Parkeren kan op onze eigen grote parkeerplaats

• EV-oplaadpunt
  4. Betalen American Express Master Card Visa pin

1458801951 89
1471921186 94
1492196367 72

1. Wezen eten afgelopen week. Eten was lekker en voldoende. Wel zijn de porties kleiner geworden en de prijzen duurder, dat was wel jammer.
    Personeel zat op de telefoon en was met elkaar bezig, waardoor er minder service was voor de klanten. Voor de rest was het een prima bezoek!

2. Tanja de Bleijt

Afgelopen woensdag hadden wij om 20:00 gereserveerd met 4 personen. Eenmaal aangekomen bij het restaurant (20:10), staan wij voor gesloten deuren en is er geen personeel meer aanwezig. Online de openingstijden opgezocht en wij kwamen erachter dat het restaurant tot 22:00 geopend zou zijn. Prima als je het restaurant eerder sluit, maar wel zo netjes om de mensen van eventueel gereserveerde tafels dit te laten weten. Wij komen binnenkort nog eens terug, om de nieuwe kaart uit te proberen.

3. Wij hebben er met 4 personen gegeten via social deal.
    We hebben genoten. Super Super Super!

Gr. Uit Simpelveld.

4. fam van duinen

Komen net van tafel.
    Was onze eerste keer bij friends.
    Wij zijn erg verrast, het eten was mooi opgemaakt en smaakte heerlijk en vers.
    Hebben ook 20 min gewacht op het hoofdgerecht, maar dat lijkt ons wel meer dan normaal.
    Zitten temminste niet bij de mac donalds.
    Kregen zelfs olijven bij onze drank bestelling.
    Bediening is jong maar heel erg vriendelijk en behulpzaam.
    Wij zullen het rond spreken.

5. Dit is de tweede keer dat we hier eten. De eerste keer viel het ook iets tegen maar we wilden het nog een kans geven. Het wachten op het eten duurt inderdaad heel lang. Meer dan een half uur wachten op het hoofdgerecht is erg lang. Het eten wordt koud geserveerd en als men iets vraagt aan de serveerster, zoals een tweede drankje wordt dit of vergeten of het duurt nog eens 20 minuten.
    Ook het afrekenen duurt erg lang. Als men zelf niet opstaat om aan de balie te gaan om af te rekenen, kan men nog eens een half uur wachten.

6. jo en jolanda

Zeer goed eten.
    Super bediening.
    Kinderen hadden een friendsburger.
    Groot en super mals.

7. Dennis W.

Wij hebben met de wowdeal all you can eat gehad. En all you can eat is ook echt all you can eat! Eten is allemaal super verzorgt, personeel is super vriendelijk prijs is ook top!

Al met al verdient het hele team een dikke pluim. Ja soms iets langer wachten op het eten. Maar goed het is ook geen mcdonalds waar je binnen een kwartier buiten wilt staan!

Wij komen zeker terug!

8. sas en bea

Heerlijk gegeten, alles was tip top in orde.
    Wij hebben hooguit een half uur gewacht op ons hoofdgerecht, maar met de drukte was dat begrijpelijk. Wat een gedoe over kraanwater, dus mensen eten via sd en drinken dan kraan water ipv spa. In onze ogen mag het niks kosten dan. De vraag is waarom kraanwater?
    Wij waren dik tevreden.

9. Het eten was lekker, maar men moet inderdaad lang wachten, wij hadden ook het gevoel dat mensen zonder een social deal bon meer eten op hun bord kregen dan wij. Meer frietjes en meer vlees. De inrichting is gezellig, men kan buiten zitten. De recensie van iemand die ook enkel kraanwater wilt drinken klopt volledig. Wat de reden ook is van iemand die gewoon kraanwater wilt drinken, moet door een restaurant echt wel geaccepteerd worden tegenwoordig. Het kost hem helemaal niets... het water komt uit een kraan. Mensen die kraanwater willen drinken komt maar zelden voor, en daar nog zo moeilijk over doen...Wij hadden achteraf ook een rekening van euro 2 per klein glaasje kraanwater. Echt schandalig. Als een restaurant het daarvan moet hebben.

10. survers

Vandaag bij friends a la cart gegeten.
    Nou de minder fijne berichten hier zijn wij het absoluut niet mee eens.
    Heerlijk gegeten.
    Alles klopte voor de prijzen en qualiteit.

11. familie demsen

Nou wij hebben daar gegeten vandaag. In een woord super. Inderdaad jong personeel, maar die werken erg goed. Eten was mooi en erg lekker. Mooi opgemaakt en goed bereid. Wij snappen de andere reacties ook niet zo goed, maar iedereen zijn verwachtingen. Wij komen zeer zeker terug.

12. Wouter

De inrichting is niet perse mijn ding, maar wel een voldoende. Het eten is erg goed. Ik was met social deal 2x geweest. Het was erg lekker. Spareribs waren zelfs de beste die ik gehad heb. Er werken veel jongeren en die zou ik omschrijven als aardig en ze doen goed hun best.
    Ik snap eerlijk gezegd niet helemaal waarom andere recensies niet erg goed zijn. Ik heb net voor morgen gereserveerd en toen zag de beoordelingen. Ik dacht nu moet ik toch even ook mijn mening achterlaten.

13. Wij hebben in het verleden al meerdere malen hier gegeten en altijd lekker en naar tevredenheid.
    Vandaag weer hier geweest, maar wat een tegenvaller.
    Meer als 2 uur moeten wachten op ons eten.
    Het begon al bij het voorgerecht: extra brood gevraagd, nooit gekomen. Na dik anderhalf uur komen de hoofdgerechten maar... zonder friet.
    De rest komt er zo aan werd er gezegd, en inderdaad na een half uur toen alles op was kwam er inderdaad een portie friet!
    Bij de kassa aangegeven wat er allemaal mis was gegaan, maar ze vonden dat het allemaal nogal meeviel!
    U begrijpt: wij zijn klaar met @friends.

14. We hebben al meerdere keren naar volle tevreden onze uiteten avonden kunnen verbrengen @friends.

Echter afgelopen week viel behoorlijk tegen. We moesten een half uur wachten voor men ons opmerkte om überhaubt te bestellen.
    De muziek van het poolcentrum stond zo hard dat het een zeer onrustige sfeer creëerde in het restaurant.

En toen we uiteindelijk ons eten kregen, wat zoals altijd lekker was, zaten de bestelde sausen er niet bij.

Het personeel bestond alleen uit jongeren, erg vriendelijk, maar op dat moment ongestuurd.

Jammer, als dit het toekomstbeeld is voor @friends zijn ze er echt op achteruit aan het gaan.

15. Gebruik gemaakt van een Socialdeal. We hebben erg lang moeten wachten op ons eten. Het varkenshaasje was absoluut niet mals. Het jonge, vriendelijke team maakte, dat het toch nog wel acceptabel was.

16. eetcafe @ friends

Helaas moeten wij concluderen dat wij recentelijk verwisseld worden met Friends and bites in susteren met het onvangen van recenties .
    Dit gezien het feit dat er helaas weer een recentie hier is geplaats over dat het eten helaas niet goed was ,maar je wel lekker aan het water kon zitten .
    bij ons kunt u ook lekker zitten ,maar wij hebben helaas een water in de buurt.

mvg eetcafe @ friends

17. Was vroeger veel beter.
    Nu kleine porties. Eten niet warm.
    Bediening blijft maar zeuren of je nog iets drinken wil.
    Voor mij nooit meer . 😡

18. We hebben hier met Social Deal bonnen gegeten met 2 koppels en het is ongelooflijk tegen gevallen. Zowel de bediening als het eten. De soep was lauw en de broodjes bij de soep waren heel hard. Duidelijk oud brood. Verder waren de porties heel klein ten opzichte van mensen die van de kaart bestelden en de frietjes waren veel te weinig. Het personeel was niet aardig, telkens als we iets vroegen kwam maar met moeite iets eruit.
    Drank ook erg duur ten opzichte van andere restaurants.

19. Wij hebben, samen met vrienden, hier gedineerd. Het eten is ons niet zo goed bevallen, de soep was lauw en het eten echt niet lekker, heel weinig friet voor 2 personen. De bediening was aardig. Wij zelf hadden 2 Social deal bonnen en hebben op het laatste moment 2 vrienden meegevraagd die gewoon van de kaart hebben gegeten.

Echter heeft de avond een onplezierig staartje gehad voor ons en dit willen we graag nog via deze weg uiten. Wij zijn personen die voor een gezonde eet -en levensstijl kiezen en drinken hierdoor geen alcoholische en frisdranken. Wij drinken overal enkel kraanwater. Dit is onze beslissing en als dat niet geserveerd wordt in een restaurant is dit geen probleem voor ons.

Zoals in elk restaurant hebben wij eerst aan de serveerster gevraagd of u ook kraanwater serveert. Hierop zegt ze: “dat is geen probleem, dat komt goed.”. We zeiden nog, we willen er ook best voor betalen. “”neen, neen”, zei ze. “dat komt wel goed.”. Wij waren blij dat er gelukkig nog restaurants zijn die ons hierin tegenmoet komen. Omdat bijna geen enkel restaurant dit doet. Heel jammer en heel klantonvriendelijk. Tenslotte brengen wij ook nog 2 vol-betalende klanten mee.

Tot onze hele grote verbazing wordt er op de rekening aan het einde 8 euro berekend voor het water. Om eerlijk te zijn, ik wist niet wat ik zag. Zeker daar we het heel expliciet gevraagd hadden. Ik weet niet of u weet hoeveel kraanwater u voor euro 8 kunt kopen. Dit komt ongeveer neer op 16.000 liter water. U kunt zich voorstellen dat we ons ontzettend genomen voelden. Zeker omdat de serveerster gezegd heeft: “het is geen probleem, dat komt wel goed.” Omdat we hier helemaal niet akkoord mee waren hebben we met de serveerster gepraat en na lang vijven en zessen, heeft ze ons euro 4 teruggegeven. We waren eigenlijk van plan om helemaal niets te betalen omdat dit van te voren was afgesproken. Het gaat ons absoluut niet om het geld, maar om het principe.
    Hadden we dit vooraf niet gevraagd, hadden we ook geen recht van spreken. Dit laat bij ons toch een heel onaangenaam gevoel achter.
    Een leuke avond met vrienden heeft voor ons echt een heel onplezierig einde gehad.

20. Robert Zeegers

21. Op 27-07-2016 bij @Friends gegeten. In een woord heerlijk, lekker klaar gemaakt en ruim voldoende. Dit alles werd opgediend door 2 voortreffelijke jonge dames die werkelijk niets ontging. Hiervoor een dikke 10. We zullen bekenden, vrienden en collega's aanraden hier eens gezellig te gaan eten. Wat ons betreft tot ziens.

22. Wij waren samen met Guido en Sabrina bij jullie komen eten. Geweldig, uiterst vriendelijk bediening en het was heerlijk. Een aanrader, prijs kwaliteit ook heel goed. Maar de correcte en vriendelijke bediening vond ik in een woord top.

Wij komen zeker een keer terug bij jullie.

23. Bij toeval binnengestapt op een vrij laat tijdstip na terugkomst van een bezoek aan het buitenland en op doorreis naar ons eigen adres aan de andere kant van Nederland (via deze site). Ondanks het late tijdstip en het niet meer aanwezig zijn van alle gerechten op de kaart een fantastische service gekregen. Heerlijk eten en nette prijzen.. ook een zeer vriendelijke eigenaar die ons een heel leuk aanbod deed qua maaltijd. Zeer zeker een aanrader.

24. Jacqueline Hanssen

We hebben de friends hamburger gegeten! Deze was super, zal er niet teveel over vertellen dan is de verrassing weg als je hem zelf gaat bestellen.
    Prijs-kwaliteit is super.
    Bediening erg vriendelijk en gezellig!!!

25. Zondag 13 maart heb ik bij jullie mogen ervaren dat het team van friends erg vriendelijk en behulpzaam is in verband met mijn rolstoel. Daarbij hebben we ook heel lekker gegeten. Graag tot een volgende keer.

26. Al meerdere malen heerlijk gegeten. Fijne sfeer en aardige medewerkers. Simpel menu waar alles lekker klinkt met ruime keuze. En niet te vergeten betaalbaar! Zeker aan te raden!

27. Heerlijk gegeten en goede bediening. We stonden alleen versteld dat we na het menu via wow deal de 2 porties friet extra moesten betalen. Bij een menu hoort toch friet of aardappel?

28. Heerlijk gegeten. Heel lekkere kip/cashewnotensalade. Alle gerechten leuk geserveerd zonder opsmuk. Vlotte, vriendelijke bediening. Eenvoudig, functioneel restaurant. Prijs/kwaliteit-verhouding is prima in orde. Dat geldt ook voor de drankjes, inclusief wijn. Dat is naar mijn ervaring elders meestal wel anders. Vandaar het gezegde: de klant eet je arm, maar drinkt je rijk. Menig restaurant kan hier een voorbeeld aan nemen. Kortom: een aanrader.