't Hof van Dwingeloo in Dwingeloo

Voor het pand

100 m

ma lunch 12:00 - 17:00 diner 12:00 - 21:00
di lunch 12:00 - 17:00 diner 12:00 - 21:00

Een gemoedelijk, gezellig en kindvriendelijk restaurant waar het hele jaar goed toeven is.
De houtkachel en de authentieke aankleding geven het een leuke warme sfeer. met een prima prijs kwaliteit verhouding, een echte aanrader!
Voor groepen hebben wij verschillende mogelijkheden; Themafeesten, buffetten, bbq enz.
Ook verzorgen wij luxe catering in Dwingeloo en omgeving, alles wat wij bij het 't Hof doen kan ook op locatie.

• All-inclusive

• EV-oplaadpunt
  5. Betalen Visa Master Card pin

ma lunch 12:00 - 17:00 diner 12:00 - 21:00
di lunch 12:00 - 17:00 diner 12:00 - 21:00

1291940075 86
1315719034 83

1. Sate menu- weinig vlees. Satesaus niet huisgemaakt. Bijlagen : aardappeltjes en frites weinig.
    Leuke kinderhoek.

2. Eten en drinken was zeer goed echt een aanrader.

3. troelie

Zo jammer dat de kaart recent volledig is aangepast!
    Hebben hier een paar keer heerlijk gegeten en een echt eetcafe sfeertje, mede door de plate gerechten. Helaas zijn deze ineens verdwenen. Dit was juist waarom wij hier ook vaker kwamen. Heerlijk simpel bordje eten zonder allerlei toestanden van fancy schaaltjes ed eromheen.
    Jammer, hopelijk wordt dit weer terug gedraaid.

4. Ricky Borking

Zeer fijne, correcte bediening.
    Eten voortreffelijk voor zeer schappelijke prijs!

5. Gisteravond voor het eerst daar gegeten met 10 personen. Het personeel was heel klantvriendelijk. Werd heel goed overlegd wat de mogelijkheden waren. Als voorgerecht kregen we drie planken met allerlei tapas en een aantal soorten heerlijk brood aan een grote spies.
    Als hoofdgerecht ook schalen met allerlei gerechten die op de kaart staan. Met heerlijke bijgerechten, die onbeperkt aangevuld werden. Vooral de grote dikke krokante frieten werden heel erg gewaardeerd. Uitgeroepen tot de lekkerste friet ooit gegeten door de hele groep.
    Het nagerecht was ook weer een heerlijke proeverij van verschillende soorten ijs, fruit, bavarois, slagroom etc.
    De prijs/kwaliteit vonden wij allemaal super. Hadden echt verwacht dat de rekening hoger zou zijn. We hebben voordat we daar weg gingen, gereserveerd voor volgend jaar. Want we weten zeker, we kunnen niet iets anders vinden voor ons jaarlijkse uitje wat dit kan evenaren.

6. Wim 181 punten

Zeer huiselijk en warm. Prettige ontvangst en bediening. Lekker eten en goede prijs/kwaliteitverhouding. Kortom een zeer plezierige ervaring.

7. Na een leuk dagje weg geweest gingen wij nog even langs 't Hof van Dwingeloo, heerlijk gegeten en als desert ijs van de chef.

Zeker een aanrader, mij zullen ze hier vaker zien!

8. Bert

9. Ria Hauwert

Vanavond met mijn man en zusje voor de eerste keer in het restaurant gegeten. Prima bediening, heerlijk eten, zeer schappelijke prijs, gezellige nostalgische uitstraling, en dan ook nog eens onze geliefde 60 er jaren muziek op de achtergrond!

10. Renate van Weert

Het meest gemoedelijke restaurant van Dwingeloo en het meest leuke personeel van Nederland. Wij geven vaak onze gasten dit adres door om even een hapje te eten en elke keer voelt iedereen zich zo welkom!

11. Heerlijk gegeten voor een goede prijs, gezellige ambiance. Zeer correct personeel, wij komen hier zeker terug. Fam.v.d.Togt / Fam.v.d.Berg

12. Met mijn dochter en kleinzoon er gegeten. Eerst gevraagd of een glutenvrije maaltijd mogelijk zou zijn. Met alle begrip, kennis en vriendelijkheid word ons verteld dat het geen probleem is. Dus aangeschoven. De bediening is snel, vriendelijk en correct. Wat echter belangrijker is de kwaliteit van het eten. Bij het serveren word uitgelegd wat glutenvrij is en hoe het is bereid. Ook de gluten vrije frites word keurig apart geserveerd en de saus bij het vlees is speciaal glutenvrij apart gemaakt. Het is fijn als de bediening weet waar ze het over hebben als het om een alergie gaat. Dat is in veel restaurants nog niet het geval. Alles smaakte voortreffelijk en alles is mooi opgemaakt en keurig in tijd geserveerd. Voor de kleinzoon is een speelhoek waar hij zich heeft vermaakt. Kortom een dikke pluim. Zal zeker mensen in mijn omgeving aanraden er naar toe te gaan.

13. CVDP 21 punten

In week 21 2015 tweemaal gegeten in dit nostalgisch ingericht restaurant. De bediening is snel en professioneel. Het eten is ook prima in orde en dit alles voor een redelijke prijs. Voor ons een adres om zeker nog eens terug te komen.

14. Dit restaurant van te voren besproken voor diner voor 16 personen. Lang wachten om bestelling op te geven, lange wachttijd tot geserveerd werd. Het bestelde kwam niet of te laat. Ronduit buitengewoon slechte ervaring. De keuken kon de pinksterdrukte niet aan. De laatste ronde (dessert) hebben we afgezegd, snel betaald met excuses van de ober(s): Wij snappen het niet! Eén rondje drinken zou niet gerekend worden, maar op de rekening stond dit wel! Klopt, want we konden uiteindelijk maar één rondje bestellen! Ons advies: nooit meer naar dit restaurant!

15. Tijdens één van de drukste dagen in Dwingeloo, namelijk op Hemelvaartsdag tijdens de keramiekmarkt op de Brink hadden wij na het bezoeken van de markt wel trek gekregen. Zonder te hebben gereserveerd (wat wij een volgende keer dus zeker wel gaan doen) stapten wij binnen bij dit restaurant waar het op dat moment erg druk was.

Na een kort overleg tussen de vriendelijke medewerkers van de bediening die met een aantal reserveringen gingen schuiven om een plek voor ons te creëren, konden wij aan tafel. Gelijk werd ons gevraagd wat wij wilden drinken en de kaart werd ons overhandigd. Op het moment dat onze drankjes (ondanks de drukte erg snel!) geserveerd werden, werd ook onze bestelling opgenomen. Onze keuze was gevallen op het Hof menu, met soep naar keuze vooraf met als hoofdgerecht vis voor mijn vrouw en vlees voor mijzelf.

Erg snel werd de overheerlijke soep geserveerd. Daarna volgde het hoofdgerecht wat rijkelijk was aangevuld met warme groente, salade, gebakken aardappelen en overheerlijke boerenfrieten! Als afsluiter hebben wij genoten van een heerlijke ijs verrassing.

Prima prijs/kwaliteit verhouding, super bediening en heerlijk gegeten. Wij komen zeker nog eens terug!

16. Wij bestelden asperges met beenham en kregen 3 slappe asperges met 3 plakken ham. Nooit meer!

18. Super! Gezellig, lekker en vriendelijke bediening. Het eten liet een beetje lang op zich wachten, maar de kwaliteit maakt alles goed! Het wachten absoluut waard! We komen er zeker nog een keer.

19. Heerlijk gegeten met kerst. Top! Gezellig en gemoedelijk restaurant. Leuk kerstmenu. Vlees heerlijk mals. We komen zeker nog eens terug.

20. B. Bijl

Een aantal dagen geleden ben ik via deze site bij dit restaurant uitgekomen. Het beviel me fantastisch.

Toen ik binnenkwam werd ik meteen hartelijk ontvangen en naar mijn tafeltje geleid. De kaart werd mij meteen een geboden en het drinken in geschonken.

Het voorgerecht was zeer voortreffelijk, de tapas was simpelweg uitstekend. De vele soorten kaas en worst maakten het een mooi geheel.

Het hoofdgerecht was net zo goed de tournedos was uitstekend medium gebakken en de boerenfrieten, aardappels en diverse groeten maakten het helemaal af.

Helaas was er geen plek meer voor een dessert, dus besloten we een kopje koffie te doen.

21. K. Nuchelmans

We zitten op de camping in de buurt en mijn vriendin en ik besluiten in het dorp nog wat te drinken. We ploffen bij het hof neer.

Daar gaan we zitten. Na 10 minuten niet geholpen te worden, worden we dorstig. Waarom helpt niemand ons? Een groepje erg boers volk welke hard tegen de ramen tikken worden wel geholpen.

5 minuten later. Nog dorstiger. We zijn al zwaaiend zeker 5 a 6 keer genegeerd door een arrogant ogende dame, zaterdagavond.

Goed bezig jongens!

22. Jeroen Kiewiet

23. Wij hebben via eet.nu dit restaurant uitgezocht en het voldeed op alle fronten aan onze verwachtingen. Ik was hier samen met mijn partner, het was niet bijzonder druk op deze 31e december 2013 maar toch gezellig. Zeker een aanrader!

24. Ik ben hier in 't hof van dwingeloo wezen eten samen met nog vier mensen. Het was erg druk maar we werden erg vlot geholpen. De schweinehaxe is zeker een aanrader.

25. Heerlijk gegeten, lactosevrij en aan al onze wensen voldaan, een aanrader voor iedereen,van mij krijgen ze een 10 en geloof me, ik ben toch erg kritisch, maar ze verdienen het, een pluim van ons voor dit restaurant!!

26. Jan

27. Tijdens onze vakantie niet één maar zelfs twee maal een zeer goede ervaring opgedaan in dit restaurant. Goede bediening, attent maar niet te vaak langskomen, prima eten en een ruime kaart met gastvrije prijzen.

De mixed grill was super, niet gewoon drie stukjes vlees in de pan en laat maar bakken, maar het rundvlees lekker rosé en de rest goed doorbakken en heerlijk gekruid. De porties zijn ruim bemeten. Als nagerecht is de verrassing van de kok(kin) een aanrader! Enig minpuntje was wellicht het koude (niet vers (af)gebakken) broodje bij de soep, maar dat kan niet verhinderen dat wij hier absoluut terug gaan komen!

28. Wederom weer heerlijk gegeten, de sfeer is super personeel super vriendelijk!!

29. Diverse keren heerlijk gegeten.
    Het restaurant is een absolute aanrader vooral als de chefkokkin aanwezig is !

30. Hebben hier altijd heerlijk gegeten!! Nooit gedoe gehad en een prima bediening. Vooral de schweinehaxe is een echte aanrader!

31. UItstekend gegeten en gedronken waarbij de prima bediening niet onvermeld mag blijven. Zoals menigeen op deze site:
    we komen zeer zeker terug.
    Fam. van Hecke

32. Leuk dorpsrestaurant met een goede sfeer. Eten viel ons erg tegen. Bediening was in eerste instantie vriendelijk. De kindergerechten waren met K3 en Cars voor een 11 jarige wel erg kinderachtig maar een halve portie saté was geen punt. Echter kregen we de volle prijs gerekend en bij navraag was de reactie "een halve portie betekent niet automatisch dat het goedkoper is" Zo'n opmerking is natuurlijk erg klantonvriendelijk. Na wat gemorrel werd er 2 euro vanaf gedaan. Zoiets snap ik nu niet.

33. We waren op vakantie in Dwingeloo, na een fietstocht van een paar uur kregen we trek in een warme maaltijd. Omdat de uitstraling van `t Hof van Dwingeloo ons erg aansprak gingen we naar binnen om er te eten. Niets te veel gezegd het eten en de bediening was in 1 woord super. Als we in de buurt van Dwingeloo zijn komen we zeker terug. Hulde.

34. Afgelopen donderdag 5 augustus hier gegeten!

Als je binnenkomt hangt er een gemoedelijke en gezellige sfeer dat was zeer goed te merken want ze zaten helemaal vol. We werden vriendelijk en hartelijk begroet en naar tafel gebracht. Onze bestelling werd al snel opgenomen en wij hadden verwacht lang te moeten wachten maar het eten was er snel en was heerlijk. Chapeau voor de kok dat het zo snel en erg op smaak was. De bediening ook chapeau zagen ze heel hard lopen en toch tijd voor de gasten.

Wij komen zeker weer als we in de buurt zijn.

35. Afgelopen weekend gegeten bij 't Hof.

Het was erg druk, maar de bediening nam echt de tijd voor ons.

We hebben erg lekker gegeten..

Dit is echt een aanrader, en wij komen zeker vaker terug!

36. Peter vd Lind

37. Hanneke Droast

Gezellige tent, doet aan als eetcafé, correcte bediening, heerlijk gegeten, kortom: een aanrader!

38. Wij waren met een groep van 42 personen en hebben een lunch gehad die klonk als een klok.

Ontzettend aardig personeel en je kon niet uitdenken wat voor soorten brood met heerlijk beleg. Iedereen was zeer tevreden, hopelijk tot een volgende keer.

39. Familie Boomsma

Het eten was héérlijk van smaak en het vlees was lekker mals.

Ook de boerenpatat smaakte naar meer.......

Een gezellige sfeer en vriendelijke bediening.

We komen zeker nog eens langs als we in de buurt zijn!

40. Mijn recensie gaat over de inpandige naastgelegen ingang van het restaurant, bij de snackbar met dezelfde naam Hof van Dwingeloo. In het restaurant hebben we nooit gegeten, gewoon omdat de snackbar perfect is. Heerlijke grote slaatjes, en raspatat altijd goed gebakken. Als we naar het oosten gaan en weer naar huis gaan, rijden we altijd een stuk om, omdat we graag bij deze snackbar willen eten. Dat zegt genoeg!

41. Mijn ervaring is dat het een erg leuk en gezellig restaurant is.

Ik heb er een varkenshaas met brie gegeten, deze was erg lekker.

Het is een echte aanrader.

Wij komen er zeker terug.

42. Dirk & Jannie

Geweldig.... in één woord. Meer hoeft er niet gezegd te worden!

43. Zondag 4 oktober hier gegeten.

We waren al eens eerder aan de deur geweest...
    Maar het bleek dat dinsdag hun vrije dag is.

Ze deden erg hun best om vriendelijk over te komen.
    Helaas lukte dat niet echt. :-(

Ze kunnen of willen niet begrijpen wat je besteld, en brengen dan maar een volledige plate. (kunnen ze extra "vangen")
    Smaak was redelijk. Klantvriendelijkheid ver te zoeken!

We komen hier zeker niet weer!

Beslist geen waar voor je geld!

44. een tevreden gast

Gemoedelijk en gastvrij restaurant voor jong en oud, zeer kindvriendelijk en een gevarieerde kaart.

Perfect personeel en absoluut betaaldbaar.

45. Heerlijk gegeten in dit restaurant.

Bij binnenkomst al meteen een "thuis" gevoel gekregen. De bediening was erg vrolijk en gastvrij. Verder hebben onze kinderen zich prima buiten in de speeltuin en binnen in de speelhoek vermaakt.

Kortom, een gezellig Restaurant en zeker de moeite waard!