De Gulle Boergondiër in Drouwenermond

‘Al het goede van het platteland, GIJ ZULT GENIETEN....

wo vanaf 16:00
do vanaf 16:00
vr vanaf 16:00
za vanaf 12:00
zo vanaf 12:00

De Gulle Boergondiër is een uniek buffetrestaurant in Drouwenermond.
U kunt bij ons genieten van authentieke boerengerechten afgewisseld met populaire en klassieke gerechten. Alles op traditionele en kundige wijze voor u klaargemaakt.
U kunt voor € 24,95 per persoon alle gangen van ons uitgebreide buffet beleven.

Na een grondige verbouwing waant u zich bij ons in een eeuwenoude boerderij. U kunt bijvoorbeeld dineren in de stal, de kapschuur, de voorraadkamer of in de opkamer.

U kunt op vrijdag, zaterdag en zondag vanaf 17.00 uur bij ons terecht voor het heerlijke buffet.
De Gulle Boergondiër is op doordeweekse dagen op afspraak geopend. Ook kunt u bij ons terecht voor uw bedrijfs- of familiefeest, uw kegelavond of één van onze vele andere arrangementen in ons recent verbouwde proeflokaal!

Dit alles onder het motto: Gij zult genieten!

wo vanaf 16:00
do vanaf 16:00
vr vanaf 16:00
za vanaf 12:00
zo vanaf 12:00

1320764318 92
1451019120 76
1512076059 84

1. Gisteravond weer heerlijk gegeten ,met de kinderen en kleinkinderen.
    Het was weer toppie

2. Vrijdag 2 december ons 45-jarig huwelijksfeest gevierd. Iedereen heeft heerlijk gegeten, werkelijk alles was lekker. De bediening heel vriendelijk, alles prima verzorgd. Een aanrader.

3. Het eten was weer heerlijk je kan hier je zelf zijn. Het was een top avond.

4. Eten prima in orde, keuze wat betreft hoofd en nagerecht dik in orde. Er werd tijdig bijgevuld. Soep vooraf en broodje met kruiden boter, dit werd vooraf geserveerd. Sfeer restaurant wat betreft aankleding goed. Beetje jammer van hoog bezoekersprofiel met korte broek en werklaarzen, of wellicht toeval 😏. Overall dik tevreden.

5. Vrijdag 10 juni hebben we voor een bedrijfsuitje gegeten bij de Gulle Boergondiër.
    We waren met een groep van14 personen en iedereen was onder de indruk van het overheerlijke warm en koud buffet.
    De manier van ontvangst was heel leuk.
    Bij andere buffet restaurants begin je meteen met het buffet, maar bij de Gulle Boergondiër serveren ze eerst een heerlijk voorgerecht (een schaal met overheerlijke lekkernijen en een pannetje heerlijke soep die je op tafel geserveerd krijgt. Dit alles vergezeld van echt ovenvers boerenbrood en kruidenboter).
    We hadden gekozen voor het Krelis' buffet:
    à € 35,- p.p. (duur arrangement 3 uur)

- onbeperkt drankjes (m.u.v. buitenlands gedistilleerd)
    - een uitgebreid warm/ koud buffet
    - een heerlijk dessert buffet

Het buffet was bereid met alleen maar verse (streek) producten en dat kon je proeven.
    En onbeperkt drankjes is echt niet te veel gezegd (het was echt leeg en meteen weer vol).
    En tot slot een vette dikke tien voor het zeer vriendelijke personeel!
    De gehele groep was vol lof over de Gulle Boergondiër!
    Wij komen hier vast en zeker vaker terug.

6. Anoniem

Het was erg gezellig en het eten was heerlijk. Leuke en vriendelijke bediening.

7. Harm Warringa

Lekker gegeten, keus voldoende. Nagerecht was super en heel plezierige personeel. Sfeer is prima en sfeervol ingericht. Een aanrader dus. Wij komen zeker nog eens terug.

8. Inge van der Broek

Wij komen hier graag met ons gezin. Voor de kinderen is er genoeg keuze en ze vinden het zelf pakken erg leuk. De kok werkt met verse ingrediënten en dat proef je. Het aanbod wisselt veel dus er is altijd iets nieuws.

9. Henny Vos

Heerlijk gegeten met familie en vrienden, goede sfeer en prima bediening, een aanrader!!

10. Rita van Goor

We eten regelmatig heerlijk in de Gulle Boergondiër. Vooral erg fijn omdat ik niet alles kan eten en men daar erg zorgvuldig mee omgaat. Als je aangeeft waar je niet tegen kunt, worden er speciaal gerechten klaargemaakt en krijg je een lijstje van de gerechten die op het buffet aanwezig zijn die je wel kunt eten. Klasse is dat en het maakt dat een keertje uit eten gaan zonder problemen kan. Veel verse gerechten, altijd vers fruit en prima bediening! Ook een catering verzorgd door de Gulle Boergondiër is prima verzorgd!

11. Patrick Roos

Het eten is niet echt bijzonder. Wel vond ik de service niet erg goed. Tot 2x aan toe moesten wij wachten (de reden; een tafel die later aan kwam kreeg als eerste haar voorgerecht en haar soep). De medewerkster serveerde op een boze onbeschofte manier.

12. Vandaag voor het eerst gegeten. Leuke bediening, heerlijk gegeten. De ambiance is prachtig. Knus maar niet op elkaar. Buffet vond ik geweldig. Ik zeg; we komen zeker terug!

13. H. Bosma

Wat een geleuter van sommige mensen over kleine glazen. Met 5 personen op vrijdag 27 maart besproken. Een vriendelijke ontvangst door de bediening en we kregen een amuse van 2 hapjes. Daarna heerlijke broodjes met kruidenboter en een lekkere kop soep. Even uitleg gehad over het buffet en daarna genieten van een echt lekker en ruim voorzien van een koud en warm buffet met allerlei heerlijke nagerechten. Wij zijn zeer tevreden en komen er vast en zeker terug.

14. Redelijk gegeten, kan slechter, maar ook beter.

Maar wat een ergernis zeg. Die hele kleine glaasjes drinken. Om je kapot te schamen. Twee slokken en leeg is het glaasje!! En komen ze ook steeds langs of ik nog 2 slokken wil.

Als ik een volgende keer weer zou komen (ik denk het niet) dan doe ik lekker een paar pakjes drinken in mijn tas. Even naar de wc en daar leegdrinken. Is mijn dorst weer gelest.

15. Fam. Ferwerda

In de zomervakantie 2 keer heerlijk gegeten bij de Gulle Boergondiër. Erg sfeervolle inrichting, vriendelijk en alert personeel, en heerlijke gerechten. De ontvangst met lekkere hapjes en een kopje soep aan tafel is een lekker begin van een gezellige buffet- maaltijd. Het buffet is erg gevarieerd, en ook voor het dessert is de keuze erg groot. Jammer dat we zo ver weg wonen, anders zouden we zeker vaker komen!

16. Wij eten hier altijd heel erg lekker. Vorige week nog. Wij gaan wel altijd zelf met een club mensen, want anders kan het wel eens 'leeg' over komen en dat is het mogelijk wat sfeerloos.

Het eten vinden wij top en er is veel keus en voor elk wat wils. Ook verse producten en zeker de voorgerechten zijn super, maar dat is ook een persoonlijke smaak.

Je kunt ook nee zeggen op de vraag van de bediening of je nog wilt drinken. Ik heb soms ook aan één drankje wel genoeg en dat is dan maar zo, toch? Ik heb ook opgelet hoe of men omging met het aanvullen. Dit is goed geregeld.

Als het niet zo druk is, dan worden de bakken niet heel erg vol gelegd, zodat alles goed warm blijft. Op te weinig aanvullen kon ik de bediening niet betrappen, dus het was 100% goed. De prijs is goed ten opzichte van het geleverde.

Het is een aanrader!

17. We hebben gisteravond heerlijk genoten van het winterbuffet bij de Gulle Boergondiër!
    Ondanks dat het druk was, werden we direct aan tafel geplaatst, kregen we een drankje en kwam het voorgerecht er ook al aan! Ook de soep werd geserveerd aan tafel. We kregen een aardappel-selderij soep, een keer wat anders dan de standaard soepen die meestal geserveerd worden. Daarna konden we ons eigen eten halen bij het warm/koude buffet. En als afsluiter een heerlijk dessertbuffet!
    Een mooi concept en een fantastische sfeer! Niet gebonden aan een tijd, lekker blijven zitten zolang als je wilt!

18. Evert janssen

Echt heerlijk gegeten, het enige wat de gezelligheid en de sfeer beïnvloedde zijn de absurd kleine glazen drinken waar we ons allen aan irriteerden. Voor een betaald glas frisdrank mag best een groter glas geserveerd worden. Voor de rest vooral zo doorgaan en de complimenten naar het keukenpersoneel! Aanrader als je van lekker eten en van speciaal biertjes houdt

19. Fam. Janssen

Op zaterdagavond hier gegeten, buffet zeer beperkte keuze, werd wel voldoende aangevuld. Hadden alleen ontzettende nadorst dus er zal wel veel zout in het eten verwerkt zijn. Gaan hier niet weer naar toe. Drankjes in kleine glazen, twee slokken en het was op.

20. Op een zaterdagavond bij de Gulle Boergondiër gegeten. Het eten wordt allemaal vers bereid en dat proef je. Geen kruidenboter uit een pakje maar echt vers, heerlijk. Het buffet was afwisselend en smaakte zeer goed. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant is zeer sfeervol ingericht. Ook schenken ze heerlijk speciaalbier van brouwerij Maallust. Ook voor kinderen is er genoeg te krijgen. Echt een aanrader om heen te gaan!

21. Zeer slecht buffet altijd het zelfde eten, en het veranderd ook niet echt. We zijn nu drie keer geweest, en altijd staat er het zelfde, soms ook dat het eten kout is, of de bakken waar het in zit dikke randen van het te lang staan. Ook het persooneel kan wel een opknap beurt en schooling gebruiken. Ze zijn zeer opdringend, niet echt een fijne omgeving. En het is heel erg duur voor het eten wat je krijgt, dit is het voor ons niet waard. Ik raad een ieder aan om hier niet heen te gaan eten, het is zonde van je geld!

22. Met vrienden hier uit eten geweest, buffet was zeer matig. Elke 5 minuten komen ze langs of je nog iets te drinken wilt. En als je iets te drinken besteld dan krijg je een kinderglaasje met cola wat na 2 slokjes op is en waarvoor je ook nog 2 euro moet betalen. Je merkt echt dat ze op de consumpties moeten verdienen. Wij komen hier niet weer. Is ons te opdringerig allemaal.

23. Afgelopen zondag heerlijk gegeten. Hele vlotte en leuke bediening. Lekker eten in een sfeervolle ambiance.Direct geboekt voor kerst!