Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Drouwen verdeeld zijn.

1. We proberen eens per jaar een keer bij Robin Hood te gaan eten, we komen uit het zuiden des lands… dus gewoon ver weg… maar we zijn een paar dagen op vakantie in de regio en de kleinen 30 km rijden hebben we er graag voor over.
    De ontvangst is vriendelijk, snel een drankje, de kaart en een mandje brood met kruidenboter van het huis en een klein emmertje met doppinda's.. Leuk tijdverdrijf.
    We kiezen beide voor de Kwakzalversoep, mosterdsoep met spekjes… gewoon goed, echt mosterdsoep terwijl de smaak niet overheersend is.
    Hoofdgerecht de zwarte Barbara, een prachtige lendebiefstuk van maar liefst 400 gr… perfect gebakken… heel lekker stuk vlees. Met gebakken aardappelen.
    Mijn vrouw heeft een visschotel met diverse soorten vis, mooi gegaard en goed van smaak.
    Dessert… iets fris staat helaas niet op de kaart… dus ga voor safe… voor mij de stropers van Weybridge, ijs met stroopwafel, caramel en slagroom, mijn vrouw, fruitliefhebber kiest voor een beetje vers fruit… en dan krijg je de rekening en dan heb je voor een hele nette prijs zeer riant gegeten… tot de volgende keer team Robin Hood.

2. Slechte ervaring met diner, bedorven tournedos.
    Moet een goede kok ook geroken, gevoeld aan het vlees hebben!
    Nieuwe tournedos gekregen, zonder vers bijhorende supplementen, lang op moeten wachten, de andere gasten hadden hun diner al op.
    Werd slecht op geanticipeerd, moest er zelf om vragen, de helft moeten betalen…
    Keuken gedateerd, op zich geen probleem, tenzij het eten goed is.
    Voor ons nooit meer, bedorven vlees, zou eigenlijk keuringsdienst van waarde moeten inschakelen.

1,1
  3. Marina Verberk

4. Wat een leuk restaurant, echt in de Robin Hood stijl!
    Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.
    Er is een glutenvrije kaart, met voldoende keuze.
    Alles was prima in orde, wij hebben een gezellige avond gehad!

5. 2e kerstdag hebben wij genoten van het heerlijke kerstmenu.
    Alle gerechten werden mooi op schalen geserveerd en het eten was echt super lekker.
    De bediening was vlot en zeer vriendelijk en kwamen vaak langs om te vragen of alles naar wens was.
    Na het eten nog even de kegelbanen uitgeprobeerd en dat maakte de avond helemaal af!
    Al met al top!
    Echt een aanrader!

6. Tweede kerstdag met 19 mensen hier gegeten, we hadden gereserveerd om 20 uur, we hebben 3 kwartier moeten wachten tot we plaats konden nemen… Een speciaal plekje werd gecreëerd voor ons werd gezegd, dit bleek een soort van aangebouwde serre, hele avond koud gehad, en afgezonderd gezeten…

Voorgerecht lauwe soep, en hoofdgerecht, verschillende stukken vlees, niet warm en taai. Biefstuk erg gepeperd. Bijgerechten waren allemaal prima.
    Alle lof en credits gaan naar het personeel, een super toffe en nette jongen die ons in alles voorzag, heel vriendelijk en snel!🤗

Wij zullen helaas hier niet weer gaan reserveren…

1,7
  7. Afgelopen zaterdag voor de 2e keer bij R.H ribhouse gegeten… voor ons 225 km van huis… maar bij de gelegenheid van redelijk in de buurt toch weer daar naar toe gegaan… en geen spijt van… weer meer dan voortreffelijk gegeten met 4 personen…

De entourage is leuk, zo'n thema restaurant, de service is goed en vriendelijk en het eten top.
    Vooraf… de kwakzalversoep, mosterdsoep, gewoon echt goed… Grootkanselier van England, de spareribs, erg lekker, en de Goud Brokaat. Gegratineerde nachos… niks mis mee.
    Hoofdgerecht… de Grenadiers, verschillende visjes, perfect gegaard, erg lekker… Gaspard de Koperslager, een pracht van een zalmmoot met mosselen, top… en 2× Richard Leeuwenhart… de 500g ribeye… mooi stukje vlees, had voor mij iets meer rosé mogen zijn maar dat zij hun vergeven.
    De gepofte aardappel was heel lekker, aardappelsalade lekker fris, friet ontbrak uiteraard niet en de rodekool salade was uitmuntend.

Dessert. Hellebaard verse ananas met ijs en slagroom… Gifmengster, een mooie fruitsalade. En Lekkernij van de Pelgrim, cheesecake met ijs en slagroom, echt super lekker.
    Maw… we hebben weer heerlijk gegeten en bij de eerstvolgende gelegenheid dat we enigszins in de buurt komen. Komen we zeker weer een keer terug… en daar willen we best een stukje voor om rijden…

8. Geen aanrader. Het vlees was te rauw en niet lekker. Het andere vlees was zo taai en droog dat je er niet doorheen kwam. Is dus ook niet opgegeten. Het kindermenu was top, ijsje werd ook erg gewaardeerd. Maar dit was niet voor herhaling vatbaar. Wij gaan de volgende keer ergens anders eten.

9. Leon Sluiman

Heerlijk gegeten, super gastvrijheid van personeel en goede prijs kwaliteit verhouding.

10. Kouwenberg

We werden heel vriendelijk ontvangen en er werd goed meegedacht i.v.m allergieën van een van de kinderen. Het eten was lekker en de bediening was aardig. Fijne avond gehad.

11. Eerst uiensoep die ontzettend zout was.
    Mijn had had kip dat was prima, ik zelf had biefstuk die rauw en taai was, dit meteen gemeld en er werd nieuwe gebracht die nog rauwer was als de eerste. En ontzettend gekruid met peper en zout. Wij zijn er vaker wezen eten en hadden dit nog nooit meegemaakt. De ober gaf aan dat de biefstuk al de hele avond niet goed was. En hoorde er meer mensen klagen.
    Wij zeiden al; verkoop het dan niet meer. We hoefde 1 maaltijd niet te betalen en vonden het sneu voor de vriendelijke bediening die het steeds op moest lossen.
    Maar was erg teleleurstellend.

3,5
  12. Erg leuk restaurant. Helemaal in thema.
    Het was heel erg druk maar de bediening was top.
    Heel erg vriendelijk en behulpzaam.
    Goede communicatie over de drukte.
    Het eten was echt heerlijk.
    Met zorg bereidt en smaakvol.
    Het enige minpuntje vonden wij het zitcomfort, de stoelen zitten niet erg lekker.
    Ze passen wel helemaal in het thema.
    Zeker een restaurant om nog eens te bezoeken.

13. Renee Sietsema

Het restaurant staat op een mooie locatie, sfeervolle ambiance, heerlijk eten en vriendelijk personeel.
    Een echte aanrader voor een sfeervol avondje uiteten in Middeleeuwse stijl!

14. Hans van Bruggen

Een ondernemersvaardigheden dat alle energie die in hen zit, omzet in een fantastische ambiance, uitstekende presentatie, mooie kaart, ruime porties , vriendelijkheid en gastheerschap. Als je dan thuis aan tafel zit proef je dit alles nogmaals. Ga er naar toe.

15. John Eppenga

Al meerdere keren daar gegeten, zodra ik op vakantie ben in Drenthe moet ik altijd een keer daar eten. Eten is top, bediening is gewoon erg goed en gastvrij. Je komt niets te kort. Voor mij toch de beste steakhouse die ik ooit bezocht heb.

16. Susette

Heerlijk gegeten en hard gelachen samen met het fantastische personeel. Mijn dochter had de spare-ribs, viel zo van het bod, zo mals en ik de Hood Burger, heerlijk. Aardappelsalade erbij was fantastisch. Frietjes erbij besteld prima.

17. Walter en Carolien

Heerlijk, mijn zwaard was super en de spareribs voor Carolien superb, komen zeker weer thanks!

18. Geweldig, dit ondernemersschap in deze crisis tijd. Goed geregeld, mooie aankleding en vriendelijk personeel. Chapeau!

19. Ria van de Steeg

Het eten was zoals gewoonlijk weer heerlijk.

20. Zoals altijd was het eten weer voortreffelijk en heel vriendelijk personeel.

21. Vlees was erg droog, en de bediening vergat steeds dingen. Moesten we steeds vragen.

2,5
  22. Enorme porties en erg lekker. Leuke sfeer en uitstekend personeel! We zijn niet gauw tevreden maar hebben een goede ervaring, dame die ons bediende een topper!

23. We zijn heel vriendelijk verwelkomd. We hadden een tafeltje met zicht op de keuken. Vond ik persoonlijk erg storend. Mijn zoon en ik hadden de kalfsribeye besteld. Deze was koud en erg flauw. Dat van mijn man en dochter was wel goed. Bediening aan de tafel was ook erg vriendelijk. Wel een lawaaihok, dus rustig eten was niet aan de orde. De sfeer/aankleding in het restaurant oogt wel leuk. Voor ons niet meer.

6,1
  24. Van te voren gereserveerd en dat was ook echt wel nodig, bij binnenkomst zat het helemaal vol. Zeer gezellig aangekleed echt in de stijl. Leuke kaart met ruime keus. 4 soorten vis op een heerlijk bedje van gestoofde groente, top. Zelfs de rekening was zeer verzorgd uitgedraaid. Tot in de puntjes verzorgd.

25. Heerlijk gegeten, zeer goede service. Het was ook allemaal ruim voldoende. Onze hond kreeg ook water aangeboden! Super!!

😋😍👍

26. Sabine Elkink

Heerlijk gegeten voor een hele goede prijs.

27. Janssens

Het eten was vrij droog en taai.. erg jammer. Spareribs zonder marinade, vochtig doekje is na afloop dan ook niet nodig.. kopje cappuccino? Nog nooit meegemaakt dat het kopje zelf zo heet was. Alsof het was verwarmd in de magnetron.. sfeer is goed en personeel zeer vriendelijk. Maar om het eten zullen wij niet weer komen.

28. Wij hadden om 19.30 geserveerd. We werden hartelijk ontvangen, maar onze tafel was nog niet beschikbaar. Toen mochten we in een ruimte wachten waar we gratis gebruik mochten maken van de bar. Zeer netjes opgelost. Het eten was boven verwachting goed en zeer veel ook. De sfeer is heel leuk en het personeel zeer vriendelijk, ondanks de drukte! Echt voor herhaling vatbaar.

29. Lekker gegeten! Ook het glutenvrij was goed voor elkaar!