Preuverie De Toren in Echt

Preuverie De Toren laten bezorgen?

Online eten bestellen

ma Gesloten
di 16:30 - 21:00

• Bezorgen

ma Gesloten
di 16:30 - 21:00

Het eindcijfer is 5. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1312200613 64
1321943053 63
1419367446 56
1477822082 64
1546019157 65

1. Rob Hannen

Die milk chakes never nooit meer.
    Wat vies...bah.

2. Jachtsaus besteld en wat krijg je een witte slappe melige champignons saus. Jacht of jager saus is in mijn ogen bruin. Snitsel stond krom van het bakken dan weet je dat het diepvries rommel is. Majo was ook op de bon. En de prijs was ook schrikken. Maar wel te beroerd om de verwarming aan te zetten zo koud was het daar. En stuur het personeel ook maar naar huis. Waardeloze zaak daar. Nooit meer.

1,9
  3. Zeker niet de moeite waard voor zoveel geld dat je moet betalen voor zo'n eenvoudige maaltijd, ook al wordt het gepresenteerd in de vorm van een menu. Vind het erg jammer dat ik hier heb besteld! Ik geef niet gauw een recensie (eigenlijk nooit eerder gedaan, maar wil de moeite deze keer graag nemen).

Eten niet echt warm bij bezorging, behoorlijk afgekoeld. Bestelling niet compleet - snackbar - lees friettent, vergeet de friet?? Tijdens telefonische melding lang aan de telefoon door eerst een keuzemenu en hierna wachten. Tijdens het gesprek lang 'on hold' gehangen, nadat werd gezegd: "Een momentje..." Vervolgens, zullen we hetgeen is vergeten nabezorgen? Ja, graag! (Uh, duh...?? Nee, ik betaal eerst bezorgkosten om later wat vergeten is wel ff te komen halen??)

Aangegeven dat eten intussen echt koud was... Hier werd niet op gereageerd. Toen overig eten op was, kwam de nabezorging pas - er was niet echt haast bij en alsnog erg slappe friet, niet echt doorbakken. Op de zak van de nabestelling hing ineens een kaartje dat ze via Thuisbezorgd minder actief zullen zijn i.v.m. verhuizing. Apart, op de 1e zak hing dit niet... en staat ook niet erbij op Thuisbezorgd. Alsof zo wordt ontmoedigd om een klacht in te dienen bij Thuisbezorgd.

Kortom: Teleurstelling... andere keuze qua restaurant moeten maken bij Thuisbezorgd.nl.

4. We weten niet hoe het eten is maar we hebben eerst gevraagd of de honden binnen mochten en daarop zei een vriendelijke medewerker ja natuurlijk. We zitten net en er komt een man vertellen dat de honden niet welkom zijn. Jammer voor hun.

5. Vandaag voor 2 pers. Spareribs menu besteld. Smaak Spareribs vond ik niet lekker. Leek op voedsel uit de gaarkeuken. De prijs is schandalig voor het product wat je krijgt. En het kan zo lekker zijn met de juiste bereiding en de juiste marinade. Jammer.

1,5
  6. Familie van Vlodrop

Eten was zeer goed, eigenlijk nog te veel.
    Bediening was ook zeer goed.

7. Bestelling thuis: helft van de Bestelling niet geleverd. Friet was absoluut niet lekker, niet gaar.
    Kortom veel geld betalen voor matige kwaliteit!

8. Vreemde zaak.
    Producten die bezorgd moeten worden zijn duurder dan als je gaat afhalen (bijv frikandel €2,30 bezorgen en €2,15 afhalen) terwijl je ook nog eens daarbovenop bezorgkosten moet betalen.
    Zijn hier niet transparant over naar de klant toe.

1,8
  9. Viel zwaar tegen, zeker voor dat geld.
    Geen spekjes te bekennen, op twee of drie kleintjes na.
    Geen verschil te proeven tussen champignonssaus of pepersaus.

De friet was lekker, maar helaas voor ons toch eenmalig.

10. 10 euro moeten betalen voor n gezin zak friet. Echter kreeg ik amper n grote friet.
    Toen k ik hierover belde kreeg ik te horen dat dit t formaat was van de familiezak oftewel ik heb 10 euro betaald voor n grote friet. De man aan de telefoon gaf aan mij niet te geloven en zei zelfs dat dit genoeg is. Toen ik aangaf de prijs kwaliteit slecht te vinden, gaf meneer aan dat hij hier niets mee kon en zei nogmaals dat dit t formaat van de zak is en dat dit genoeg is.
    Wat een slechte service, ik bestel hier nooit meer!

2,6
  11. Al jarenlang vaste klant. Deze zaak heeft een uitgebreide kaart, over het algemeen genomen degelijke kwaliteit. De Preuverie blijft investeren en uitbreiden (bijv. bezorgrestaurant Papa Chicken), maar aan de andere kant zien we dat het nivo van datgene dat er al was langzaam minder wordt.

Paar voorbeelden:
    - de bediening in het eetgedeelte is niet meer wat het geweest is (tempo, inzicht). Te groot verschil met het personeel in de afhaal.
    - de prijzen rijzen de pan uit. Op zich niet vreemd (alles wordt duurder), maar als je kiest voor de gezonde helft van de kaart lijkt het erop dat dit bewust uit de markt wordt geprezen (een salade kost tegenwoordig evenveel als 6 grote porties friet, of 8 frikandellen).
    - te regelmatig worden delen van de bestelling vergeten (bij afhalen/bezorgen). Wordt wel altijd netjes opgelost (nabezorgen van een vergeten knakworst bijv), maar na een keer of vier binnen een jaar tijd besloten niet meer te klagen. Het wordt blijkbaar niet structureel beter erdoor.
    - de prijzen van veel producten zijn hoger bij bezorgen dan bij afhalen, nog bovenop de bezorgkosten.
    - sommige producten zijn wel heel nadrukkelijk bedoeld om mensen geld uit de zakken te kloppen. Bijv Hippe Frites Funghi (€7,95), wat feitelijk een grote friet (€3,10) met champignonsaus en topping is.

Kortom: over het algemeen word je vriendelijk behandeld en wordt netjes op klachten gereageerd. Maar je moet wel alert blijven wat je bestelt (je bestelt al gauw teveel voor wat het hoeft te kosten) en checken of het ook daadwerkelijk is geleverd.
    Ondanks dat, nog steeds een van de betere fritures in Echt.

12. Ik was vanavond (zaterdag 25-9-2021 bij Preuverie de Toren, om friet af te halen, er werd mij erg onvriendelijk gevraagd naar een QR code, ik zei dat ik friet kwam afhalen, en daar geen QR code voor nodig had, wat is het probleem om een QR code te laten zien zei een medewerker op zeer onvriendelijke wijze. Hier was ik niet van gediend, en heb de bestelling elders gehaald, mij zien ze hier nooit meer. Wat een ongelooflijk onbeschoft personeel, waar ze de brutaliteit vandaan halen om naar een QR code te vragen, terwijl je alleen maar wil afhalen! En jammer dat de baas hiervoor een waas voor zijn ogen heeft, geen visite kaartje voor Echt. Schaam jullie diep.

13. Eten besteld en laten bezorgen via hun eigen bezorgsite.
    Eten was voortreffelijk.
    Er werd netjes gebeld toen het iets langer duurde dan verwacht.
    Absoluut een aanrader, zeer goed.

14. Op advies van vrienden ben ik eens friet gaan halen bij de Toren.
    Dat was de eerste en ook de laatste keer.
    Had een grote friet speciaal besteld, de frieten waren afgeteld en de mayo en curry op de bon.
    De smulrol was van binnen niet warm genoeg.
    Het blikje fris was goed koud. (gelukkig)
    Totaal prijs aan de hoge kant,
    Er valt hier nog heel veel te verbeteren.

Over een aantal weken gaat de frituur op het Hingen weer open.
    Dan gaan wij daar onze frieten maar weer halen.

1,9
  15. Gisteren na lange tijd weer eens hier eten besteld en laten bezorgen. Ten eerste is het bezorgen relatief duur, zeker in je eigen gemeente en daarnaast kun je nog niet eens een losse beker zuurvlees bestellen… alleen in combi met een GEWONE friet😑 Als je dan belt krijg je van de eigenaar note bene te horen dat ze niet kunnen afwijken en alleen te bestellen is wat er op de site staat… In mijn ogen snap je het dan niet helemaal. Verder hamburgers erg lekker maar wat een geld (10 euro bijna voor een losse burger). Verder miste de bestelde curry, à 0,80, bij de spoetnick(zoals wel vaker iets vergeten werd)

16. Altijd weer een feest om te komen, zowel de eigenaar als al het personeel zijn zeer betrokken vriendelijk en klant gericht, Wij zijn reeds jaren vaste klant en bezoeken de Preuverie gemiddeld 1× per 2 weken.
    Of het nou overladen druk is of een rustige doordeweekse avond betreft.
    Er is altijd even een gezellig praatje en iedereen hier heeft volledige aandacht voor de klanten.

Alles wat uit de keuken komt is met passie bereid en dan ook om je vingers bij.

Wouter en team ga zo door 👍🏼👍🏼👍🏼

17. Nelly jans

Kom hier nooit meee terug. Slechte bediening onbeleefd personeel. Geen service. In een woord verschrikkelijk.

1,1
  18. Wat een leuke dag had moeten worden is helaas verprutst door onze " ober". We zaten naast een gezin met 4 kinderen waar de ouders geen zin hadden om hun kinderen tot rust te manen. Een gesprek voeren konden we niet.. nadat dit gezin weg was gaven we bij de "ober" aan dat we blij waren met de rust. Volgens hem moesten we maar gaan eten in een rusthuis. Daarna werden we totaal genegeerd. Niks te drinken niks nagerecht. Hij gaf aan dat dit nu eenmaal een gezinsrestaurant was... die zal ik onthouden en iedereen zonder kinderen vertellen dat ze hier maar beter niet meer kunnen gaan eten. Tevens vroegen we om een entrecote well done en helaas kon dat volgens onze "ober" ook niet. Ik dacht dat hij een grapje maakte maar helaas heb ik me daar ook in vergist.
    Ik kom hier al jaren met veel plezier maar vanaf nu nooit meer

19. Eerste keer gaan eten, het was een dikke meevaller op het terras waar je in een rustige omgeving kan genieten van goed eten.
    Gewoon goed en nergens iets op aan te merken!
    Vriendelijke bediening van Kim, goed eten en zeker genoeg voor die prijs!
    Op genoeg andere plaatsen is het veel duurder en dikwijls niet van deze kwaliteit.
    Topper!
    HOUDEN ZO en tot binnenkort!

20. Gisteren bij de toren geweest, alles prima. Echter bij het afrekenen moest ik tot mijn verbazing extra curry afrekenen voor een curry/braadworst? Dit zit er toch bij, is toch een curryworst, vreemd. Groet E. R..

21. Wij waren zondag j.l voor het eerst hier. Heerlijk menu gegeten voor een heel goede prijs. Wij waren aangenaam verrast door de goede kwaliteit vlees en de lekkere saus met echte champignons en champignonsmaak. Bij veel van dit soort goedkopere cafetaria's heeft de saus vaak een maizena smaak.
    Het toetje was ook heerlijk (coupe stroopwafel), maar mag voor mij anders geserveerd worden. Nu zat het in een patatzak waardoor je eerst de slagroom moet eten, dan de stroopwafelstukjes en dan pas kom je bij het ijs. Dit gerecht serveren in een langwerpig bakje zou beter zijn want dan kun je lekker alles mengen.
    Ondanks dat een aanrader om nog eens terug te gaan.

22. Prima. Altijd lekker gegeten.
    Goed verzorgd.
    Prima service.👍

23. Lunch gehad, erg mooi geserveerd op een houten plank. En ook erg lekker!
    Voor onze wekelijkse frietjes dag komen we al jaren, altijd top!
    Prijs kwaliteit meer dan goed!

24. Wij zijn hier nu voor de 2e keer gaan eten. De eerste keer was het gewoon goed. De tweede keer was de kwaliteit van het eten redelijk. We hadden met 2 personen een “zuurvleesmenu” besteld. Dat kost €8,50. Nou voor dat geld mag je best wat verwachten lijkt me zo. Voor de voorzichtigheid maar 2 frikandellen speciaal er bij gepakt want de serveerster zei al dat de porties niet mega groot waren.
    Toen werden de menu’s geserveerd. 2 Pannetjes met zuurvlees (valt niks van te zeggen) en 1 kommetje met friet met een klein bakje mayo wat voor 2 personen zou moeten zijn. Meteen maar even gevraagd of dit alles was voor 2 personen want het was voor 1 persoon misschien net voldoende. “U kunt gewoon bijstellen hoor meneer”… nou doe maar dan. Nog geen 2 minuten later stond het 2e kommetje friet op tafel, zonder mayo. Oké op de mayo na, 100 punten. Maar als je dan je “menu” op hebt en denkt van “hmmm was dit nou alles? ” En de kaart nog eens gaat bekijken… Dan kom je er al snel achter dat je beter een grote friet zuurvlees had kunnen bestellen voor €4,95. Dan had je net zoveel friet gehad en was je bijna €4, - per persoon goedkoper uit geweest. Dit heb ik natuurlijk gemeld bij de vrouw die de tafel kwam afruimen, die wel netjes vroeg of het gesmaakt had, maar ze gaf een kortaf antwoord van “ik ga niet over de prijzen” en weg was ze. Ik moet wel eerlijk toegeven dat bij dit menu je gebruik mag maken van het saladebuffet, maar die kommetjes zijn dermate aan de kleine kant dat dit met 3 happen weg is en dat deze zeker niet de overige €3,55 waard zijn.
    Al met al een teleurstellende ervaring die niet netjes en proffioneel opgelost werdt.

25. Bij deze zaak spear ribs gaan eten, het vlees was taai en alles behalve vers.
    De diepvriesribs van de Aldi snaken 10x beter!
    Toen we er iets van zeiden was het antwoord *iedereen vind ze lekker behalve jullie * Ongepast en onbeschoft wanneer je zo met je klanten om gaat. Je kunt beter voor kritiek open staan dan kun je nog wat leren van je klanten. Zeer wrange nasmaak aan dit etablissement.

1,3
  26. F. Janssen

Prijs kwaliteit uit balans, jullie zitten in een dorp niet in Amsterdam. Bak eens fatsoenlijke frieten voor een fatsoenlijke prijs. Uitgemolken en overdreven pushen voor drankjes bij afhaal. Nooit weer.

1,8
  27. Tilia Reeders-Luchies

Met onze senioren van de Creatieve dinsdagmiddaggroep Maasbracht, 19 deelnemers, genoten van een uitstekend diner in Preuverie de Toren. Het was super royaal, verrukkelijk van smaak en het werd zeer vriendelijk geserveerd. Iedereen ging voldaan en tevreden naar huis. We vinden het allemaal voor herhaling vatbaar. Dank jullie wel voor deze gezellige middag.

28. Voor een snackbar die beweert allerlei prijzen gewonnen te hebben te slecht en te duur. Frieten altijd slap, veel korte stukjes en te bruin. Bestel je iets simpels als een frikandel speciaal dan nemen ze amper de moeite om de frikandel open te snijden. Mayo, curry en uitjes worden er los bij gemikt. Valt nog mee dat er geen "maak je eigen fikandel speciaal" handleiding bij zit. Natuurlijk eerst een keer iets van gezegd, maar de keren daarna weer puin. Dus dan maar een recensie op internet. Misschien dat ze hun klanten dan een keer serieus gaan nemen.

Mijn advies: Zorg eerst eens voor kwaliteitsfriet zoals onze belgische buren dat kunnen en verzorg de bestellingen met aandacht.

2,1
  29. Gisteren weer heerlijk gegeten. Wij zijn al jaren "fan". Het is er vaak druk maar dat doet geen afbreuk aan snelheid en kwaliteit. Tot snel weer!

30. Fam. Mathijssen-Atzeni

We zijn zeer tevreden altijd lekkere friet en snacks...we komen graag bij jullie...

31. Vanavond super lekker gegeten, bediening was snel en vriendelijk. Eten was super lekker, ook dat je zelf je salades kan pakken en samenstellen, vind ik super. Al met al we zijn al vaker daar gaan eten en hebben nog nooit iets te eten gehad wat ons niet beviel, dus onzin wat andere mensen hiervoor hebben gemeld.

32. Goede smakelijke frites en dito drankjes; vriendelijke bediening en alles zag er heel schoon uit!
    Een aanrader.

33. roel keijers

De frietjes zijn inderdaad wel erg slap, als ze zich iets meer de tijd namen zouden ze lekkerdere frietjes uitserveren.
    De oplossing is om te vragen of ze de frietjes wat langer laten bakken, dan zijn ze niet zo slap (eigenlijk zou dat niet nodig moeten zijn).

5,5
  34. henk wilms

De slechtste friet die ik ooit gegeten heb. Snacks waren ook niet bijzonder.

2,4
  35. Als iets zeer slecht bevalt zegt men weleens: daar wil ik dood nog niet gevonden worden! Nou ik kan u verzekeren dat dit bij Preuverie De Toren in Echt mij zeker niet zal overkomen. Dit omdat ik simpelweg de kans niet kreeg om er überhaupt dood neer te vallen!

Onlangs (op aanraden van m'n vriendin) een poging gewaagd om hier een hapje te gaan eten, daar het eten er prima schijnt te zijn. Helaas kan ik daar niet over meepraten, want ik stond binnen twee minuten weer buiten. We komen binnen in een zo goed als lege zaak, waar een groet van het personeel een dusdanige aanslag op hun gestel was denk ik, want er was namelijk geen sprake van een groet. Voor mij verder geen enkel probleem hoor.

We gaan vervolgens aan een van de vele lege tafeltjes aan de wand zitten, maar worden direct geattendeerd aan een tafeltje in een hoek te gaan zitten! Dit omdat er misschien nog andere gasten zouden kunnen komen?? Wat waren wij dan? Bij mijn weten gasten!!! Dus met andere woorden, met de snelheid van het licht én het geluid bij elkaar snel weer vertrokken om nooit weder te keren. Wat een slechte tent zeg, chapeau!

36. kees 13 punten

Vandaag toch maar weer eens geprobeerd eten te halen, nadat het al 5 x misgegaan is dit jaar. Verkeerde bestelling meekrijgen of er mist weer wat, kun je weer terug het ophalen. Was het nu beu en zei "nu breng je het goede maar". Antwoord: nee daar doen we niet aan, kom maar halen, krijg je een extra zakje friet. Nou daar hadden we al genoeg van besteld, dus wat moet je daar mee. Ik vind als je wat fout doet het netjes zelf moet oplossen. Hebben ze uiteindelijk wel gedaan met wat tegensputteren.

37. Slechte friet, ze weten duidelijk niet waar ze mee bezig zijn.

2,8
  38. Slechte frites, zigeunersaus was niet te eten, onvriendelijke, norse, arrogante mevrouw in de bediening.
    Zigeunersaus in de prullenbak moeten gooien, smaak was vies!!
    Dit was een dure koop

39. Niet te geloven dat ze tot beste frituur van NL zijn verkozen, bediening is niet erg attent en snacks werden met verkeerde saus geserveerd. Verder is de friet slap, in de buurt zijn er veel betere snackbars te vinden met heerlijke zelfgemaakte frieten. Slechte prijs/kwaliteit-verhouding, aangezien de kwaliteit ver te zoeken is.

40. Eten met 2e was hier vrij prijzig voor hetgeen wat geleverd werd. Bij het afrekenen werd door een te vriendelijke jonge man aangeboden om een sinaasappel mee naar huis te nemen. Het boeide hem verder niet dat de borden vrijwel nog vol bleven staan.

3,5
  41. We gingen vandaag eten bij de preuverie, een maandag tijdens de zomervakantie. Bij bestelling van drank werden we geinformeerd dat er een langere wachttijd was omdat er te weinig personeel was, maar dat personeel was opgeroepen en onderweg!! Er waren 2 mensen in de bediening die een volle zaak van eten en drank moesten voorzien. Wij kwamen om ongeveer 18.30 en om 20.00 uur waren er nog steeds maar 2 personeelsleden in de bediening. Onbegrijpelijk dat een ervaren ondernemer zoals de preuverie niet voorziet dat het op een warme zomerse dag zo druk kan worden dat je meer personeel nodig hebt dan deze 2 mensen.

5,7
  42. Heerlijk gegeten in het zitgedeelte van de Toren in Echt. Vriendelijk personeel en heerlijke gerechten. Het 3 Gangen keuze menu wat men nu ook in het weekend serveert is echt een aanrader en voor € 15,95 echt niet duur.
    Ik kan alleen maar zeggen dat men heerlijke verse frites heeft van nieuwe oogst aardappelen, zoals de bediening ons aan tafel vertelde.

Wij gaan zeker nog terug om te eten of af te halen.

43. In het begin vaak hier gegeten omdat we nieuw in Echt waren, maar viel me keer op keer op dat de frieten erg slecht zijn, de prijzen wat hoger als elders en er regelmatig snacks werden vergeten. Bij thuiskomst dus regelmatig een teleurstelling.

Ik kan me niet voorstellen dat deze snackbar ooit een eerste plaats heeft gehaald. Als dat toch zo is dan hebben ze destijds andere producten verkocht. Is een nette zaak en de bedoeling met de saladebar is goed, maar een friture moet op de eerste plaats lekkere goudgele frietjes verkopen en niet bruine slappe kledder...

44. Gisteren met het mooie weer wezen eten bij de preuverie in Pey-Echt. Zat goed vol. Vriendelijke ontvangst, snelle bestelling. Eten word gebracht met frites en mayonaise. Salade kun je zelf pakken bij de saladebar. Lekker biefstuk gehad. Vriendelijk personeel. Goede prijs. Zeer propere zaak. Snel weer.

45. Afgehaald bij deze cafetaria toen we bij onze ouders op bezoek waren. Snelle en correcte service, alles snel klaar zoals het hoort in een cafetaria. Ga zo door!!

46. Op advies van een familielid hier gaan eten met onze 2kinderen.We waren aangenaam verrast door de gezellige en sfeervolle inrichting en de service in deze cafetaria! Compliment aan de vriendelijke bediening en aan de keuken! Wij gaan als we in de buurt zijn zeker weer terug.

47. Onvriendelijke bediening, nonchalant en duidelijk aanwezig!
    Komen met twee stellen en moeten alles op een rekening! Willen dit niet, daar we liever een "eigen beurs hebben'' maar "het kan niet", punt!
    Op de vraag voor een hoektafeltje, wat de hele avond verder onbezet was, kregen we als antwoord; Kan niet! We moesten aan de lange bank zitten. Eten was goed, maar wat sfeer eromheen is toch ook nodig, we zijn toch "te gast". Voor ons geen preuverie meer!

6,1
  48. Ben er vandaag met mijn vriendin en vrienden van ons gaan eten, nou moet zeggen: het eten was heerlijk, de bediening was vriendelijk. Het was super fijn hoe wij behandeld zijn, ga zo door Preuverie De Toren.

49. Wat een enorme tegenvaller zeg. Het is mij een raadsel hoe deze cafetaria op 1 kan staan.
    Het personeel was onvriendelijk en het product smaakte niet vers, ik zet ook stevige vraagstekens of dit wel zelfgemaakt is want het smaakt als massaproduct uit de supermarkt.
    Er zijn in de omstreek van deze cafetaria meerdere alternatieven die het beter doen, nog niet te spreken over de rest van Nederland.
    Ik zal er nooit meer komen, jammer maar echt heel slecht.

2,3
  50. Ik verbaas me erover dat mensen zeggen dat het te duur is. Mijn advies? Ga voor een aanbieding: 3 gangen-menu voor een beperkt bedrag of een hoofdgerecht in combinatie met een bioscoopkaartje (en dan hoef je niet eens op dezelfde avond te eten en naar de film te gaan). Dan kun je lekker eten voor een prima prijs. Saladebar is een groot pluspunt en gratis fruit is ook een leuke vondst. Ik ga hier regelmatig met plezier eten!

51. Waarom wil het hier toch nog steeds niet lukken om vriendelijk personeel in de toko te zetten? Snap werkelijk niet dat deze tent in de top staat en zeker niet op dezer plaats! Schaam u.

52. Heb er een maandje geleden gegeten met familie. De Preuverie moet niet overdreven worden. Het is een nette snackbar met een prima kwaliteit maar meer niet. Als vegetarier heb ik nog veel wensen, maar dat geldt voor bijna elke snackbar; daaar 'reken' ik ze dus niet op af.

53. Veel te duur en niet speciaal. Onbegrijpelijk dat deze zaak een eerste plek verdient, laat staan in een top 100 voorkomt.
    Onvriendelijke bazin en eten is te duur voor het gebone.
    Voor mij nooit meer, er zijn in de omgeving betere alternatieven.

2,2
  54. marlies

We hebben er heerlijk gegeten!
    Mooie en verzorgde zaak. Ga zo door!
    Math en Marlies

55. Lekker gegeten hier. Aardige bediening.Op het laats kwam de eigenaar ook nog vragen of alles naar wens was. Keurige zaak, ruime keuze. Verse producten en een gratis stuk fruit voor onderweg!
    We zijn tevreden.

56. Ik ben vandaag toevallig in de "Beste Friture van Nederland" geweest.
    Bij binnenkomst viel ik bijna om van verbazing !
    Het meisje achter de toonbank dwong mij achter in de zaak plaats te nemen.
    Toen ik aangaf alleen een friet in een bakje te willen eten, gaf zij mij op een onvriendelijke manier antwoord dat dit niet meer ging.
    Ik kon alleen nog maar friet eten op een bord.
    Is deze "ondernemer" vergeten dat de mensen van Pey en omstreken hier altijd een friet in een bakje kwamen eten.
    En dat hij door deze mensen altijd toch zijn boterham heeft kunnen verdienen.
    Dit is zeker geen service.
    Dit is niet klantvriendelijk.
    Een maand geleden toen deze friture nog niet op de eerste plaats stond kon ik er nog gewoon een friet in een bakje eten.
    Zeker in deze tijd van crisis snap ik dit soort ondernemers niet.
    Mijn raad aan deze ondernemer is dan ook het volgende.
    Begin een restaurant en ga voor 5 sterren.
    Maar stop alstublieft met friet bakken.
    En dan zwijg ik maar liever over de kwaliteit van uw product.

57. Zondag 11 december heerlijk gegeten bij Preuverie De Toren.
    De bediening was zeer attent en vriendelijk. En !!!!!!!! geen lange wachttijd. Chapeau
    Met recht een verdiende eerste plaats.

Wij wensen jullie fijne Feestdagen

58. de beste 'frituur' van heel Nederland!!!

59. Hele leuke tent met goed eten. Netjes verzorgd en vriendelijk en attent personeel. Porties zijn ook ruim voldoende. Gisteren een volle tent binnen gelopen en 7 minuten later met mijn bestelling weer buiten gelopen. Top!!

60. Er een mooi zitgedeelte als je door het afhaalgedeelte heen loopt. Dit was een positieve verassing. Het zag er netjes uit, bediening was snel en vriendelijk en we hebben lekker gegeten. De friet sprong eruit, het is echte verse friet zoals die hoort te zijn. Saladebuffet is een echt een pluspunt.
    Kortom hier wordt aandacht besteed aan alle belangrijke punten o.a. hygiene en sfeer.

61. S 7 punten

Personeel was vriendelijk, maar toen het drukker werd, werd dit een stuk minder.
    Biefstuk was keihard, en het was erg duur voor wat we kregen.
    ik had er veel meer van verwacht van een friture die in de top 100 staan!

3,2
  62. Eten is naar mijn idee matig, vrijdag hier gegeten en de biefstuk zat vol met harde stukken. Frites wel lekker maar ook niet speciaal.

Al met al zijn ze hier veel te duur en proberen ze iedere euro uit je beurs te zuigen.

63. IP 7 punten

Erg onvriendelijke bediening, je krijgt weinig friet voor je geld die vaak te kort gebakken is. Meer dan 10 jaar klant en dan is de reactie van het personeel als je 5 cent te weinig bij je hebt neem maar 2 kleine friet ipv 1 grote en 1 kleine!

Erg klantonvriendelijk naar mijn mening.

2,1
  64. Marjo 10 punten

Eten is er prima, bediening vriendelijk en je wordt er snel geholpen.

65. Lekker eten en je hoeft niet lang te wachten.

Het personeel is heel vriendelijk en voldoende keuze, dus van frietjes en snacks tot een lekker biefstukje of varkenshaasje.

We gaan zeker nog eens terug!

66. De bediening is onder de maat...het personeel is klant onvriendelijk..het eten is te duur...de kwaliteit is te laag...en ik vraag mij nog steeds af hoe deze zaak in de top 100 komt..

2,8
  67. Wederom wil ik de Familie Wolters van harte feliciteren met het behalen van nóg een plaats hoger in de Cafetaria Top 100!

Een super mooie prestatie wat zeer zeker verdiend is na jaren van keihard werken, innovatief ondernemen en het serveren van kwaliteits producten.

Chapeau!

Rob Guns.

HC - F&B Eindhoven.

68. Mooie zaak.

Vriendelijk personeel.

Goed eten. ( We hadden 3-gangen menu voor €15,00)

Alles was tip-top in orde en schoon en netjes.

Voor herhaling vatbaar.

69. Deze zaak staat gewoon in de top. Je kunt er lekker goed eten. Goede kwaliteit. Zelf kom ik in deze zaak al meer als 10 jaar. Hier worden alleen maar verse produkten gebruikt. Verder staat deze zaak in de Top 100 van de beste zaken van Nederland. Dat zegt toch gewoon dat alles er tot in puntjes verzorgd is, anders kom je niet zo ver.

70. De vorige keer waren de porties inderdaad kleiner en zeker wat betreft de kippensalade maar gisterenavond was alles perfect.

Het eten en ook de bediening.

71. Ooit gingen we hier speciaal naartoe voor het overheerlijke 'zuurvlees'. Tegenwoordig hebben ze dit vervangen door goedkope 'net te eten' troep. Daarnaast werd er regelmatig iets vergeten bij een bestelling, en was bepaald personeel niet bepaald klantvriendelijk!

72. Ruim assortiment, mooi zitgedeelte vooral achterin. Strak, maar wel comfortabel en uitnodigend.

Prijzen zijn bovengemiddeld, wat het ook belangrijk maakt om ervoor zorg te dragen dat de kwaliteit dit ook is, met name uit oogpunt van de gast...de portiegrootte.

Vriendelijk personeel en ondernemer die achter het product staat dat hij verkoopt. Goed merkbaar en niet voor niets zo goed gescoord in de Cafetaria Top 100.

Blijf aandacht geven aan die service!

73. Het cafetaria van de toekomst? Het is noch vis noch vlees.
    Eten smaakt wel, maar is niet super, met als uitzondering de biefstuk; boterzacht.
    Sfeer is aardig maar ik mis toch echte specialiteiten.
    Porties zijn aan de magere kant.

74. veronique

Hele lekkere friet en fricandellen, heel groot assortiment maar wel in vergelijking met de omliggende fritures erg prijzig.

Het vaste personeel probeert leuk te zijn maar dat lukt tot op heden nog niet. Het is nu een veredelde friture aan het worden of dat nu zo nodig is hiet in het dorp...

5,5
  75. Ben er gisteren geweest zeer slechte bediening en eten is ook zeer slecht. Ga er nooit meer naar toe.

1,5
  76. Henk Vissers

Leuke uitstraling. Keuze genoeg, alleen veel te prijzig.

77. Ben niet zo tevreden over de toren..slechte service, niet altijd goed warm en vind het ook een prijzige cafetaria. Ben er 3 keer geweest maar het viel telkens tegen :(