Old Skool in Druten

• Koosjer

3. Betalen Master Card Visa pin

1432066544 86
1469197177 87

1. Veel geld voor weinig!
    Hadden gereserveerd voor mosselmenu maar die waren op.
    Gerechten waren heerlijk maar zeer klein. Geen salade en de frietjes extra betalen.
    Als compensatie dat er geen mosselen waren stond er een glas wijn teveel op de rekening!

2. Edwin

3. Eten is voortreffelijk, de bediening is kundig, correct en vriendelijk. Wij komen graag terug.

4. Hannie Ottenhoff

Sfeervolle ambiance, fantastisch eten en attente bediening! We gaan zeer zeker hier weer eten.

5. Werkelijk fantastisch gegeten, alle smaken klopten. Zelf menu samenstellen, proportionering helemaal goed!

6. Debby Wagensveld

Zeer goed. Heerlijk gegeten!!

7. Super lekker gegeten, alles was top, zeker een aanrader.

8. Annelies

Lekker, gezellig, verrassend en relaxed.
    Top dus!

9. Christel

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Komen zeker een keer terug. Echte aanrader als je iets meer wilt dan een eetcafé.

10. Vincent

Heerlijk diner gehad. Fantastische bediening met plezierige aandacht. Gerechten leuk, soms verrassend (amuse met oesterblad!) en altijd heel goed. Ook goede setting voor zakelijk gesprek in rustige hoek.

11. Weer heerlijk gegeten. We hadden een lekker en leuk jubileumsdiner. Nog van harte met het eenjarig bestaan! We komen graag terug.

12. Frans en Sophia

Super leuke bediening en heerlijk gegeten! Niets op aan te merken.

13. Anne Grotenhuis

Heerlijk gegeten met verrassende presentatie van gerechten, leuke sfeer en persoonlijke aandacht van personeel.

14. Jacqueline Vermeer

De vriendelijkheid en gastvrijheid is met geen cijfer uit te drukken. Voelt als thuiskomen. Heerlijke avond!

15. Heerlijk genoten van een 3 gangenmenu bij Old Skool met een bijpassend wijnarrangement (€15). Frisse jonge dames in de bediening en er hangt een ongedwongen sfeer. We hebben een fijne avond gehad.

16. Rianne en Jos

Heerlijk gegeten in een leuke ontspannen sfeer. Bediening was goed en aardig. Wat ons betreft mag het eten wat warmer, misschien de borden wat meer voorverwarmen.
    Verder een aanrader!

17. Erg lekkere gerechten. Het was smullen.

18. Super lekker gegeten met wijnarrangement. Een aanrader om er naar toe te gaan. Je mag een hoge verwachting hebben, want dat maken ze waar. Ga ook een keer naar hun lunchroom Genieten & meer, is ook zeer goed.

19. Wederom heerlijk gegeten in een prettige sfeer. Met zorg bereide gerechten die ogen als ware kunststukken. Bediening is top. Gastvrij onthaal.

20. Heerlijk met 2 personen gegeten! Super vriendelijke bediening en een mooi ingericht restaurant! Wij komen zeker nog een keer terug!

21. Het was weer smullen net als alle andere keren. Ze zijn zeker op de goede weg om met deze kwaliteit/prijs verhouding het nog lang vol te houden. Een echte aanwinst voor Druten.

22. Hartelijk ontvangst ondanks dat we een 15 minuten later waren. super wijn arrangement. bij dessert andere sherry gekregen ipv de madera die me niet smaakte zonder extra kosten.
    risotto met pijlinktvis was iets te vet dmv olijf olie. De lange vinger in de tiramisu vond ik te hard, die had even mogen weken in de amaretto naar mijn smaak.

23. J. De Jong

Heerlijke gegeten ook voor vegetariërs een aanbeveling!! Goede sfeer, mooi aangekleed en Milena de gastvrouw top!! De bediening was goed en zeer vriendelijk. Wij komen zeker terug!!

24. Weer heerlijk gegeten! Waren benieuwd naar de nieuwe kaart, zeker weer aan te bevelen. Heerlijke wijnen ook. Wij komen graag weer terug!

25. Weer heerlijk gegeten en gedronken, zijn er over twee weken weer 😃👍

26. Mooi restaurant, leuke ambiance en heerlijk eten. Persoonlijk zou ik als restaurant de friet wel op het menu zetten maar niet aanbieden tijdens het opnemen van de bestelling. Laat gasten het expliciet zelf bestellen. Wij hebben ons laten verleiden maar het eten is voldoende zonder.
    Het wijnarrangement bij het eten is zeker een aanrader, de juiste wijn bij ieder gerecht is heerlijk.
    En dan water, maar dat geldt voor ieder restaurant, het kraanwater in Nederland is uitstekend. Zet gewoon een karaf op tafel. En wil iemand per sé bubbels of gedemineraliseerd water dan kan dat natuurlijk tegen betaling.

Hoe dan ook een aanrader, aanwinst voor Maas & Waal en wij gaan zeker vaker hier eten.

27. Was top! Lekker aparte gerechten. Vriendelijk en kundig personeel! Aanwinst voor de regio.

28. Nola Fransen

Leuke avond gehad, verrassend lekker gegeten en prijs kwaliteit dik in orde! Wij komen zeker terug.

29. Mar van Wetten

Heerlijke amuses gegeten met bijpassende wijn. Goeie sfeer, fijne stoelen, zeer mooie bloemen. Milena is een topgastvroyw en de bediening was goed en zeer vriendelijk. Een aanwinst voor Regio Maas en Waal.

30. Het was weer bijzonder geslaagd. Lekkere wijn en mooie gerechten en bediening is altijd goed en gezellig.

31. Wat een beleving vonden wij het bij old school. Het eten is tot in de puntjes verzorgd en overheerlijk. Alles vers en een prachtige presentatie.

Je voelt je echt welkom als je er een gezellig avondje bent en er is veel persoonlijke aandacht voor de gasten. Een 10 met een griffel voor ons en zeker voor herhaling vatbaar.

32. Geweldig gegeten met soms gewaagde combinaties. Wij hadden de amuse proeverij wat geweldig was. Van alles van de kaart een beetje maar uiteindelijk voldoende na acht gangen. De bediening is zeer netjes met de goede balans tussen formeel en informeel. Zowel de bediening als de koks hebben zeker verstand van zaken. Dit is echt een aanrader voor iemand die eens wat anders wil.

33. Voor de tweede keer heerlijk gegeten met voortreffelijke wijnen. Ook nu weer met ontspannen professionele bediening. We komen zeker terug, een aanwinst voor het Land van Maas en Waal!

34. Heerlijk gegeten. Prettige bediening. Fijne stoelen in leuk aangeklede ruimte. Top!

35. Hans Geelen

Samen met onze vrienden hebben we heerlijk gegeten bij Old Skool. Vriendelijke en service gerichte bediening, kan menig restaurant van leren. Gratis amuses bij binnenkomst en lekkere wijnen. De toetjes waren verrassend en super mooi opgediend. Top!

36. Erg lekker gegeten. De service is vooral erg goed, erg aardige bediening. Eten is erg bijzonder, veel eten wat je normaal gesproken niet snel zal eten, zoals vergeten groenten of bijzonder vlees. Extra service was het wijnarrangement, met goede verhalen over de herkomst en functie van de wijn bij het eten. Gratis amuses gehad bij binnenkomst, heerlijk!

We komen zeker nog een keer terug, al is het wel even sparen, maar het was het zeker waard!

37. fam. Banken

Hoofdgerecht was lekker, maar zat bijna geen groente bij. Toetjes vielen tegen.

38. Voor de derde keer in een maand naar old Skool, zegt dat genoeg? Prachtige start met een leuke amuse, heerlijke gerechten en voor de liefhebbers mooie desserts. Bediening vriendelijk en adequaat en bij het weg gaan een leuk gevonden suiker anijs koekje. Leuk dat je een beetje in de keuken kan kijken. Qua wijn zou het van mij wat spannender mogen en hoewel de grappa superieur was (ik vervang het dessert altijd door wat spiritueels) zou ook dat deel van de kaart iets specialer mogen.

Nou, en om het helemaal af te maken, door de afwezigheid van een tussendeur komt er af en toe een gemene koude windvlaag langs! Parkeren voor de deur, heerlijk. De volgende reservering staat 👍

39. Cindy Verhoeven

Heerlijk gegeten, lekkere wijn! We gaan zeker weer terug... Een aanrader.

40. Een heerlijke avond gehad alles klopt!! Een echt avondje uit!! Er hangt een prima sfeer, je kunt merken dat er met plezier gewerkt wordt. Kortom een aanrader voor iedereen die eens een avondje verwend wil worden👍

41. Heerlijk gegeten en gedronken. Verrassende gerechten met heerlijke wijnen. Prijs kwaliteit verhouding is prima in orde. De service is goed. Wij gaan zeker nog een keer terug.

42. Leuke avond gehad, verrassend lekker gegeten en prijs kwaliteit dik in orde! Menukaart had ietwat uitgebreider mogen zijn maar wat je kreeg was prima. Gaan zeker nogmaals eten.

43. Alles klopt bij Old Skool, de ontvangst, de bediening, de inrichting (fijne stoelen!) en het fantastische eten!
    De gerechten zien er uit als plaatjes en smaken geweldig! In combinatie met de heerlijke wijnen, is het elke keer weer enorm genieten!

44. Jesper Hanssen

Eten bij Old Skool is een smakenavontuur, zeker in combinatie met een op maat gesneden wijnarrangement.

45. Geweldige ervaring. Erg smaakvol eten in een perfecte ambiance. Fantastische prijs/kwaliteit verhouding!

46. Een heerlijk 5-gangen diner met prachtige combinaties van veel verschillende smaken. Wij gaan hier zeker vaker komen. Mooi interieur en prima bediening.

47. Tanja Haarbosch

Goede gelegenheid om eens met de familie uit eten te gaan. Ontspannen sfeer, mooi ingericht. Temperatuur wat wisselend, doordat de kachel af en toe op ons richtte. Mooie en lekkere gerechten. Porties zeker niet groot. Friet iets te laat geleverd, bijna waren de hoofdgerechten verder op. Met één iets slechter horende in het gezelschap had de muziek wel zachter gekund, zeker toen het restaurant inmiddels helemaal vol was.
    Vrij zeker dat we nog een keer terugkomen. De menukaart wordt iedere maand veranderd! Dat maakt nieuwsgierig.

48. Petra Schoenmakers

We hebben heerlijk gegeten in een prettige en gezellige ambiance!! Zeker voor herhaling vatbaar!!

49. Dit was niet onze eerste keer in dit restaurant. Wederom een streling voor de tong. Hoewel de kaart niet al te uitgebreid is kun je hier uitstekend eten.

50. Hetty Broeder

De locatie zag er sfeervol uit, alleen erg koud, ook als er iedere keer klanten binnen kwamen. Geen ijs voor in je drank! Het eten wordt erg snel achter elkaar geserveerd. Als je je drank op had moest je zelf vragen of het weer gevuld kon worden, zijn toch je eerste verdiensten.

Jammer maar voor ons geen herhaling bij Old School.

51. Ontvangst gastvrij en hartelijk, lekker en mooi voorgerecht, hoofdgerecht en het nagerecht, een lekker kaasplankje voor ons twee werd begeleid door een trio portjes, heerlijk.
    Kortom, binnenkort weer terug.

52. We hebben heerlijk gegeten. Personeel was deskundig. Alleen jammer dat je 3,50 euro voor water p.p. moest betalen.

53. Echt een aanwinst als je lekker wilt eten en er ook iets meer voor wil betalen.

54. We hebben er heerlijk gegeten. Het was een echte smaaksensatie. Super "mooie" gerechten met veel fijne smaakjes en tot in detail verzorgd. Een opmerking over het personeel; Ik vond het veel te vriendelijk, te soft en overdreven. Ik voel me daar niet zo gemakkelijk bij. Dit is het enige minpuntje wat ik kan bedenken.

55. Super lekker gegeten en een hele leuke avond gehad! Top!

56. Kwakernaakgenalogie

Lekker gegeten in een gezellige omgeving. Door het gebruik van zoveel mogelijk producten van leveranciers uit de omgeving roept het onze sympathie op.

57. familie Basten

Mooie aanwinst voor het land van Maas en Waal, een top restaurant in Druten! Heerlijk gegeten en prachtige wijnen gedronken afgelopen vrijdagavond.

58. We hebben lekker gegeten. De wijn, Merlot, was erg goed. Je kunt er heerlijk en rustig op je gemak eten met voldoende aandacht van het personeel voor de gasten. Goed dat ze elke maand een andere menukaart hebben, ivm de kleinere kaart. Zo voldoende afwisseling door het jaar heen. De sfeer was goed, de inrichting is wat strakker. Had van ons wat warmer gemogen.... Maar dat is uiteraard een kwestie van smaak...

59. Hanny de Krijger

Sfeervolle avond uit gehad. Avondvullend programma. Wij hebben naast het menu gekozen voor het wijn arrangement. Zeker een aanrader!! Je wordt ook uitstekend geïnformeerd over de wijnen. Zeker voor herhaling vatbaar.

60. Erwin Kocken

Wij hebben een super avond gehad! Het vriendelijke personeel zorgt er meteen voor dat je je thuis voelt! Het eten is fantastisch, je proeft dat het eerlijk en puur is. Deze mensen hebben liefde voor het vak, dat zie je, dat voel je en dat proef je!

61. Heerlijke gerechten! Het restaurant ziet er prima uit en de bediening is prettig. Een echte aanrader en een grote aanwinst voor Maas en Waal.

62. Saskia Theunissen

Heerlijk gegeten en gedronken.

63. Wat een geweldige avond hebben wij beleefd. Het begon bij een hartelijk ontvangst, waarna we plaats mochten nemen in comfortabele leren stoelen. We hebben genoten van het heerlijke eten en de mooie wijnen. Een aanrader voor iedereen is de cocktail van limoncello en tonic. Verder is de bediening ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Daarnaast willen wij nog even kwijt dat de prijs-kwaliteit uitstekend is. Zoveel kwaliteit voor een schappelijke prijs!! We kunnen dan ook concluderen dat restaurant Old School een echte aanrader is voor Druten en omgeving.

64. Niet zo best. Zowel het eten als de ontvangst was niet wat je ervan verwacht. En daarmee te duur voor wat je krijgt.

65. Ruud en Mia

Perfecte keuken, perfecte bediening. Zeer tevreden. Net even iets anders. Mooie verfijnde keuken. Heerlijk gegeten.

66. Vriendelijke ontvangst, goede en snelle bediening en prima eten! Kortom, zeer de moeite waard!!

67. Wat was het gisteravond weer een genoegen! De gerechten bij zowel Old als New Skool maakten dat kiezen moeilijk was. Het resultaat was een goddelijk diner dat we van Sjoerd kennen. Hoe knap dat hij altijd weer het beste uit producten weet te halen!! Een uurtje omrijden is Old Skool zeker waard. Tot snel!
    Groet, Leontine

68. Pam Stolvis

69. Heerlijk en verrassend gegeten. Aardige bediening. Wij gaan zeker nog eens terug!

70. Heerlijk, Hip en voor Herhaling vatbaar! De 3 maal H! Ik opteer ook voor de zondag open! En ik kijk uit naar de nieuwe gerechten richting de herfst en winter..

71. Heerlijk gegeten, goede wijnen en een top gastvrouw/heer.

72. Het eten is echt heerlijk. Mooie pure combinaties. Voor herhaling vatbaar.

73. Een heerlijke avond gehad bij Old Skool! We hebben genoten van een mooi viergangenmenu met bijpassende wijnen. En wat zitten die stoelen fijn! Zeker voor herhaling vatbaar!

74. Willems

Leuk restaurant met gezellige sfeer, leuke mensen en ook nog lekker gegeten.

75. Marielle Kurstjens

Mooi en puur eten! Sfeervol, goede wijn en gastvrije bediening. Een aanwinst voor Druten!

76. J. Fontein

Gezellig restaurant met een super gastvrije gastvrouw en gastheer. Heerlijk eten. Eerlijke dagverse producten. Kortom een aanrader en aanwinst voor Druten.

77. Vanavond voortreffelijk gegeten bij Old Skool. Druten staat weer op de kaart dankzij de inspanningen van Johan en Milena en hun team. Alle gerechten super vers en hoog op smaak. De kaart bied voor elk wat wils.

78. Heerlijk eten, gastvrij én beleefd maar net niet té, mooi ingericht en ontspannen sfeer.

79. Coeian de Bont

Een beleving!!! Wij hebben gisteren fantastisch gegeten! Alles was in balans. De wijn, de gerechten, in een woord geweldig. We hebben een fantastische avond gehad. Old skool heeft zelfs nog oog voor heerljik zitten... We zagen het eerljke werk dat in de keuken geleverd werd. Laat je verrassen en geniet van deze beleving!!!

Top, Maarten en Corian te Druten.

80. Heerlijk, culinair gegeten bij Old school! Dit restaurant is een aanwinst voor Druten. Verrassende menu's en smaken. Enige minpuntje is dat de drank aan de (te) dure kant is.

81. Paulien Verhoeven

We hebben een fantastische avond gehad met z'n viertjes. Zeer gastvrij ontvangen. Het eten was heerlijk, lekkere verse producten en heerlijk puur eten! De bediening was top, zeer zorgzaam! Wij komen zeker terug!

82. Ook wij hebben een fantastische avond gehad met een supergastvrouw+bediening. Heerlijk gegeten en geweldig sfeertje echte verwennerij om daar te zijn. Wij komen zeker terug bij Johan en Milena de volgende avond staat al in onze agenda. Dit restautant is echt een aanwinst voor deze regio en heel succes gewenst van twee zeer tevreden gasten.

83. Maurice van der Ree

Old Skool is een echte aanrader voor iedereen die lekker een avondje culinair wil genieten!! Een perfecte menu kaart, waar je alles kan combineren van de New Skool menu met de Old Skool menu. Een goede wijnkaart, bediening op en top, het eten is niet alleen een lust voor het oog om te zien, maar ook echt om van te watertanden! Vooral de steaktartaar is een echte beleving. Wij hebben ons prima vermaakt en is zeker voor heel veel herhalingen vatbaar!

84. Johnny Yvonne

Hier wordt met liefde gekookt. Goede ambiance, super gastvrouw. Druten mag trots zijn met dit geweldige restaurant, een absoluten aanrader. Komen snel weer terug.

85. Jan Diebels

Ze hebben de lat hoog gelegd, maar eerlijk is eerlijk: het was TOP. Je kon een glimp van de keuken opvangen en de meiden in de bediening waren eens op een andere manier gestyled. We gaan snel weer terug.

86. Fam. Gremmen van Zwam

Lekker gegeten in een ongedwongen, gezellige sfeer. Verse producten met een iedere maand gedeeltelijk wisselende kaart. Vlotte bediening en persoonlijke aandacht. De drankjes iets aan de dure kant. Zeker voor herhaling vatbaar.

87. Jurgen en Elske

In restaurant Old Skool heerst een goede, gezellige, warme sfeer! Worden heerlijke, prachtige gerechten geserveerd, die met zorg zijn bereid. De passie voor het vak is in alles terug te zien, te ruiken en te proeven. Een avond genieten van begin tot het eind.

89. Heerlijke amuse, prima gerechten, lekkere wijn, enige minpunt vond ik dat je per persoon moet betalen voor water, prijs hiervoor te hoog.
    Complimenten voor de kok!