Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Duivendrecht verdeeld zijn.

Net een kapsalon gehaald bij doner company Duivendrecht, werd geholpen door een meisje. Ik moet zeggen dat ik nog nooit zo arrogant te woord ben gestaan. Ook is het erg hoe er wordt gesproken tegen en over je waar je bij bent!!! Wat een straat level gedrag had zij bah bah bah en daar kom ik nooit meer!!! Bedankt!

Gezellige sfeer en goed eten.

Elke twee weken ga ik lekker eten bij Lotgenoten. Ik doe dat al meer dan 10 jaar en nog steeds met veel plezier!

Lekker eten, leuke mensen en een historisch pand.

Dicht bij de Arena, ziggodome en Heineken music hal. Ook voor een avond uit de place to be!

Diana Brandwijk

Heerlijk gegeten!
    Prima sfeer!

Zijn hier geweest voordat we naar een concert in Ziggodome gingen. Heel lekker gegeten, zeer vriendelijk personeel! Niks bijzonders op de kaart maar kwaliteit/prijs verhouding is zeer goed!

Echte aanrader.

L van Steenhoven

Gisteravond de 80ste verjaardag van mijn moeder gevierd bij Lotgenoten. De afspraak was vanaf 20.00 een besloten feest met de familie en vrienden. Wat schetst onze verbazing als rond half 8 zo'n 35 Ajax supporters neerstreken voor de wedstrijd van hun club. Reactie van de eigenaar: jullie hebben er toch geen last van?!
    Om 11 uur kwamen er weer een 40-tal na de wedstrijd binnen en weer dezelfde onvriendelijke reactie. De verjaardagsvierders voelden zich zeer bekeken en ongemakkelijk met deze grote groep Ajaxsupporters op hun feestje maar durfden niet te klagen omdat ze het feest van oma niet wilden bederven.
    De DJ zou om 18.00 beginnen met draaien. Om 20.30 maar eens gevraagd wanneer hij zou beginnen. Hij stemde de muziek absoluut niet af op de doelgroep. Hij deed maar wat en was ondertussen op een andere laptop Ajax aan het kijken. En dat voor 450 euro handje contantje.
    Het eten was goed (behalve de kogelbiefstuk) en de bediendes liepen de benen uit het lijf maar ik zou jullie niet aanraden om een feestje hier te vieren. Je denkt een afspraak te hebben maar geld was belangrijker voor de cafebaas dan het slagen van het verjaardagsfeest.

7. Chinees-Indisch Duivendrecht

E. Breukelman

Mijn verjaardag heb ik daar gevierd het is heel goed restaurant, vooral de tipan gerechten. De bediening is vriendelijk, een aanrader.

8. Chinees-Indisch Duivendrecht

Eten was top ik ga daar weer eten, en de bediening is vriendelijk. Vooral de tipan is lekker.

9. Chinees-Indisch Duivendrecht

Het eten is lekker en de bediening is vriendelijk.

Prima gegeten op een onverwachte lokatie, dicht bij station Duivendrecht. Heel veel oud-hollandse gezelligheid, franse keuken. Verwacht geen spectaculaire gerechten (dus eerder de gerechten die je in een eetcafé verwacht waarmee het dus zijn naam eer aan doet), maar wel met zorg bereid. Gekozen voor de Portobello als voorgerecht en de lamshaas als hoofdgerecht. Voor de rokers: een ruime rookruimte.

11. Chinees-Indisch Duivendrecht

Nieuwe concept genomen met kleine gerechtjes, was erg goed en lekker, je kan eten wat je wil, maar je zit zo vol als je niet uitkijkt met wat je besteld.
    Personeel was vriendelijk zoals altijd.
    a.s. zaterdag ga ik er weer lekker eten.

12. Chinees-Indisch Duivendrecht

Sinds kort heeft Pearl City een geheel nieuw concept. Je kunt onbeperkt eten voor een voordelige prijs. Heel veel kleine lekkere gerechtjes, zelf te bepalen. Echt super om diverse dingetjes te kiezen. Zowel vanuit de keuken als op de grote bakplaat waar ze het voor je ogen klaar maken.
    Tot nu toe gaan wij met een ronde smakelijke buik de deur uit en we zullen zeker vaker gaan.

De zaak is dus geheel vernieuwd, een koud en warm buffet, nieuw meubulair en dus een totaal nieuw concept voor een vaste prijs.

Personeel is vriendelijk.

Echt het proberen waard.

13. Chinees-Indisch Duivendrecht

Meerdere malen hier gehaald, maar het wordt steeds slechter, smakeloze groenten en vlees. Na telefonisch reclameren wordt alleen maar verteld je krijgt volgende keer een nieuw portie, maar als het niet smaakt?

Onvriendelijk bij afhalen..... voorlopig maar overslaan, beter voor de portemonnee en de smaakpapillen.

14. Chinees-Indisch Duivendrecht

Verschrikkelijk slecht.

Laatst met ongeveer 14 man gegeten.

Personeel was erg onvriendelijk, duwt je zonder pardon opzij als ze iets op tafel willen zetten.

De soep vooraf was zuur, naar onze mening bedorven.

De eerste schaal van het diner werd op tijd opgediend, maar de rest kwam pas 15 min later waardoor de eerste schaal alweer koud was.

Eten smaakte ook niet lekker, veelal dezelfde smaak en zompig vlees.

Hier ga ik in ieder geval nooit meer eten.

15. Chinees-Indisch Duivendrecht

Dit restaurant is heel goed om te eten en ook om mee te nemen.
    In september waren we daar met zo'n 12 personen. Nu in december had ik een verjaardag voor 8 mensen, heb iets laten brengen, 4 gerechten en 2 satehs.

Het was warm en netjes verpakt en op tijd. Alle lof voor de mensen daar, vriendelijk, netjes correct, prijzen ook ok.

Heel lekker eten.

De broodjes zijn altijd lekker en goed gevuld, het smaakt altijd naar meer...

Het was weer even gezellig in Diemen met de feestweek.

Nou, Dennis ik hoop dat je het leest, misschien tot volgend jaar.

17. Chinees-Indisch Duivendrecht

Aardige mensen en als je er een verjaardag viert dan kun je gezellig aan een ronde tafel zitten en geven ze altijd een attentie.

Ook heel handig als je geen zin of tijd hebt om te koken :-)

Wat een goed royaal belegd broodje, wij werken veel over (ook in het weekend),
    géén probleem voor de mensen om een uitstekend pakket te leveren.

maarten.nl

Goede servixce, vriendelijkheid en TEMPO! heel belangrijk!

Maarten

20. Chinees-Indisch Duivendrecht

Jorij Abraham

Redelijk eten, redelijke prijs.

Heerlijk eten en goeie service.!

22. Chinees-Indisch Duivendrecht

Johan,Mya en Ruben Verkerk

Gezellig restaurant komen er al jaren geregeld een aantal keer per jaar en vooral met de kerstdagen.
    Tipan gerechten zijn voortreffelijk, vind je nergens anders.
    vriendelijk personeel,die alles goed in de gaten hebben

23. Chinees-Indisch Duivendrecht

Ik ben de man van Brigitte en sluit me helemaal aan bij het geschreven stukje.

24. Chinees-Indisch Duivendrecht

Wij komen al meer dan 20 jaar bij dit Restaurant, wij kunnen niet anders zeggen dat wij dit met nog veel plezier zullen voortzetten. Deze mensen zijn zeer vriendelijk en netjes. Wat hierbij opvalt is dat zij je ook niet vergeten! In het nieuwe jaar hebben ze het presentje voor je bewaard en krijg je het alsnog!
    Wij zijn helemaal weg van de flambeermenu's !

25. Chinees-Indisch Duivendrecht

Harry Miedema

Wij zijn vaste gasten en komen regelmatig met 5 pers. eten. De twee vegetariers kunnen uitstekend uit de voeten aldaar.Min punt: Geen wijnkaart.

Heerlijke verse broodjes en top locatie

er is niks triest aan hoor. het is altijd prima

Interactive Intelligence

Zeer te vreden over wat ze bezorgen

Wij bestellen hier altijd luxe broodjes voor onze vergaderingen, altijd top!

een broodje is hier lekker en betaalbaar en het personeel is er erg op vooruitgegaan. ik werd prima geholpen