Op dit adres zit nu: Carpe Diem

In en rond het centrum van Echt zijn ruim voldoende GRATIS parkeerplaatsen(denk aan de parkeerschijf)

• OV

Te bereiken met lijn 792 Ariva(halte voor de deur!!)

• Catering

1520155468 65
1589492023 77
1681940763 77

1. Marleen Theuniszen

We hebben gegeten met twee van onze vier social deals. Voor de volgende twee deals konden we op geen enkel moment meer een tafel reserveren. Dat geld hadden we net zo goed in de prullenbak kunnen gooien. De entree is net die van een veewagen....
    Het restaurant is ongezellig en de vloer was echt vies. De bediening was onpersoonlijk en niet erg vriendelijk. Het duurde erg lang voor er eten kwam, hoewel er maar drie tafels bezet waren. Wat doet die man als de zaak vol zou zitten? Ik denk dat hij niet veel aankan. Geen echte horecaman, dat merkte je meteen. De aspergesoep smaakte redelijk, maar de asperges ontbrak. De sla was niet vers, maar duidelijk uit een zak uit de supermarkt. Voor het nagerecht was er een keuze uit dame blanche of aardbeienbaverois, maar die was op...... Bij iedereen blijkbaar. Wellicht is die er nooit geweest. Nee, hier komen wij nooit meer, dat is duidelijk en reclame maak ik ook niet.

2,6
  2. Theresi Kessels

Waardeloos restaurant, carpaccio met een een enorme hoeveelheid sla uit een zakje maar geen kaas of pijnboompitjes erbij. Hoofdgerecht: weer zo'n zelfde hoeveelheid sla uit een zakje met 1 schijfje tomaat en 1 schijfje komkommer, de biefstuk was wel erg lekker. Na onze bestelling was ook de biefstuk op. Nagerecht: keuze uit dame blanche of aardbeien bavarois maar de aardbeien bavarois was al op. En de slagroom op de dame blanche komt gewoon uit een spuitbus van de supermarkt. Alcoholvrij bier was op. Geen bier van de tap. Om 19.30 kwamen er nog klanten binnen en werd er gezegd sorry we zitten vol terwijl er heel veel tafeltjes vrij waren en het restaurant om 20.30 pas sluit.
    Voor mij echt niet voor herhaling vatbaar.

3. G&M 34 punten

Heel erg lekker gegeten, vriendelijk personeel ook de eigenaar, alleen jammer dat onze fooi niet in de pot van het personeel ging.

4. Gisteren een "hightea" gehad. De "tea" bestond uit een kan groene thee en een kan gewone thee.
    De hapjes waren wraprolletjes, 1 met boterhamkipfilet en een kloddertje aioli, 1 wraprolletje droge zalm.
    Een snee (droog) witbrood met een plakje geitenkaas.
    Daarna kwam het zoet… kant en klaar vanuit de diepvries.
    WC's waren niet schoon…
    Nee… ik kom niet meer terug.

2,8
  5. Het eten was niet lekker, de frieten waren zacht en heel bruin. De saus over het vlees was waterig en niet zo lekker en Het ijs was 1 bolletje met hagelslag er over heen. Wij waren hier met social deal voor 13 euro per persoon, en de tafel naast ons kreeg ook deze ‘ speciale kaart’ maar betaalde 26 euro! Na het voorgerecht vroeg de ober of we het bestek met het servet af konden vegen, zodat hij het niet 2 keer af hoefde te wassen. Het was echt een drama.

1,4
  6. Vanavond met een Social Deal bon gegeten. Voldoende keus. Smakelijk opgediend en verse producten. Kwaliteit prijs verhouding prima. De tijd tussen de gangen niet te snel, zodat je gezellig kon tafelen.

7. We hebben hier met een social deal voucher gegeten en in eerste instantie viel het ons op dat het er heeel heeel koud was binnen. We hebben onze sjaal moeten aanhouden, het was net of er niet gestookt werd. Verder moesten wij en ook de anderen heel lang wachten op de gerechten. Tussen voor-en hoofdgerecht zat er minimaal 30 minuten tussen. Wij en nog een ander echtpaar hebben gevraagd of we het gerecht konden krijgen daar het erg lang duurde. Het eten was summier en weinig. Wat ons het gevoel gaf dat men met een voucher minder eten krijgt. Het vlees was weinig en de groenten was niet vers. Niet echt voor herhaling vatbaar. De toiletten zijn bij de keuken, wat ook erg onhygienisch is.

4,3
  8. Ton Claassen

Vanmiddag voor de lunch het 3 gangenmenu genomen. We zijn de afgelopen 2 weken regelmatig wezen lunchen maar deze keer overtrof alles. Wij hebben heerlijk gegeten en gezellig bijgeklets met de eigenaar. Ech Lekker is het aanraden waard!!!

9. Joseppe

Heerlijke high tea gehad; met bijzondere sandwiches en zoetigheden en heerlijke versgebakken scones met zelfgemaakte clotted cream. Service was prima!

10. Heerlijk jubileum menu gegeten! Service was ook perfect. Kortom, een fantastische avond uit gehad. Onze complimenten!!

11. Prima gegeten met onze familie, ook de kinderen hebben zich uitstekend vermaakt.

12. Avontuur

Lekker gegeten, vlotte bedienning en een sfeervol restaurant.

13. Rob en Petra, Nian en Viën van der Beek

Top avond gehad bij Ech Lekker.
    Het eten was lekker, de bediening was super.
    Wij hebben genoten.
    Tot snel, want terug komen doen we zeker.

14. De Bruijn

Lekker gegeten. Bediening goed.

15. Had op Facebook enkele foto's gezien van de zaak en ben 3 mei samen met mijn vrouw gaan eten. Hebben een 3 gangen menu genomen. Beide hadden we carpaccio, biefstuk met rode wijnsaus, mijn vrouw had koffie na en ik een dame blanche. De prijs voor hetmenu is 19,50. Wat je vaak ziet bij menu's is dat de porties kleiner zijn en het vaak snel gaat met de bereiding, vaak opwarmen. In dit geval zeker niet. De carpaccio was lekker, de biefstuk was medium gebakken en was heerlijk mals. De rode wijnsaus is een van de beste die ik ooit heb geproefd.

Dit is een restaurant dat het bezoeken zeker waard is en wij gaan er zeker een keer terug... Super

16. Goed eten voor een zeer goede prijs. Roger is een man van zijn woord en komt de afspraken netjes na.

17. Spaghetti, spareribs, carpaccio? Nogal very standaard. Niks uit eigen keuken, alles voorbereid door een grote horecaleverancier. Ja warm maken en opdienen. Ik begrijp de recensies niet. Restaurant? Nooit ergens anders geweest dan de McDonald's ? Make up your out mind. Wij never niet meer.

3,1
  18. Richard de Koning

Eenvoudig maar netjes ingericht, ech(t) lekker :-) en zeker niet duur. Bij de online reservering aangegeven dat we een kinderstoel nodig hadden en die stond bij binnenkomst al klaar aan de tafel. Dat hebben we ook wel eens anders meegemaakt...

19. Heel erg gezellig ingericht! Niks speciaals qua eten, maar gewoon goed en lekker! :)

20. Markgraaf

Lekker gegeten voor een schappelijke prijs.

21. Heerlijk voorgerecht (carpaccio) en prima hoofdgerecht (biefstuk). Ook de andere tafelgenoten waren zeer te spreken over eten en bediening. Kom hier zeker nog eens terug.

22. Onlangs met een zus wezen eten. Mooi pand, gemoedelijke sfeer. We hebben beiden spaghetti bolognese gegeten, deze smaakte heerlijk. Je proeft dat het vers gemaakt is en niet uit een "pakje". Echte aanrader om er een hapje te gaan eten.

23. Mirjam Hausmans

We hebben de nieuwe stoelen getest met een speciaal menu. Ech lekker!

24. Heel gastvrije eetgelegenheid. Goede en vriendelijke bediening. Ideaal voor met kinderen. Onze zoon heeft zich er goed vermaakt met het aanwezige speelgoed. De spareribs waren heel lekker. Zo lekker dat de sausjes niet nodig zijn. Hebben ook hele goede aanbiedingen voor 3 gangen menu's. Goede kwaliteit eten zeker voor de prijs.

25. Zaterdagavond heerlijk gegeten bij Ech Lekker. De naam zegt het al, het menu van 14,50. Geweldige bediening en aardig personeel. En gezellig. We gaan zeker terug, een echte aanrader.

26. Brian voorter

Niet speciaal, maar prima eten voor de prijs. Wij komen nog eens terug.

27. Daniëlla Cabollet

Hele leuke gezellige zaak, altijd een warm welkom en heerlijk eten! Een echte aanrader!

28. Vandaag lekker gegeten bij Ech Lekker. Vriendelijke bediening en niet opdringerig. Heerlijk eten en een gezellige eigenaar, zeker voor herhaling vatbaar!

29. Ilse Vergoossen

Een vriendelijke en behulpzame eigenaar. We hebben genoten van lekker en ontspannen eten voor een zeer betaalbare prijs. Mooie en gezellige ambiance, zeker een aanrader!

30. Lekker gegeten en niet duur. Het was niet druk, jammer genoeg voor de eigenaar. Absolute aanrader

31. Monique Aerts

We hebben heerlijk gegeten en de sfeer was erg gezellig. Als je in de buurt bent een absolute aanrader!

32. koos van pol

We zijn met z'n achten op vrijdagavond gaan eten bij Ech Lekker. Super bevallen. Boterzachte biefstuk, heerlijke frieten en fatsoenlijke porties. Ook de soep was geweldig. Gaan zeker terug.

33. Erg vriendelijke bediening. Prijs en kwaliteit is prima. Gewoon lekker eten.

34. Chantal

Gisteravond gezellig op het terras gezeten en het 3 gangenmenu gegeten. Het eten was erg lekker en zeer zeker voor herhaling vatbaar .

35. Wij hebben hier op zondagavond lekker gegeten. Drie gangen menu voor € 19,50. De prijs is schappelijk en de kwaliteit is gewoon goed. Het eten zag er goed verzorgd uit en smaakte goed. Vooral de frietjes zijn om te smullen. Een aanrader voor iedereen! Wij komen in ieder geval zeker terug.

36. José Cox Laugs

Nieuw op de menukaart; een leuk geprijst 3 gangen menu. Een echte aanrader, was heel lekker.

37. Lianne Broere

Het restaurant doet zijn naam eer aan. Het was echt lekker. Eigentijds ingericht, prima keuken en vriendelijke eigenaar. Goede prijs kwaliteit verhouding. Een aanrader!

38. Gezellig en prima gegeten, zeker voor deze prijs! Aanrader voor iedereen die op een willekeurige avond zin heeft in iets lekkers.