Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Druten verdeeld zijn.

Ik eet veganistisch en ik begrijp dat dat niet overal makkelijk is. Toen ik hier met mijn collega's ging lunchen verwachtte ik dus ook geen uitgebreide keuze, ik nam een lekker kopje koffie en een muntthee en om niet als enige niet eten heb ik gevraagd om een salade zonder zuivel en vlees.
    Ik vind het geen probleem deze salade bestond uit een klein beetje sla, 3 plakjes tomaat, een paar plakjes komkommer en 4 olijven met een beetje balsamico, ik snap dat mijn dieet moeilijk is en ik verwacht niet veel. Dat ze daar echter €9,50 voor gerekend hebben vind ik erg bijzonder.
    Voor mij was dit geen Genieten of Meer helaas.

2. Italiaans Druten

Tonny van Leeuwen

Lekker gegeten voor een schappelijke prijs.

3. Nederlands Druten

Helaas voor mij (weer) geen goede ervaring. De prijs/ kwaliteit verhouding is ver uit balans. Alles is gebaseerd op snelle gerechten en (te) snelle en soms wat opdringerige bediening. Geen culinaire verrassingen maar simpele gerechten waar weinig aandacht aan wordt besteed. Het 3 gangen keuze menu is wat betreft prijs/kwaliteit iets meer in verhouding maar let op de wijn (merlot: 5,75 per glas!) voor mij geen optie meer.

4. Kleine eetwaren Druten

Bestel regelmatig iets bij jullie normaal wel oké maar vanavond sloeg echt alles, verbrande stukjes bij mijn frikandel Joost mag weten wat het was. En de durum was niet te eten denk dat de pannenkoek zo noem ik het maar even over de datum is. Echt heel vies.

1,3
  5. Italiaans Druten

Voor herhaling vatbaar!! Eten uitstekend maar de cola was wel erg weinig!

6. Nederlands Druten

Veel geld voor weinig!
    Hadden gereserveerd voor mosselmenu maar die waren op.
    Gerechten waren heerlijk maar zeer klein. Geen salade en de frietjes extra betalen.
    Als compensatie dat er geen mosselen waren stond er een glas wijn teveel op de rekening!

7. Kleine eetwaren Druten

mijn naam niet waardig

Een uur op mijn eten gewacht. Had in de kapsalon gevraagd geen groenten te doen, toch vind ik restanten van sla. De friet is roodachtig geworden door de grote hoeveelheid vet van de kip doner. Gigantische vette dikke laag taaie kaas erop, veelste veel. Heb direct het eten weggegooid en elders besteld. Eerste keer en ook direct de laatste keer.

Koop hier alsjeblieft geen eten.

8. Nederlands Druten

Bert v as

Vanavond heerlijk Spaanse mosselen gegeten op aanraden van chef Wim overheerlijk

9. Italiaans Druten

Heerlijke pizza's voor een redelijke prijs. Aardig personeel die het niet erg vindt gauw een foto te nemen voor ons terwijl het erg druk was.

10. Nederlands Druten

Edwin

11. Kleine eetwaren Druten

Melanie Verheijen

Nu een paar keer besteld en een paar keer tot balen toe gewacht op onze bestelling. Meerdere malen een verkeerde bestelling binnen gekregen, meerdere malen koud ontvangen en meerdere malen achter onze bestelling aan moeten bellen omdat het ontzettend lang duurde. Nooit meer! nu helemaal klaar mee!

1,1
  12. Kleine eetwaren Druten

Wat een slecht eten hebben ze daar frikadellen lijken wel een maand oud. Vieze slappe vette pizza. Zeer onbeschoft personeel. Hoe ze je bestelling opnemen het is dat ze het moeten maar liever niet dan wel.
    Kom er nooit meer. Oja ze rijden als de formule 1 door druten. Opletten dus.

13. Italiaans Druten

chris reutelingsperger

Aardige bediening en een leuke sfeer, dat wel. Niet hygiënisch. Ons tafeltje plakte en bij de menukaart plakte de pagina's aan elkaar. Slecht schoongemaakt dus vies. Wij gingen voor een vleesgerecht, Saltimbocca a la Romana. Was niet lekker. Pizza's zagen er wel goed uit. Zoals eerder hier geschreven moet la Bardies misschien alleen voor deeggerechten gaan.
    Het mocht de pret niet drukken en een dagje Druten is oké maar nooit meer la Bardies.

Verrassings lunch gekozen. Werkelijk een verrassing!! Heerlijk geluncht. Gezellige en zeer vriendelijke bediening. Kortom een aanrader.

15. Nederlands Druten

Simone

16. Grieks Druten

Vandaag wezen eten bij de plaatselijke Griek in Druten, vooraf een paddestoel soepje, was goed, daarna een tournedos, werkelijk perfecte biefstuk van de haas zeker 220 gram en perfect gebakken lekkere saus erbij, wat gebakken aardappelen top en nog redelijk goed geprijsd. Niks Grieks op, gewoon Franse keuken in een Grieks restaurant, hier komen we zeker terug.

17. Nederlands Druten

Eten is voortreffelijk, de bediening is kundig, correct en vriendelijk. Wij komen graag terug.

18. Grieks Druten

Teleurgesteld

Paar keer gebeld waar eten blijft, hehe eindelijk na ruim een uur wachten, eten koud, neem nooit meer wat van hun.

19. Nederlands Druten

Hannie Ottenhoff

Sfeervolle ambiance, fantastisch eten en attente bediening! We gaan zeer zeker hier weer eten.

20. Nederlands Druten

1 Gereserveerde binnentafel midden voor geopende doorgang. Dus maar een buitentafel gekozen.
    2 Serveerster veegde koffievlek niet van de tafel. .
    3 Serveerster ruimde de met papiertjes gevulde asbak pas na verzoek op. Bracht geen schoon exemplaar.
    4 Serveerster lette er niet op dat onze bestelling na 5 kwartier nog niet was opgediend. (onze bestelling was op de verkeerde tafel geserveerd).
    5.Dus na ca. 1,5 eerste gang op tafel.

Resultaat: Excuses met gratis consumptie.

Hè, hè.
    Volgende keer?

21. Nederlands Druten

Werkelijk fantastisch gegeten, alle smaken klopten. Zelf menu samenstellen, proportionering helemaal goed!

22. Nederlands Druten

Debby Wagensveld

Zeer goed. Heerlijk gegeten!!

23. Nederlands Druten

Super lekker gegeten, alles was top, zeker een aanrader.

24. Nederlands Druten

Annelies

Lekker, gezellig, verrassend en relaxed.
    Top dus!

25. Nederlands Druten

Christel

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Komen zeker een keer terug. Echte aanrader als je iets meer wilt dan een eetcafé.

26. Nederlands Druten

Vincent

Heerlijk diner gehad. Fantastische bediening met plezierige aandacht. Gerechten leuk, soms verrassend (amuse met oesterblad!) en altijd heel goed. Ook goede setting voor zakelijk gesprek in rustige hoek.

27. Nederlands Druten

Weer heerlijk gegeten. We hadden een lekker en leuk jubileumsdiner. Nog van harte met het eenjarig bestaan! We komen graag terug.

28. Nederlands Druten

Frans en Sophia

Super leuke bediening en heerlijk gegeten! Niets op aan te merken.

Patrick

Zeer ongemotiveerd personeel, kletsen gewoon door. Geen aandacht voor de klant, komt erg onvriendelijk over. Het lijkt wel alsof ze tegen hun wil in staan te werken. Producten prima, zaak ziet er netjes uit. Wel erg duur!

30. Nederlands Druten

Anne Grotenhuis

Heerlijk gegeten met verrassende presentatie van gerechten, leuke sfeer en persoonlijke aandacht van personeel.