten te laten.
    Wij halen altijd het eten, service kan ik niet beoordelen maar geef 5 sterren omdat anders de beoordeling wellicht onterecht lager uitkomt.

Tilia Reeders-Luchies

Met onze senioren van de Creatieve dinsdagmiddaggroep Maasbracht, 19 deelnemers, genoten van een uitstekend diner in Preuverie de Toren. Het was super royaal, verrukkelijk van smaak en het werd zeer vriendelijk geserveerd. Iedereen ging voldaan en tevreden naar huis. We vinden het allemaal voor herhaling vatbaar. Dank jullie wel voor deze gezellige middag.

21. Grieks Echt

Heerlijk gegeten bij Paros, top kwaliteit. Zeer gastvrij ontvangen en een mooie entourage, wij komen zeker terug en kunnen dit restaurant aan iedereen die van Grieks eten houdt aanbevelen. Toppie.Tonny.

22. West-Europees Echt

Heerlijk gegeten was uitstekend verzorgd en gezellige bediening.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

23. Pizzeria Echt

Nadat wij onze bestelling hebben mogen krijgen, deze na 50 minuten wachten, en het eten koud was. Bleek dat onze bestelling niet volledig was.
    Na ongeveer 8 keer terug gebeld te hebben kregen we Madina aan de lijn.
    Vriendelijk verzocht om onze bestelling compleet te maken en te komen bezorgen werd ons medegedeeld dat ze er niks aan konden doen, en niet konden bezorgen aangezien ze nog naar Sittard en Koningsbosch moesten. We konden onze bestelling ophalen maar wij vonden dat Madina onze bestelling volledig moest bezorgen. Na een discussie moesten we 45 minuten wachten en vonden we prima, maar meneer aan de andere kant van de lijn hamerde erop dat we hem moesten komen ophalen. Wij zeiden nee, wij bestellen bij jullie en jullie moeten er maar voor zorgen dat onze bestelling volledig bezorgd word.
    Meneer gooit vervolgens de hoorn op!
    Daarna hebben wij 14 keer terug gebeld maar Madina nam niet op!
    Schandalig! Dit was de laatste keer dat wij bij hun een bestelling gedaan hebben en dit terwijl we al vele malen eerder bij hun besteld hebben!

24. West-Europees Echt

Zondag weer eens lekker gegeten bij Ellen en haar team.
    Samen met een vriendin n paar uurtjes gezelligheid.
    Met als bonus de overheerlijke chocolade taart.

25. Eetcafé Echt

Wezen eten afgelopen week. Eten was lekker en voldoende. Wel zijn de porties kleiner geworden en de prijzen duurder, dat was wel jammer.
    Personeel zat op de telefoon en was met elkaar bezig, waardoor er minder service was voor de klanten. Voor de rest was het een prima bezoek!

26. Grieks Echt

Vincent Hofman

Vroeger kwamen we vele malen eten bij Saloniki. Er waren altijd grote porties eten, goed bereid vlees en een top service.
    Helaas beleven wij dit de laatste tijd iets anders. De wachttijden worden steeds langer, de service wordt minder en het eten gaat kwalitatief achteruit. Hopelijk wordt hier iets aan gedaan, want we kwamen hier vroeger met veel plezier!

27. Nederlands Echt

Tanja de Bleijt

Afgelopen week zijn we met een grotere groep van 14 man spontaan gaan lunchen bij Echt Genieten, we hadden niet gereserveerd, wat normaal gesproken natuurlijk wel handig is met een grote groep.
    We kwamen aan en konden binnen plaats nemen. Buiten zaten slechts 2 à 3 tafeltjes, waarvan sommige slechts iets te drinken wilden.
    We bestelden iets te drinken en kregen de lunchkaart om hier een keuze uit te maken. Toen we allemaal wisten wat we wilden bestellen, werd er echter medegedeeld dat wij niet zomaar alles van de kaart konden kiezen, omdat we met meerdere personen waren en de keuken dit niet aan kon. Vervolgens kregen we een tweetal mogelijkheden waar we uit konden kiezen, ofwel één bepaalde sandwich, ofwel een stuk gebak.
    We gaven aan dat we graag van de hele kaart wilden kiezen en dat het voor ons geen probleem zou zijn om iets langer te wachten. Helaas was dit niet mogelijk. Toen we vervolgens vroegen welke verse vlaai ze van de bakker hadden, werd ons gezegd dat ze momenteel geen vlaai hadden.
    Helaas hebben we toen de keuze moeten maken om het restaurant zonder eten te verlaten. Misschien een tip om te zorgen voor meer (oproepbaar) keukenpersoneel of om de meiden van de bediening beter in te lichten over wat te doen en te zeggen in een dergelijke situatie. We zijn namelijk niet erg vriendelijk behandeld.

28. Eetcafé Echt

Tanja de Bleijt

Afgelopen woensdag hadden wij om 20:00 gereserveerd met 4 personen. Eenmaal aangekomen bij het restaurant (20:10), staan wij voor gesloten deuren en is er geen personeel meer aanwezig. Online de openingstijden opgezocht en wij kwamen erachter dat het restaurant tot 22:00 geopend zou zijn. Prima als je het restaurant eerder sluit, maar wel zo netjes om de mensen van eventueel gereserveerde tafels dit te laten weten. Wij komen binnenkort nog eens terug, om de nieuwe kaart uit te proberen.

29. Eetcafé Echt

Wij hebben er met 4 personen gegeten via social deal.
    We hebben genoten. Super Super Super!

Gr. Uit Simpelveld.

30. Nederlands Echt

Gisteren weer van een gezellige en heerlijke lunch genoten bij Echt Genieten in Pey samen met zussen en schoonzussen.
    Heerlijk gegeten en leuke, enthousiaste bediening in een gezellige locatie, alleen jammer dat je op het terras geluidsoverlast hebt van het verkeer.
    Weer voor herhaling vatbaar, dank jullie wel!