Nieuwste foto's in Dwingeloo

Laatste updates in Dwingeloo

1. Gerrit's profielfoto
    Gerrit heeft een recensie geschreven voor Il Rustico

Italiaans restaurant op een plek eaar je het noet verwacht: in het buitengebied van Dwingeloo. Mooi verzorgd en heerlijk gegeten. Aanrader!

2. m. de lange's profielfoto
    m. de lange heeft een recensie geschreven voor De Riete
    Nederlands Dwingeloo

Vandaag hier gelunched na een fietstocht. Een uitsmijter en een boerenomelelet. Op zich goed van smaak maar geserverveerd op 2 plakken normaal bruin brood (droog en supermarktkwaliteit). Dit viel ons tegen, nog niet eerder zo meegemaakt. Normaal krijg je dikke plakken, afgesneden oerbrood of iets dergelijks. Voor ons niet voor herhaling vatbaar. Wel hele vriendelijke bediening.

3. Ria's profielfoto
    Ria heeft een recensie geschreven voor De Zaagkoele
    Pannenkoekenhuis Dwingeloo

Afgelopen zondag hebben we na 'n fijne wandeling genoten van de gastvrijheid en het heerlijke eten in De Zaagkoele. Het vlees van de gril was superzacht en precies goed gaar. Het was gezellig druk en de bediening was vriendelijk en vlot.

4. Annet's profielfoto
    Annet heeft een recensie geschreven voor De Zaagkoele
    Pannenkoekenhuis Dwingeloo

Na een lekkere wandeling een heerlijke cappuccino met huisgemaakte appelgebak gehad! We zaten gezellig en lekker warm bij de haard.

5. Sem de Jong's profielfoto
    Sem de Jong heeft een recensie geschreven voor De Zaagkoele

Sem de Jong

Wij hebben hier laatst met het gehele gezin heerlijk gegeten. Voor ieder wat wils. Pannenkoeken voor de kinderen en heerlijke specialiteiten van de grill. Het pand is erg opgeknapt. Ontzettend vriendelijk personeel, eten en drinken hadden wij snel, ondanks de drukte. Al met al een top ervaring, zeker een aanrader!

6. Celine's profielfoto
    Celine heeft een recensie geschreven voor De Zaagkoele
    Pannenkoekenhuis Dwingeloo

Wat een gezellig restaurant, heerlijke achtergrond muziek. Het eten, service en sfeer perfect. Een bedrijf om vaker te bezoeken. Ons zie je zeker terug.

7. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor De Zaagkoele
    Pannenkoekenhuis Dwingeloo

Slecht eten, onverschillige bediening, kip veel te droog en biefstuk taai, groente erg matig voor 3 personen, jammer het moest een leuk uitje worden voor 3 gepensioneerden.

8. J Boonstra's profielfoto
    J Boonstra heeft een recensie geschreven voor De Borken

J Boonstra

Met vier personen heerlijk gegeten. Alleen na het dessert hadden we de indruk, dat we niet zo welkom meer waren. We bestelden nog een kopje koffie. De tafel werd niet meer afgeruimd,. De serveerster kon met nauwer nood nog net de kopjes tussen de vuile dessertbordjes kwijt.
    Voor de bonbons en verder lekkers wat bij de koffie hoort was geen plek meer en er werd gevraagd door de serveerster of ze dit dan maar weer mee terug moest nemen. Ons voorstel was om dit toch maar te laten staan, waarna de bonbons en koekjes met de hand dan maar werden overgeladen naar een eerder geserveerd schaaltje. Bij vertrek (21:30uur) niemand van personeel meer aanwezig.

Kortom dit was de eerste en laatste keer bij de Borken.

9. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor Il Rustico

Wij hebben hier heel regelmatig gegeten het afgelopen jaar, zeker maandelijks.
    Dit italiaanse restaurant is een onverwacht pareltje, een beetje verborgen diep in het platteland van Drenthe. Een leuke boerderij, omringd door een terras, (gedeeltelijk overdekt) en een gezellige binnenruimte. De sfeer is er relaxed en ook kindvriendelijk, met wat speeltoestellen in een apart hoekje in de tuin
    Vooral de pizza's die er gebakken worden zijn heerlijk, echt de lekkerste die je in Nederland kunt vinden. Ze zijn altijd bereid van verse ingredienten en altijd van een fors formaat.
    Ook de ijsdesserts van vers bereid ijs zijn niet te versmaden.
    De bediening is vlot en vriendelijk. Dit restaurant dat nu sinds een jaar of 3 bestaat is echt een aanwinst voor de regio.

10. Willy van de Weerd's profielfoto
    Willy van de Weerd heeft een recensie geschreven voor De Zaagkoele

Willy van de Weerd

Heerlijke pannenkoeken en ook de kroketten met brood smaakten prima!

11. Johan's profielfoto
    Johan heeft een recensie geschreven voor Grand Café De Brink

16 aug. 2017: Na de mosterdsoep (was goed) duurde het 30 á 45 minuten voordat het hoofdgerecht opgediend werd. Dat duurde ons veel te lang. Hoofdgerecht (entrecôte) viel mij tegen: bij het ongekruide vlees alleen een kuipje roomboter, de groente was erg fantasieloos (een schaaltje met enkele stronkjes broccoli en bloemkool), de salade/rauwkost werd zonder enige dressing opgediend. Al met al viel ons bezoek dus tegen.

12. Lex van Dalen's profielfoto
    Lex van Dalen heeft een recensie geschreven voor Bospub
    Nederlands Dwingeloo

Na een gezellige middag in de tuin te hebben gezeten onder het genot van koffie met gebak, later naar binnen gegaan en heel lekker gegeten. Wij komen hier zeker nog eens terug.

13. Sander's profielfoto
    Sander heeft een recensie geschreven voor De Zaagkoele
    Pannenkoekenhuis Dwingeloo

1 September onze bruiloft gevierd in deze locatie en zijn erg tevreden. Vriendelijke bediening, goed eten (lekkere wafels en savonds een buffet) en een prachtige locatie.

14. A. Van Reijen's profielfoto
    A. Van Reijen heeft een recensie geschreven voor De Borken

A. Van Reijen

Wij hadden 5 dagen arrangement. Dit was niet duur. Hotel is hard nodig aan renovatie. Hotelkamer redelijk. WiFi gebruik niet helemaal in orde.
    Jammer dat zwembad niet dagelijks beschikbaar is.
    Restaurant : ontbijt prima. Ook bediening tijdens ontbijt. Bediening in Brasserie en Restaurant ver beneden de maat. Komen niet professioneel over. Lang wachten op eten en drinken en wat chaotisch. Toch zeker voor zo weinig mensen, menu keuze redelijk.
    Goed kunnen parkeren.

15. Ge's profielfoto
    Ge heeft een recensie geschreven voor 't Hof van Dwingeloo

Sate menu- weinig vlees. Satesaus niet huisgemaakt. Bijlagen : aardappeltjes en frites weinig.
    Leuke kinderhoek.

16. Eric's profielfoto
    Eric heeft een recensie geschreven voor De Zaagkoele
    Pannenkoekenhuis Dwingeloo

Wat zal ik er van zeggen. Het barstte op het terras van de wespen en heel raar: We waren er om 1600 uur en tot 1700 uur kun je niks bestellen behalve pannenkoeken. Rare zaak. Ons zie je daar niet meer.

17. Ada's profielfoto
    Ada heeft een recensie geschreven voor Grand Café De Brink

Wij zijn 9 augustus geweest, met 4 personen, (vorig jaar ook daar gegeten, dus we denken gaan we weer naar toe) maar deze keer een beetje teleurgesteld weggegaan. Wij de dames bestelden een voorgerecht (heren wilden niet) de carpaccio was lekker, toen het hoofdgerecht; ik had de Lady steak en de andere 3 een schnitzel, en toen kwam de groente 4 kleine stukjes broccoli en 1 zakje gebakken aardappelen. En toen dachten wij er komt wel meer groente of iets dergelijks bij, maar de ober "eet smakelijk" dus we keken elkaar aan van "dit is het'? Nou de schnitzels waren heel droog (ook laten staan), de broccoli moesten we bijna om vechten… dus ook geen nagerecht meer genomen, wel nog gesproken met ober, hij zei we gooien veel groente weg blijft staan, maar dan denk ik kom dan even bij de tafel en vraag of er genoeg is! Of in ieder geval meerdere soorten groente!
    Teleurgesteld weggegaan, jammer volgend jaar maar iets anders opzoeken…

18. L.D's profielfoto
    L.D heeft een recensie geschreven voor Restaurant-Café Onder de Eiken

Prachtige locatie, en lekker gegeten, en niet duur.
    Vlees is heerlijk. Vriendelijke jonge bediening.Een wat ouder personeelslid (of eigenaresse?) kwam afstandelijk en niet vriendelijk over.

19. Betram en Janny's profielfoto
    Betram en Janny heeft een recensie geschreven voor De Riete
    Nederlands Dwingeloo

Na hier vandaag genoten te hebben van een uitstekende lunch op een mooi terras met zeer bekwaam en vriendelijk personeel hier vanavond weer geweest om binnen in een mooie en gezellige ambiance ons diner te nuttigen. Kwaliteit is top, sfeer is super en de bediening fantastisch. Wij gaan hier zeker terug komen!

20. Fam. Tuin's profielfoto
    Fam. Tuin heeft een recensie geschreven voor Bospub

Fam. Tuin

Verstopt in t bos....En dan stap je binnen in een heel gezellig en druk bezocht restaurant🤗 Heerlijke pannenkoeken gegeten!!

21. fam. Koutstaal's profielfoto
    fam. Koutstaal heeft een recensie geschreven voor Restaurant-Café Onder de Eiken

fam. Koutstaal

Gisteren een heerlijke, lange avond buiten gegeten. Eten & sfeer waren prima. Bediening relaxed in de goede zin van het woord & attent. We komen graag nog eens terug.

22. jack's profielfoto
    jack heeft een recensie geschreven voor 't Hof van Dwingeloo

Eten en drinken was zeer goed echt een aanrader.

23. RB's profielfoto
    RB heeft een recensie geschreven voor De Zaagkoele

Heerlijk eten goede vlotte bediening 10

24. Witteveen's profielfoto
    Witteveen heeft een recensie geschreven voor Il Rustico

Witteveen

Perfecte pizza, lekker voorgerecht, vriendelijke bediening en verrukkelijk ijs. Chapeau

25. JH Meekhof's profielfoto
    JH Meekhof heeft een recensie geschreven voor Brasserie Wesseling

JH Meekhof

Goeie en gezellige bediening. Leuk om een naamgenoot hier te ontmoeten. Heel erg lekker gegeten en genoten van het gezellige terras. Zeker voor herhaling vatbaar!

26. troelie's profielfoto
    troelie heeft een recensie geschreven voor 't Hof van Dwingeloo

troelie

Zo jammer dat de kaart recent volledig is aangepast!
    Hebben hier een paar keer heerlijk gegeten en een echt eetcafe sfeertje, mede door de plate gerechten. Helaas zijn deze ineens verdwenen. Dit was juist waarom wij hier ook vaker kwamen. Heerlijk simpel bordje eten zonder allerlei toestanden van fancy schaaltjes ed eromheen.
    Jammer, hopelijk wordt dit weer terug gedraaid.

27. Jolanda's profielfoto
    Jolanda heeft een recensie geschreven voor Brasserie Wesseling

Jolanda

Op vakantie hier toevallig terecht gekomen. We zijn allebei vegetarisch en wat hebben wij hier verrassend lekker gegeten! We zijn dezelfde week meteen nog 2 x terug gekomen. Het vegetarische eten is hier overheerlijk!! Ben of wil je een keer vegetarisch eten dan is dit een absolute aanrader !!!!
    De bediening is heel vriendelijk en aardig en geven je een welkom gevoel.
    Ik kan geen enkel minpuntje vinden. Een dikke 10 dus..
    We gaan er volgend jaar zeker weer eten.

28. CvanGilpen's profielfoto
    CvanGilpen heeft een recensie geschreven voor Restaurant-Café Onder de Eiken

CvanGilpen

Eten in de tuin is leuk en gezellig

29. Magyarock's profielfoto
    Magyarock heeft Bospub toegevoegd als favoriet restaurant
    • Nederlands
    Bosrand 18 Dwingeloo
  30. Gezelligheidseter's profielfoto
    Gezelligheidseter heeft een recensie geschreven voor Grand Café De Brink

Vanavond voor het eerst hier gegeten. Wij waren samen met ons zoontje van 1.5 op een vroeg tijdstip van de avond met een restaurant waar meer kinderen aanwezig waren. Toen ons zoontje op een gegeven moment iets meer herrie maakte, werden wij op een zeer onvriendelijke en ongastvrije wijze benaderd door de ober, waarvan later bleek dat hij Sjoerd heet. En dit bedierf voor ons wel de avond. Een verzachtende omstandigheid is , dat hij zich verantwoordelijk voelde voor de andere gasten in een steeds kind onvriendelijker wordend Nederland.