Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Dronten verdeeld zijn.

1. Internationaal Dronten

Echt heerlijk gegeten, niet zo standaard maar zalig! En aardige bediening!! Was echt TOP zeker een aanrader wij komen zeker nog een keer.

2. Internationaal Dronten

Linda de Nier

Marianne Boschma

22 februari ons jaarlijkse vriendinnen etentje. Dit jaar bij De Rede in Dronten.
    Bij de reservering gevraagd om de tafel bij het raam. En ja hoor gelukt.
    Het was een prima avond met lekker eten en veel gezelligheid. Leuk personeel en gezellige drukte. Mooie gerechten en veel keus. Een heel relaxte sfeer.

4. Internationaal Dronten

Maandag 12 februari hebben we heerlijk geluncht En gedineerd.
    De bediening was ook goed gezellig en p rijs kwaliteit klopte ook. Als we weer eens in Dronten zijn komen we zeker aan.
    N dikke 8 voor alles.

Lekker gegeten! Gezellige sfeer.

6. Internationaal Dronten

Sfeervol restaurant. Bediening en service zijn prima.
    Heerlijk gegeten voor een prima prijs.
    Komen zeker nog terug.

7. Internationaal Dronten

We hebben heerlijk gegeten, Vriendelijke bediening.
    Top avond komen we zeker een keer terug.

8. Nederlands Dronten

Lekker, gezellig en precies wat we nodig hadden op deze kille winterdag! Gevarieerd menu, gezellige bediening en betaalbaar. Wij komen weer terug!

Jori Schrijver

Vreselijke ervaring!!! Gewoon ronduit schandalig! 5 uur wachttijd in totaal, missende gerechten die vervolgens koud nageleverd worden, geen contact te krijgen met Mr Sushi voor een oplossing! Ik kan het iedereen afraden hier te bestellen, bespaar jezelf die teleurstelling!

10. Nederlands Dronten

Toch de brasserie eens geprobeerd. Binnen hebben ze het geprobeerd gezellig te maken. Uitzicht op het industrieterrein word je depressief van, maar daar kunnen ze niks aan doen. Binnen gaat het wel.

Eten gat wel. Wel allemaal een beetje geforceerd en het ligt er nogal bovenop. Less is more durven ze niet aan. Ik bedoel dat het allemaal een beetje te erg is opgemaakt en dat is wat gekuntseld en enorm kitcherig. Ga uit van pure smaken, dan heb je dat niet nodig. Bijv patat met een kaassaus eroverheen o.i.d? En een dame blanche in een weckpot lijkt leuk, maar alsjeblieft, gebruik fatsoenlijk ijs en geen softijs van hun dnackbar ernaast… dat kan echt niet.

De smaak is hetook net niet. Thuis kook je zo ook.

Bediening ok, maar wat overdreven.

11. Pannenkoekenhuis Dronten

Komen hier al een aantal jaren en het is en blijft een super plek. De kids vermaken zich prima en daardoor wij ook. Het eten is prima en niets is teveel voor de kok, ze houden rekening met allergieën en denken met je mee. Personeel is altijd vriendelijk en zijn snel. Klein nadeel is dat in de winter er minder te doen is voor de kids. Het echt spelen is voornamelijk buiten. Maar verder is het voor ons een standaard uitje geworden.

12. Internationaal Dronten

De service was geweldig. Ik heb ze van te voren gemaild over het kerstmenu, vanwege het feit dat mijn vriend niet alles eet en er niks op stond wat mijn vriend lekker zou vinden hebben ze speciaal voor ons een menu gemaakt met varkensvlees. Ook het voorgerecht hebben ze aangepast en naar onze smaak gemaakt. De prijs was wat veel, naar mijn mening toe, gezien het feit dat je bij andere restaurants meer krijgt voor minder geld. Kwaliteit daar in tegen was super. Heerlijk mals vlees. De sfeer was erg gezellig, warm en uitnodigend. Eten en drinken was heerlijk. Zeker als je zin hebt om wat nieuws uit te proberen, zou ik dit aanraden. Niet als je een eter bent die veel op kan. Top restaurant.

De patat is op zich prima de snacks zijn niet lekker naar mijn mening. De prijs is nogal hoog zeker voor een huzarenslaatje
    Personeel is zeker aanwezig maar of dat zo leuk is? Waar is de eigenaar/bedrijfsleider. In swifterbant en biddinghuizen heb je veel meer voor veel minder

1,7
  14. Pannenkoekenhuis Dronten

A Verkerk

Op 16-09-2017 met 10 vrienden hier gegeten. Eigenlijk was het heel slecht. Veel bakken stonden leeg, oude kroepoek en waterige saus. De koks achter de wok en grilplaat waren vaak weg en letten soms totaal niet op het eten wat aan het voorkoken was in het water, wat resulteerde in over gekookt eten. Drinken was wel goed geregeld, er werd vaak gevraagd of we een nieuw drankje wouden.

Gewoon slecht dus.

16. Internationaal Dronten

Prettig verblijf met vrienden in Aan de Fonteyn.
    Lekker eten, met zorg opgediend.
    Het personeel was vriendelijk en belangstellend.
    We komen graag nog een keertje terug.

17. Internationaal Dronten

Goed restaurant eten prima en een zeer goede bediening Mijn kleindochter is glutenvrij en werd goed voorgelicht wat zij mocht hebben.
    Goede sfeer en de prijs en kwaliteit ook.

18. Nederlands Dronten

Personeel heeft geen personeelskleding aan. Er waren veel senioren wij zelf zijn relatief jong (20 en 23). Het duurde lang voordat personeel bij je was ondanks dat het erg rustig was. Het eten was erg lekker. Tafel was verhoogd omdat wij rolstoel bij ons hadden dat was echt heel fijn.

19. Chinees-Indisch Dronten

Nadat we boos bij restaurant de rede zijn weggelopen met een hele groep mensen. Besluiten we dan maar naar dit restaurant te gaan. Geen slecht idee. Wat werden we vriendelijk ontvangen door onze gastvrouw. We waren met een grote groep maar er werden allerlei tafels voor ons verschoven zodat we als groep bij elkaar konden zitten. We hebben genoten van lekker eten en vriendelijke dames. Het interieur mag iets gezelliger maar dat mag de pret niet drukken. Bedank voor een lekker etentje!

Wat een aanfluiting voor de horeca is deze zaak. We kregen een tafel aangewezen aan een soort van bar in het midden van zaak. Het was druk dus dat was geen probleem. Als wij de kaart willen bestuderen hebben wij letterlijk een zaklamp nodig om wat te zien. Zo donker was het. Ik zie zo niets lekkers te eten op de kaart maar dit bleek ook de kleine kaart te zien. Ik zie een andere kaart liggen dus pak deze. De jonge dame die ons hielp werd me toch kwaad. Ik moest de kaart terug leggen want zij moest hem uitleggen… Vervolgens wordt ons verteld dat als we ala carte willen eten onze hele tafel dit moet kiezen. Als ik een menu wou was dat niet mogelijk. En in moeilijk gedoe met apart betalen begon ze ook niet… Ondertussen was ons gehele gezelschap zo boos dat we zijn weggelopen. Geen goed woord over voor zulke praktijken.

21. Regionaal Dronten

Heerlijk gegeten, goede prijs en een enthousiaste kok die graag verteld over zijn gerechten! Top👍

22. Internationaal Dronten

Fam. Boks

Met een grote groep een verjaardag gevierd met een tapasbuffet. Het was geweldig: heerlijk gegeten, vriendelijk personeel dat uitleg gaf over de gerechtjes en dat geregeld kwam vragen of alles naar wens was, ruimte was door het personeel leuk versierd met ballonnen en er was aandacht voor de jarige. Kortom, een grote aanrader!!

23. Italiaans Dronten

Heerlijk gegeten, 9 gangen diner voor 26 euro zeker aanrader...

Leuke gezellige snackbar waar je lekker kan snacken. Leuke eigenaar en gezellige personeel. Top.

25. Internationaal Dronten

Was net Halloween die avond, vonden wij geen prettige sfeer. Jong personeel en moesten erg lang wachten op ons eten. Eten werd geserveerd op een koud bord. 2 gerechten waren ook niet warm.
    Viel ons tegen.

26. Internationaal Dronten

De prijs kwaliteit verhouding is zoek. Het hoofdgerecht wordt kaal geserveerd, de uitjes op de ossenhaas biefstuk moeten zelfs apart worden betaald. Een stevige vismoot zoals op de kaart stond geschreven was slechts een hele karige portie. De salade en de frieten, alles moet apart worden betaald. Oke, als het dan maar perfect is. De dressing op de salade was alleen on top, zodra je de tweede helft van de salade at was die droog. De bediening was vriendelijk. Gelukkig waren de wijnen voortreffelijk! Alles met elkaar helaas toch teleurstellend.

Was altijd redelijk eten. Bezorging vanavond was niet te eten. Oud vlees. Het stonk. Te hard doorbakken. Heb alles moeten weggooien. 20 euro kostte deze troep. Klagen kan natuurlijk niet, want in Dronten is de klant geen koning. En we zitten hier nu hongerig boos te wezen. Waarom hebben we hier nog steeds geen bezorg chinees?
    Dan zouden we hier van af zijn.

28. Nederlands Dronten

Lita Heimensen

Zaterdagavond voortreffelijk gegeten. Fijne bediening. De tournedos was botermals en de zalmfilet was heerlijk van smaak. Ook het dessert was verfijnd.

29. Snackbar Dronten

Lekkere Ras pattaten

30. Snackbar Dronten

Fijn binnenkomen, neemt de moeite om je aan te spreken en even te kletsen. Goed eten voor een goede prijs. Fijn knapperige frietjes, niet van die slappe hap. Lekkere kruiden erop. Beste in Dronten. Sfeer kan beter, maar wordt blijkbaar aan gewerkt.