Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Druten verdeeld zijn.

1. Kleine eetwaren Druten

Heerlijk gegeten. Gezellig personeel. Ondanks de pizza leerling. Haha

2. Snackbar Druten

De tweede keer al, dat we 2 uur moeten wachten op onze bestelling. Na bellen steeds het antwoord “we zijn onderweg” ik vraag me af waar vandaan uit Turkije ofzo?
    Nog geen excuus kan er af!
    Voor ons geen vlakkers meer!

3. Nederlands Druten

Dennis

4. Nederlands Druten

Henry post

Erg lekker en gezellig met subliem wijnarrangement

5. Snackbar Druten

Van de Molen

Rekening was niet correct. Moesten duurdere gerechten betalen als bestelling en ontvangen. Al het eten (voor 5 pers.) was in een zak gegooid en de frcandellen speciaal xxl stonden revhtop in de zak. Een grote bende en rechtstreeks de clico in.

6. Snackbar Druten

Broodje sboarma was droog en smaakloos… toch maar 7 euro betaald… maar kom er never nooit weer… hoop en zal stimuleren dat er controle op hun eten komt.

7. Snackbar Druten
  8. Snackbar Druten

Gerrit dijkstra

Zoals altijd genieten...pizza pollo of kipschotel yummmmmm.

9. Italiaans Druten

Wij eten hier regelmatig met familie en/of vrienden.
    Wat zal ik zeggen… brede menu, lekker eten en een vriendelijke eigenaar en medwerkers.
    Wij zijn altijd dik tevreden en beleven veel plezier aan onze bozoeken hier. Top!

10. Snackbar Druten

Heerlijk eten kan niet anders zeggen, maar heel veel geflirt door sommige werknemers, ben daar niet van gediend, ik kom daar om eten te halen!

11. Nederlands Druten

Tjebbe

Heerlijk gegeten. Biefstuk was voortreffelijk klaargemaakt. Groente had iets meer gemogen voor 4 personen. Sfeer in z'n algemeenheid heel leuk. Mooi restaurant. Kok verstaat z'n vak! Kritisch punt zijn de tafels en met name hoe dicht ze op sommige plaatsen op elkaar staan. We hadden oprecht last van het feit dat de andere restaurantbezoekers te dicht op onze tafel zaten. We hebben dan ook geen nagerecht meer genoten en zijn voortijdig vertrokken.

12. Grieks Druten

Te warm binnen, prijs in verhouding tot wat je krijgt te duur, wel lekker eten en vriendelijk personeel.

13. Grieks Druten

Menippus

14. Snackbar Druten

Eten is koud omdat ze het eten komen brengen in één plastic zakje maar daarin ook nog je bestelde water, hoe slim is dat? Bestel je eten en wil je het warm hebben, wat doet de vlakkers? Die doen het koude drinken indezelfde tas als waar je friet in zit

15. Snackbar Druten

Annoniem

16. Snackbar Druten

Hele lekkere pizza’s en een hele vriendelijk personeel.
    Beste pizza’s van druten.

17. Snackbar Druten

Annoniem

18. Grieks Druten

F de klein

Was gezellig goede sfeer en lekker gegeten. Hoef niets meer aan toe te voegen.

Heerlijke broodjes, schnitzels en de soepen zijn ook erg lekker. Toch ook frietjes.

Ik eet veganistisch en ik begrijp dat dat niet overal makkelijk is. Toen ik hier met mijn collega's ging lunchen verwachtte ik dus ook geen uitgebreide keuze, ik nam een lekker kopje koffie en een muntthee en om niet als enige niet eten heb ik gevraagd om een salade zonder zuivel en vlees.
    Ik vind het geen probleem deze salade bestond uit een klein beetje sla, 3 plakjes tomaat, een paar plakjes komkommer en 4 olijven met een beetje balsamico, ik snap dat mijn dieet moeilijk is en ik verwacht niet veel. Dat ze daar echter €9,50 voor gerekend hebben vind ik erg bijzonder.
    Voor mij was dit geen Genieten of Meer helaas.

21. Italiaans Druten

Tonny van Leeuwen

Lekker gegeten voor een schappelijke prijs.

22. Nederlands Druten

Helaas voor mij (weer) geen goede ervaring. De prijs/ kwaliteit verhouding is ver uit balans. Alles is gebaseerd op snelle gerechten en (te) snelle en soms wat opdringerige bediening. Geen culinaire verrassingen maar simpele gerechten waar weinig aandacht aan wordt besteed. Het 3 gangen keuze menu is wat betreft prijs/kwaliteit iets meer in verhouding maar let op de wijn (merlot: 5,75 per glas!) voor mij geen optie meer.

23. Kleine eetwaren Druten

Bestel regelmatig iets bij jullie normaal wel oké maar vanavond sloeg echt alles, verbrande stukjes bij mijn frikandel Joost mag weten wat het was. En de durum was niet te eten denk dat de pannenkoek zo noem ik het maar even over de datum is. Echt heel vies.

1,3
  24. Italiaans Druten

Voor herhaling vatbaar!! Eten uitstekend maar de cola was wel erg weinig!

25. Nederlands Druten

Veel geld voor weinig!
    Hadden gereserveerd voor mosselmenu maar die waren op.
    Gerechten waren heerlijk maar zeer klein. Geen salade en de frietjes extra betalen.
    Als compensatie dat er geen mosselen waren stond er een glas wijn teveel op de rekening!

26. Kleine eetwaren Druten

mijn naam niet waardig

Een uur op mijn eten gewacht. Had in de kapsalon gevraagd geen groenten te doen, toch vind ik restanten van sla. De friet is roodachtig geworden door de grote hoeveelheid vet van de kip doner. Gigantische vette dikke laag taaie kaas erop, veelste veel. Heb direct het eten weggegooid en elders besteld. Eerste keer en ook direct de laatste keer.

Koop hier alsjeblieft geen eten.

27. Nederlands Druten

Bert v as

Vanavond heerlijk Spaanse mosselen gegeten op aanraden van chef Wim overheerlijk

28. Italiaans Druten

Heerlijke pizza's voor een redelijke prijs. Aardig personeel die het niet erg vindt gauw een foto te nemen voor ons terwijl het erg druk was.

29. Nederlands Druten

Edwin

30. Kleine eetwaren Druten

Melanie Verheijen

Nu een paar keer besteld en een paar keer tot balen toe gewacht op onze bestelling. Meerdere malen een verkeerde bestelling binnen gekregen, meerdere malen koud ontvangen en meerdere malen achter onze bestelling aan moeten bellen omdat het ontzettend lang duurde. Nooit meer! nu helemaal klaar mee!

1,1