Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

6 19376
  1. Geopend vanaf 11.00, Kom je om 11,15 daar aan is alles gesloten. Beetje vreemd, tja dan ga je een volgende keer ook niet extra er naar toe rijden.
    Verder, vorige week nog daar gaan lunchen en toen was alles goed bevallen. Geen goede reclame dus.

2. Vivianne Krekels

Wederom heerlijk geluncht bij de Verborge Uul. Fijne en hartelijke bediening, zeker een bezoek waard. We komen zeker weer snel eens terug!

3. Anja Arets

Wat een waardeloze zaak! We dachten even snel wat te eten in het voorbijfietsen. Allereerst moesten we zeker een kwartier wachten voordat iemand ons kwam vragen of we iets wilden drinken. Toen we uiteindelijk gevraagd werden moesten we zeker 45 minuten wachten voordat we ons eten kregen. Toen we naderhand vroegen om extra frietjes waren deze na 25 minuten nog steeds niet geleverd. Ik heb gevraagd waar ze bleven maar kreeg hier geen duidelijk antwoord op. Weer een kwartier verder waren ze er nog steeds niet. Mijn man heeft uiteindelijk aangegeven dat ze de frietjes mochten houden en dat we de rekening wilden hebben. Tot onze uiterste verbazing werd er totaal niks gedaan om ons nog enigszins tevreden te stellen. Wat een waardeloze bediening!

4. De Verborge Uur is sinds september 2018 overgenomen door nieuwe uitbaters.

5. Zo gezellig! Heerlijk eten! Hartelijke mensen, niets is hun teveel! Wij zijn blij met jullie!
    Tot gauw weer!!

6. Marjo & Paul

7. Heerlijk gegeten! Prachtig opgemaakte borden. Alles tot in de puntjes verzorgd. Ontzettend vriendelijke bediening. En geweldige service. Echt een aanrader. We komen hier zeker nog eens terug

8. Joris Denie

2e kerstdag heerlijk gegeten. Ossehaas was zeer mals. Daarnaast is de inrichting in positieve zin grondig aangepakt.

9. Helaas, net te laat gebeld voor gebruik te maken van een social deal.
    Toen mijn partner belde om af te spreken was het duidelijk dat we (net) te laat waren en hierdoor geen gebruik meer konden maken van onze social deals (4x).
    Schijnbaar was men met het verkeerde been uit bed gestapt;
    kreeg te horen dat ze 10 minuten geopend was en alleen maar zeikers aan de telefoon had gehad met de vraag om alsnog gebruik te kunnen maken van de social deals...... Erg gastvrij.

Toen ikzelf vandaag belde en het haar nogmaals vroeg was eenzelfde reactie het resultaat...... ook niet voor reden vatbaar om iets terug te doen in de vorm van 2e kopje gratis of whatever....
    Ok het is onze eigen schuld dat de bonnen verlopen waren, maar meedenken is wenselijk en juist dan toon je vakmanschap!! ... en verdien je goede recensies.

Gezien de reacties van anderen zijn we niet echt welkom.

Ik kan geen ervaring delen over het eten en drinken, noch de sfeer en prijs/kwaliteit, maar denk dat het bovenstaande en de reactie van andere boekdelen spelen.

Wij gaan NIET op zoek naar de verborgen Uul

🤔

10. Beste ribs in de regio! Aanrader!

11. tulp

12. Eenmaal via deal gekomen, vanaf 11 u open. Aangezien we wilden wandelen waren we ook om 11u daar. Eigenaar /personeel kwam om 11:10 aan.

Het was niet dat we ons welkom voelde. Toen iemand aangaf dat ze geen koffie /thee dronk maar liever wat anders werd dat met een zucht aangenomen. Het kon tegen bijbetaling, we spreken dan over de meer prijs van 25 ct!

Het ziet er van binnen gezellig uit maar daar stopt de gezelligheid. Ik dacht dat dit wellicht door de deal kwam, anderhalve week later nog eens gegaan zonder deal.
    Erg lang moeten wachten op de apfelstrudel, die overigens wel erg lekker was. Toen we beleeft vroegen of het nog lang ging duren, we dachten dat ze het vergeten was, kregen we een totaal bot antwoord. Die staat in de oven hè!

Niet voor herhaling vatbaar

13. Afgelopen zondag, na een wandeling, zijn wij iets gaan eten bij de Verborge Uul in Millen Duitsland. Wij bestelden erwtensoep met katenspek die heerlijk was. De service door het bedienend personeel was wel goed, deze waren behulpzaam en heel vriendelijk en attent.

Daarna bestelde wij koffie met vlaai, maar voordat deze geserveerd werd werd een kaartje op de tafel geplaatst met gereserveerd vanaf 14.45u en het was onderhand 14.35u. Wij vroegen wat dat te betekenen had. Inmiddels hadden wij de koffie en de vlaai gekregen. Men vertelde ons dat deze tafels gereserveerd waren vanaf 14.45u, maar deze mededeling is ons niet gedaan toen wij koffie met vlaai bestelden. Wij kregen te horen dat wij de koffie met vlaai konden nuttigen aan een andere hoge tafel met hoge stoelen. Zo werden wij af geserveerd. Je kreeg het gevoel dat je beter kon vertrekken.
    En met ons een ander echtpaar dat hetzelfde overkwam. Zij bestelde thee en wilde daarna iets te eten bestellen, maar inmiddels kreeg men daar ook een kaartje met gereserveerd vanaf 14.45u op de tafel te staan. Deze mensen zijn na het betalen van consumptie woedend naar buiten gegaan met de mededeling: Hier komen wij nooit meer terug. En wij kunnen u mededelen: Hier komen wij nooit meer terug en ik denk met ons nog meer mensen niet. Dit is geen reclame voor de Verborge Uul.

14. Broodje gyros gegeten, heerlijk mals, gekruid vlees en helemaal niet duur. Toppie

15. patries

Keurige schone zaak met net en vriendelijk personeel. Prijs en kwaliteit zijn in verhouding. Wij komen zeker terug!! Na het eten kregen we nog een gebakje aangeboden van de zaak .....was heerlijk.

16. Wat een belachelijke service, van de schoonmoeder een bon gekregen van social deal omdat zij de dag op vakantie ging. Deze was nog 2 dagen geldig. Daar aangekomen kregen we te horen dat ze die dag en de dag erna geen mensen met deze bonnen konden ontvangen, omdat het te druk was. Er waren misschien 4 tafels bezet...

17. John O.

In het weekend gaan we vanuit Arnhem even In Emmerich boodschappen doen en Tanken en altijd even eten bij Hof van Holland. Van buiten lijkt het een gewoon restaurant maar binnen is het Chinees/Kantonees. De menukaart is Chinees/Duits en een beetje Hollands. Wat opvalt zijn de Oranje servetten op tafel. De bediening spreekt meerdere talen en is vlot en correct. Aan wensen word meestal voldaan. De locatie is mooi. Uitzicht op de Rheinboulevard. Altijd fijn om daar te komen !!!