Corona informatie

1499119407 72
1519511119 72
1522060083 71
1555196615 68

1. Vandaag met Moederdag hebben we bij duinrand Drunen geluncht met 8 personen ondanks de gigantische drukte hebben we een top middag gehad, goede service en een goede kwaliteit van het eten, niet lang hoeven te wachten.
    Ons ga je zeker nog hier zien.
    Bedankt team duinrand.

2. Zaterdagavond hier gedineerd was wederom heerlijk. Leuk die nieuwe gerechten en de vernieuwde opmaak echt werk van gemaakt. Bediening goed eten super. Tot snel.

3. Gisteren geweest met vier personen. Heerlijk gegeten met een gezellige sfeer. Ook de bediening is top! En dat allemaal voor een mooie prijskwaliteit.

Jullie zullen ons zeker nog vaker zien! ;)

4. Juist thuis gekomen ff wat eten. Hebben lekker gegeten voor een hele mooie prijs. Zeker aan te raden.

5. Gisterenavond geweest om te eten, het was weer heerlijk. Zeker het seizoensgerecht wat ons werd aanbevolen reerugfilet op een bedje van rode kool met appeltjes en gewelde rozijnen (ook echt een aanrader). Maar dan komt het mooiste het afrekenen, spot goedkoop dat is bijna een plezier om te doen. Uiteraard tot snel.

6. Eertse kerstdag gedineerd. Helemaal goed, het was af lekker a la carte kunnen eten alles vers bereid en dat proef je. Heerlijk complimenten.

7. Eerste kerstdag gedineerd, werkelijk helemaal af, echt goed. Lekker a la carte sfeer ambiance alles klopte.

8. Kerstdiner bij Duinrand genoten met 6 personen. Heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance. Gewoon à la carte kunnen bestellen ondanks deze drukke dagen. Prima kwaliteit, goede bediening!

9. Ronald Wilhart

Gorden Ramsay kitchen nightmares, daarin zijn we beland op 1e kerstavond. Dit restaurant dient onmiddellijk gesloten te worden zou Ramsay roepen!

De bediening & keukenbrigade bestaat geheel uit pubers zonder enige horeca ervaring aangevoerd door een narcistische eigenaar die totaal geen respect heeft voor zijn gasten.

Als aanvulling op het uitgeserveerde eten;
    *Plastic verpakkingsmateriaal in de soep aangetroffen
    *verbrande pijnboompitten op de carpaccio
    *koude champignons

19:00 uur aan tafel
    20:00 uur eerste drankopname
    21:30 uur voorgerecht
    11:15 uur hoofdgerecht

10. Heerlijk gegeten voor goede prijs! Service was top! Ik belande in een hoestbui en voordat ik het zelf in de gaten had kreeg ik al een glaasje water aangeboden!

11. Pieter de gauw

Super lekker gegeten goede service en super vriendelijk personeel.

12. Met groep van 25 pers. gegeten. Door één ober bediend waardoor alles erg lang duurde; 3/4 uur voordat we het eerste drankje hadden, één voorgerecht vergeten, tonijn-tartaar leek meer op uien-tartaar, frites veel te laat uitgeserveerd en één hoofdgerecht koud. Keurige mail naar restaurant gestuurd maar geen enkele reactie. Geen aanrader dus!

13. Zelden zo slecht gegeten als hier. Vies bord, rauw varkensvlees en daarna 3 kwartier moeten wachten tot de borden afgeruimd werden. Daarom maar besloten om het dessert over te slaan en de koffie thuis te drinken. Dit was voor ons een eenmalige ervaring. Wij komen niet meer terug.

14. Kille blikken van personeel, niet welkom, lang wachten - eerste en laatste keer Duinrand.
    Met drie personen wilden we, op een doordeweekse dag, een drankje en misschien een hapje gaan doen bij Duinrand. Daar aangekomen op een voor ca. 5% bezet terras, kozen we een grote tafel voor meer personen, omdat deze onder een parasol stond. Zo gezegd, het was alles behalve druk op het terras en nergens stond een bordje ‘gereserveerd’ op tafel. Echter al snel stond een medewerker bij ons aan tafel met het verzoek of we naar een andere, kleinere tafel, wilden verhuizen. Blijkbaar had hij andere plannen met deze tafel. Ok, prima, we willen doorschuiven naar een klein - 4 persoons - tafeltje. Maar ook daar mochten we niet gaan zitten, een medewerkster had dit tafeltje nodig om het bij een andere tafel te zetten om zo een grotere tafel te kunnen vormen. En dit terwijl het terras maar karig gevuld was met gasten, genoeg tafels vrij die ze had kunnen gebruiken. Maar voorruit, ons humeur was ondertussen niet top meer, maar toch gingen we weer naar een ander tafeltje. Na deze verwelkoming zullen we vast snel en vriendelijk geholpen worden dachten we nog, ze willen vast iets goedmaken. Helaas was dit ijdele hoop, het duurde lang, te lang naar onze zin. We voelden ons alles behalve welkom op dit terras, gastvrijheid was ver te zoeken en we zijn vertrokken naar een andere horecagelegenheid waar ze wel weten hoe het werkt.

15. Gary Lawrence

Het voorgerecht was carpaccio en die was ongeveer 2 minuten nadat wij besteld hadden op tafel ! Veel te dun, geen smaak en een berg kaas en salade erboven op! Het hoofdgerecht kwam ook vrij snel achteraan, ossenhaas medium, koud van binnen! Na 1 uur stonden we al buiten. Geen fijne ervaring.

16. Wij hebben daar onze gouden bruiloft gevierd met een borrel een hapje en diner.
    Onze ervaring was geweldig goede bediening en het eten was uitstekend.
    Eigenares en personeel nog bedankt.
    Ons volgend feestje is zeker weer bij jullie.

17. Heerlijk gegeten en een goede bediening in een geweldige sfeer.

18. Zondag 9 april gereserveerd bij restaurant Duinrand Drunen. Het was heel druk. We zeiden dat we gereserveerd hadden, maar kregen te horen "ja, iedereen heeft gereserveerd". Buiten iets gedronken en toen kregen we toch een tafel voor 8 personen. We hadden 2 kinderen met een glutenallergie, dus glutenvrije pannenkoeken besteld. Het duurde heel lang voor we iets te eten kregen. We konden geen dessert meer bestellen omdat het te laat was voor de kinderen, terwijl we toch om 17.30 uur al binnen waren. Voorlopig hebben wij genoeg van Duinrand in Drunen.

Nog tip voor de bediening: neem ieder een aantal vaste tafels om te bedienen dat voorkomt dat men aan een tafel drie keer hetzelfde komt vragen.

19. C. Cocq-Backx

Het was heel lekker en keurig verzorgd. Voor herhaling vatbaar.

20. Ik heb complimenten voor het team wat er staat en het is echt een aanrader blijf zo door gaan

21. Enkele weken geleden voor de eerste keer geweest voor de lunch. Bediening en sfeer was goed, maar eten koud. Kan gebeuren dus tweede kans. Gisteren geweest met als resultaat bedorven gehaktballen in de soep en een ander gerecht als hoofdgerecht dan besteld. Hun oplossing was ontkennen dat er iets aan de hand was en gewoon de volle rekening presenteren. Bediening ging steeds slechter praten door de confrontatie. Met andere woorden, hier zien ze ons nooit meer.

22. Goed eten voor een goede prijs. Voor sfeer hoef je niet te komen, maar die kun je vaak zelf ook maken. Het restaurant was toen een beetje kil. De ruimte is groot dus klinkt ook als een zaal.

Het reserveren ging wat moeizaam, kon de mevrouw aan de telefoon bijna niet verstaan. Blijkbaar de bedrijfsleidster? Ik hoop oprecht dat de communicatie met personeel soepeler verloopt.

Het belangrijkste, prijs en kwaliteit van het eten, klopt. Succes

23. Hans van den Berk

Tweede kerstavond bij Duinrand. Het was al een puinhoop met binnen komen. Mensen stonden buiten te wachten. Eindelijk bij de tafel aangekomen met 4 personen in een zaaltje achterin. Was er echt koud. Was lang wachten op bediening. Kregen geen stokbrood bij de soep. Na 4 maal vragen ging het nog mis. We zaten er bij te lachen, zoals de 4 andere tafels waar het ook mis ging.

Hebben 3 maal gevraagd of het theelichtje aan kon. Zat er niet in. Een vriend van mij had vis besteld en kreeg vlees. Als de een het hoofdgerecht op had kwam het voor de volgende. Ze moeten nog veel leren voor een grotere groep.

En een tip voor jullie: Geef een bediende vaste tafels. Dan hoeven we niet bij verschillende bedienden dezelfde vraag te stellen.

Veel succes in de toekomst. Hans

24. peter van hulten

Heerlijk en gezellig gegeten. Ondanks de drukte (alle tafeltjes waren bezet) was de bediening uitstekend, geen wachttijden en het personeel was erg attent en vriendelijk. En dat alles voor een redelijke prijs. Kortom: Een aanrader en reden om snel weer terug te komen.

25. Wat een avond! Ons gezelschap van 15 was bij Duinrand voor een kerstdiner en helaas ging er zoveel mis dat ik het zelf niet zou geloven als ik het van iemand hoorde. Ik vind het normaal echt niet erg dat er dingen misgaan, kan altijd gebeuren. Maar er ging hier zoveel mis, dat ik het niet kan negeren bij het geven van een cijfer. Bovendien was het kerstavond, het gezelschap 15 personen en betaald iemand dus grof geld voor deze avond bij het restaurant. Dan mag er echt niet zoveel fout gaan.

Eten & drinken: kwaliteit van de ingrediënten was goed, echter de koks hebben echt veel te leren in de keuken. Er ging erg veel mis met orders. Zo kwam een varkenshaas doorbakken als een schoenzool de keuken uit en werden scampi's klaargemaakt zonder ze eerst schoon te maken. Borden verlieten de keuken die dat absoluut niet hadden mogen doen en dat was een patroon de gehele avond. Hier moeten ze echt beter op gaan letten! Het eten wat uiteindelijk op onze borden terecht kwam was wel lekker, wat je van de prijs kan verwachten. Die verhouding zit dus prima.

Sfeer: Voor een normale avond zou de sfeer een zeer krappe voldoende scoren. Het restaurant heeft een gezellige open haard, maar die stond uit. De lampen zijn erg fel wit, wat de sfeer niet ten goede komt. En het restaurant is minimaal aangekleed. De rede dat ik nu een onvoldoende geef is omdat het 1e kerstdag was en er amper sprake was van kerstversiering. Een zeer kale kerstboom ergens in de verte voldoet niet echt.

Service: Bij het ontvangst ging het al meteen mis. Er was niemand om ons welkom te heten (ook niet voor de overige 3-4 groepen mensen die stonden te wachten). De persoon die het ontvangst deed (de gastvrouw) liep mee naar de tafels en bleef elke keer zeer lang weg. De vorige gasten zaten nog aan tafel waardoor wij niet konden aanschuiven. Normaal niet eens zo'n grote ramp, maar als er niemand is ter ontvangst en je met z'n alle als sardientjes in een blik staat te wachten in de hal (waar ook nog eens erg vervelend flikkerlicht aanstond) dan is dat echt geen prettig begin van de avond. Iemand had continue in de hal aanwezig moeten zijn en iemand anders had kunnen placeren. Of laat niet iedereen om hetzelfde tijdstip aankomen. Maar ik had sowieso de gehele avond het gevoel dat er te weinig personeel rondliep.

Maar helaas bleef het daar niet bij. Toen we eenmaal zaten heeft het meer dan een half uur geduurd (helaas niet overdreven) voordat iemand langskwam zodat we wat konden bestellen. En daarna nog een half uur voordat we eten op tafel hadden. Het hoofdgerecht kwam ook erg laat na het voorgerecht en het duurde ook weer een erg lange tijd voordat we ons order voor het dessert op konden geven. Nu wil je uiteraard met kerst niet binnen 2 uur weg zijn, maar dit was wel erg lang. Voor iedereen te lang. Na 3 en een half uur gingen we van tafel, zonder achteraf een koffieronde gedaan te hebben. Het dessert was echt net op.

Personeel haalde lege glazen en flesjes niet op, waardoor onze tafel op een gegeven moment er vol mee stond. Ook werd er meerdere keren verkeerde dingen gebracht die we niet besteld hadden. Van een spa rood ipv blauw tot een geheel verkeerd dessert. Iemand zit gewoon echt niet op te letten daar.

Meerdere keren aangegeven dat dingen niet goed liepen, er werd echter niet adequaat op gereageerd. Het leek wel alsof ze niet wisten hoe ze het beter moesten doen. De gastvrouw was erg slecht verstaanbaar en we konden erg moeilijk met haar communiceren. Bovendien luisterde ze niet echt naar haar gasten, maar sprong ze meteen in de verdediging. Bleef wel altijd vriendelijk, maar zonder goed luisteren los je problemen niet op.

Ik heb de indruk dat dit restaurant simpelweg nog veel te leren heeft, maar desondanks dat ging er vanavond echt te veel fout om het simpelweg daaronder te scharen. Vandaar de lage scores voor dit restaurant.

Ik ga er de komende tijd zeker niet nog een keer heen.

26. Zoals altijd weer top gegeten, met héél vriendelijke bediening. veel keus en goede kwaliteit. Bij de open haard is het met dit weer wel erg sfeervol. Een prima aanwinst voor Drunen.

27. bert Pelders Service

Lekker gegeten in een rustige prettige omgeving.

28. Heerlijk gegeten.
    Mn gekruid visje Heerlijk!!
    de op diening van het gerecht was erg mooi.
    Zeer goede kwaliteit prijsverhouding. We komen nog een keer.