De Klinkert in Drunen

vr lunch vanaf 11:00
za lunch vanaf 10:00
zo lunch vanaf 10:00

1. Echtpaar Schippers

Op pinkerdag langs geweest voor een hapje tijdens het fietsen ik een broodje warmvlees mijn vrouw een tosti Hawaï drinken was goed tosti was koud en droog en daarop ananas steen koud mijn warmvlees was ook koud en vlees was niet te vinden verder saus zonder smaak we hebben twee hapjes genomen drank op gedronken en het eten laten staan wel alles afgerekend waar in eigenlijk spijt van heb maar al met al een ZEER SLECHT ADRES de ober vertelde me toen ik het melde dat is dan jammer ,
    Ons zien ze nooit meer zonde van je geld

2. Buiten op terras gegeten via socialdeal. Helaas kon je alleen kiezen uit varkenshaas in stukken gesneden of tilapiavis. Had geen zin in vlees dus moest ik wel de tilapia nemen. Was niet lekker en leek wel rauw van binnen. Veel laten staan. Schandalig!

3. kees 22 punten

Na een mooie wandeling hebben we geluncht bij de klinkert. De boereommelet en salades waren goed, maar de eetlust verging ons toen het door de kok zelf geserveerd werd, zijn schort was zooo ontzettend smerig, hij zat van onder tot boven onder de vlekken. Toen ik dat zag vroeg ik me af of zijn keuken er ook zo uitziet. Ook het toilet was smerig. Je kon je handen niet afdrogen, de rol was op. Geen aanrader dus.