Nieuwste foto's in Dwingeloo

Laatste updates in Dwingeloo

1. P's profielfoto
    P heeft een recensie geschreven voor Bospub
    Nederlands Dwingeloo

De bospub is mooi gelegen aan de rand van Lhee en ook leuke accomodatie. Die beoordelingen van anderen kloppen zonder meer.
    Maar het eten kunnen wij helaas niet beoordelen, want dat hebben we niet gehad....
    Om zeker te zijn een plek gereserveerd: 13 oktober 2018, 19.30 uur. We waren er om die tijd: "u bent vrij om te gaan zitten waar u wilt, we komen zo bij u” (binnen was ruimte zat).
    Maar om precies te zijn duurt het een kwartier voordat wij ons eerste drankje kunnen bestellen en daarna ook de bestelling voor het eten mogen opgeven. Vervolgens duurdt het nog een uur voordat de (al drie kwartieren lege) glazen opnieuw gevuld konden worden. Om 21.15 hadden we nog geen eten op tafel.
    Het overwegend jonge personeel heeft helaas geen oog voor de gasten, maar dat kun je ze niet kwalijk nemen: geen ervaring; Maar ook vanachter de bar blijkt geen controle over de verzorging van de gasten, getuige het feit dat meerdere tafels lang met lege glazen zitten, gasten uit verveling maar met de telefoon in de weer gaan.
    Bij mij is de maat vol en ik meld mij bij de bar om te vertellen dat we het voor gezien houden. Na enig gewissel met personen verscheen de eigenaar? ten tonele en die die wilde niet luisteren. We hebben daarop het strijdtoneel verlaten.
    Korte analyse:
    Nog nooit eerder zo’n slechte service meegemaakt; Wij komen hier nooit weer!

1,1
  2. Constance's profielfoto
    Constance heeft een recensie geschreven voor 't Hof van Dwingeloo

Lekker eten, heel vriendelijk en leuk personeel en zeer geschikt voor gezinnen. We komen hier graag nog eens terug!

3. Edwin Heijdra's profielfoto
    Edwin Heijdra heeft een recensie geschreven voor Bospub

Edwin Heijdra

Drukte is geen belemmering. Vlotte service en geen lange wachttijden. Kaart is beperkt maar wat er is is perfect. Top!

4. J.Dijkstra's profielfoto
    J.Dijkstra heeft een recensie geschreven voor 't Hof van Dwingeloo

J.Dijkstra

Heerlijk gegeten in een gezellige ongedwongen sfeer. Heel prettige bediening. En de frietjes… die zijn nergens lekkerder.

5. Tonnie van Alphen's profielfoto
    Tonnie van Alphen heeft een foto toegevoegd van 't Hof van Dwingeloo
  6. Tonnie van Alphen's profielfoto
    Tonnie van Alphen heeft een recensie geschreven voor 't Hof van Dwingeloo

We zitten nog steeds na te genieten van het heerlijke eten en we waren onder de indruk van de gezelligheid en de bediening. We komen zeker weer en zullen het zeker aanbevelen als mensen vragen waar je lekker kan eten. Bedankt voor alles, ook voor de extra aandacht wat betreft het glutenvrij eten.

7. Il rustico's profielfoto
    Il rustico heeft gereageerd op een recensie van Il Rustico

Zoals we ook al op uw andere recensie hadden gereageerd op onze Facebook pagina, vinden we het erg jammer dat uw geheugen u in de steek laat. We hebben naar aanleiding van uw recensie de videobeelden even terug gekeken. Graag willen we u uitnodigen om deze samen even terug te kijken om uw geheugen even op te frissen. U heeft helaas nog niet gereageerd op deze uitnodiging.

8. Eve's profielfoto
    Eve heeft een recensie geschreven voor 't Hof van Dwingeloo

Heerlijke salade en cheesecake gegeten.
    Prijs/kwaliteit gewoon goed.

9. Janneke's profielfoto
    Janneke heeft een recensie geschreven voor Il Rustico

Leuk, kleinschalig restaurant met echt lekker eten.
    Goed te combineren met een wandeling in Nationaal Park Dwingelderveld. Soms erg druk. Reserveren aan te raden.

10. Renske's profielfoto
    Renske heeft een recensie geschreven voor 't Hof van Dwingeloo

Wij komen al sinds 2008 een aantal keren per jaar eten bij het hof van dwingeloo. Hoewel de chefs wel eens wisselen naar ons idee en over smaak altijd te twisten valt, vindt ik het eten altijd goed. De bediening is vriendelijk, het is daarbij ook een erg kindvriendelijk restaurant waar wij nu ook een paar keer zijn geweest met onze zoon. De sfeer is huiselijk en gezellig en het blijft tot nu toe nog steeds ons favoriete plekje om uit eten te gaan!

11. cas's profielfoto
    cas heeft een recensie geschreven voor Il Rustico

Door een instabiele tafel viel onverwachte en glas wijn om, recht in mijn schoot en over mijn shirt. De serveerster reageerde lauwtjes en bood alleen een andere tafel aan waarna ze met stapels bierviltjes aan de slag ging om de boel te stabiliseren. Geen excuses, ook niet toen ik na het afrekenen van het hele bedrag (zelfs het vervangende glas wijn werd berekend) bij de eigenaar opmerkte dat enige compensatie wel op zijn plaats was geweest. Schade: bijna €150,00 aan kleding. De uitbater neemt geen enkele verantwoordelijkheid, wat een gemiste kans.

12. Rene's profielfoto
    Rene heeft een recensie geschreven voor Bospub
    Nederlands Dwingeloo

Prima sfeertje en als verassing werd onze zoon zingend gefeliciteerd door aantal dames van de bediening. Top

13. Bijker's profielfoto
    Bijker heeft een recensie geschreven voor 't Hof van Dwingeloo

Leuke sfeer, het eten was erg lekker. Service/personeel was prima. Onze dochter mocht zelf haar ijsje maken. Wel vonden wij de porties te klein in verhouding met de prijs. Behalve van het kindermenu. Dat was gewoon een bord vol

14. Gerrit's profielfoto
    Gerrit heeft een recensie geschreven voor Il Rustico

Italiaans restaurant op een plek eaar je het noet verwacht: in het buitengebied van Dwingeloo. Mooi verzorgd en heerlijk gegeten. Aanrader!

15. m. de lange's profielfoto
    m. de lange heeft een recensie geschreven voor De Riete
    Nederlands Dwingeloo

Vandaag hier gelunched na een fietstocht. Een uitsmijter en een boerenomelelet. Op zich goed van smaak maar geserverveerd op 2 plakken normaal bruin brood (droog en supermarktkwaliteit). Dit viel ons tegen, nog niet eerder zo meegemaakt. Normaal krijg je dikke plakken, afgesneden oerbrood of iets dergelijks. Voor ons niet voor herhaling vatbaar. Wel hele vriendelijke bediening.

16. Ria's profielfoto
    Ria heeft een recensie geschreven voor De Zaagkoele
    Pannenkoekenhuis Dwingeloo

Afgelopen zondag hebben we na 'n fijne wandeling genoten van de gastvrijheid en het heerlijke eten in De Zaagkoele. Het vlees van de gril was superzacht en precies goed gaar. Het was gezellig druk en de bediening was vriendelijk en vlot.

17. Annet's profielfoto
    Annet heeft een recensie geschreven voor De Zaagkoele
    Pannenkoekenhuis Dwingeloo

Na een lekkere wandeling een heerlijke cappuccino met huisgemaakte appelgebak gehad! We zaten gezellig en lekker warm bij de haard.

18. Sem de Jong's profielfoto
    Sem de Jong heeft een recensie geschreven voor De Zaagkoele

Sem de Jong

Wij hebben hier laatst met het gehele gezin heerlijk gegeten. Voor ieder wat wils. Pannenkoeken voor de kinderen en heerlijke specialiteiten van de grill. Het pand is erg opgeknapt. Ontzettend vriendelijk personeel, eten en drinken hadden wij snel, ondanks de drukte. Al met al een top ervaring, zeker een aanrader!

19. Celine's profielfoto
    Celine heeft een recensie geschreven voor De Zaagkoele
    Pannenkoekenhuis Dwingeloo

Wat een gezellig restaurant, heerlijke achtergrond muziek. Het eten, service en sfeer perfect. Een bedrijf om vaker te bezoeken. Ons zie je zeker terug.

20. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor De Zaagkoele
    Pannenkoekenhuis Dwingeloo

Slecht eten, onverschillige bediening, kip veel te droog en biefstuk taai, groente erg matig voor 3 personen, jammer het moest een leuk uitje worden voor 3 gepensioneerden.

21. J Boonstra's profielfoto
    J Boonstra heeft een recensie geschreven voor De Borken

J Boonstra

Met vier personen heerlijk gegeten. Alleen na het dessert hadden we de indruk, dat we niet zo welkom meer waren. We bestelden nog een kopje koffie. De tafel werd niet meer afgeruimd,. De serveerster kon met nauwer nood nog net de kopjes tussen de vuile dessertbordjes kwijt.
    Voor de bonbons en verder lekkers wat bij de koffie hoort was geen plek meer en er werd gevraagd door de serveerster of ze dit dan maar weer mee terug moest nemen. Ons voorstel was om dit toch maar te laten staan, waarna de bonbons en koekjes met de hand dan maar werden overgeladen naar een eerder geserveerd schaaltje. Bij vertrek (21:30uur) niemand van personeel meer aanwezig.

Kortom dit was de eerste en laatste keer bij de Borken.

22. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor Il Rustico

Wij hebben hier heel regelmatig gegeten het afgelopen jaar, zeker maandelijks.
    Dit italiaanse restaurant is een onverwacht pareltje, een beetje verborgen diep in het platteland van Drenthe. Een leuke boerderij, omringd door een terras, (gedeeltelijk overdekt) en een gezellige binnenruimte. De sfeer is er relaxed en ook kindvriendelijk, met wat speeltoestellen in een apart hoekje in de tuin
    Vooral de pizza's die er gebakken worden zijn heerlijk, echt de lekkerste die je in Nederland kunt vinden. Ze zijn altijd bereid van verse ingredienten en altijd van een fors formaat.
    Ook de ijsdesserts van vers bereid ijs zijn niet te versmaden.
    De bediening is vlot en vriendelijk. Dit restaurant dat nu sinds een jaar of 3 bestaat is echt een aanwinst voor de regio.

23. Willy van de Weerd's profielfoto
    Willy van de Weerd heeft een recensie geschreven voor De Zaagkoele

Willy van de Weerd

Heerlijke pannenkoeken en ook de kroketten met brood smaakten prima!

24. Johan's profielfoto
    Johan heeft een recensie geschreven voor Grand Café De Brink

16 aug. 2017: Na de mosterdsoep (was goed) duurde het 30 á 45 minuten voordat het hoofdgerecht opgediend werd. Dat duurde ons veel te lang. Hoofdgerecht (entrecôte) viel mij tegen: bij het ongekruide vlees alleen een kuipje roomboter, de groente was erg fantasieloos (een schaaltje met enkele stronkjes broccoli en bloemkool), de salade/rauwkost werd zonder enige dressing opgediend. Al met al viel ons bezoek dus tegen.

25. Lex van Dalen's profielfoto
    Lex van Dalen heeft een recensie geschreven voor Bospub
    Nederlands Dwingeloo

Na een gezellige middag in de tuin te hebben gezeten onder het genot van koffie met gebak, later naar binnen gegaan en heel lekker gegeten. Wij komen hier zeker nog eens terug.

26. Sander's profielfoto
    Sander heeft een recensie geschreven voor De Zaagkoele
    Pannenkoekenhuis Dwingeloo

1 September onze bruiloft gevierd in deze locatie en zijn erg tevreden. Vriendelijke bediening, goed eten (lekkere wafels en savonds een buffet) en een prachtige locatie.

27. A. Van Reijen's profielfoto
    A. Van Reijen heeft een recensie geschreven voor De Borken

A. Van Reijen

Wij hadden 5 dagen arrangement. Dit was niet duur. Hotel is hard nodig aan renovatie. Hotelkamer redelijk. WiFi gebruik niet helemaal in orde.
    Jammer dat zwembad niet dagelijks beschikbaar is.
    Restaurant : ontbijt prima. Ook bediening tijdens ontbijt. Bediening in Brasserie en Restaurant ver beneden de maat. Komen niet professioneel over. Lang wachten op eten en drinken en wat chaotisch. Toch zeker voor zo weinig mensen, menu keuze redelijk.
    Goed kunnen parkeren.

28. Ge's profielfoto
    Ge heeft een recensie geschreven voor 't Hof van Dwingeloo

Sate menu- weinig vlees. Satesaus niet huisgemaakt. Bijlagen : aardappeltjes en frites weinig.
    Leuke kinderhoek.

29. Eric's profielfoto
    Eric heeft een recensie geschreven voor De Zaagkoele
    Pannenkoekenhuis Dwingeloo

Wat zal ik er van zeggen. Het barstte op het terras van de wespen en heel raar: We waren er om 1600 uur en tot 1700 uur kun je niks bestellen behalve pannenkoeken. Rare zaak. Ons zie je daar niet meer.

30. Ada's profielfoto
    Ada heeft een recensie geschreven voor Grand Café De Brink

Wij zijn 9 augustus geweest, met 4 personen, (vorig jaar ook daar gegeten, dus we denken gaan we weer naar toe) maar deze keer een beetje teleurgesteld weggegaan. Wij de dames bestelden een voorgerecht (heren wilden niet) de carpaccio was lekker, toen het hoofdgerecht; ik had de Lady steak en de andere 3 een schnitzel, en toen kwam de groente 4 kleine stukjes broccoli en 1 zakje gebakken aardappelen. En toen dachten wij er komt wel meer groente of iets dergelijks bij, maar de ober "eet smakelijk" dus we keken elkaar aan van "dit is het'? Nou de schnitzels waren heel droog (ook laten staan), de broccoli moesten we bijna om vechten… dus ook geen nagerecht meer genomen, wel nog gesproken met ober, hij zei we gooien veel groente weg blijft staan, maar dan denk ik kom dan even bij de tafel en vraag of er genoeg is! Of in ieder geval meerdere soorten groente!
    Teleurgesteld weggegaan, jammer volgend jaar maar iets anders opzoeken…