Paros in Echt

Grieks Specialiteiten Restaurant Paros heet u welkom!

Wilt U onze authentieke Griekse gastvrijheid en originele Griekse keuken proeven? Kom dan naar het gezellige Pey-Echt.

Een romantisch diner voor 2, of gezellig met familie of vrienden. Ook voor catering kunt u bij ons terecht.

1188320802 76
1197823696 73
1207326591 73
1501916323 77
1511419217 80
1520922112 80

1. Roy Mommers

Heerlijk eten voor n goeie prijs was ook zeer snel klaar.

2. We komen al jaren bij Paros en Paros is altijd onze eerste keuze! Geweldig lekker eten, goede en vriendelijke bediening! Prijs kwaliteit is absoluut top! Dit restaurant met zijn personeel staat bij ons absoluut op nummer 1

3. Zaterdagavond, 7 uur… Wij komen binnen en vroegen of er nog ruimte voor ons was. Een van de dames was wel vriendelijk, maar vroeg het aan wat volgens mij de leidinggevende was, een gezette vrouw. Schudde alleen maar met haar hoofd… ik gaf aan dat er welgeteld 9 tafels op dat moment volledig vrij waren. (7Uur in de avond al!). Maar ze wilde geen enkele moeite doen iets te regelen voor klanten. Als je na de Lockdown zo schofterig met je klanten omgaat, dan moet je je serieus schamen… Sta je dan met je vrouw en je baby in de wagen. Hongerig, omdat de andere restaurants dicht op vakantie waren… In deze baggertent kom ik nooit van mijn hele leven meer… Laat haar maar eens een keer in de randstad mee draaien… Daar zijn ze wel klantgericht.

4. Jacqueline

Ik kwam hier voor de 2de keer. Maar de 2de keer was echt erg. De drankjes werden gauw genoeg gebracht. De salade vooraf kwam na 1 uur. 2 Kids van mij hadden liever stokbrood met kruidenboter. Nou, hier werd een simpel broodje op een plank gelegd zonder mes. Dus ja, dat is niet goed.
    We zaten er van half 8. En ergens rond 10 uur kregen we het eten. Vervolgens kwam de bazin vertellen dat ze onderbezet waren, doordat er een kok was uitgevallen.
    Ik heb dan zoiets van: neem dan niet zoveel reserveringen aan. Want anders loop je het risico, dat mensen niet meer terug komen.
    Ik was de eerste keer vol lof, maar ik weet niet of we nog een volgende keer gaan. Verder een prachtig restaurant. Vooral het buitenterras. Alleen was de bediening dit keer erg klungelig en vergeetachtig.

5. Bergers

Altijd vaak bij Paros gekomen.
    Nu na corona tijd is het eten nog altijd even heerlijk als ervoor. Grote porties en heel lekker.
    Bediening is er alleen op achteruit gegaan. De leuke meiden uit het team zijn er niet meer. Huidig bedienend personeel heeft niet zoveel aandacht voor de gasten.
    Maar voor het eten komen we zeker nog eens terug!

6. Markus Jendrusch
    Vertaal van Deutsch naar Nederlands

1a, allererste Sahne! Wir hatten im "Paros" bereits einige wunderschöne Abende mit sehr leckeren Gerichten in fröhlicher, entspannter Atmosphäre (besonders im Außenbereich ist es sehr angenehm!). Der Service ließ keine Wünsche übrig, auf Sonderwünsche ("Können wir zwei Tische zusammenstellen?") wurde ohne Probleme eingegangen. Auch die Bedienung war immer freundlich und aufmerksam...

7. We gaan normaal gesproken ergens anders, maar op advies van onze buurman zijn we vandaag bij Pharos gaan afhalen. Super geslaagd! Allereerst het vriendelijk telefooncontact, daarna het eten. Heerlijk! We hadden de voorgerechtjes.
    Warm en koud en twee hoofdgerechten. Vooral voorgerechten echt origineel, super. Hoofdgerechten en rijst en friet. Vlees en vis prima! Ruime porties! Volgende keer zeker weer naar Pharos!

8. Wij komen reeds jaren bij Paros ook bij de vorige eigenaar
    Hebben er tot aan de Corona altijd goed en gezellig gegeten en gedronken , nooit een onvertogen woord. Nu gaan we dus afhalen zolang het duurt !!maar dan zullen we weer rap reserveren. !
    Altijd goed bediend door vriendelijk personeel en eigenaars
    Is in andere zaken vaak wel ver te zoeken
    Eigenaars hebben altijd wel even tijd voor alle ! Klanten !!
    Super !!!

9. Heerlijke dorade gegeten, mooi verzorgd. Fijn om buiten te eten, zeker in corona tijd!

10. R de Ruijter

Hebben heerlijk gegeten top grieks restaurant bediening ook erg vriendelijk dus al met al een AANRADER.

11. Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en vriendelijke bediening.

12. Het eten was heerlijk. Een aanrader de koude voorgerechtjes. Prima service

13. Paul Ridderbeks

Fijne bediening, leuke sfeer. Buiten eten mogelijk. En de kwaliteit was uitstekend en ik ben een Grieks restaurant liefhebber. Was de eerste keer maar zeker niet de laatste keer.

14. Heerlijk gegeten in een geweldige sfeer onder de druiven en een super vriendelijke bediening. Een echte aanrader.

15. Eerste keer dat we hier zijn gaan eten. Had een plekje buiten gereserveerd. Dat was super gezellig, de sfeer en de aankleding was echt Grieks. Het eten was heerlijk en niet te duur. Het restaurant zat zowel binnen als buiten vol dus dat zegt wel iets. Een bestelling van drank tussendoor was vergeten maar dat kan gebeuren. Zeer vriendelijk personeel en dus zeker een aanrader! Ik ga hier zeker vaker komen!

16. Heerlijk gegeten in een super lekkere sfeer. Zoals elke keer weer formidabel

17. Komen vaak bij Paros, altijd gezellig en lekker. Ook dit keer smaakte het eten weer heerlijk zoals altijd, grote porties. Sfeer in de zaak en personeel gaat wel achteruit
    Jammer, we waren beter gewend bij jullie!

18. Gré de Vries

Altijd gezellig, je voelt je welkom, en het eten smaakte weer heel lekker.
    We komen weer terug.

19. Tatgenorst

Vorige week wezen eten. Was erg lekker. Hebben wel meer dan een uur gewacht op het eten, hiervoor wel een gratis drankje gekregen. Eten was wel in orde. Kom hier wel niet meer terug in de corona tijd. Veel te veel mensen in de zaak en geen 1.5 meter tussen de tafels. Ik kom wel na die tijd nog eens terug.

20. Van buggenum

Gezellig druk, zeer alerte en vriendelijke bediening, veel eten per persoon.

21. Heerlijk gegeten en de bediening was prima.

22. Erg lekker gegeten, alles goed verzorgd en gezellig buiten gezeten.

23. Naar ons idee beste griek in de regio en super sfeer. Uiteraard ook heerlijk eten en ruime porties.

3 vorige recensies
  24. Heerlijk gegeten, authentiek Grieks. Toppers daar!

25. Pepita van Wanrooij Fieuw

Het is super daar. Alles goed. Eten heel goed vriendelijk personeel. Goed verzorgd allemaal.

26. R. Scheffer

Sinds lange tijd weer eens gaan eten. Eten kwam erg snel en was weer heerlijk.
    Wel veel onervaren mensen in de bediening. Konden veel vragen niet beantwoorden en wisten niet goed wat te doen.

27. Jacqueline

Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving. Bediening helemaal top!

28. Ontzettend lekker gegeten, fijne bediening. Buiten heerlijk onder de druiventakken gezeten. Lekkere wijn. Top avond!

29. Yolanda Theunissen

Het eten en drinken waren lekker. Lekkere salade. Mooi versierde schotel met genoeg eten.
    Leuke gezellige sfeer achter op het terras. De bediening is enthousiast
    Het was warm maar we hebben een gezellige avond gehad.

30. engelen

Het was heerlijk eten. Niet te overheersend gekruid. Goede porties. Bediening voldoende en vlot!! Zeker voor herhaling vatbaar.
    Alleen de muziek mag iets minder hard op het terras.

31. louise SEVERINS

Gelukkig kon het weer gezellig in GRIEKSE STIJL Geen enkel min punt.

32. Na lange tijd eindelijk weer eens kunnen genieten van het lekkere eten bij Paros.

33. Janssen

Bijzonder lekker gegeten, vriendelijke bediening en goede prijs-kwaliteit verhouding.

34. Het eten was wederom top! We komen graag bij Paros voor een gezellig avondje uit. Personeel is erg vriendelijk.

35. Heerlijk gegeten tegen een eerlijke prijs. Personeel is altijd erg behulpzaam, geeft goede adviezen en verzorgt de klanten goed. Aanrader!

36. Margaret Koning

Eten was uitstekend, en goede bediening.

Goede sfeer en uitstraling 👍

37. Heerlijk gegeten. Leuke bediening.
    Voor herhaling vatbaar.

38. Ria 137 punten

απολαύστε στο Paros (Genieten bij Paros)
    Wij komen al zeer lang en regelmatig bij restaurant Paros in Pey-Echt. Zo ook weer gisteravond. Voor de woensdagavond zat het behoorlijk vol. Wat ons erg opvalt is dat het restaurant in de loop der jaren een zeer grote groep echte vaste klanten aan zich heeft weten te binden. Je wordt er welkom geheten, ook al is het nog zo druk, en bedankt als je weer gaat. Iedere keer weer een genot om hier te komen. Het is echt moeilijk kiezen uit de veelzijdige menukaart, met een glaasje ouzo vooraf. Ontzettend lekker eten in een geweldige ambiance, zeer sfeervol ingerichte en gezellige zaak. Uiterst vriendelijke bediening die het vuur uit de sloffen lopen, maar blijven oprecht attent en goedgehumeurd. Niets is ze te veel. De service is uitstekend. Excellent food in combinatie met een verfijnde smaak en mooi opgemaakte borden. Een lust voor het oog. Alles is vers, constante kwaliteit en hoeveelheid is royaal. Uit alles is duidelijk te merken dat er mensen staan te koken die aandacht hebben voor hetgeen hun gasten willen eten. Niet standaard Grieks maar een toppertje. De prijs/kwaliteitsverhouding is uitstekend. Als Michelin sterren verdeelde onder de Griekse restaurants dan zou er hier een verdiend zijn. Zowel de keuken als de bediening een grote pluim die verdienen jullie echt. Op de achtergrond zachte Griekse muziek. Ze beschikken over een groot terras. Als de zon schijnt waan je je op vakantie in Griekenland. Dan is het vaak wachten tot een tafeltje vrij komt als je niet tijdig gereserveerd hebt. Dit restaurant moet je zeker eens bezocht hebben als je van Grieks eten houdt. Dus als je in de buurt bent is het zeker de moeite waard om hiervoor om te rijden. Het is een heerlijk avondje uit.
    Ευχαριστώ και πάλι για μια μεγάλη βραδιά (alweer bedankt voor de fijne avond)

39. Super geeten.
    Fijne service komen regelmatig vragen of alles naar wens is.

40. Lekker gegeten in een iets te vol restaurant. Naar onze mening staan er iets te veel tafeltjes in.

41. Het eten en drinken was heel goed. Eén minpuntje: de cappuccino was niet lekker. Zeer vriendelijk personeel. Ook was het te druk en te vol. De tafels staan veel te dicht op elkaar. Je zit zowat bij de achterbuurman op schoot.

42. Heerlijk gegeten, heerlijke salade goede kwaliteit en bereiding van de vleesgerechten. Vriendelijke bediening. Wat ons betreft een aanbeveling.

43. We zijn met zijn tweetjes op Eerste Kerstdag gaan eten. De bediening was zeer vriendelijk.
    Het was gezellig druk en het eten wat we besteld hadden, was in één woord geweldig.
    Er werd ons zelfs aangeboden of we desgewenst tussen de gangen door even wilden wachten.
    We konden heerlijk lang tafelen. Bedankt voor de mooie avond.

44. Super gegeten en prima verzorgd. Kom zeker terug

45. Lekker gegeten, fijne bediening

46. Zeer tevreden…
    Heel vriendelijk personeel.
    Heerlijk eten.
    Beveel dit restaurant echt aan, top.

47. Aniek Ariaans

Weer heerlijk genoten! Altijd even lekker, gastvrij en gezellig! Aanrader!

48. Heerlijk eten, goede porties en super service. Een van de betere Griekse restaurants uit de regio.

49. Mariska Zonneveld

Gezellige avond en lekker gegeten.

50. Persoonlijk vond ik dat men mij had mogen vragen hoe ik het vlees gebakken had willen hebben. De stukjes Lamsvlees aan het spies waren niet allen gelijk gebakken. Ik vind het niet erg als deze medium gebakken zijn, maar dan wel allemaal.

51. Cor Robeerts

Een Grieks restaurant uit duizenden vinden wij. Keurig ingericht en erg gezellig. Giorgos en Helena hebben hun restaurant goed op orde. Vriendelijk personeel en waar het eigenlijk om gaat, het eten, is voortreffelijk bereid. Wij komen hier nu sedert een half jaar bijna wekelijks. Geweldig.

52. Zoals altijd gezellig en lekker gegeten dank aan de bediening tijdens deze warme avond en tot snel.

53. Van susteren

Het eten was goed alleen jammer dat we in een hoekje werden geduwd met planten bak naast ons en daar zatten nog 4 mensen. We konden niet uitgebreid praten samen. En niet genieten van onze avond als 2 vriendinnen. Daarom waren we snel weer weg. Erg jammer.

54. Aan de sfeer en de bediening ligt het niet.
    Alleen het eten is niet van een bijzonder niveau. O.K. dit is een " griek" van 13 in een dozijn. Daar is ook de prijs naar. Prima.
    Alleen de drank is niet koud en moet je niet na een half uur al aan de dunne zijn.
    Dit geldt dan ook voor ons allen.

55. Wolters

Zeer goed gegeten bij Paros. Fijne ambiance, prima bereid vlees, heerlijke salade, vriendelijk personeel. Wij komen hier zeker nog eens terug!

56. Grote porties, goed gekruid, nette en aardige bediening,
    Hier gaan we vaker komen.

57. Paros

58. Het was heerlijk buiten onder de druivenranken, met een ouzo, voorgerecht, hoofdgerecht, overheerlijk. De Samos smaakte heerlijk. Met ons viertjes hebben we op en top genoten. Tot slot het Paros-ijs heerlijk. Buikjes meer dan rond.

59. Marian Coenen

Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel en eigenaar

60. Goede ontvangst en vriendelijke bediening. Het eten was heerlijk en rijkelijk.

61. Han en Harriet Wolf

Met 6 personen heerlijk gegeten en gedronken in dit goed verzorgde restaurant. Service goed, eten uitstekend, niet lang hoeven te wachten ondanks de drukte. In één woord: aanrader!!!!??

62. F.Kraussen

Op zondag 12 Mei gezellig en lekker gegeten bij Grieks restaurant Paros in Echt.
    Het restaurant heeft een fijne kaart, en bij vragen over een gerecht krijg je tekst en uitleg, en een advies wat je eventueel ook kunt nemen.
    Vriendelijke bediening, die regelmatig komen vragen of alles naar wens is, goeie prijs en kwaliteitsverhouding.

Al met al TOP.

63. Ingrid van est

Heerlijk eten, als wij in ons vakantiehuisje in susstern zijn gaan we altijd hier eten, een geweldige gastvrouw wn een heerlijke menu kaart, wij gaan meestal voor de mezzes heerljk drie gangen met van alle gerechten, een echte aanraader 👍👍👍👍👍👍

64. Komen hier altijd met plezier. Super bediening. En heel vriendelijke eigenaar.

65. Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening.
    Jammer dat de kip op de schotel niet echt warm was.
    Mien punt is teveel tafels voor de ruimte.
    Als je op staat stoor je de andere gasten.

66. Voor de eerste keer Paros bezocht zal waarschijnlijk ook de laatste keer zijn. Eten was erg mat van smaak, weinig gekruid en nattig, te weinig gegrild. Salade en bediening, plekje waar we zaten niets op aan te merken. Naderhand nog dacht ik een lekkere kop capucino drinken, dit was helemaal fiasco, kokend eet water met een smaakje wat koffie moest zijn, jammer, heel erg jammer allemaal. Voor ons geen Paros meer.

67. Super gezellige zaak met vriendelijke uitbaters en bediening. Top eten.
    Het is iedere keer weer een beetje thuiskomen. Dikke pluim voor jullie.

68. Ben Clemens

Gezellige sfeer, snelle bediening, lekker gegeten.

69. Hilda Kurstjens

Het was voor ons de eerste keer maar zeker niet de laatste keer.
    Het eten was heerlijk de bediening was goed.
    Eigenlijk geen klachten.
    Dus zeker tot de volgende keer.

70. Den otter

We hebben lekker geeten was niks over te zeggen en ook de Griekse toetjes heerlijk.

71. christine

In een vertrouwde omgeving lekker gegeten. Het menu is naar onze wens en smaak aangepast. Tevens was het ook mogelijk om zelf aan te geven wanneer we het hoofdgerecht wilden. Bediening was jong maar vriendelijk.
    Weer voor herhaling vatbaar.

72. Uiteraard weer overheerlijk gegeten!! Fijne bediening, niet lang wachten en top eten. Tot de volgende keer!

73. 1 menu van de 4 vergeten, toetjes besteld en niet gekregen, gevraagd om vlees mee naar huis te nemen maar nooit meer terug gezien...

74. Heerlijk gegeten in een ontspannen ambiance. Lief van de eigenaar dat de fles ouzou op tafel kwam. Heerlijk eten en drinken voor een acceptabele prijs.

75. Heerlijk gegeten bij Paros, top kwaliteit. Zeer gastvrij ontvangen en een mooie entourage, wij komen zeker terug en kunnen dit restaurant aan iedereen die van Grieks eten houdt aanbevelen. Toppie.Tonny.

76. Ik vind het eten qua presentatie en smaak beter t.o.v. de keren dat we er hebben gegeten toen de oude eigenaar er nog in zat. De vriendelijkheid van de gastvrouw en personeel is ook prima, vaste en nieuwe klanten worden gelijk behandeld.

Positieve verandering sinds de overname! Kom er nu weer graag! Echt top!

77. Jack Carol Emmy

Eindelijk weer eens Grieks eten zoals het hoort, heerlijk, heerlijk, wij hebben de paros speciaal gegeten, een echte aanrader, super mals vlees.
    Ga zo door, wij komen snel weer terug.

78. Fam. Vinken

Heerlijk gegeten .erg goed van smaak.heel vriendelijk personeel .

79. Grieks eten zoals Grieks eten bedoeld is!! Heerlijk! Gastvrije ontvangst en vriendelijke bediening. Informele sfeer, zoals het hoort in een Griekse Taverna.
    Tot binnenkort weer.

80. Komen al jaren hier. Maar sinds eigenaar wisseling is de sfeer wat anders. Gastvrouw en bediening zijn top👍Eten is ook super.

81. Heerlijk gegeten, vriendelijke gastvrouw. Drankje van het huis!

82. Zeeer slecht, bah.

83. Gister wezen eten. Goede en vriendelijke bediening en heerlijk eten! Zeker een aanrader!

84. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening!

85. Voor de eerste keer hier gaan eten. De koolsalade was veel te zout, de friet was waarschijnlijk voor een tweede keer opgebakken of van zeer matige kwaliteit en in de gyros zaten stukken vet. Voor ons redenen om hier nooit meer te komen.

86. Lekker eten met goede sfeer.

87. Eten was nog wel lekker en de prijs die ervoor betaald werd ging nog net. Wel wat duurder dan de omliggende grieken! Maar de bediening... Helaas was de Griekse gastheer niet aanwezig maar wel vrolijke andere... Zonde!

88. K SIFNEOS

Lekker eten, mooie sfeer, gezellige bediening.

89. De gerechten worden, in vergelijking met veel andere Griekse restaurants, met zorg bereid, prima producten die gebruikt worden. Dat proef je. Ik kom er al regelmatig sinds de start. Sfeer is ongedwongen en vriendelijk, ook voor kleine kinderen zeer geschikt. Bediening is vriendelijk en klantgericht.

90. Liz 211 punten

Dit restaurant was een zware tegenvaller... Het was enorm luidruchtig en het personeel gedroeg zich niet professioneel. Het eten was niet bijzonder goed of slecht. Wat ons echter nog het meest tegenviel was dat er geen tzatziki bij geserveerd werd (wat naar onze mening erbij hoort in een Grieks restaurant). We vroegen hier om en achteraf bleek dit op de rekening te staan á 4,50! Ook kreeg ik, nadat ik spa blauw had besteld, alleen een glas water geserveerd zonder flesje. Kortom: veel te duur voor wat je krijgt. Bij Paros komen we zeker niet meer terug!

91. Het eten was niet beter dan matig te noemen.
    Calamaria (Voorgerecht): Slap en redelijk van smaak. Slecht gepresenteerd met zo'n blaadje sla wat bijna niemand eet en weinig saus.
    Hoofdgerecht: Gyros was wel ok op wat verbrande stukjes na. Souflaki vond ik matig van smaak en ik had het gevoel dat het iets gaarder had gemogen. Griekse gehaktbal leek ook aan de ongare kant (beetje roodachtig van binnen). Smaak van de gehaktbal was ok.

Sfeer was slecht. Rennende en schreeuwende kinderen waar niemand wat aan deed. Ook was er een luid pratende/bijna schreeuwende vrouw aanwezig die een paar tafels verderop zat. Inmiddels weet ik wat ze stemt (verkiezingen) en dat ze een spel op haar tablet aan het spelen was. Ze kende schijnbaar iemand van het personeel, want die ging er bij zitten. Voor een snackbar of pannenkoekenhuis vind ik het prima, maar in een normaal restaurant verwacht ik rustig te kunnen genieten van mijn eten. Het zou in ieder geval niet in me opkomen om zo hard te praten dat je het een paar tafels verderop nog (storend) hoort.

92. Onlangs hier gegeten. En het viel ons niet mee. Het vlees gerecht werd smakeloos opgediend. Alle vrije plaatsen op je bord werd ook nog volgestampt met shoarma vlees. Als ik dat echt wil kan ik ook naar de shoarma boer. Ook de sfeer is niet top, je zit als ratten op elkaar. Paros hoeft van mij echt niet meer.

93. Een paar keer geweest, maar altijd tegengevallen, helaas.
    De bediening vergat 1x gewoon de complete bestelling van één van onze vrienden. Geen excuses of dergelijke, helemaal niks. Het is er veel en veel te luidruchtig, geen privacy, iedereen kan het eten van je bord afkijken wat geen plezier is. En als klap op de vuurpijl...wat een belachelijke prijzen! Als het eten nu van superieure kwaliteit was, dan waren deze prijzen misschien gerechtvaardigd. Maar je betaalt de hoofdprijs en je krijgt de troostprijst qua eten. En dat is nog teveel eer voor de schotels. Kortom: nooit hier gaan eten....

94. Frans Vermeulen

95. Eten is er matig of redelijk. De bediening niet echt vriendelijk en de sfeer is meer van een eetcafee. Dit restaurant draait al heel wat jaren maar investeert niet echt in mooier restaurant.

96. We belden in de middag om te reserveren voor 11 personen (waarvan drie kleine kinderen) Er waren kinderstoelen voor de kinderen. Wij vroegen drie maaltijden voor hen, maar de ober raadde dit af. Hij zei dat ze aan 2 meer dan genoeg haden en dat was ook zo. De kaart is behoorlijk uitgebreid. Wij kregen Alle 11 tegelijk ons eten en het was zeer goed verzorgd en heerlijk. De bediening was prima.

97. Jac en Marion

Wederom heerlijk gegeten! Wij komen hier vaker. De kaart is onlangs veranderd en er is nieuwe keus voor als je wat uitgebreider wilt tafelen. De lamskoteletjes zijn super!

98. Wij zijn erg tevreden over dit eetcafe! Lekker gegeten voor redelijke prijs.

We komen hier regelmatig. En zullen we absoluut zeker blijven doen. De bediening is aardig en doen hun werk goed. Ook de gerechten zijn voortreffelijk te noemen. Zeker een aanrader!

Ga zelf ook eens naar binnen en overtuig je van de kwaliteit en service!

99. Een paar keer gegeten, flink achteruit gegaan. Koud eten en liefst zo snel weer naar buiten zodat de volgende kunnen eten.

Ongezellig.

100. Een grote hoeveelheid vlees op een schaal die op tafel werd gekwakt, geen sfeer in een haastige omgeving en zeer matige kwaliteit. Nooit meer.

Volgende pagina