Preuverie De Toren in Echt

Bezorgrestaurants in de buurt van Preuverie De Toren

Het eindcijfer is 6. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1319648070 55
1416419970 57
1461959688 59
1490422012 65
1513191870 60

1. F. Janssen

Prijs kwaliteit uit balans, jullie zitten in een dorp niet in Amsterdam. Bak eens fatsoenlijke frieten voor een fatsoenlijke prijs. Uitgemolken en overdreven pushen voor drankjes bij afhaal. Nooit weer.

2. Tilia Reeders-Luchies

Met onze senioren van de Creatieve dinsdagmiddaggroep Maasbracht, 19 deelnemers, genoten van een uitstekend diner in Preuverie de Toren. Het was super royaal, verrukkelijk van smaak en het werd zeer vriendelijk geserveerd. Iedereen ging voldaan en tevreden naar huis. We vinden het allemaal voor herhaling vatbaar. Dank jullie wel voor deze gezellige middag.

3. Voor een snackbar die beweert allerlei prijzen gewonnen te hebben te slecht en te duur. Frieten altijd slap, veel korte stukjes en te bruin. Bestel je iets simpels als een frikandel speciaal dan nemen ze amper de moeite om de frikandel open te snijden. Mayo, curry en uitjes worden er los bij gemikt. Valt nog mee dat er geen "maak je eigen fikandel speciaal" handleiding bij zit. Natuurlijk eerst een keer iets van gezegd, maar de keren daarna weer puin. Dus dan maar een recensie op internet. Misschien dat ze hun klanten dan een keer serieus gaan nemen.

Mijn advies: Zorg eerst eens voor kwaliteitsfriet zoals onze belgische buren dat kunnen en verzorg de bestellingen met aandacht.

2,1
  4. Gisteren weer heerlijk gegeten. Wij zijn al jaren "fan". Het is er vaak druk maar dat doet geen afbreuk aan snelheid en kwaliteit. Tot snel weer!

5. Deze tent na jaren te zijn weggebleven door slechte ervaringen nogmaals geprobeerd.
    Wederom te duur, eten van matige kwaliteit en bovendien onvriendelijk personeel. Bij ons in het dorp hoor je zelden iets positiefs over De Toren, als je er zelf bent geweest snap je waarom. Prijs/kwaliteit compleet uit balans. Voor minder geld elders 10x beter gegeten en ook nog een glimlach cadeau. Jammer!!

6. Fam. Mathijssen-Atzeni

We zijn zeer tevreden altijd lekkere friet en snacks...we komen graag bij jullie...

7. Vanavond super lekker gegeten, bediening was snel en vriendelijk. Eten was super lekker, ook dat je zelf je salades kan pakken en samenstellen, vind ik super. Al met al we zijn al vaker daar gaan eten en hebben nog nooit iets te eten gehad wat ons niet beviel, dus onzin wat andere mensen hiervoor hebben gemeld.

8. Goede smakelijke frites en dito drankjes; vriendelijke bediening en alles zag er heel schoon uit!
    Een aanrader.

9. roel keijers

De frietjes zijn inderdaad wel erg slap, als ze zich iets meer de tijd namen zouden ze lekkerdere frietjes uitserveren.
    De oplossing is om te vragen of ze de frietjes wat langer laten bakken, dan zijn ze niet zo slap (eigenlijk zou dat niet nodig moeten zijn).

10. henk wilms

De slechtste friet die ik ooit gegeten heb. Snacks waren ook niet bijzonder.

11. Als iets zeer slecht bevalt zegt men weleens: daar wil ik dood nog niet gevonden worden! Nou ik kan u verzekeren dat dit bij Preuverie De Toren in Echt mij zeker niet zal overkomen. Dit omdat ik simpelweg de kans niet kreeg om er überhaupt dood neer te vallen!

Onlangs (op aanraden van m'n vriendin) een poging gewaagd om hier een hapje te gaan eten, daar het eten er prima schijnt te zijn. Helaas kan ik daar niet over meepraten, want ik stond binnen twee minuten weer buiten. We komen binnen in een zo goed als lege zaak, waar een groet van het personeel een dusdanige aanslag op hun gestel was denk ik, want er was namelijk geen sprake van een groet. Voor mij verder geen enkel probleem hoor.

We gaan vervolgens aan een van de vele lege tafeltjes aan de wand zitten, maar worden direct geattendeerd aan een tafeltje in een hoek te gaan zitten! Dit omdat er misschien nog andere gasten zouden kunnen komen?? Wat waren wij dan? Bij mijn weten gasten!!! Dus met andere woorden, met de snelheid van het licht én het geluid bij elkaar snel weer vertrokken om nooit weder te keren. Wat een slechte tent zeg, chapeau!

12. kees 13 punten

Vandaag toch maar weer eens geprobeerd eten te halen, nadat het al 5 x misgegaan is dit jaar. Verkeerde bestelling meekrijgen of er mist weer wat, kun je weer terug het ophalen. Was het nu beu en zei "nu breng je het goede maar". Antwoord: nee daar doen we niet aan, kom maar halen, krijg je een extra zakje friet. Nou daar hadden we al genoeg van besteld, dus wat moet je daar mee. Ik vind als je wat fout doet het netjes zelf moet oplossen. Hebben ze uiteindelijk wel gedaan met wat tegensputteren.

13. Slechte friet, ze weten duidelijk niet waar ze mee bezig zijn.

14. Slechte frites, zigeunersaus was niet te eten, onvriendelijke, norse, arrogante mevrouw in de bediening.
    Zigeunersaus in de prullenbak moeten gooien, smaak was vies!!
    Dit was een dure koop

15. Niet te geloven dat ze tot beste frituur van NL zijn verkozen, bediening is niet erg attent en snacks werden met verkeerde saus geserveerd. Verder is de friet slap, in de buurt zijn er veel betere snackbars te vinden met heerlijke zelfgemaakte frieten. Slechte prijs/kwaliteit-verhouding, aangezien de kwaliteit ver te zoeken is.

16. Eten met 2e was hier vrij prijzig voor hetgeen wat geleverd werd. Bij het afrekenen werd door een te vriendelijke jonge man aangeboden om een sinaasappel mee naar huis te nemen. Het boeide hem verder niet dat de borden vrijwel nog vol bleven staan.

17. We gingen vandaag eten bij de preuverie, een maandag tijdens de zomervakantie. Bij bestelling van drank werden we geinformeerd dat er een langere wachttijd was omdat er te weinig personeel was, maar dat personeel was opgeroepen en onderweg!! Er waren 2 mensen in de bediening die een volle zaak van eten en drank moesten voorzien. Wij kwamen om ongeveer 18.30 en om 20.00 uur waren er nog steeds maar 2 personeelsleden in de bediening. Onbegrijpelijk dat een ervaren ondernemer zoals de preuverie niet voorziet dat het op een warme zomerse dag zo druk kan worden dat je meer personeel nodig hebt dan deze 2 mensen.

18. Heerlijk gegeten in het zitgedeelte van de Toren in Echt. Vriendelijk personeel en heerlijke gerechten. Het 3 Gangen keuze menu wat men nu ook in het weekend serveert is echt een aanrader en voor € 15,95 echt niet duur.
    Ik kan alleen maar zeggen dat men heerlijke verse frites heeft van nieuwe oogst aardappelen, zoals de bediening ons aan tafel vertelde.

Wij gaan zeker nog terug om te eten of af te halen.

19. In het begin vaak hier gegeten omdat we nieuw in Echt waren, maar viel me keer op keer op dat de frieten erg slecht zijn, de prijzen wat hoger als elders en er regelmatig snacks werden vergeten. Bij thuiskomst dus regelmatig een teleurstelling.

Ik kan me niet voorstellen dat deze snackbar ooit een eerste plaats heeft gehaald. Als dat toch zo is dan hebben ze destijds andere producten verkocht. Is een nette zaak en de bedoeling met de saladebar is goed, maar een friture moet op de eerste plaats lekkere goudgele frietjes verkopen en niet bruine slappe kledder...

20. Gisteren met het mooie weer wezen eten bij de preuverie in Pey-Echt. Zat goed vol. Vriendelijke ontvangst, snelle bestelling. Eten word gebracht met frites en mayonaise. Salade kun je zelf pakken bij de saladebar. Lekker biefstuk gehad. Vriendelijk personeel. Goede prijs. Zeer propere zaak. Snel weer.

21. Afgehaald bij deze cafetaria toen we bij onze ouders op bezoek waren. Snelle en correcte service, alles snel klaar zoals het hoort in een cafetaria. Ga zo door!!

22. Op advies van een familielid hier gaan eten met onze 2kinderen.We waren aangenaam verrast door de gezellige en sfeervolle inrichting en de service in deze cafetaria! Compliment aan de vriendelijke bediening en aan de keuken! Wij gaan als we in de buurt zijn zeker weer terug.

23. Onvriendelijke bediening, nonchalant en duidelijk aanwezig!
    Komen met twee stellen en moeten alles op een rekening! Willen dit niet, daar we liever een "eigen beurs hebben'' maar "het kan niet", punt!
    Op de vraag voor een hoektafeltje, wat de hele avond verder onbezet was, kregen we als antwoord; Kan niet! We moesten aan de lange bank zitten. Eten was goed, maar wat sfeer eromheen is toch ook nodig, we zijn toch "te gast". Voor ons geen preuverie meer!

24. Ben er vandaag met mijn vriendin en vrienden van ons gaan eten, nou moet zeggen: het eten was heerlijk, de bediening was vriendelijk. Het was super fijn hoe wij behandeld zijn, ga zo door Preuverie De Toren.

25. Wat een enorme tegenvaller zeg. Het is mij een raadsel hoe deze cafetaria op 1 kan staan.
    Het personeel was onvriendelijk en het product smaakte niet vers, ik zet ook stevige vraagstekens of dit wel zelfgemaakt is want het smaakt als massaproduct uit de supermarkt.
    Er zijn in de omstreek van deze cafetaria meerdere alternatieven die het beter doen, nog niet te spreken over de rest van Nederland.
    Ik zal er nooit meer komen, jammer maar echt heel slecht.

26. Ik verbaas me erover dat mensen zeggen dat het te duur is. Mijn advies? Ga voor een aanbieding: 3 gangen-menu voor een beperkt bedrag of een hoofdgerecht in combinatie met een bioscoopkaartje (en dan hoef je niet eens op dezelfde avond te eten en naar de film te gaan). Dan kun je lekker eten voor een prima prijs. Saladebar is een groot pluspunt en gratis fruit is ook een leuke vondst. Ik ga hier regelmatig met plezier eten!

27. Waarom wil het hier toch nog steeds niet lukken om vriendelijk personeel in de toko te zetten? Snap werkelijk niet dat deze tent in de top staat en zeker niet op dezer plaats! Schaam u.

28. Heb er een maandje geleden gegeten met familie. De Preuverie moet niet overdreven worden. Het is een nette snackbar met een prima kwaliteit maar meer niet. Als vegetarier heb ik nog veel wensen, maar dat geldt voor bijna elke snackbar; daaar 'reken' ik ze dus niet op af.

29. Veel te duur en niet speciaal. Onbegrijpelijk dat deze zaak een eerste plek verdient, laat staan in een top 100 voorkomt.
    Onvriendelijke bazin en eten is te duur voor het gebone.
    Voor mij nooit meer, er zijn in de omgeving betere alternatieven.

30. marlies

We hebben er heerlijk gegeten!
    Mooie en verzorgde zaak. Ga zo door!
    Math en Marlies

31. Lekker gegeten hier. Aardige bediening.Op het laats kwam de eigenaar ook nog vragen of alles naar wens was. Keurige zaak, ruime keuze. Verse producten en een gratis stuk fruit voor onderweg!
    We zijn tevreden.

32. Ik ben vandaag toevallig in de "Beste Friture van Nederland" geweest.
    Bij binnenkomst viel ik bijna om van verbazing !
    Het meisje achter de toonbank dwong mij achter in de zaak plaats te nemen.
    Toen ik aangaf alleen een friet in een bakje te willen eten, gaf zij mij op een onvriendelijke manier antwoord dat dit niet meer ging.
    Ik kon alleen nog maar friet eten op een bord.
    Is deze "ondernemer" vergeten dat de mensen van Pey en omstreken hier altijd een friet in een bakje kwamen eten.
    En dat hij door deze mensen altijd toch zijn boterham heeft kunnen verdienen.
    Dit is zeker geen service.
    Dit is niet klantvriendelijk.
    Een maand geleden toen deze friture nog niet op de eerste plaats stond kon ik er nog gewoon een friet in een bakje eten.
    Zeker in deze tijd van crisis snap ik dit soort ondernemers niet.
    Mijn raad aan deze ondernemer is dan ook het volgende.
    Begin een restaurant en ga voor 5 sterren.
    Maar stop alstublieft met friet bakken.
    En dan zwijg ik maar liever over de kwaliteit van uw product.

33. Zondag 11 december heerlijk gegeten bij Preuverie De Toren.
    De bediening was zeer attent en vriendelijk. En !!!!!!!! geen lange wachttijd. Chapeau
    Met recht een verdiende eerste plaats.

Wij wensen jullie fijne Feestdagen

34. de beste 'frituur' van heel Nederland!!!

35. Hele leuke tent met goed eten. Netjes verzorgd en vriendelijk en attent personeel. Porties zijn ook ruim voldoende. Gisteren een volle tent binnen gelopen en 7 minuten later met mijn bestelling weer buiten gelopen. Top!!

36. Er een mooi zitgedeelte als je door het afhaalgedeelte heen loopt. Dit was een positieve verassing. Het zag er netjes uit, bediening was snel en vriendelijk en we hebben lekker gegeten. De friet sprong eruit, het is echte verse friet zoals die hoort te zijn. Saladebuffet is een echt een pluspunt.
    Kortom hier wordt aandacht besteed aan alle belangrijke punten o.a. hygiene en sfeer.

37. S 7 punten

Personeel was vriendelijk, maar toen het drukker werd, werd dit een stuk minder.
    Biefstuk was keihard, en het was erg duur voor wat we kregen.
    ik had er veel meer van verwacht van een friture die in de top 100 staan!

38. Eten is naar mijn idee matig, vrijdag hier gegeten en de biefstuk zat vol met harde stukken. Frites wel lekker maar ook niet speciaal.

Al met al zijn ze hier veel te duur en proberen ze iedere euro uit je beurs te zuigen.

39. IP 7 punten

Erg onvriendelijke bediening, je krijgt weinig friet voor je geld die vaak te kort gebakken is. Meer dan 10 jaar klant en dan is de reactie van het personeel als je 5 cent te weinig bij je hebt neem maar 2 kleine friet ipv 1 grote en 1 kleine!

Erg klantonvriendelijk naar mijn mening.

2,1
  40. Marjo 10 punten

Eten is er prima, bediening vriendelijk en je wordt er snel geholpen.

41. Lekker eten en je hoeft niet lang te wachten.

Het personeel is heel vriendelijk en voldoende keuze, dus van frietjes en snacks tot een lekker biefstukje of varkenshaasje.

We gaan zeker nog eens terug!

42. De bediening is onder de maat...het personeel is klant onvriendelijk..het eten is te duur...de kwaliteit is te laag...en ik vraag mij nog steeds af hoe deze zaak in de top 100 komt..

43. Wederom wil ik de Familie Wolters van harte feliciteren met het behalen van nóg een plaats hoger in de Cafetaria Top 100!

Een super mooie prestatie wat zeer zeker verdiend is na jaren van keihard werken, innovatief ondernemen en het serveren van kwaliteits producten.

Chapeau!

Rob Guns.

HC - F&B Eindhoven.

44. Mooie zaak.

Vriendelijk personeel.

Goed eten. ( We hadden 3-gangen menu voor €15,00)

Alles was tip-top in orde en schoon en netjes.

Voor herhaling vatbaar.

45. Deze zaak staat gewoon in de top. Je kunt er lekker goed eten. Goede kwaliteit. Zelf kom ik in deze zaak al meer als 10 jaar. Hier worden alleen maar verse produkten gebruikt. Verder staat deze zaak in de Top 100 van de beste zaken van Nederland. Dat zegt toch gewoon dat alles er tot in puntjes verzorgd is, anders kom je niet zo ver.

46. De vorige keer waren de porties inderdaad kleiner en zeker wat betreft de kippensalade maar gisterenavond was alles perfect.

Het eten en ook de bediening.

47. Ooit gingen we hier speciaal naartoe voor het overheerlijke 'zuurvlees'. Tegenwoordig hebben ze dit vervangen door goedkope 'net te eten' troep. Daarnaast werd er regelmatig iets vergeten bij een bestelling, en was bepaald personeel niet bepaald klantvriendelijk!

48. Ruim assortiment, mooi zitgedeelte vooral achterin. Strak, maar wel comfortabel en uitnodigend.

Prijzen zijn bovengemiddeld, wat het ook belangrijk maakt om ervoor zorg te dragen dat de kwaliteit dit ook is, met name uit oogpunt van de gast...de portiegrootte.

Vriendelijk personeel en ondernemer die achter het product staat dat hij verkoopt. Goed merkbaar en niet voor niets zo goed gescoord in de Cafetaria Top 100.

Blijf aandacht geven aan die service!

49. Het cafetaria van de toekomst? Het is noch vis noch vlees.
    Eten smaakt wel, maar is niet super, met als uitzondering de biefstuk; boterzacht.
    Sfeer is aardig maar ik mis toch echte specialiteiten.
    Porties zijn aan de magere kant.

50. veronique

Hele lekkere friet en fricandellen, heel groot assortiment maar wel in vergelijking met de omliggende fritures erg prijzig.

Het vaste personeel probeert leuk te zijn maar dat lukt tot op heden nog niet. Het is nu een veredelde friture aan het worden of dat nu zo nodig is hiet in het dorp...

51. Ben er gisteren geweest zeer slechte bediening en eten is ook zeer slecht. Ga er nooit meer naar toe.

52. Henk Vissers

Leuke uitstraling. Keuze genoeg, alleen veel te prijzig.

53. Ben niet zo tevreden over de toren..slechte service, niet altijd goed warm en vind het ook een prijzige cafetaria. Ben er 3 keer geweest maar het viel telkens tegen :(