Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Dwingeloo verdeeld zijn.

1. Wat een fantastische tent! Vriendelijk personeel ondanks de drukte, echt heerlijk gegeten en de prijs viel reuze mee. Echt een aanrader!

2. Familie Verkerk

Gezellig restaurant, fijne en zeer gastvrije bediening en prima eten! Extra fijn is, dat er keus is in vegan gerechten. Aanrader!

3. Het was er erg druk waardoor we denken dat het wat minder was: nam een slaatje, maar dit was niet zo lekker, het hard van de sla en ook vrij veel sla die niet meer goed was. Partner had een schnitsel die niet vers smaakte, vond het ook niet zo lekker. De vuile glazen van de vorige bezoekers stonden nog op tafel, de tafel lag vol met etensresten van hen, de tafel werd niet afgeveegd of schoon gemaakt. We hadden het restaurant aangeraden gekregen en hadden er meer van verwacht.

4. De boerenfriet smaakte naar paprika chips. Vegetarische gerechten waren best creatief. Bediening was super aardig en snel en dat maakte het een fijn verblijf.

5. Ben Pieterse

Bijna alles was lekker behalve het stoofpotje, daar zat iets te veel kruidnagel in.
    Vorig jaar hebben wij dat wel 3x gegeten en was toen echt om te smullen.

6,3
  6. Wilma Wolsink

We hebben heerlijk gegeten op het terras, waar het gezellig zitten was. Het personeel was bijzonder aardig, zij krijgen van ons een 10!! Dit is zeer zeker een aanrader.

7. Theo en Gerda Rodenburg

Het was heerlijk. Fijne bediening met humor.

8. Vriendelijk personeel en heerlijk eten voor een goede prijs. Gezellig terras.

9. Jannie Wigchers

Prima eten, vlotte bediening en een leuke sfeer.

10. Nederlands Dwingeloo

Goed eten, aardig en vriendelijk personeel.

11. Gezellige avond gehad. Heerlijk gegeten met vriendelijke, gastvrije personeel.

12. Nederlands Dwingeloo

Teunie van Rossum

De locatie is super. Het personeel houdt zich te veel bezig met het opruimen van de tafels en het duurt lang voor je bediend wordt. Het eten was redelijk. Er zou meer van te maken zijn. De klanten zijn het belangrijkst en niemand vindt het leuk als de tafels worden opgeruimd wanneer je nog zit te eten. Wees wat meer klantvriendelijk.

13. Lekker gegeten. Prima bediening. Erg vriendelijk en toen wij een vraag over een bepaalde saus hadden, kregen wij een kleine portie om het te proeven.

14. Heerlijk gegeten met 5 personen😋 hele goede service ontvangen na een misverstand! Super opgelost door dit restaurant👍 We komen zeker terug! Ga zo door!!

15. Sylvia van Kooten

Mijn zus en ik hebben op 24 mei bij jullie gegeten. Het eten was geweldig lekker, de bediening uitstekend!
    Jammer, dat we niet in de buurt wonen, anders kwamen we hier vaker eten. Echt een aanrader in dit knusse restaurant.

16. Koos van gaalen

Leuke tent, sfeervol ingericht met vriendelijke gezellige bediening en uitstekend ( bij vlagen echt culinair) lekker eten.

17. Nederlands Dwingeloo

Meerdere keren geweest de laatste tijd. De ontvangst, het eten en drinken, de bediening en de sfeer waren steeds prima, een dikke pluim. En bij het afrekenen viel de prijs elke keer weer mee. Kortom een prima uitgaansgelegenheid.

18. Nederlands Dwingeloo

Marloes

Geluncht in de bospub. Goede sfeer en aardige bediening, speelmogelijkheden voor de kids. Maar je komt toch voor het eten. We hadden beiden een burger, heerlijk maar erg klein. En niets erbij. We gingen beiden met honger weer weg en hebben nog maar krentenwegge gekocht. Echt belachelijk als je bijna 11 euro betaald. Dikke min voor de bospub.

3,2
  19. Sebastiaan

We hebben echt heerlijk zitten eten!
    Leuk huiskamer gevoel. Bediening en service was gemoedelijk en fijn.
    Echte aanrader wie van veel en lekker eten houd

20. Eerst op het terras iets gedronken. Het was heerlijk weer. Toen we naar binnen gingen was het tegen half 9. Dat was totaal geen probleem. Heerlijk gegeten en voor de bediening was niets te veel.

21. We waren met 6 personen maar de bijgerechten waren maar voor 4 personen, 2 roosjes bloemkool voor 4 personen🙁

5,5
  22. Pauline

Erg lekker eten en vooral ook veel keuze. Aardige bediening en vooral ook gezellige plek.

23. R.Keveling

Leuke ambiance, goed eten en vriendelijke bediening.

24. Jan Hovestad

Het eten was heerlijk en voor een redelijke prijs. De bediening was vriendelijk.

25. Eten was prima maar verder wat teleurstellend. Frietjes bijbesteld, kwamen niet. Dessert panna cotta en creme brûlée besteld. Alleen de panna cotta werd gebracht.

26. Heerlijk gegeten! En goed geholpen door vriendelijke personeel! Echt aanrader

27. Besteldrukte op Paaszondag dus zelf pizza's afgehaald. Na bakken vergeten door personeel dus een uur gewacht en daar stonden dus koude pizza's toen we vroegen naar onze bestelling. "Niet ons probleem" was de opmerking. "Ze zijn nog warm" een ander NIET DUS!! Moeten aandringen op geld terug of anders nieuwe pizza's bakken. Met deze laatste terug naar huis. Kwaliteit heel matig, weinig topping en veel droge rand. Ik geef ze niet het voordeel van de twijfel vanwege de slechte bestelervaring. Gewoon slechte kwaliteit pizza en ongeïnteresseerd personeel.

1,8
  28. Paul

29. Annemiek

Gezellig sfeertje. Goed eten, vooral het toetje, en super bediening!

30. Nederlands Dwingeloo

Annelies Broekman

Wij waren met onze dochter, schoonzoon en 2 jonge kleinkinderen bij de Bospub. Leuke speelmogelijkheden voor de kinders en leuk terras met uitzicht op de speeltoestellen. We gingen binnen eten omdat het te koud was. Was erg lekker en kindvriendelijk. Ook vriendelijk personeel.