Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Easterein verdeeld zijn.

Bob & Marlene van Dijk

Toevallig hier terechtgekomen;
    Absolute aanrader! Kwaliteit in een ontspannen sfeer!

Heerlijk gegeten, fijne bediening en leuke rondleiding in een waar "museum". Zeker een aanrader we gaan zeker weer terug als we in de buurt komen! Ronan!

3. Nederlands Easterein

Frederik kuiper

Heerlijke lunch, goede service en een super sfeer. Zeker even langsrijden mocht je in de buurt zijn.

Nathalie

Een aantal weken geleden hier heerlijk gegeten met z'n 2'n. Knusse tafel aangeboden gekregen en genoten van allerlei verschillende attributen uit 'Beppe's tijd'. Dit zorgde voor een aangename sfeer.
    Daarnaast heerlijk gegeten, veelal ingrediente zijn afkomstig uit de buurt. De spareribs zijn een absolute aanrader volgens mijn vriend. Ik zelf had de vegetarisch wrap, zeer goed van smaak!
    Goed personeel aanwezig, je wordt hier in de watten gelegd! Zeker de moeite waard om Noflik eens te bezoeken!

Echte aanrader om heen te gaan! Knus, warm en fries restuarant. Vriendelijke bediening. Lekkere amuse van het huis gehad :) Vlees had wat meer smaak aan mogen zitten, maar was wel goed mals. Lasagna met griekse yoghurt was erg lekker.

Ytzen Bergsma

Met 16 Bergsma's hebben we weer fantastisch vertoefd in 'Noflik Bergsma'. Zelden hebben we zo genoten als j.l. Zaterdag de 14e augustus. 's-Middags een lekker 'bakje kofje mei appelgebak' op een zonovergoten terras. En 's-avonds heerlijk gegeten van het drie-gangenmenu met drie keuzes uit drie voor- hoofd- en nagerechten. Unanieme complimenten voor Ap en Yvon, het keukenpersoneel en de vriendelijke bediening. Zonder meer voor herhaling vatbaar en zeer aan te bevelen voor een ieder die van lekker eten in een gezellige ambiance houdt.

Fenna

In èèn woord : fantastisch!

Echt super gegeten, ik had iets besteld waar ik nog nooit van had gehoord, maar zo ongelooflijk lekker!

Ook de bediening was geweldig, dus wij komen zeker weer!

Leo

Fantastisch, wat hebben wij lekker gegeten bij Kafe Bergsma!

De kok is echt een kunstenaar in het creëren van smaaksensaties. Heel verrassend. En wat een leuk interieur, met al die nostalgische spulletjes. Een aanrader!

E.M. de Haan-van Pol

Kafé Bergsma kennen wij van vroeger, toen wíj nóg jonger waren! Nu, met de nieuwe eigenaren Ap en Yvon hebben wij het Kafe herontdekt. Eerst buiten op het terras, als stop, om iets te drinken tijdens een mooie wandeling. Later nog eens na afloop van een wandeltocht door de weilanden, voor een heerlijke lunch.En onlangs om een verjaardag te vieren met een heerlijk diner.
    Het is er prettig binnenkomen, te blijven en te genieten van authenticiteit, gastvrijheid en je welkom voelen.

Een aanrader.