Restaurants in

Laat Butler gratis jouw etentje regelen!

Laatste recensies

1. Nobody's Perfect

2. Geopend vanaf 11.00, Kom je om 11,15 daar aan is alles gesloten. Beetje vreemd, tja dan ga je een volgende keer ook niet extra er naar toe rijden.
    Verder, vorige week nog daar gaan lunchen en toen was alles goed bevallen. Geen goede reclame dus.

3. Vivianne Krekels

Wederom heerlijk geluncht bij de Verborge Uul. Fijne en hartelijke bediening, zeker een bezoek waard. We komen zeker weer snel eens terug!

4. Anja Arets

Wat een waardeloze zaak! We dachten even snel wat te eten in het voorbijfietsen. Allereerst moesten we zeker een kwartier wachten voordat iemand ons kwam vragen of we iets wilden drinken. Toen we uiteindelijk gevraagd werden moesten we zeker 45 minuten wachten voordat we ons eten kregen. Toen we naderhand vroegen om extra frietjes waren deze na 25 minuten nog steeds niet geleverd. Ik heb gevraagd waar ze bleven maar kreeg hier geen duidelijk antwoord op. Weer een kwartier verder waren ze er nog steeds niet. Mijn man heeft uiteindelijk aangegeven dat ze de frietjes mochten houden en dat we de rekening wilden hebben. Tot onze uiterste verbazing werd er totaal niks gedaan om ons nog enigszins tevreden te stellen. Wat een waardeloze bediening!

5. De Verborge Uur is sinds september 2018 overgenomen door nieuwe uitbaters.

Alle recensies

Eet.nu blog

(Vervuld) Ideale bijbaan: Customer Service Medewerker

Eet.nu groeit met inmiddels 1,5 miljoen bezoekers per maand en 21.000 reserveerbare restaurants als kool. We zijn daarmee het grootste restaurantplatform van Nederland. Maand in maand uit breken we records op alle vlakken. Voor ons kantoor in Haarlem zijn we op zoek naar een Customer Service Medewerker (Butler) die doordeweeks overdag beschikbaar is. Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte