Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Drouwen verdeeld zijn.

1. A. Bamberg

We hebben genoten. Eten was heerlijk en voldoende. De bediening was zeer gastvrij en kwam meerde keren langs, of alles naar wens was.
    We komen ZEKER weer terug!

2. Gewoon ontzettend lekker eten voor nette prijzen, het personeel heeft er nog echt zin in en is zeer enthousiast. Nu voor de derde keer bij Robin Hood wezen eten, maar zeker niet de laatste keer. Dank jullie voor het in de watten leggen!

3. fam.D.abbekerk

Wij hebben heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar

4. Super lekker gegeten in een hele leuke sfeer. Bediening is zeer vriendelijk en attent. Als we nog eens in Drenthe komen gaan we hier op zeker weer heen.

Enige puntje dat we hebben is dat er weliswaar aardappelsalade en rauwkost onbeperkt bij de menu's zitten, maar dat frietjes apart moeten worden bijbesteld.

5. Jolijn de Boer

Zelfs met een ijsbaan voor de deur en gevaarlijke weersomstandigheden is het personeel van Robin Hood Ribhouse helemaal in de stemming om ons een top avond te bezorgen. Prachtig in stijl aangekleed waan je je in de middeleeuwen! Mijn vriend was jarig en jullie hebben er werkelijk alles aan gedaan om het tot een groot feest te maken! Na de enorm goede recensies op internet waren wij natuurlijk vanuit het Noord-Holland onwijs nieuwsgierig geworden!
    Het eten was eeniet overdaad, echt heerlijk vlees met een goede grilsmaak en lekker gekruid! De bijgerechten waren ook zalig vooral de rode kool salade! Jullie hebben onze verwachtingen meer dan waar gemaakt! Als we weer in de buurt zijn komen we zeker weer langs!!!

6. Was super goed en we waren zeer tevreden. Maar voor romantisch is het niet echt de plek.

7. natasja

8. Ja er was veel twijfel daar de buitenkant van dit restaurant er niet echt verzorgd uitziet. Is echt aan een opknapbeurt toe. Gelukkig wisten we van vrienden dat het eten er goed moest zijn en dit hielp ons over de drempel. Heerlijk gegeten inderdaad tegen een zeer nette prijs! Als je door de buitenkant heen kijkt een prima eetgelegenheid op een mooie locatie.

9. Zeer snelle en vlotte bediening. Leuk interieur zoals vroeger uit de ridder tijd tafelen. Heel vriendelijk personeel. Meermaals komen ze vragen of alles oké is. Zeker een aanrader, ook met kinderen. De ribbetjes zijn er overheerlijk. Prijs kwaliteit viel echt goed mee voor 4 personen.

10. Hans Klingenberg

Erg lekker gegeten. Goede bediening en keuken.

11. Jeroen Koetje

Vriendelijke bediening, iets gedateerde inrichting, goed eten.

12. Lyn van Bergen

Leuke ontvangst. Vriendelijk personeel. Mooi ingericht en de pinda's pellen en op de grond gooien heeft wel iets! Ook krijg je veel te veel eten maar het was erg lekker!

13. Gisteren na lange tijd geweest... weer heerlijk gegeten. Ondanks de lange tijd dat we niet geweest zijn ontspande onze meervoudig gehandicapte zoon meteen en dat is voor ons prettig. Een geweldig concept waarbij alles tot in detail uitgewerkt is. Kijken nu al uit naar ons volgende bezoek aan Drenthe.

14. Joyce Jonkers

15. Rutger Hakkaart

Het eten was super!!! De bediening was erg aardig en goed geregeld!!! We komen zeker nog een keer terug!!!

16. Ben Theunisz

17. Nadat we met de kinderen een heerlijke dag hadden in attractiepark Drouwenerzand, zijn we beland bij het Robin Hood Ribhouse, waar we heerlijk hebben gegeten. Als liefhebber van goed vlees, ben ik daar best kritisch op, maar de kwaliteit is echt heel erg goed, de porties groot en de bediening heel aardig. We komen niet echt uit de buurt, maar hiervoor rijden we zeker nog eens terug!

18. Hugo Oostvogels

19. M. Koopman

Heerlijk gegeten en heel leuk personeel!

20. Rineke van Dorp

Vanavond van tevoren gebeld, reserveren was niet nodig. Toen we kwamen waren de tafels allemaal bezet en moesten we op de veranda een half uurtje wachten. Overigens gelijk een mandje stokbrood en doppinda's gekregen.
    Medewerkers errug vriendelijk!

Eten was prima, grote porties! De spareribs en knoflooksaus vonden we minder en zouden we niet weer nemen. De spareribs mogen meer gekruid worden en in de knoflooksaus zat geen knoflook.

21. Gezellig restaurant, heerlijk eten en vriendelijke bediening.

22. Heerlijk gegeten... nergens anders de mogelijkheid gehad om een 1 kilo biefstuk te eten, erg goed gedaan. En de service erg aardig en goed. Zeker een aanrader voor mensen die van vlees eten houden.

23. Afgelopen week hier wezen eten, leuk thema en goede recensies dachten we.

Bij aankomst erg vriendelijk ontvangen en binnen twee minuten stond ons drinken en stokbrood en pinda's op de tafel.

Wij hebben de mixed gril genomen en de kinderen de pannekoek. Ook dit was allemaal snel bediend. Over de service valt helemaal niks te zeggen, helemaal goed! Het Robin Hood thema was leuk verwerkt met de aankleding.

De pannenkoeken waren leuk versierd met gezichtjes. De mixed grill viel ons behoorlijk tegen omdat de biefstuk een te dun lapje is, de varkens idem en de kip niet gekruid naar onze smaak. De knoflook saus smaakte eigenlijk ook nergens naar.

Ik vind Robin Hood helaas echt minder betreft het eten, desondanks is het een leuk restaurant.

5,7
  24. Super! Heerlijk en betaalbaar eten en zeer vriendelijke bediening.

25. Danny beernink

Lekker gegeten, goede bediening, mensen waren aardig en gezellig met ze gebabbeld, een echte aanrader

26. Gezellig restaurant, vriendelijke bediening. Echt goede keuken. Gastvrij.

27. Margriet Vredeveld

28. Wederom een bezoek gebracht aan De Oude Waag. Zeer goed ontvangen en de eigenaren zijn zeer vriendelijk. Een prima maaltijd gehad. Vers. Complimenten voor de kok.

29. Brekelmans

Zeer slecht. aardappels uitgebakken en zwart. Alles droop in het vet. Groente uit een pot. Eerste biefstuk (medium besteld) kwam doorgebakken en uitgedroogd op tafel. Een andere besteld; kwam koud op tafel. Ik heb uiteindelijk alles laten staan en we zijn weggegaan. Sinas kwam uit fles (eigen merk) maar wel 2 euro voor durven vragen.

We verwachtten geen cullinaire hoogstandjes, maar dit was bedroevend slecht.

30. Tineke ros

Geweldige avond gehad, lekker gegeten, mals vlees, spare ribs zijn geweldig en vriendelijke vlotte bediening en... kindvriendelijk en wat ook meetelt is dat 't betaalbaar is. Een dikke 10.