Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Drouwen verdeeld zijn.

1. Steakhouse Drouwen

Bijzonder leuke locatie waar het smullen is voor jong en oud. De spareribs koelen alleen snel af.

2. Nederlands Drouwen

jan eefting

Heerlijk gegeten in een gemoedelijke sfeer en zeer vriendelijk personeel.

3. Nederlands Drouwen

Bikkeltje

Heerlijk gegeten met de kids. Echt een aanrader!!

4. Steakhouse Drouwen

Verrassende sfeervolle entree. Vriendelijke bediening en prima gegeten. Ga zeker aanbevelen bij vrienden.

5. Steakhouse Drouwen

Martin kolk

Zeer goed eten voor een goede prijs.
    Spareribs zeker een aanrader.

6. Nederlands Drouwen

Heerlijk gegeten, het vlees was goed en de porties waren meer dan voldoende. Zeer schappelijke prijzen en goed eten, vriendelijk personeel en een leuk tentje om te eten.

7. Steakhouse Drouwen

Desiree

Zeer lekker gegeten in leuke ambiance!

8. Steakhouse Drouwen

mascha brandsma

Hele lekkere maaltijden... lieve serveersters... en de sfeer is heel erg mooi

9. Steakhouse Drouwen

Ria van de Steeg

Het eten is echt heel lekker en meer dan genoeg, personeel heel vriendelijk , en leuk voor de kinderenieuwe.

10. Steakhouse Drouwen

Gisteren bij Robin Hood gegeten. We hadden kort tevoren een tafel gereserveerd. Er was nog wel plaats werd ons gezegd. Uiteindelijk zaten we 1,5 uur binnen toen we eindelijk ons voorgerecht kregen. Helaas was er niemand die even bij ons kwam om even te vertellen dat het lang kon duren ofzo waardoor we geen idee hadden hoe lang het nog duurde. Dit is niet erg bevorderlijk voor de eetlust en sfeer aan tafel als je met kleine kinderen uit eten gaat.
    Uit eindelijk hebben we na het hoofdgerecht geen nagerecht meer gedaan. We hadden er echt geen zin meer in (vooral geen zin meer om nog weer te wachten) terwijl we vooraf hadden afgesproken dat wel te gaan doen en ook al hadden bekeken wat we dan graag wilden. Heel jammer dat het zo ging. We hadden ons echt verheugd op ons etentje met het gezin. Als we vooraf hadden geweten dat het zo mega druk zou zijn en zo tergend lang zou duren waren we niet naar Robin Hood gegaan.😕

11. Steakhouse Drouwen

Helga Broeze

1e paasdag hier gegeten met 8 personen, het eten was heerlijk, bediening heel vriendelijk en attent, goede sfeer!

12. Steakhouse Drouwen

Vandaag bij Robin Hood gegeten en het eten was heerlijk, vriendelijk personeel, waar voor je geld, gezellig. Hebben als toetje hemelse modder gehad, chocolademousse met slagroom, voor herhaling vatbaar. Gaan er snel weer heen!

13. Steakhouse Drouwen

WillemO

14. Steakhouse Drouwen

Jo

Ik heb hier gisteren samen met mijn man gegeten. Hij had de Richard Leeuwenhart 750gr en ik de St.Mary, echt helemaal top!! Op de Irish coffee na (weinig smaak en whiskey) was alles top!

15. Steakhouse Drouwen

Martijn en Marion van der Steeg

Was super, hebben genoten met z'n 2en. Snelle service. Misschien iets te snel.

16. Steakhouse Drouwen

Vanwege goede recensies een poging gewaagd. Leuke ambiance en vriendelijk personeel. Echter de rennende kleine kinderen vonden wij vervelend. Het eten vrij droog gegrild, niet echt lekker, wel oke. Wij vonden het een goed kinder concept, maar qua kwaliteit kan er nog wel wat worden verbeterd.

17. Steakhouse Drouwen

Er werd perfect rekening gehouden met het feit dat onze zoon jarig was. Dit hebben wij bij de reservering aangegeven in de opmerking. Bij binnenkomst werd hij gelijk gefeliciteerd, zonder eerst van alles te hoeven uitleggen.
    Lekker eten, lekker veel.

Tot de volgende keer, Robin Hood!

Erik, Sukran en Ramazan

18. Steakhouse Drouwen

Anouk Verhaaff

Ieder jaar moeten we van de kinderen langs Robin Hood ribhouse. Geweldig restaurant met gezellig personeel, grote porties en leuke muziek (oa de dubliners). Mandje stokbrood met kruidenboter en een emmertje doppinda's. En een no-nonsens kaart helemaal in stijl met de Britse held.
    Toen we trouwden ook een familie-arrangement bij het Robin Hood ribhouse. Een dag om nooit te vergeten!

19. Steakhouse Drouwen

Uit eten in een Middeleeuwse sfeer, gezellige ambiance, met goed eten. Doordat de porties Erg groot zijn, en je vooraf gelijk al brood krijgt en een emmer pinda's, had de ruimte tussen vooraf en hoofgerecht absoluut langer gemogen, een toilet stop kan al niet.

20. Steakhouse Drouwen

Erik van der velden

We zijn nu een paar keer wezen eten bij jullie ik kan alleen maar zeggen fantastisch.

Bediening super eten was heerlijk zodra we weer in de buurt zijn komen we weer super !!!!!

21. Steakhouse Drouwen

Heerlijk en gezellig gegeten. Aanrader!

22. Steakhouse Drouwen

H van Pouderoijen

Afgelopen weekend hadden wij een familieweekend in de Hof van Saksen en kwamen zo terecht bij het nabij gelegen Robin Hood Ribhouse. Zowel (klein)kinderen als opa en oma hadden het geweldig naar de zin. Het eten was zeer lekker en ook het personeel was stuk voor stuk enorm vriendelijk, behulpzaam en spontaan. Niet alleen is het hier verrukkelijk genieten, het was echt zeer voordelig, zeker voor de hoeveelheden! Een aanrader wat ons betreft.

23. Steakhouse Drouwen

Ontzettend vriendelijke ontvangst!
    Super lekker gegeten, gezellig restaurant, heerlijke gerechten op de menukaart en zeer betaalbaar. De uienringen in bierbeslag waren geweldig lekker!
    Service is uitstekend, bediening erg netjes, snel en vriendelijk!

24. Steakhouse Drouwen

We hebben afgelopen weekend hier heerlijk gegeten. Er was volop eten, volop keuze en de service was geweldig. De host is uitermate vriendelijk en werkt graag mee om je avond zo goed mogelijk te laten verlopen. Toen ik aangaf dat een van onze kinderen voedselallergieën had, vroeg hij om wat details en zonder problemen werd zijn maaltijd aangepast. Zelfs zijn toetje kreeg hij volledig volgens zijn dieet terwijl ik dit niet had gevraagd. Top!
    Dit is een gezellig, rumoerig restaurant waar je een geslaagde avond kan plannen. Een aanrader!

25. Steakhouse Drouwen

Wat een top avond! De aankleding van het restaurant is echt super toepasselijk. Alles klopt en is op en top verzorgd. Verder is de service echt super. Enorm enthousiaste en vriendelijke medewerkers die er alles aan doen om je een top avond te bezorgen. Het eten lijkt in eerste instantie wat duur maar als je dat vergelijkt met wat je ervoor krijgt, klopt het perfect.

Dit is echt een aanrader en we gaan zeker nog een keer naar dit restaurant!

26. Steakhouse Drouwen

A. Bamberg

We hebben genoten. Eten was heerlijk en voldoende. De bediening was zeer gastvrij en kwam meerde keren langs, of alles naar wens was.
    We komen ZEKER weer terug!

27. Steakhouse Drouwen

Gewoon ontzettend lekker eten voor nette prijzen, het personeel heeft er nog echt zin in en is zeer enthousiast. Nu voor de derde keer bij Robin Hood wezen eten, maar zeker niet de laatste keer. Dank jullie voor het in de watten leggen!

28. Steakhouse Drouwen

fam.D.abbekerk

Wij hebben heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar

29. Steakhouse Drouwen

Super lekker gegeten in een hele leuke sfeer. Bediening is zeer vriendelijk en attent. Als we nog eens in Drenthe komen gaan we hier op zeker weer heen.

Enige puntje dat we hebben is dat er weliswaar aardappelsalade en rauwkost onbeperkt bij de menu's zitten, maar dat frietjes apart moeten worden bijbesteld.

30. Steakhouse Drouwen

Jolijn de Boer

Zelfs met een ijsbaan voor de deur en gevaarlijke weersomstandigheden is het personeel van Robin Hood Ribhouse helemaal in de stemming om ons een top avond te bezorgen. Prachtig in stijl aangekleed waan je je in de middeleeuwen! Mijn vriend was jarig en jullie hebben er werkelijk alles aan gedaan om het tot een groot feest te maken! Na de enorm goede recensies op internet waren wij natuurlijk vanuit het Noord-Holland onwijs nieuwsgierig geworden!
    Het eten was eeniet overdaad, echt heerlijk vlees met een goede grilsmaak en lekker gekruid! De bijgerechten waren ook zalig vooral de rode kool salade! Jullie hebben onze verwachtingen meer dan waar gemaakt! Als we weer in de buurt zijn komen we zeker weer langs!!!