Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Drunen verdeeld zijn.

1. Saskia Smitsman

Wij hebben heerlijk gegeten. Goede kwaliteit en voor een hele nette prijs. Zeer klantvriendelijk. Gezellige avond gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.

2. Erg lekker gegeten voor een hele redelijke prijs. Vriendelijk personeel, dus zeker een aanrader.

3. Nederlands Drunen

Ik ben al vele malen bij arcade gaan eten. En kom tot de conclusie dat het alleen goed gaat als je telefonisch een afhaalbestelling doet. En zelfs dan moet je lang wachten voor het klaar is.
    Afgelopen koningsdag heb ik weer een poging gedaan om lekker te gaan eten. Bestelling gedaan maar na een half uur nog geen drankje of bord eten te bekennen. Toen ik er naar vroeg ging ze direct navraag doen. Toen kwam ze terug en moest ik vooraf betalen omdat we wegens drukte bij een ander aan het tafeltje gingen zitten en nu dus hun betaalsysytheem in de war liep. Ok prima ik heb betaald. Het eten zou komen. Na nog eens een half uur vroeg ik hoe het kwam dat we nog steeds niks hadden en dat ze dames die aan ons tafeltje bijzaten al twee keer drank gekregen hadden. Uiteindelijk kwam ons eten.....maar nog steeds geen drankje erbij. Toen de dames aan ons tafeltje de rekening vroegen kon er wel betaald worden maar een bonnetje ervan dat was echt te lastig. Het personeel wat er rondliep keek allemaal gestrest en gaven stuk voor stuk aan dat het te druk was. Heel jammer dit want het eten is er heerlijk. Ik begrijp gewoon echt niet dat het na het aantal jaar dat ze er zitten het nog steeds niet soepel loopt. Erg jammer en hoop dat ze er snel iets aan gaan doen.

4. a.okkers

Al enkele keren genoten bij De zoete kers. Deze keer voor het eerst met nieuwe formule. Wederom was het heerlijk. We hebben gekozen voor 4 gangen-menu surprise. Heerlijk ! Een genot om hier te eten.

5. Mani Janssen

Gister wezen eten en het was heerlijk! De bediening is geweldig, het eten was er snel en ook nog eens verrukkelijk! Erg aardig personeel en een mooie zaak!
    Ik kom er zeker nog vaker!

6. G. de Bruin

Heel erg lekker gegeten. Alles was keurig verzorgd. Huiselijke sfeer.

7. Op 9 maart 2013 voor de zoveelste keer naar de Zoete Kers geweest.
    Het tafellinnen, de weelderige wijnglazen en de gratis spoon zijn verdwenen.
    Het eten, de bediening en de sfeer zijn NIET verdwenen.
    Een geweldig restaurant tegen een redelijke prijs.

8. Het is een gezellige cafetaria, vriendelijk personeel, de bediening is snel. Het is daar super schoon. Dus echt een aanrader.

9. Wouter Roodbeen

10. Dick en Rudie

Geweldig!!

Afgelopen vrijdag hebben we genoten van een uitmuntend 9 gangen amuse menu inclusief bijpassende wijnen.
    Alles werd met zorg en aandacht bereid en opgediend , je proeft de liefde voor het vak.
    Een heerlijk begin van het nieuwe jaar en tevens kennismaking met de nieuwe kaart.
    We komen snel terug , Joost en Wouter , bedankt!

11. C. van Spijk

Op 2e Kerstdag genoten van het Kerstdiner met mijn vrouw en pa. Mijn pa woont in Drunen, maar had er nog niet eerder gegeten. Over het eten kan ik kort zijn, perfect! Mijn vrouw van de kaart en wij het Kerstmenu gekozen. De gerechten zijn met zorg klaar gemaakt, de smaken zijn heerlijk afwisselend en geen te lange wachttijden tussen de gangen. Wat wij niet kunnen bevatten waren de tien lege stoelen aan vier tafels. Zelfs bij de mindere restaurants moet je tijdig reserveren om een volboeking voor te zijn. Wie naar de Zoete Kers gaat, komt er tevreden uit. Een aanrader, ook voor de volgende Kerst!

12. Nederlands Drunen

De service is geweldig, de bediening vriendelijk, alleen het eten valt heel erg tegen. Een schaaltje sla en friet bij het vlees, gebakken aardappeltjes en andere groenten zouden ook welkom zijn want de prijs is hetzelfde als overal. Verder worden eventuele klachten boven verwachting opgelost, doe iets aan het eten en je hebt de beste zaak van de omgeving

3,6
  13. Op 19 december samen met de familie gegeten bij de Zoete Kers. Het was ter ere van de 65 ste verjaardag van mijn man. Het was geweldig. Heel gezellig met de kinderen en kleinkinderen en met oma. Die had nog nooit zo lekker gegeten zei ze. En dat met haar 90 levensjaren. De kleinkinderen mochten zelf het toetje mee maken in de keuken. "Wat zijn dat lieve koks, oma."zeiden ze. Stralend kwamen ze de keuken uit met hun eigen gemaakte toetje. "Dit was voor ons een superleuke middag ook, dank." zei het personeel. Onze hartelijke dank en we komen zeker weer terug!

Johanna van Bokhoven

14. Beste Mensen,
    Nu reeds twee feestjes hier in de molen meegemaakt, het koud en warm buffet in een woord geweldig.
    Goede bediening, echt een aanrader, ik weet waar mijn volgend feestje is.

Sprang-Capelle, 2-12-2012.

Vr Gr Piet van Thielen.

15. Internationaal Drunen

Een gezellig restaurant, goede ambiance! Vriendelijke bediening! Goede prijs/ kwaliteit verhouding!

16. Internationaal Drunen

Waarschijnlijk te hoog verwachtingspatroon. Met 4 personen 3 gangetjes en uiteindelijk 160 euro afgerekend. Voorgerecht prima. Hoofdgerecht matig. Bijna geen groente. Alleen een wekpotje met appelcompote voor 4 personen? Moet toch echt anders. Veel pauze tijden tussen voor en hoofdgerecht. Voorlopig niet voor herhaling vatbaar.

3,5
  17. anneke durville-buijzen

Afgelopen zondag op uitnodiging, cadeau voor mijn verjaardag, gegeten in de Rode Kers. Wat was dit een aangename verrassing, we hebben voortreffelijk gegeten en de service was navenant. Wij komen zeker terug. Bedankt.

18. Internationaal Drunen

Gisteren met een groep van 23 personen geweest. Lekker borrelen in de lounge, erg gezellig. De eigenaresse was uitgegaan van een groep van 20 personen. Ze liet jammer genoeg op een chagrijnige en onprofessionele manier weten dat ze hier niet van gediend was. Na wat bekvechten toch maar tafeltje voor 3 personen erbij gezet, paste allemaal prima. Eten was verder van matige kwaliteit, het is gewoon wat vlees met friet, niet echt haute cuisine dus. Ook het toetje was jammer, een hoop mensen hadden een appelbol met kaneelijs besteld. Bij de één was de appelbol keurig netjes met suiker erop etc. Bij de ander was de bol ingezakt en geen suiker erop, jammer gewoon. Bediening verder attent en netjes, en je zit er echt gezellig. Vond deze ervaring toch te negatief om er snel weer een keertje heen te gaan. In Drunen kun je voor die prijs vele malen beter terecht.

19. Chinees-Indisch Drunen

Na een dagje Efteling met de hele familie zijn wij gaan eten bij De Chinese Muur. Het buffet was uitgebreid en gevarieerd dus voor ieder wat wils, ook voor de kinderen die niet zo van Chinees houden.

Mochten we weer in de buurt zijn, zullen we hier zeker terug komen.

20. Rinke & Atsje Huitema

Vriendelijk werden we welkom gegeten. Er werd gevraagd of wij aan de bar of aan een tafeltje in het (vernieuwde) restaurant wilden eten. We hebben gekozen om gezellig aan de bar te eten, waar we konden zien hoe ons eten werd bereid. We hebben gekozen voor "Wandelend door de menukaart". Vijf overheerlijke gerechten werden ons voorgeschoteld en werd er door de kok vertelt wat het gerecht is en waaruit het bestaat. Dit hebben wij zeker als meerwaarde ervaren. Wij kunnen gasten dit restaurant zeker aanbevelen.

21. Chinees-Indisch Drunen

jan van gelder

Jammer maar helaas, geen goede evaring met dit restaurant.
    Bediening liet te wensen over, met 4 personen kregen wij 2 menukaarten, de ober probeerde ons een menu aan te praten wat andere gasten ook bestelden, lekker makkelijk voor de kok. Kregen een menu wat we niet besteld hadden, dus moesten wachten tot het goede gebracht werd waardoor de andere drie menu's nagenoeg koud waren. Bij het dessert kregen we weer een verkeerd gerecht.
    Jammer wanneer je denkt dat je een goed restaurant uitzoekt en mensen mee uit eten neemt. Geen aanrader!

jan en janny, 13 aug 2012

22. Internationaal Drunen

marcel en angela

Wij zijn hier regelmatig gaan eten, ook met vrienden, en zijn altijd zeer tevreden geweest. De prijs kwaliteit verhouding is prima. We hebben zelfs vorig jaar ons trouwfeest daar gevierd en alles verliep perfect, de bediening is altijd vriendelijk en behulpzaam. Ook gaan we weleens lunchen, ten volle tevredenheid.
    Wij komen hier erg graag, en zullen in de toekomst ook graag blijven komen.

grt Marcel en Angela.

23. Nederlands Drunen

Hartelijk bedankt namens ons voor de altijd perfecte service en gastvrijheid, en de zeer vriendelijke bediening.
    Wij zullen zeker vaker terugkomen.

Tot ziens dus.

24. Internationaal Drunen

Eten was voortreffelijk, alles vers en lekker. Maar de wachttijden waren echt te lang, we hadden een kind bij, niet echt fijn om dan een uur op voorgerecht te moeten wachten en vervolgens weer zo lang op hoofdgerecht. Bediening had het te druk met een groep, waardoor we ook lang moesten wachten op drankjes.
    voor het eten prima, maar probeer hier niet met twee uurtjes weer buiten te staan, dat lukt echt niet (vorige keer ook al niet)

25. Goede en vriendelijke bediening en een redelijk hoofdgerecht. Maar neem geen dame blanche als nagerecht: een aanfluiting voor een belachelijke prijs.

5,5
  26. Chinees-Indisch Drunen

corne

Super lekker gegeten, was vers en ruim voldoende voor een nette prijs. Dit wordt mijn vaste stekkie als ik Chinees wil eten. Top, zoals het hoort.

27. Nederlands Drunen

In Drunen is de Arcade eigenlijk een van enige terrasjes op een goede, gezellige locatie waar je ook nog een hapje kan eten. Hierdoor gebeurd het snel dat heel Drunen uitloopt en er dus geen plek meer is.

Wat ik prettig vind is dat het personeel snel bij je is op het moment dat je gaat zitten. Je krijgt (gelukkig) niet de kans om jezelf nog eens 2x af te vragen of iemand zich realiseert dat je er zit.

Daarna loopt het wel mis. Vanaf het eerste 'vlugge' drankje, moet je ernstig hard je best doen om deze opnieuw gevuld te krijgen. Dit betekend: Roepen, seinen & met een hoopvolle blik omgedraaid van je gesprekspartner zoeken naar oogcontact iemand van het bediend personeel.

Door de jaren heen groeit de gemiddelde Drunenaar in deze rol en wordt het geaccepteerd. Tegelijkertijd ontstaat er op dagen dat het terras aardig vol loopt ook een onderline sfeer op het terras, omdat je altijd mensen om je heen ziet die graag iets willen maar dit kunnen bestellen.

Hierbij wil ik wel benadrukken dat de kwaliteit van het eten erg goed is en het bediend personeel ook altijd vriendelijk is op het moment dat je iemand spreekt.

Op het moment dat er een foutje gemaakt wordt, bijvoorbeeld dat je iets anders krijgt dan je besteld had of je bent niet tevreden oid. laat het bediend personeel blijken je "klacht" serieus te nemen. Dit geeft je als klant een prettig gevoel en maakt dat je een volgende keer graag nog eens komt.

Het zou erg prettig zijn als de eigenaresse deze houding ook aan zou nemen. Deze geeft mij namelijk iedere keer weer het gevoel dat ik beter mijn mond kan houden. Dit is geen fijn gevoel als klant. Zo was ik een paar weken geleden gaan lunchen bij de Arcade. Het terras was ongeveer voor de helft gevuld, waarvan het gros zichtbaar al klaar was met eten. We waren met z'n tweeën en bestelde beide hetzelfde broodje. Uiteindelijk kwam na een dik half uur het eerste broodje aan. Na 10 minuten wachten besloten we eens te vragen of het tweede broodje ook kwam. Het meisje van de bediening gaf te kennen het heel vervelend te vinden en direct na te gaan vragen waar het aan lag.

Uiteindelijk kwam dus de eigenaresse aan die al opende met de zin "u had een probleem?". Dit is al een opmerking waarop ik normaliter afhaak, maar vooruit: We geven het een kans. Ik vertelde rustig dat ik me afvroeg of ze er inzicht in had waar het andere broodje bleef, omdat het zo ongezellig is om ieder voor zich te eten.. Hierop gaf ze aan dat het druk was in de keuken en de bonnen in volgorde werden afgewerkt.
    Hierop trachtte ik kenbaar te maken dat we tegelijkertijd hadden besteld, maar ik kon het doen met de opmerking "dan zal het dus zo wel komen".

Het heeft potentie, alleen zijn er wat ii-en zonder puntjes.

28. Alphons

Lekker gegeten, goede kwaliteit, fijne bediening, kortom een heel goede ervaring.

29. Nederlands Drunen

Mijn vorige review kreeg De Arcade nog een 9,3 en schreef ik dat het een aanrader was. Ik ben van mening veranderd. Afgelopen zondag 20 mei zijn wij hier weer gaan eten. Het wachten hoofdgerecht duurde net zoals vorige keer te lang. Toen wij met 7 personen van het terras buiten naar binnen gingen en daar plaatsnamen was het restaurant op 1 tafel na leeg. Wij plaatsten onze bestelling en kregen een voorgerecht. Iedereen die later na ons binnen was gekomen kreeg het hoofdgerecht eerder. Omdat verschillende mensen in ons gezelschap vonden dat hoofdgerecht veel te lang op zich liet wachten ben ik gaan vragen waarom het zo lang duurde. De eigenaresse zei dat dit kwam omdat dit op volgorde van bonnen gaat. Wij hadden ons voorgerecht gehad, daarna waren blijkbaar de bestellingen van alle andere gasten aan de beurt en daarna weer wij. Toen de eigenaresse uiteindelijk het eten kwam brengen en het bij me neerzette zei ze "Dat komt door de volgorde van de bonnen. Jullie wachten pas anderhalf uur." Het viel me op dat ze bij iedereen "alstublieft" zei toen ze het eten bracht en bij mij niet. Ze keek ook chagrijnig en vond het waarschijnlijk niet leuk dat ik was komen vragen waarom het zo lang duurde. Ze ging ook telkens in de verdediging terwijl een "sorry, het komt eraan het is druk" had volstaan. Anderen in ons gezelschap zeiden ook "Ze zei PAS? anderhalf uur!?"

Ik sluit me aan bij onderstaande reviews waarin beschreven wordt dat het veel te lang duurt voordat het eten komt. Blijkbaar is het een structureel probleem. Het gevoel van mijn vader en mijzelf was dat het wellicht zo lang duurt om de drankrekening op te drijven. Met 7 personen zo lang wachten is al gauw ruim € 50,- extra op de rekening.

Van een 9,3... naar een 3.

Wij hebben besloten om hier niet meer terug te gaan. Vooral ook vanwege de reactie van de eigenaresse.. er kon ook geen lachje vanaf toen we de zaak verlieten.

30. familie Bergmans

Wauw, zo lekker hadden we lang niet meer gegeten. Vegetarisch (geen vis of vlees) eindigt meestal in de standaard geitenkaas met honing, zo niet bij de Zoete Kers.
    Carpaccio van biet met kersen dressing, gevulde aubergine, champagne spoon en een dessert van chocoladetaart met warme kersen.
    Een absolute aanrader met een prima prijs.
    We komen zeker nog eens terug.