Pizzeria Mama Mia in Dronten

Dè Pizzeria van Dronten voor Pizza, Pasta en Spareribs.

In de parkeergarage aan de Schouwstraat of aan "Het Tussendek", met een parkeerschijf.

Bezorgrestaurants in de buurt van Pizzeria Mama Mia

Pizzeria Mama Mia ligt sinds jaar en dag aan Het Ruim in Dronten. We hebben een gezellig, knus restaurant, een terras in de zon ( als hij schijnt ;-) ) en een bezorgservice met verwarmde bezorgkisten. We serveren onze eigen vers gemaakte pizza's met veel verse ingrediënten, heerlijke pasta's en malse spareribs.
Tevens hebben wij een webshop om uw gerechten online te bestellen kijk maar op www.dronten.pizza!

4. Betalen Visa pin

1246200535 42
1251961349 54
1326851933 78
1390220889 71
1419024959 70
1442068216 74
1511197986 71

1. Op advies van anderen 2x besteld bij Mama Mia, bezorging vrij vlot, tweede keer helaas wel een lauwe pizza (afgelopen zondag). Eerste keer pizza met oa champignons, niet zuinig met de ingrediënten, normaal heel positief maar door het halve bakje champignons dreef m'n pizza in de doos. Ditmaal pizza zonder champignons besteld, helaas viel het weer tegen. Lauw, taaie bodem en de combinatie van de vier kazen niet bijzonder lekker. De rucola die ik had bij besteld voor de frisheid, was oud en verlept. Kortom volgende keer bestel ik elders..

2. De pizza's worden in het zicht vers bereid. Der hangt een gezellig sfeertje in het restaurant. We werden snel gelopen toen we der aan kwamen.

3. Ik bestel graag bij mama Mia, de telefoon word daar altijd vrolijk opgenomen. De wachttijd bij mama Mia valt me vaak reuze mee. Soms duurt het wat langer maar word het netjes aangegeven door de medewerker aan de telefoon. Het maakt bij mama Mia ook nooit uit of ze met de fiets komen of met de brommer. De gerechten zijn altijd warm! Ga zo door mama mia!

4. Op 30 december '16 hier spontaan naar binnen gewandeld.
    We zijn lang geleden hier ook al eens geweest, was ook prima!
    Gezin met twee kinderen van 5 en 6.
    Het was niet druk, maar we waren ook ruim na de spits.
    We mochten een tafel uitzoeken en we keken gezellig uit op het 'haardvuur' aan de muur. Grappig detail.
    Drinken besteld en later het eten.
    Je kunt kiezen uit normale- en kleine porties, wel ideaal.
    Ik had zin in mijn favoriete gerecht: lasagna, maar ook mijn zinnen gezet op een pizza.
    Die zou ik delen met de jongste, want die wist niet wat hij wilde en het is geen grote eter.

Een kleinere portie lasagna besteld en een kinderpizza met fruit.
    Mijn partner een Calzone en onze oudste zoon een kinderpizza met salami.
    Best flinke pizza's nog voor een kinderformaat, zeker voor kleinere kinderen.
    Helaas moet ik er wel bij vermelden dat de champignonnetjes op mijn (wel goedbelegde) fruitpizza bij lange na niet gaar waren.
    Ik heb de pizza weer teruggebracht met deze melding en er werd excuses aangeboden. En nog een keer, en nog een keer.
    Ik merkte dat ze het echt vervelend vond en ze bood een koffie van het huis aan. Erg aardig.
    Ik zei ook al dat het misschien door de samenstelling op de pizza kwam, dat door al het fruit de champignons niet gaar worden.
    Mijn suggestie: eerst de champignons even voorbakken, want de tweede keer waren ze ook maar amper 'gaar', maar omdat hij wat langer in de oven heeft gelegen, was hij ook krokanter. Beter!
    De pizza was verder lekker hoor, krokante bodem (na een tijdje wordt ie uiteraard wat slapper van het liggen) en de lasagne was ook goed op smaak.
    De Calzone was goed en de pizza met salami ook.

De kinderen hadden een kinderijsje als dessert, erg leuk zo'n hondje met aardbeienijs erin!

Ik zat bommetje vol, dus alleen een cappuccino (nog bedankt hiervoor) van het huis genomen en mijn partner ook.
    De cappuccino was wat waterig, weinig smaak.
    Ik durfde er daar niet meer over te klagen na de champignons, hihi...
    Dit is geen kritiek, alleen vermeld ik dit ter verbetering voor het restaurant.

We hebben lekker gegeten en het personeel vond ik vriendelijk en behulpzaam.
    Voor een 'gewoon' etentje een heel prima restaurantje met een goede prijs/kwaliteitsverhouding.

5. Ben hier geweest op een normale vrijdagavond, altijd wel druk dus. Kan zien dat het restaurant goed loopt! Het was druk en zowat vol, ik had dus ook al niet gereserveerd. Toen ik dat aangaf, reageerde de meneer een beetje nukkig (kon hij voor mijn gevoel ook wel anders melden). Uiteindelijk hadden we toch een tafel en werden we geholpen door een vriendelijke jongenman. De pizza was lekker. De prijs kwaliteit was goed!

6. Gijs 242 punten

Koningsdag op het terras bij Mamma Mia. Wat een slechte organisatie, een normaal bezet terras en heel veel bediening die niet snapten dat er geld te verdienen viel vanmiddag.

Men liep elkaar gewoon ondersteboven, de briefjes waar de bestellingen op stonden werden schijnbaar continu door elkaar geschud want op het terras was het steeds een verrassing wie nou eerst wat geserveerd kreeg.

Een bepaalde tafel haalde de consumpties gewoon bij de buren en aan die tafel werd het helemaal leuk toen daar een dame van de bediening kwam vragen of alles naar wens was.

Nee Mamma Mia ga niet klagen dat het niet goed gaat want bij jullie was heel veel mis op Koningsdag.

8. Met regelmaat hebben we onze pizza's besteld bij dit restaurant. Een tijd terug waren deze minder goed belegd, maar tegenwoordig zijn ze rijkelijk belegd en ovenheerlijk gebakken.

Wat ons echter heeft verrast (en we bestellen regelmatig :-)), is het volgende: onlangs hadden we visite en bestelden we 6 pizza's, waarvan 3 dezelfde. Eén van ons wilde de originele en 2 anderen wilden hun pizza met wat aanpassingen. Dit viel allemaal te regelen. Nadat ik mijn bestelling op had gegeven, vroeg ik, of men op de doos wilde schrijven welke pizza het was (het ging om de 3 x dezelfde pizza met wat aanpassingen vandaar mijn vraag). Toen zei hij, dat hij dit door zou geven, maar geen garantie kon geven dat het goed zou komen. Het kwam dus ook niet goed. Jammer dat zo'n klein stukje service teveel is.

Hoewel we pizza's heel lekker vinden en we niet als klant, Koning hoeven te zijn, zijn we wel erg teleurgesteld en dat is jammer als het product eigenlijk gewoon goed is. Lekkere pizza, erg matige service en dat is toch jammer...... Opnieuw bestellen? We denken toch nog even na....... niet vanwege de pizza's, maar de service.....

9. Hier sinds enige tijd bijzonder vaak geweest en eerder een positieve reactie hier geplaatst.
    Toch blijkt de laatste tijd de opmaak van de pizza's zeer wisselend. Nog geen week geleden een bepaalde pizza in het restaurant gegeten, deze was zeer rijkelijk opgemaakt, en smaakte mede daarom zeer goed. Nu vanavond exact dezelfde pizza besteld, en de opmaak was nu zeer, zeer karig te noemen, derhalve was de smaakbeleving nu ook minimaal.
    Het zou het restaurant ten goede komen, dat deze situatie voorkomen wordt, anders houden wij het hier voor gezien.

10. Ik kom vaker bij Pizzeria mama mia. Erg lekkere gerechten en goede service. Laat ook regelmatig pizzas bezorgen. Deze komen lekker warm thuis aan. En het is handig dat je ook aan de deur kunt pinnen! Kortom een lekker en gezellig restaurant.

11. pizzaliefhebben

Woon ondertussen al 10 jaar in Dronten en vaste klant van deze tent! Gezellige sfeer en het eten is heerlijk! Prijs/kwaliteit is goed en service is gezellig! Als ik een vraag of opmerking ergens over heb word dit per direct opgelost!
    Aanrader voor iedereen! Alleen jammer dat de lucca van de kaart is! Maar gelukkig kan ik die nog wel bij jullie bestellen!

12. Hier pizza gegeten vond het zeer slecht. De bodem te dik en taai, de ham was waterig. Het was de pizza carbonara, is wel beter geweest hier.

13. Ondanks dat we al zeer lang in Dronten wonen hier onlangs pas voor de eerste keer gegeten. Voorgerecht stokbrood met tapenade was heerlijk en voldoende, 1 tafelgenote had een uiensoep en deze was ook zeer goed van smaak, en een ruime hoeveelheid.

De pizza`s waren zeer goed van smaak, en de rode huiswijn mag er zeer zeker ook wezen. Ook het dessert (ijs) was zeer goed. Kortom een leuk restaurantje, heerlijk eten en tevens ook een goede bediening.

14. Jim 

15. ikhouvanbloemen

Afgelopen week bij mama mia gegeten.

Helaas een zeer slechte ervaring gehad met dit restaurant. Het begon al bij de bediening. Andere tafels werden eerder geholpen en geserveerd als ons, terwijl wij er al eerder zaten dan andere klanten. Duurde erg lang voordat we ons eten zelf ook uiteindelijk geserveerd kregen.
    Toen wij dit vertelden aan het personeel was de vrolijkheid er niet bepaald van af te lezen. Aangezien het een open keuken heeft moeten ze wel oppassen waar ze zich uitten over klanten. Dit vonden we echt niet netjes.

We hadden een salade caprese besteld. Ik kon overduidelijk zien dat dit gewoon de eurosalade was van de plaatselijke Albert Heijn, niks speciaals aan, en ziet er niet uit. Zo makkelijk in elkaar geflanst prutje zonder enige smaak. Beetje droge sla, en paar tomaatjes. Personeel komt geregeld bij de Albert Heijn in hun werkkleding boodschappen doen (heb zelf bij de Albert Heijn gewerkt) dus niet alles word vers besteld?
    Pizza's hebben een taaie korst, je komt er nauwelijks doorheen met je mes.

Voor de mensen die het erg snel benauwd krijgen, raad ik niet dit restaurant aan. Het is heel klein en krap. Er word nooit een deur even open gedaan als het benauwder word. Open keuken, erg leuk? maar heeft zo zijn nadelen hierbij.

Al met al, niet bepaald positief. Het enige wat ik wel goed vond was de wijn, en de sfeer.
    Pasta met zeedieren en pesto is ook een aanrader.

Mama mia, doe hier wat mee !

16. Vond het eten heerlijk. Alleen het restaurant is klein en erg benauwd als het wat drukker word. Het word dan wat krap.
    Ik ben fan van de pasta met pesto ! Bediening is netjes. Verder is het een goed restaurant.

17. Zaterdagavond met familie bij deze pizzaria gegeten.
    Pizza's taai en hard, we kregen er moeilijk een steakmes doorheen.
    Was wel erg druk i.v.m. een theateroptreden van een dansgroep in de Meerpaal. Maar dit houdt niet in dat de pizza's op een laag pitje staan voor te verwarmen.
    Waterflesjes worden niet aan de tafel geopend dus hopen dat het inderdaad bronwater is.
    Mama Mia ga aan het werk voor een echte Italiaanse pizza!!!

18. Daniel

19. Wij wonen nu drie jaar in Dronten en komen vanaf het begin al bij deze pizeria. Alle gerechten inmiddels al een keer gehad maar de lasagna bolognese is werkelijk een aanrader. Ook de chianti wijn is prima! Prima bediening en een gezellige sfeer.

Ook geregeld iets laten bezorgen en ook dat is dik voor elkaar. Snel en warm.

20. Sinds kort weer woonachtig in de kern van Dronten en Pizza laten bezorgen. Heerlijk, zeer goede kwaliteit, wordt goed warm geleverd, kortom "mijn pizzaria"

21. Na een goede ervaring bij een ander restaurant in Lelystad, ook maar eens een poging gewaagd bij een ander Italiaans restaurant.

Lekkere pizza's en een wat mindere wijn. Met onze kinderen zullen we hier zeker ook eens naartoe gaan, die zullen het zeker waarderen.

Qua prijs overigens ook zeer interessant.

22. Bestel hier regelmatig en het eten is telkens verrukkelijk!

Pizza's zijn goed bedekt en komen warm aan! Ook de spare-ribs zijn heerlijk.

Ik heb er nog nooit gezeten maar dat ga ik binnenkort zeker eens doen.

23. Ik eet hier wel vaker, het zijn echt heerlijke pizza's. Je hoeft niet te lang te wachten en alles is goed betaalbaar. Al met al een heerlijke pizzeria waar je goed uit eten kan.

24. Op zondag 18 okt. kwamen we in dit restaurant terecht. Ruime keus, prima bediening en heerlijke pizza's gegeten tegen een heel redelijke prijs! Voor ons een restaurant om nog eens terug te komen.

25. Ik heb al meerdere keren bij Pizzeria Mama Mia gegeten. Het eten is heerlijk, meer dan voldoende en echt niet duur. De kwaliteit is goed en vers; dat proef je absoluut. Je kunt ook halve porties bestellen.

Ik vind het een knus en sfeervol restaurant. Veel mensen die ik ken zijn net zo enthousiast. Ik snap dus werkelijk niets van de genoemde klachten.

26. Heb hier 1x in het restaurant gegeten en dat was zeker niet slecht. Ziet er wel sjofeltjes uit en ik vraag me af of het verwarmd is 's winters.

27. Piet 138 punten

Weinig voor veel en een saaie sfeer.

28. Antoinette

er zit wel erg weinig op de pizza en t is niet eens vers, maar wel duur