Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Dronten verdeeld zijn.

1. Internationaal Dronten

Prettig verblijf met vrienden in Aan de Fonteyn
    Lekker eten, met zorg opgediend.
    Het personeel was vriendelijk en belangstellend.
    We komen graag nog een keertje terug.

2. Internationaal Dronten

Goed restaurant eten prima en een zeer goede bediening Mijn kleindochter is glutenvrij en werd goed voorgelicht wat zij mocht hebben.
    Goede sfeer en de prijs en kwaliteit ook.

Personeel heeft geen personeelskleding aan. Er waren veel senioren wij zelf zijn relatief jong (20 en 23). Het duurde lang voordat personeel bij je was ondanks dat het erg rustig was. Het eten was erg lekker. Tafel was verhoogd omdat wij rolstoel bij ons hadden dat was echt heel fijn.

4. Chinees-Indisch Dronten

Nadat we boos bij restaurant de rede zijn weggelopen met een hele groep mensen. Besluiten we dan maar naar dit restaurant te gaan. Geen slecht idee. Wat werden we vriendelijk ontvangen door onze gastvrouw. We waren met een grote groep maar er werden allerlei tafels voor ons verschoven zodat we als groep bij elkaar konden zitten. We hebben genoten van lekker eten en vriendelijke dames. Het interieur mag iets gezelliger maar dat mag de pret niet drukken. Bedank voor een lekker etentje!

Wat een aanfluiting voor de horeca is deze zaak. We kregen een tafel aangewezen aan een soort van bar in het midden van zaak. Het was druk dus dat was geen probleem. Als wij de kaart willen bestuderen hebben wij letterlijk een zaklamp nodig om wat te zien. Zo donker was het. Ik zie zo niets lekkers te eten op de kaart maar dit bleek ook de kleine kaart te zien. Ik zie een andere kaart liggen dus pak deze. De jonge dame die ons hielp werd me toch kwaad. Ik moest de kaart terug leggen want zij moest hem uitleggen… Vervolgens wordt ons verteld dat als we ala carte willen eten onze hele tafel dit moet kiezen. Als ik een menu wou was dat niet mogelijk. En in moeilijk gedoe met apart betalen begon ze ook niet… Ondertussen was ons gehele gezelschap zo boos dat we zijn weggelopen. Geen goed woord over voor zulke praktijken.

Heerlijk gegeten, goede prijs en een enthousiaste kok die graag verteld over zijn gerechten! Top👍

7. Internationaal Dronten

Fam. Boks

Met een grote groep een verjaardag gevierd met een tapasbuffet. Het was geweldig: heerlijk gegeten, vriendelijk personeel dat uitleg gaf over de gerechtjes en dat geregeld kwam vragen of alles naar wens was, ruimte was door het personeel leuk versierd met ballonnen en er was aandacht voor de jarige. Kortom, een grote aanrader!!

8. Italiaans Dronten

Heerlijk gegeten, 9 gangen diner voor 26 euro zeker aanrader...

Leuke gezellige snackbar waar je lekker kan snacken. Leuke eigenaar en gezellige personeel. Top.

10. Internationaal Dronten

Was net Halloween die avond, vonden wij geen prettige sfeer. Jong personeel en moesten erg lang wachten op ons eten. Eten werd geserveerd op een koud bord. 2 gerechten waren ook niet warm.
    Viel ons tegen.

11. Internationaal Dronten

De prijs kwaliteit verhouding is zoek. Het hoofdgerecht wordt kaal geserveerd, de uitjes op de ossenhaas biefstuk moeten zelfs apart worden betaald. Een stevige vismoot zoals op de kaart stond geschreven was slechts een hele karige portie. De salade en de frieten, alles moet apart worden betaald. Oke, als het dan maar perfect is. De dressing op de salade was alleen on top, zodra je de tweede helft van de salade at was die droog. De bediening was vriendelijk. Gelukkig waren de wijnen voortreffelijk! Alles met elkaar helaas toch teleurstellend.

Was altijd redelijk eten. Bezorging vanavond was niet te eten. Oud vlees. Het stonk. Te hard doorbakken. Heb alles moeten weggooien. 20 euro kostte deze troep. Klagen kan natuurlijk niet, want in Dronten is de klant geen koning. En we zitten hier nu hongerig boos te wezen. Waarom hebben we hier nog steeds geen bezorg chinees?
    Dan zouden we hier van af zijn.

Lita Heimensen

Zaterdagavond voortreffelijk gegeten. Fijne bediening. De tournedos was botermals en de zalmfilet was heerlijk van smaak. Ook het dessert was verfijnd.

14. Snackbar Dronten

Lekkere Ras pattaten

15. Snackbar Dronten

Fijn binnenkomen, neemt de moeite om je aan te spreken en even te kletsen. Goed eten voor een goede prijs. Fijn knapperige frietjes, niet van die slappe hap. Lekkere kruiden erop. Beste in Dronten. Sfeer kan beter, maar wordt blijkbaar aan gewerkt.

Top bedrijf!
    Lekker eten, veel keuze, schoon en verzorgd en heel gezellig!

Top team. Top kwaliteit

18. Internationaal Dronten

Heerlijk mals eten, zeer gezellige sfeer.

Lekker gegeten en een leuke bediening-medewerkster die aandacht geeft aan onze tafel en hulp biedt als we er niet uitkomen. Veel mooie gerechten, alleen de uistraling van de menukaarten vind ik niet passen bij het gezellige interieur van de zaak.

Bedankt voor de gastvrijheid en uiteraard tot ziens.

20. Internationaal Dronten

We hebben heerlijk gegeten en de bediening was erg vriendelijk.

Anne van Gameren

Zeer voorkomend personeel en heerlijk gegeten

22. Internationaal Dronten

Vorige week vrijdag voor het eerst daar gegeten.
    Was erg lekker, vriendelijke bediening en een goede prijs kwaliteit verhouding.
    Ga daar zeker nog een keer eten als ik in Dronten ben.

23. Internationaal Dronten

Rene steenge

Eerste keer dat wij bij de fonteyn zijn wezen eten en wat was het fijn. Bediening vriendelijk netjes. Eten was echt top. Zo'n lekker stukje ribeye! Ik had geen mes nodig. Wij zullen hier ook zeker terug komen.

Fred Tiebesl

Heerlijk gegeten, geweldig service en heel vriendelijk personeel, zeker voor herhaling vatbaar.

25. Internationaal Dronten

Herman Jongen

We hebben heerlijk gegeten. De kok krijgt onze complimenten. Ook de manier waarop we te woord werden gestaan en geadviseerd over onze keuze was perfect. Heel eerlijk en charmant. We doen dit zeker vaker!

26. Pannenkoekenhuis Dronten

Drinken was wel goed en ijs ook maar vind het wel duur 4.90 Voor een bekerijs en 2euro voor een midelbakjeijs en 4 euro voor een kan drinken.
    Weinig te doen voor kinderen echt saai.

27. Internationaal Dronten

Als je de chef zijn gang laat gaan dan krijg je dit: oa lekker mals wild, verschillende soorten vis en mini groenten :) alles even vers en lekker!

Het toetje was net zo, maar daar heb ik geen foto van omdat dat héél snel op was!

28. Internationaal Dronten

Max Smeenk

Ruime gevarieerde keuze, zeer goede kwaliteit van de bereiding, ook van het zeer gevarieerde garnituur. Gelet daarop meer dan schappelijke prijzen.

29. Internationaal Dronten

Echt ontzettend lekker gegeten! Lieve, vlotte meiden in de bediening en nette prijzen. Een absolute aanrader

S.G. Brouwer

Heerlijk gegeten met schitterend uitzicht.