Hier zie je hoe de meningen over de Het Gasthoes verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. Jos en Marion

Hier is het in één woord genieten!
    Het kleine restaurant heeft met een tafel of tien een gezellige knusse uitstraling, fijne bediening en het eten is elke keer weer even goed. Ieder gerecht is met de grootste zorg bereid en er is voor elk wat wils. Tip: probeer ook eens vegetarisch want ook dat is hier heel erg lekker!

2. Margo Brouns

Waarom zou je nog ergens anders willen eten?
    Heerlijk eten in een gezellige sfeer en alle aandacht voor de klant. Christel je bent werkelijk fantastisch. Steeds weet je mij weer te verrassen met heerlijke tarwe- en koemelkvrije gerechten. Zo creatief en het is zo lekker. Toprestaurant.
    Ben zo blij met jullie. Tot de volgende keer.

3. We hebben vanavond weer heerlijk gegeten bij Ruud en Christel van het Gasthoes. Het was van het voorgerecht tot nagerecht heerlijk, echt genieten. We komen er geregeld, het is een echte aanrader voor een heerlijk avondje uit eten. Bedankt weer en tot de volgende keer.

4. Om heel kort maar krachtig te spreken:

Ik ben hier nu zo'n 4 / 5 keer geweest en elke keer opnieuw overtreffen ze zich zelf! Wat een puike bediening, heerlijk eten en een zachte mooie sfeer! Om zo'n restaurant in ons pittoreske dorpje te hebben liggen.....geweldig!

Ik hoop hier nog lang van te mogen genieten!!!

5. Zoals altijd klopt in dit restaurant alles.
    Goede keuken, gecombineerd met gastheerschap met hoofdletters.
    Komen hier graag terug

6. Met stip mijn favo plaats. De chef kookt met zoveel passie, dat krijg ik nergens anders voor die prijs. De gerechten zijn duidelijk met zorg samengesteld en bereid. De bediening is zoals het hoort. Vriendelijk, netjes en pas zichtbaar wanneer het moet.

De eigenaren stralen duidelijk liefde voor hun vak uit!

Helemaal top!

7. Cynthia

8. Super restaurant!

We komen er met regelmaat, steeds een wisselende kaart.

Echt een aanrader!

9. Ben al in menig restaurant geweest in de regio, maar dit is mijn favoriet als je naar prijs/kwaliteit kijkt. Absoluut betaalbaar voor goede kwaliteit en presentatie. Je kan een paar uurtjes heerlijk tafelen en zit daarna lekker vol!

10. Gezien de positieve reacties besloten ook wij naar Echt af te zakken.

En het mag gezegd worden.

- De bediening is top ( waar zie je dat nog )

- Het eten was voortreffelijk.

- Niet teveel poespas.

- Prijs is ook netjes voor wat je krijgt.

- Gezellig knus zaakje waar we zeker terug gaan komen.

11. Jos en Karin Theunissen

Hallo Ruud en Christel, 12 maart 2010

In een woord super!

Het eten was weer voortreffelijk. De bediening zoals altijd zeer vriendelijk en aanwezig op het moment als je ze nodig hebt.

De creatie's op het bord zien er allemaal even prachtig uit.

Bij Ruud en Christel is het gewoon een avond genieten.

Wij komen zeker weer snel terug in jullie knusse restaurant.

Groetjes en tot ziens.

Bestuur Gemengd koor Con Amore Baexem.

12. Bjorn Brandse

Uitstekend gegeten en professioneel bediend. De prijs kwaliteit verhouding is prima in orde. De cappuccino is bijna zo lekker als bij ons ;-)

Bjorn ( Effe Angersj)

13. Vanavond heerlijk gegeten met vrienden bij 't Gasthoes. Gebaseerd op de positieve recencies op deze site wilden we het graag proberen. Het is ons prima bevallen. Vriendelijk en zeer snelle bediening. Alleen het interieur mocht wat ons betreft wat lichter, maar dat is persoonlijk. Alle reeds eerder door anderen gemaakte opmerkingen zijn absoluut waar. Aanrader!

14. Beste Ruud en Christel.

Met stip ons favoriete restaurant in de omgeving van Echt, altijd vriendelijke en correcte bediening, lekker ontspannen sfeer in een knusse omgeving. Of we nou met zijn tween of met met meerdere personen zijn, de kwaliteit is altijd hetzelfde zonder lange wachttijden. Beperkte kaart, maar wel met verrassende seizoensgebonden gerechten met passie gemaakt van verse,
    produkten en smaakvol gepresenteerd. Het dessert van de chef zou ik altijd proberen!

15. Hoi Ruud,

Om met de woorden van de Burgemeester van de Gemeente Echt-Susteren te beginnen; " hou het kort en zakelijk "

Klasse, met hoofdletters.

16. Maurice

Wat mij betreft is er in Echt geen beter restaurant te vinden.

Absolute aanrader!

17. Anette en Jos

Heerlijk met 16 man gegeten. Lekker en relaxed.

Wat ons heel erg beviel was dat vooral de kokkin super enthousiast wordt als ze door heeft dat je het leuk vindt om eens iets anders te eten.

Nog nooit zo'n heerlijke siroop bij aardbeien gehad, jammer dat dat maar 2 weken per jaar gaat.

Bedankt voor de goede zorgen.

Groeten uit het zonnige zuiden, Belgie.

18. alles is er lkkr en we hebben het altijd heel gezellig daar

19. gerard leurs

restaurant met intieme uitstra-ling; je voelt je te gast. Met vrienden op vrijdag 15 aug. weer heerlijk genoten

20. fam. Bongaerts

Heerlijk gegeten.Alles smaakte echt lekker! Sympathieke bediening. Gezellige en warme sfeer. Het enige minpunt: weinig groenten en weinig frites. Frites bijgevraagd: dat deze dan later op de rekening staan doet afbreuk aan het geheel.Jammer, anders zeker een dikke tien!

21. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. De bediening is erg vriendelijk. Ook erg geschikt voor kinderen.

22. familie Marx

Het eten is in een woord SUPER!
    We zijn er regelmatig te gast,en moet zeggen alles is lekker.
    De enige aanmerking die ik wil maken is dat ik hoop dat er in de toekomst nieuwe stoelen komen.
    Niet dat het slecht is maar denk dat het wat mooier uit zal zien in de zaak zelf.
    Voor de rest is het uitstekend!

23. koen tegelbeckers

zeer lekker eten.
    prijs kwalieteit geod in verhouding
    leuke bediening.
    leuk restaurant om met de familie te gaan eten.

24. De hele fam. Vrij uit Zuid-Holland, 13-10-2007

Een intiem en knus restaurant. Het eten was heerlijk en zelfs de huiswijn was zondermeer goed. Je kreeg echt waar voor je geld. Het enige minpuntje vonden wij de keus uit de groenten en de hoeveelheid daarvan. Een echte aanrader om eens betaalbaar luxe te eten.

25. Zeer aan te bevelen restaurant. Christel kookt voortreffelijk en haar man zorgt voor een "service agréable". Als ze zo doorgaan zal hun zaak binnenkort te weinig plaats hebben. Veel succes!

26. M. v.d. Brink

Het eten is gevarieerd en met veel fantasie bereidt. De bediening is uitstekend en men heeft een goede kennis van de gerechten die worden geserveerd en kan ook adviseren bij een keuze, in combinatie met een geschikte wijn. De jonge eigenaren zijn zeer enthousiast en dat zorgt voor een goede sfeer, zeker een plek om naar toe te gaan om eens lekker te eten of om met een zakendiner indruk te maken op de klant. Er wordt rustige muziek gedraaid, die niet stoort bij een gesprek en er toch voor zorgt dat niet iedereen je gesprek kan verstaan.

27. Raymond Vencken

Perfect eten voor een hele redelijke prijs. 3-gangen voor 25 euro. De kaart wordt regelmatig gewisseld waardoor het steeds weer een aangename verrassing is!

Vorige pagina