Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Druten verdeeld zijn.

1. Vrijdagavond met zijn vieren wezen eten. Perfect gegeten, en verrassend, heerlijke schol, dikke angusburger, eend, en steak van de sate. Lekker bokbiertje en wat wijntjes erbij en nog een zeer schappelijke prijs ook. Zeker een aanrader voor Druten.

2. Het is een snackbar met tafeltjes. Aardige bediening, goedkoop, maar niet iets waar je naar terug gaat...

3. Nederlands Druten

Hetty Broeder

De locatie zag er sfeervol uit, alleen erg koud, ook als er iedere keer klanten binnen kwamen. Geen ijs voor in je drank! Het eten wordt erg snel achter elkaar geserveerd. Als je je drank op had moest je zelf vragen of het weer gevuld kon worden, zijn toch je eerste verdiensten.

Jammer maar voor ons geen herhaling bij Old School.

5,3
  4. Nederlands Druten

Ontvangst gastvrij en hartelijk, lekker en mooi voorgerecht, hoofdgerecht en het nagerecht, een lekker kaasplankje voor ons twee werd begeleid door een trio portjes, heerlijk.
    Kortom, binnenkort weer terug.

5. Nederlands Druten

We hebben heerlijk gegeten. Personeel was deskundig. Alleen jammer dat je 3,50 euro voor water p.p. moest betalen.

6. Nederlands Druten

Echt een aanwinst als je lekker wilt eten en er ook iets meer voor wil betalen.

7. Nederlands Druten

We hebben er heerlijk gegeten. Het was een echte smaaksensatie. Super "mooie" gerechten met veel fijne smaakjes en tot in detail verzorgd. Een opmerking over het personeel; Ik vond het veel te vriendelijk, te soft en overdreven. Ik voel me daar niet zo gemakkelijk bij. Dit is het enige minpuntje wat ik kan bedenken.

8. Nederlands Druten

Super lekker gegeten en een hele leuke avond gehad! Top!

9. Nederlands Druten

Kwakernaakgenalogie

Lekker gegeten in een gezellige omgeving. Door het gebruik van zoveel mogelijk producten van leveranciers uit de omgeving roept het onze sympathie op.

10. Nederlands Druten

familie Basten

Mooie aanwinst voor het land van Maas en Waal, een top restaurant in Druten! Heerlijk gegeten en prachtige wijnen gedronken afgelopen vrijdagavond.

11. Nederlands Druten

We hebben lekker gegeten. De wijn, Merlot, was erg goed. Je kunt er heerlijk en rustig op je gemak eten met voldoende aandacht van het personeel voor de gasten. Goed dat ze elke maand een andere menukaart hebben, ivm de kleinere kaart. Zo voldoende afwisseling door het jaar heen. De sfeer was goed, de inrichting is wat strakker. Had van ons wat warmer gemogen.... Maar dat is uiteraard een kwestie van smaak...

12. Nederlands Druten

Hanny de Krijger

Sfeervolle avond uit gehad. Avondvullend programma. Wij hebben naast het menu gekozen voor het wijn arrangement. Zeker een aanrader!! Je wordt ook uitstekend geïnformeerd over de wijnen. Zeker voor herhaling vatbaar.

13. Na hier een paar keer lekker geluncht te hebben in de eetkamer besloten om ook een keer the een high tea te reserveren, die helaas nogal tegen viel. Er werden maar 4 gerechtjes uitgeserveerd: kleine sandwiches, kleine stokbroodjes, soep, en een verzameling van wat zoete voorverpakte dingen. Erg jammer, ik verwachte ook scones, brownies of andere zelfgemaakte zoetigheid. Ook werd de thee na een tijdje nauwelijks meer bijgevuld. Tussen het serveren van de gerechtjes in zat naar mijn mening teveel tijd. De smaak van de gerechtjes was wel oké maar al met al zeker geen 17,50 waard, daar verwacht ik toch iets compleets voor.

6,3
  14. Nederlands Druten

Erwin Kocken

Wij hebben een super avond gehad! Het vriendelijke personeel zorgt er meteen voor dat je je thuis voelt! Het eten is fantastisch, je proeft dat het eerlijk en puur is. Deze mensen hebben liefde voor het vak, dat zie je, dat voel je en dat proef je!

15. Nederlands Druten

Heerlijke gerechten! Het restaurant ziet er prima uit en de bediening is prettig. Een echte aanrader en een grote aanwinst voor Maas en Waal.

16. Nederlands Druten

Saskia Theunissen

Heerlijk gegeten en gedronken.

17. Nederlands Druten

Wat een geweldige avond hebben wij beleefd. Het begon bij een hartelijk ontvangst, waarna we plaats mochten nemen in comfortabele leren stoelen. We hebben genoten van het heerlijke eten en de mooie wijnen. Een aanrader voor iedereen is de cocktail van limoncello en tonic. Verder is de bediening ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Daarnaast willen wij nog even kwijt dat de prijs-kwaliteit uitstekend is. Zoveel kwaliteit voor een schappelijke prijs!! We kunnen dan ook concluderen dat restaurant Old School een echte aanrader is voor Druten en omgeving.

18. Nederlands Druten

Niet zo best. Zowel het eten als de ontvangst was niet wat je ervan verwacht. En daarmee te duur voor wat je krijgt.

2,6
  19. Marc van 't Hooft

Vertaal van English naar Nederlands

Lekker gegeten hier met z'n vieren. Heerlijke pizza's en de passie proef je. Leuk en gezellig personeel, aanrader!

20. Nederlands Druten

Ruud en Mia

Perfecte keuken, perfecte bediening. Zeer tevreden. Net even iets anders. Mooie verfijnde keuken. Heerlijk gegeten.

21. Nederlands Druten

Vriendelijke ontvangst, goede en snelle bediening en prima eten! Kortom, zeer de moeite waard!!

22. Nederlands Druten

Wat was het gisteravond weer een genoegen! De gerechten bij zowel Old als New Skool maakten dat kiezen moeilijk was. Het resultaat was een goddelijk diner dat we van Sjoerd kennen. Hoe knap dat hij altijd weer het beste uit producten weet te halen!! Een uurtje omrijden is Old Skool zeker waard. Tot snel!
    Groet, Leontine

23. Nederlands Druten

Pam Stolvis

24. Nederlands Druten

Heerlijk en verrassend gegeten. Aardige bediening. Wij gaan zeker nog eens terug!

25. Nederlands Druten

Heerlijk, Hip en voor Herhaling vatbaar! De 3 maal H! Ik opteer ook voor de zondag open! En ik kijk uit naar de nieuwe gerechten richting de herfst en winter..

26. Nederlands Druten

Heerlijk gegeten, goede wijnen en een top gastvrouw/heer.

27. Nederlands Druten

Het eten is echt heerlijk. Mooie pure combinaties. Voor herhaling vatbaar.

28. Nederlands Druten

Een heerlijke avond gehad bij Old Skool! We hebben genoten van een mooi viergangenmenu met bijpassende wijnen. En wat zitten die stoelen fijn! Zeker voor herhaling vatbaar!

29. Bij het afrekenen schrok ik mezelf een hoedje dat ik gewoon moest lachen, 3 euro bijbetalen voor Fritesaus. Bij de frites die naast de biefstuk geserveerd werden moest ik namelijk om de fritesaus vragen (dacht dat ze het vergeten waren). Op de garnalencocktail zat integendeel zoveel whiskeysaus dat het niet eens meer lekker was. Onderhoud van het restaurant is achterstallig. Ben wel snel voorzien van drinken als het op was.

3,4
  30. Nederlands Druten

Willems

Leuk restaurant met gezellige sfeer, leuke mensen en ook nog lekker gegeten.