Saray in Duiven

1 positieve stem1 negatieve stem

Bezorgrestaurants in de buurt van Saray

Online eten bestellen

ma 14:00 - 23:00
di 14:00 - 23:00

• Bezorgen

ma 14:00 - 23:00
di 14:00 - 23:00

1 positieve stem1 negatieve stem

1. Ingrid Oostveen

Afgelopen zondag tijdens het Jazz en Bluesfestival besloten mijn man en ik een hapje te gaan eten in uw restaurant. Het was natuurlijk erg druk, dus daar hou je rekening mee. Als snel bleek, dat er problemen waren. Volgens een gast zou er een mankement aan de kassa zijn. Nadat een serveerster de drank kwam opnemen bleef het een poosje stil. Ze kwam vervolgens na een tijdje terug om nogmaals te informeren wat we hadden besteld. De drank kwam en wij konden onze bestelling doen. In totaal hebben we ruim drie kwartier moeten wachten voordat ons eten kwam. Een andere medewerker had intussen aan ons gevraagd of we al gegeten hadden. Op ons ontkennend antwoord tikte hij met zijn wijsvinger op zijn voorhoofd en liep naar de keuken. Weldra kwam ons eten. Mijn man had een doner kebab besteld en ik een kapsalon shoarma. Het eten was verder prima. Bij het afrekenen ging het nog bijna mis. Later thuis bleek, dat mijn man geen doner kebab heeft gekregen, maar een kapsalon kebab. Wij hebben echter wel betaald voor de (duurdere) doner kebab. Wij hebben altijd fantastisch gegeten in uw restaurant. Tot onze spijt hebben wij besloten om niet meer bij Saray te gaan eten. Die dag was niet goed georganiseerd, kassaproblemen, problemen met bestellingen, te duur afgerekend, boze klanten die weg liepen. Dit was zeker geen goede zet geweest. Ik hoop dat u hieruit lering trekt voor uw toekomstige klanten en vooral bij drukke dagen. Ik heb mijn klacht op hun facebook pagina gemeld, maar er wordt niet gereageerd. Dat is de reden dat op deze manier hiervan een melding maak.

1,4
  2. Salman