Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Druten verdeeld zijn.

1. Nederlands Druten

Wij hebben vanavond een erg fijne avond gehad bij old skool. Fijne en gastvrije bediening die met aandacht en kennis zorgt voor een prettige avond.
    Lekkere en verrassende gerechten met mooie wijnen. Een aanrader.

2. Kleine eetwaren Druten

Pizza is top pata is vers en de bezorging is snel.
    Prima eethuis.

3. Kleine eetwaren Druten

Klein portie frites. Zwarte stukjes erop.
    Slappe bamischijf en te duur.

2,2
  4. Prima snackbar! Sinds de overname door de nieuwe eigenaren is de zaak met sprongen vooruit gegaan! Het eten was altijd al goed, nu ook nog vriendelijk geholpen.

5. Vandaag eten besteld. Na 45 minuten nog niets. Gebeld. Onbeschoft aan de telefoon. We hebben het druk, maar het komt er nu aan. Na 1,5 uur nog niets. Weer gebeld door mijn man. Werd gewoon afgeblaft. Mijn man zei heb netjes betaald, maar jullie komen je afspraken niet na. Mijn man zei zorg maar dat het binnen 10 minuten komt, anders kom ik zelf wel. Vriendelijke bezorger kwam het brengen met sorry.
    Laatste keer dat ik daar bestel.

6. geert mulders

Het eten was prima, de bediening was vriendelijk en goed.
    De zaak deed wat rommelig aan doordat de afhaal bestellingen aan een tafel werden ingepakt die in het restaurant stond, en waar wij en andere gasten zaten te eten, dat vonden wij niet erg gepasten was geen rustige manier van eten.

7. Kleine eetwaren Druten

Wij hebben net besteld en 10 euro te veel betaalt. We zijn o gelicht door de bezorger en we hoorde hem nog zeggen van ha nu heb ik extra fooi. Dus ik ga er nooit meer bestellen.

8. Besteld rond 6 uur. Ander half uur gewacht. Gebeld en steeds nog niks. Erg jammer is normaal erg snel en lekker eten!

9. Afgehaald voor mijn vaders verjaardag. Met ossenhaas, spareribs en pizza in de bestelling voor 7 mensen. Ook dit keer was het vlees weer heel goed. Het vlees zelf is van hoge kwaliteit en de bereiding is erg goed. Lekker mals vlees. Normaal de biefstuk, die is ook heel goed bereid.
    Voor het eerst spareribs besteld. Mijn vader, die niet alle spareribs lekker vindt, vond deze perfect. Heel grote portie, die hij helemaal opgegeten heeft. Echt complimenten voor het goede vlees en de bereiding. Sfeer weet ik niet van halen maar we zijn er wel voor corona eens wezen eten.

10. renate

11. Nederlands Druten

Goede ervaring, heerlijk eten, gezellige sfeer, was fijn vertoeven in D'n Optie. Onze gasten hebben genoten van een fijn diner.

12. Kleine eetwaren Druten

Het eten was koud. De kipnuggets smaakte naar vis. De viandel smaakte naar vis. De friet was slap en koud. De bitterballen waren lekker. De bezorger was vriendelijk. Het eten was niet te eten. De fristi en chocomel waren top voor mn kids.

1,7
  13. T eten mag minder zodat er meer gerechten gegeten kan worden.

14. Anoniem

Ganituur was niet zo bijzonder. Kreeg alleen maar friet erbij dus geen salade. Op het bord paar groentes. Vlees wel goed en warm. Maar niks bijzonders…

15. Nederlands Druten

Fenomenale smaken
    Sympathieke bediening
    Wij komen terug!!!

16. Foodlover

Als lunchtent van de eigenaren van Oldskool zijn de verwachtingen erg hoog. Helaas doen die onder aan de smaak van de broodjes. Over het algemeen zijn de broodjes erg droog, saai en ouderwets. Het broodje Spicy met kiprollade kan iedereen thuis maken. Na meerdere malen broodjes te hebben gehaald gaan we dit niet meer doen. Erg jammer want zoveel opties zijn er niet in Druten. Daarom rijden we extra naar Beneden Leeuwen om broodjes te halen. Excuses voor deze recensie maar ik doe dit in de hoop dat de broodjes worden aangepast. Dit is niet de kwaliteit van Oldskool.

3,7
  17. Heerlijk kerstdiner gehad. Super lekker eten, mooi opgemaakt en zeer vriendelijk bezorgd. Een echte aanrader!!!

18. Caroline Jansen

19. Kleine eetwaren Druten

Ik heb nu een keer of 5 eten laten bezorgen. Een paar keer pizza, een keer kapsalon, een keer döner. Ik moet zeggen dat ik niet begrijp dat er toch best veel negatieve recensies hier staan. Mijn ervaringen: het eten was conform de bestelling, netjes op tijd (ongeveer 20 - 25 minuten na de bestelling steeds), de bezorger was vriendelijk en het eten gewoon lekker. De prijzen zijn ook heel normaal en € 1,50 bezorgkosten vind ik heel redelijk. Al met al prima dus.

20. Kleine eetwaren Druten

Voor drie eenvoudige pizza 's hebben op een donderdag meer dan 1.uur en 15 minuten nodig om dit te realiseren!! Waardeloos dus! Haal het bij de AH of plus, maak het warm en je kunt na een half uurtje gewoon eten.

21. Nederlands Druten

Vandaag door mijn dochter Marloes verrast met een heerlijke bezorgmaaltijd. Door het coronavirus zit ik vanaf afgelooen zondag aan huis gekluisterd. Mijn man is ziek en ik heb ademhalingsproblemen. Om er zeker van te zijn om niet ziek te worden heb ik besloten niet meer de straat op te gaan. Ik kan en mag niet uitvallen want ben mantelzorger voor mijn partner. Boodschappen worden besteld en de rest haalt Marloes voor ons.
    Vandaag ben ik jarig maar er kan en mag niemand binnen komen. Een zware sociale beperking. Maar vanavond werd er als verrassing heerlijk eten door jullie bij mijn dochter bezorgd. Zij verraste ons ermee. Bij de poort werd het door haar neergezet en kon ik het overnemen. Emotioneel maar...... de heerlijke gamba's voor mij en de perfecte biefstuk voor mijn man Hans maakten alles goed. We hebben heerlijk gegeten.
    Lieve optie medewerkers: jullie hebben Hans en mij heel blij gemaakt met deze overheerlijke maaltijd.

22. Voor de eerste keer besteld bij vlakkers. Eten werd netjes binnen de aangegeven tijd bezorgd. Wij hadden alleen op een warme kapsalon gehoopt. Ik heb gebeld naar vlakkers met deze boodschap. Het boeide hem totaal niet, geen excuses of oplossing. Toen heb ik aangegeven dat het eens en nooit meer was voor ons. Hij antwoorde met 'BETER' en hing op! Wat een slechte service.

1,9
  23. Dennis van Halen

Het was weer een complete avond! Top eten, super service! Heerlijk avondje Italië! Een aanrader voor iedereen die van heerlijk, vers en echt home made Italiaans eten houd!

24. Nederlands Druten

Overgewaardeerd restaurant. Sfeer niet aanwezig. Eten prima maar niet geweldig zeker niet voor het geld. Voor saaie bejaarden met geld prima tent.

3,3
  25. Nederlands Druten

Monique post

Wij hadden hoge verwachtingen van dit restaurant, die niet zijn waargemaakt. Voor mijn man zijn verjaardag komen eten, meerdere malen aangegeven dat hij jarig was en niks mee gedaan. Ook het wagyu vlees was taai en aangegeven, wederom geen respons. Zeer jonge meid in de bediening die erg haar best deed maar weinig interactie met de gast vertoonde. Zaak zelf miste een plantje oid voor de sfeer. Het eten was lekker en de borden mooi opgemaakt, maar niks speciaal, al met al meer verwacht voor een rekening van €200-, met zijn 2e..

26. Kleine eetwaren Druten

Ik bestel en eet regelmatig bij Eethuis Druten, maar voorlopig kom ik er niet meer.
    Ik heb er op 27 mei een Kapsalon besteld. Die werd netjes op tijd bezorgd en smaakte goed. Maar er was wat mis mee.
    Ik raad de medewerkers van Eethuis Druten aan beter op hun (persoonlijke) hygiëne te letten.
    Zoals gezegd, ik kom er voorlopig niet meer en bestel er ook niks meer.

6,3
  27. Telefoon word opgehangen.

28. Snelle bezorgservice, niet te duur. Er zijn overal snackbars natuurlijk, maar in mijn ervaring hebben ze hier de beste kapsalon. Goede balans tussen de ingredienten, geen smaak die duidelijk overheerst. Ik heb een keer of vijftien laten bezorgen, een keertje klopte de bezorging niet helemaal, maar dat herstelde men vlot.

29. Nederlands Druten

Heerlijk gegeten!
    Het vier gangen verrassingsmenu besteld.
    Er werd vooraf gevraagd wat onze wensen waren en het was super lekker.
    Porties zijn niet overdadig maar met een mandje brood erbij voldoende.
    Zeer vriendelijke en attente medewerkers en de gastheer en gastvrouw staan voor hun zaak!

30. Nederlands Druten

Ellis