Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Eastermar verdeeld zijn.

DJ van der Zee

Eten was prima. Bediening slecht. Drie kwartier wachten op menukaart. 3x vergeten bestelling (drankjes) te brengen. Hoofdgerecht niet volledig afgeruimd en dessert werd niet aangeboden. Geen aandacht meer voor onze tafel. Bediening leek zeer onervaren en stuurloos.

Henk van Diemen

We (vier personen) voelden ons echt welkom en genoten van de heerlijke gerechten.

Het lijkt bij binnenkomst een beetje op een bruine kroeg, de temperatuur was aangenaam, we werden vriendelijk ontvangen en begonnen met een drankje. Als voorgerechten kozen we carpaccio, breekbrood met kruidenboter, gamba's piri/piri en ravioli met gestoomde makreel. Alle voorgerechten vielen in de smaak, het breekbrood kon wel een lunchgerecht zijn qua hoeveelheid.
    De hoofdgerechten waren biefstuk, kip yakatori, varkenshaas en gebakken kabeljauw met als bijgerechten, gebakken aardappelen, sperziebonen en een salade. Alles was heel smakelijk, ook over de nagerechten (3x yoghurtparfai)t niets dan lof.
    De Parel verdient ook op doordeweekse dagen een beter bezoek.

Dirk

Helaas is het weer een tijdje geleden dat ik voor mijn werk naar Friesland moet. Ik ben er een tijdje geleden een aantal keren blijven slapen en dan blijf je er ook eten. Nou ik moet zeggen dat dit geen straf is.

Een aantal malen van de kaart gegeten, en een paar keer me laten verassen met een dagmenu. Van al die verschillende gerechten was er niet een keer bij dat ik dacht van mmmm, kon beter. Super lekker, leuke bediening en gezellig ingericht.

Ik heb al aan mijn baas gevraagd wanneer de volgende klus is in Friesland want mijn slaap- en eetgelegenheid hoef ik niet te zoeken. Die is al bekend.

Nieuwe eigenaars. We hebben goed gegeten, maar de kaart is beperkt. Er worden geen menu's aangeboden. Helaas ontbrak de warme groente. Saus (te)pittig. Een stukje brood had een meerwaarde gegeven. Bediening is vriendelijk. Er moet nog aankleding, want het is erg gehorig bij aanwezigheid grotere groep. Met elkaar spreken wordt dan wat lastig.

Vanavond lekker gegeten bij dit restaurant met sinds zaterdag een nieuw jong eigenaars stel.
    Schoonvader in de keuken beperkte keus maar super klaargemaakt en plezierig opgediend, Het bezoek meer dan waard

Geweldige ervaring; hele avond de kok laten uitleven met verrassingsdiner. Ondraaglijk lekker. Vlot, netjes en just in time. Aanrader in de wijde omgeving!

Jeroen Smit

Ik heb hier laatst lekker gegeten. Vooraf had ik een carpaccio en als hoofd de entrecôte. Vlotte bediening en een gezellige sfeer. Voor herhaling vatbaar.

Lekker een maandmenu gegeten. De bediening was perfect. Ook voor onze dochter van 8. Hoewel niet op de kaart, kreeg ze toch een kindermenu. Het lamsrekje met saus was heerlijk. De amuse, lekker. Goede timing qua bediening. Klein puntje van kritiek, eea is wel redelijk gehorig.