Nieuwste foto's in Duiven

Laatste updates in Duiven

1. Paul en Carin's profielfoto
    Paul en Carin heeft een recensie geschreven voor Mytilini

Paul en Carin

Net voor het eerst bij Mytilini gegeten en het was heerlijk! Alleen een paar vegetarische voorgerechten gegeten en dat was meer dan genoeg om met een voldaan gevoel te vertrekken. Met name de saganaki was bijzonder.
    De volgende keer als we in Duiven zijn, komen we hier zeker terug.

2. Renate Visser-Polman's profielfoto
    Renate Visser-Polman heeft een recensie geschreven voor Plaza Lucky Corner

Je bestelt een waterfiets en krijgt een “menu” 2 frikandellen, friet en klein bakje sla en dat voor €7,25. Opgemerkt dat ik geen menu hen besteld, maar ze hebben niks anders, maar je krijgt als extraatje een bakje sla. Had even gezegd! 3x kebab besteld, waarvan 1 zonder sla ertussen. Bij thuiskomst zat er nergens wat tussen. Sla en tomaat ernaast. Broodje nat en klef. Erg slecht allemaal. Gebeld en het aangegeven. Meisje dat ons daar geholpen heeft zegt “dat kan u vinden” Dus ik vraag er wordt niks aan gedaan? Nee er zit geen salades op hun kebab en beaamt dat broodje klef/nat is. Komt door damp van vlees. Ze willen niks doen, de baas is er niet. Jammer dan! Slecht eten, slechte service en je wordt niet serieus genomen. Aantal jaren geleden altijd goed eten, maar nu voor 2e keer erg slecht.

3. Inge Schuurman's profielfoto
    Inge Schuurman heeft een recensie geschreven voor 't Raedthuys

Inge Schuurman

Datenight! Wij hebben erg genoten van hen verrassingsmenu. Mooi geserveerde gerechten, echt een aanrader! Heerlijk gegeten en gedronken🥂

4. Ruud Wildeboer's profielfoto
    Ruud Wildeboer heeft een recensie geschreven voor Mytilini

Ruud Wildeboer

Eten was erg zout. Frietjes nogal aan de slappe kant.
    Wij hadden naast een karaf wijn ook een karaf water besteld.
    Hier moesten we meermaals naar vragen.
    Terugkomen… Twijfels.

5. Greet otten's profielfoto
    Greet otten heeft een recensie geschreven voor Mytilini

Greet otten

Zondag avond met vrienden heerlijk gegeten alles was lekker en de ouzo vooraf en het brood was een schot in de roos.

6. Bibi's profielfoto
    Bibi heeft een recensie geschreven voor 't Bakhuus
    Snackbar Duiven

Super lekker gegeten. Buiten gewoon voor een cafetaria. 1 maal de kipsaté schotel en 1 maal de speciaal hamburger schotel. Het stokbroodje vooraf was van het huis. erg attent. Ik raad u zeker aan hier eens te gaan eten.

7. Sander's profielfoto
    Sander heeft een recensie geschreven voor De Snippenhof
    Pannenkoekenhuis Duiven

Zojuist terug van een avondje snippenhof. Kan er kort en duidelijk over zijn, bespaar je de moeite. Pannenkoeken zijn van slechte kwaliteit, delen zijn gaar, andere niet. Bestelde zelf een entrecote (medium graag): resultaat was kaliber schoenzool.

Gemeld zowel aan de serveerster en bij het afrekenen, trekken allebei hun wenkbrauwen op. Heeft het gesmaakt, nee was matig. Ow nou ok, wilt u de bon ..... tsja wat kun je verwachten van studenten van 16 jaar. Oja hier meneer uw salade (aan het einde van het eten zelf), vergeten maar eet smakelijk.

Kortom, iedere euro is hier het geld niet waard. Kies een leuk restaurant voor je geld en vooral deze niet.

8. Ingrid Oostveen's profielfoto
    Ingrid Oostveen heeft een recensie geschreven voor Saray

Ingrid Oostveen

Afgelopen zondag tijdens het Jazz en Bluesfestival besloten mijn man en ik een hapje te gaan eten in uw restaurant. Het was natuurlijk erg druk, dus daar hou je rekening mee. Als snel bleek, dat er problemen waren. Volgens een gast zou er een mankement aan de kassa zijn. Nadat een serveerster de drank kwam opnemen bleef het een poosje stil. Ze kwam vervolgens na een tijdje terug om nogmaals te informeren wat we hadden besteld. De drank kwam en wij konden onze bestelling doen. In totaal hebben we ruim drie kwartier moeten wachten voordat ons eten kwam. Een andere medewerker had intussen aan ons gevraagd of we al gegeten hadden. Op ons ontkennend antwoord tikte hij met zijn wijsvinger op zijn voorhoofd en liep naar de keuken. Weldra kwam ons eten. Mijn man had een doner kebab besteld en ik een kapsalon shoarma. Het eten was verder prima. Bij het afrekenen ging het nog bijna mis. Later thuis bleek, dat mijn man geen doner kebab heeft gekregen, maar een kapsalon kebab. Wij hebben echter wel betaald voor de (duurdere) doner kebab. Wij hebben altijd fantastisch gegeten in uw restaurant. Tot onze spijt hebben wij besloten om niet meer bij Saray te gaan eten. Die dag was niet goed georganiseerd, kassaproblemen, problemen met bestellingen, te duur afgerekend, boze klanten die weg liepen. Dit was zeker geen goede zet geweest. Ik hoop dat u hieruit lering trekt voor uw toekomstige klanten en vooral bij drukke dagen. Ik heb mijn klacht op hun facebook pagina gemeld, maar er wordt niet gereageerd. Dat is de reden dat op deze manier hiervan een melding maak.

9. Inez geurds's profielfoto
    Inez geurds heeft een recensie geschreven voor Braam Counters

Inez geurds

Slechtste en zieligste personeel ooit. Ik bestelde friet met saus apart en vervolgens hoor ik letterlijk dat deze mevrouw het over mij heeft tegen andere klanten. :) How sad.

10. Laatste keer's profielfoto
    Laatste keer heeft een recensie geschreven voor Holiday
    Italiaans Duiven

Laatste keer

Met het gezin weer eens deze zaak bezocht, maar was gelijk de laatste keer.
    Na een uur wachten werd mijn shoarmaschotel geserveerd met lauw vlees en veels te vette en te ver doorgebakken friet. Zat geen vulling meer in de friet. Vlekken op mijn broek omdat de friet bij het prikken onder mijn vork doorschoot. Wordt uit beleefdheid nog wel gevraagd of alles naar wens was maar wordt voor de rest niets mee gedaan. Bij afrekenen wordt door "serveerster" pinapparaat kwaad op toonbank gesmeten omdat ik chagrijnig gereageerd had op haar vraag of de rest wel oke was. Ik zou deze zaak zeker niet willen adviseren.

11. RONGEN's profielfoto
    RONGEN heeft een recensie geschreven voor Ming Palace
    Chinees-Indisch Duiven

We hebben lekker gegeten. Aardig personeel. Goede bediening. Komen zeker nog een terug.

12. Dick Elijzen's profielfoto
    Dick Elijzen heeft een recensie geschreven voor Ming Palace
    Chinees-Indisch Duiven

Eerste ervaring, gedetaileerd interieur keuze buffet was gering werd ook slecht bijgevuld.
    De smaken waren vlak het leek allemaal niet super vers.
    Het tapbier was lauw.
    Ijs was ook niet compleet bijgevuld.
    Bediening was vriendelijk.
    Geen tweede keer voor ons.

13. Peter Velthuizen's profielfoto
    Peter Velthuizen heeft een recensie geschreven voor 't Bakhuus
    Snackbar Duiven

Frites is te slap, men kan geen Schnitzel bakken, maar het softijs is erg lekker.

14. Gerda Coenen's profielfoto
    Gerda Coenen heeft een recensie geschreven voor 't Bakhuus

Gerda Coenen

Uiterst vriendelijk personeel, je krijgt veel en heerlijk te eten en het ziet er netjes en schoon uit!

15. Familie's profielfoto
    Familie heeft een recensie geschreven voor Een Mooie Dag

Gezellig uit eten op vrijdag met mijn kinderen. We zaten buiten. Bediening vlot vriendelijk en atent. Mijn oudste vond het eten beetje weinig. Voor mij en de andere twee was voldoende. Eten was goed op smaak en de garing perfekt. Enig jammer was dat achter ons gerookt werd. We komen vast een keer terug.

Groetjes.

16. Ria Schreuder's profielfoto
    Ria Schreuder heeft een recensie geschreven voor Ming Palace

Ria Schreuder

Echt heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, prijs kwaliteit was zeer goed, voor weinig geld kan je daar super lekker en veel eten en drinke.

17. Naamloos's profielfoto

Gewoon waardelois.
    Eens en nooit meer.

18. Marcel Knoops's profielfoto
    Marcel Knoops heeft een recensie geschreven voor Plaza Lucky Corner

Lekkerste hamburgers die ik ooit heb gehad! Wolkenkrabber dubbel, echte aanrader.

Een Minpunt: Pindasaus wat te dik.

19. Natascha's profielfoto
    Natascha heeft een recensie geschreven voor Plaza Lucky Corner

Deze week friet gehaald. Nou werkelijk, erg lang moeten wachten maar liefst bijna 3 kwartier terwijl er maar 4 of 5 klanten zaten en 7 man personeel. De helft stond gewoon te nixen. Men kreeg het niet voor elkaar. Er was 1 klant die moest pizza hebben, toen bleken de pizzas's
    aangebrand en kon hij nog langer wachten en hij zat er zeker al een half uur. Het leek echt nergens op. Eenmaal thuis was de helft van de friet doorbakken het ene bakje was nog niet halfvol friet en de ander redelijk vol en het was ook niet warm meer. Zeer slecht. ! De baas zelf was op vakantie. Ik zou zeggen ga zo door dan ben je zo je klanten kwijt.

20. Meike en maarten's profielfoto
    Meike en maarten heeft een recensie geschreven voor Ming Palace

Meike en maarten

Met ons gezin (kleine kinderen) en opa en oma geweest! Buffet op zondag! Super lekker en gezellig!

21. Henk de Beijer's profielfoto
    Henk de Beijer heeft een recensie geschreven voor Mytilini

Henk de Beijer

Omdat ik zaterdag 21 oktober 60 werd, heb ik hier gegeten met 37 personen, bestaande uit soep vooraf. Brood met olijven kruidenboter tomaten en krab, daarna de hoofdgerecht bestaande uit Souvlaki, lamskoteletten, Gyros, Souzouki en Kipfilet aangevuld met frites. Er was ook nog ijs na of koffie.

Perfect geregeld en fijne bediening.

22. tristan's profielfoto
    tristan heeft een recensie geschreven voor Plaza Lucky Corner

Super lekker gegeten en vriendelijk personeel! De prijs/ kwaliteit is perfect in verhouding.

23. Regelmatige bezoeker's profielfoto
    Regelmatige bezoeker heeft een recensie geschreven voor Holiday
    Italiaans Duiven

Regelmatige bezoeker

Kwam hier al jaren zeer regelmatig, eten altijd prima, verzorgde schotels, aardig personeel, maar wat er veranderd is weet ik niet, maar t wordt minder. Ook de porties eten slinken, wat eerder een grote schotel was, stop je nu in holle kies…
    jammer, dit jaar nog maar 1× geweest… dat wil wat zeggen…

24. Doede Mijnheer's profielfoto
    Doede Mijnheer heeft een recensie geschreven voor Plaza Lucky Corner

Doede Mijnheer

Heerlijk eten en vriendelijk personeel.

25. Sterre's profielfoto
    Sterre heeft een recensie geschreven voor Mytilini

Sinds een paar weken geen buffet meer maar alleen à la carte, wat voor ons een reden was om er weer eens heen te gaan. Wat viel dat tegen! Te hard gebakken afbakstokbrood, smakeloze tsatsiki, keftedakia waren prefabgehakballetjes die in een soort stroganoffsaus lagen, niet in de lekkere Griekse tomatensaus zoals het hoort. De gyros was niet lekker krokant en te weinig gekruid. Tot overmaat van ramp een plastic bakje met friet met een kwak mayo erop. En de bediening was weinig gemotiveerd. Helaas… wij gaan hier niet meer heen.

26. Jolanda's profielfoto
    Jolanda heeft een recensie geschreven voor Saray
    Turks Duiven

Zaterdag wezen eten met de familie. De kinderen pizza genomen, grote pizza's erg lekker. Kregen niet alles op maar gelukkig konden de pizza's verpakt worden voor thuis. Mijn man en ik een vleesgerecht genomen en smaakte heerlijk. Komen zeker nog een keer terug, aanrader!

27. Aylin's profielfoto
    Aylin heeft een recensie geschreven voor Saray
    Turks Duiven

26 Augustus hebben wij hier gegeten en het was helaas een teleurstelling. Wij zijn absoluut geen klanten die snel zeuren, maar deze nare ervaring mag wel even gemeld worden. Het is de eerste keer dat wij ons gedwongen voelen om een recensie te plaatsen.

We zaten op het terras en zagen dat ze ook een open buffet hadden, toen we aan de serveerster vroegen wat er geserveerd werd, werden we wel erg nieuwsgierig gemaakt. Als voorafje kon je vooral slasoorten/olijfjes/kaas etc nemen en er was een soepje, daar was niets op aan te merken. Maar toen we het hoofdgerecht wouden pakken, bleek het vlees niet goed gebakken te zijn (erg rauw van binnen), en naast dat vlees had je een paar bakken met rijst/friet en veel meer keus had je niet. De bakken werden nauwelijks bijgevuld en het eten was koud. Het was niet wat wij verwacht hadden en hebben er uiteindelijk nauwelijks van kunnen eten/genieten.

Toen de serveerster vroeg of alles naar wens was, waren wij er eerlijk in en dat het niet voldeed aan onze verwachtingen en legden de situatie uit. De tafel naast ons had ook meegedaan met het open buffet, die waren ook niet tevreden en hun kregen als goedmakertje een 4 persoons vleesschotel, maar wij kregen helemaal niets en eindigden met een lege maag en de volle rekening van 85 euro voor 4 personen. Die 85 euro zit ons nog steeds dwars, gezien we allemaal met een lege maag naar huis zijn gegaan. Wij zitten zelf 25 jaar in de horeca en zo hoort een klant niet bediend te worden.

28. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Saray
    Turks Duiven

Wat een waardeloze zaak. Oplichters! Wij hebben meerdere keren ervaren dat medewerkers van Saray de rekening hebben 'aangevuld' met bestellingen die wij niet hebben gedaan. Uiteraard vonden zij wel dat hiervoor moest worden afgerekend. Verder hebben we bijna twee uur op ons eten gewacht. Dit is een gedeelde ervaring van meerdere mensen en van meerdere keren.

29. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van Fung Lin

Beste Roel,

Bedankt voor je bericht. Ik heb de vermelding inmiddels op gesloten gezet.

Met vriendelijke groet,
    Chris