Nieuwste foto's in Drongen

Er zijn geen foto's gevonden.

Laatste updates in Drongen

1. Mady lievens's profielfoto
    Mady lievens heeft een recensie geschreven voor In Den New Karpel

Mady lievens

Mooie locatie, heel lekker gegeten. Supervriendelijke bediening, prijs/kwaliteit top!
    Doe gewoon zo verder.

2. Heidelinde's profielfoto
    Heidelinde heeft een recensie geschreven voor In Den New Karpel

Heidelinde

Zeer vriendelijke en behulpzame gastheer. Lekkere en eerlijke keuken. Fantastisch wijntje!! Prachtige locatie aan de Leie!!

3. Rudy Roan's profielfoto
    Rudy Roan heeft een recensie geschreven voor In Den New Karpel

Rudy Roan

Vriendelijk onthaal, eenvoudige no nonsense food met veel smaak.
    Super terraske. Aan het water. Bereikbaar met de fiets, boot, auto en te voet :-)

4. de winter daniel's profielfoto
    de winter daniel heeft een recensie geschreven voor The Golflounge

Eten en sevice was uitstekend, met de goede wijn erbij. Ok.

5. Femke jansens's profielfoto
    Femke jansens heeft een recensie geschreven voor In Den New Karpel

Femke jansens

Lekkere verzorgde gerechtjes, leuke en vlotte service, supervriendelijke gastvrouw, wij komen zeker terug.

6. Dieter Ghesquière's profielfoto
    Bewaren in lijst Sluiten
  7. Annelies verbeke's profielfoto
    Annelies verbeke heeft een recensie geschreven voor In Den New Karpel

Annelies verbeke

Super lekker gegeten. Service tip top in orde, ondanks een volle zaal, zeer vriendelijk en gastvrij!
    Wij komen zeker terug!!

8. Remy Sproelants's profielfoto
    Remy Sproelants heeft gereageerd op een recensie van 't Heilig Huizeken

Beste Lieve,
    Inderdaad schandalig wat je vader François, je moeder Janot en de familie overkwam in dat Resto, zijn naam niet waardig. Heb net het schitterend boek 'Sterven kan ook mooi zijn!' van je moeder uitgelezen. Daarin wordt van dit spijtig voorval ook gewag gemaakt ... geen reclame voor dit restaurant!
    Ikzelf heb François goed gekend en weten te waarderen als chef en als warme oudstrijder van de koude oorlog in de BSD.
    Groetjes aan de famitié.
    RS

9. antonio's profielfoto
    antonio heeft een recensie geschreven voor In Den New Karpel

Zeer slecht. In een vroegere formule kwamen wij hier geregeld tijdens een fietstocht. De taverne ligt immers midden op een fietsroute. Het was er uitstekend voor wafels, pannenkoeken, taartjes en cakes. Het was er dikwijls heel druk maar gezellig. Het was soms wachten voor een plaatsje op het terras, zeker voor groepen. Je kon er in jeans of short aanschuiven zonder capsones. 's Middags en 's avonds kon je er lunchen of dineren aan een schappelijke prijs.

Groot was onze verwondering toen we er onlangs bij goed weer binnenvielen in short. De veranda en het terras waren beide voor nog geen 20% bezet. "Gereserveerd meneer?" "Wablief? Hier is nauwelijks iemand.." "Spijtig meneer, we hebben geen plaats". De uitbaters kwamen precies van een andere planeet. Noch onze groep, noch wijzelf, hier komen wij nooit meer! De zaak oogt als een café met terras en men doet of het 'De Karmeliet' is. Het is te hopen dat er vlug nieuwe uitbaters komen met een passend profiel. Je kan beter een beetje verder rijden.

10. Lieve Van Steenlandt's profielfoto
    Lieve Van Steenlandt heeft een recensie geschreven voor 't Heilig Huizeken

Lieve Van Steenlandt

Ik heb op vrijdag 9 mei de begrafenis bijgewoond van mijn papa, nauwelijks 69 jaar oud. Uw restaurant was hem goed bekend. Papa werd eind vorig jaar ernstig ziek en wist hij dat het einde snel en onherroepelijk naderde. Op 9 maart wou hij in een rolstoel, een (laatste?) keer samen iets nuttigen op uw terras. Er was een tafel vrij. Dat was echter buiten uw tussenkomst gerekend: de toegang werd hen geweigerd. Te veel gedoe met een rolstoel en te hinderlijk voor de bediening. Binnen waren we al evenmin welkom alhoewel meerdere tafels beschikbaar waren. Kunt u zich voorstellen hoe François zich heeft gevoeld? Hij was er het hart van in. Zelf heb ik geen woorden voor een dergelijke houding. Mama is u een overlijdensbericht komen brengen, met een brief waarin hun wedervaren van 9 maart in herinnering werd gebracht. Ze kreeg op de brief geen enkele reactie. We staan versteld. Wat mezelf betreft schrijf ik u deze brief als klant die in uw mailbestand zit. Of beter, als ex-klant, want u kunt me schrappen uit uw bestand. Ik ga in de toekomst wel naar restaurants die meer respect voor hun klanten vertonen.