Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Dussen verdeeld zijn.

W. van Kuilenburg

Onlangs hebben we hier ter gelegenheid van een familiereünie met 19 personen gegeten.
    Tevoren hadden we e.e.a door- en afgesproken.
    Alles was prima geregeld.
    Het eten was heerlijk en de bediening erg vriendelijk.
    Top!

2. Shoarma Dussen

De bezorger is te lui om naar de deurbel te lopen en gaat daarom maar toeteren vanuit zijn auto.
    Verder wordt het eten al meerdere keren koud bezorgd. Zojuist gebeld en we worden gewoon voor gek verklaard! Hij heeft de pizza zelf gemaakt en bezorgd dus het kan niet koud zijn. Zit ik dus met mijn koude pizza terwijl ik wel gewoon betaald heb voor warm eten.

Wij hebben er heel goed en lekker gegeten. Bediening super. Alleen miste ik een kussen op die houten stoelen binnen. Maar is voor herhaling vatbaar.

Weer eens een keer geluncht bij de Koppelpaarden. Beetje fantasieloze kaart. Bij een gerecht ontbrak de salade en de dille saus. De kwaliteit van de gerechten was wel in orde. De frisdranken kwamen uit literflessen. Dat was gemeengoed in de vorige eeuw maar heden ten dage kan dat absoluut niet meer. Bediening was prima en het het blijft een leuk terras.

Hans

Regelmatig ook gewoon een bordje soep kunnen eten.
    Altijd een gezellige sfeer in De Koppelpaarden en vriendelijk personeel aanwezig.
    Hans

Soep was voortreffelijk, broodjes met smeersel minimaal. Hoofdgerecht de eend viel tegen smaakte naar lever, salade en aardappeltjes een 1 persoonsportie moeten delen met 4 man.

Conclusie: aan de hoge kant qua prijs voor wat je krijgt, bediening redelijk.

7. Shoarma Dussen

Mike

Zeer snelle en nette bezorging, eten was oké, 2e keer voor herhaling vatbaar.

Paul de Jonge

Super lekker gegeten, keurige bediening. Goede mix van professionaliteit en gezelligheid. Wij komen zeker nog een keertje terug.

9. Shoarma Dussen
    Vertaal van English naar Nederlands

Zeer onvriendelijk personeel, spreekt gebrekkig Nederlands en maakt klanten en eigen personeel belachelijk achter de rug om.
    Ik eet liever droog brood dan hier te gaan eten.

mieke de wit

Heerlijk gegeten, goede, heel vriendelijke en vlotte bediening. Voor herhaling vatbaar.

Rich@rd & Helga@

Eetcafé Dussen

Rich@rd & Helga@

12. Eetcafé Dussen

Hier komen en halen we regelmatig. Het eten is uitstekend en je krijgt ruim voldoende op je bord voor in onze ogen een normale prijs. De service is prima. Binnen doet het gezellig aan als je van de sfeer van een bruin café houd. Het terras buiten zou iets gezelliger kunnen.

Hier al een aantal keer gegeten. Het eten is prima. De prijs is iets aan de hoge kant maar de kwaliteit maakt veel goed. De service is afhankelijk van wie er werkt op dat moment. Binnen stijlvol maar iet wat saai. Buiten een prachtig terras voor de mooie dagen. Er zijn regelmatig feestjes in aangrenzend zaaltje, waar je last van kan hebben qua drukte.

Gister heerlijk gegeten bij de koppelpaarden. Zelf heb ik verschillende allergieën waardoor ik niet alles kan eten. Het personeel was hierin heel behulpzaam en zelfs het keukenpersoneel kwam met suggesties.
    Het personeel is zeer gezellig. Een aanrader om een keer heerlijk op het gemak te eten.

Vreemd dat hier nog geen recensies staan.
    Vanmiddag met 20 personen van een uitgebreide borrel en dinch (lunch/diner) kunnen genieten.
    Het was super lekker en een zeer vriendelijke bediening.

Het is een echte aanrader en wij komen zeker nog eens terug !!