Nieuwste foto's in Drongelen

Er zijn geen foto's gevonden.

Laatste updates in Drongelen

1. Margriet's profielfoto
    Margriet heeft een recensie geschreven voor De Foeks

Margriet

Wij hebben ons 20 jarig Huwelijk bij "De Foeks" gehouden, en zijn zeer tevreden.
    We waren met 24 personen en het ging allemaal perfect. Het eten was heerlijk en de kinderen die er ook bij waren hoefden niet al die tijd aan tafel te zitten, zij konden in een leuk kamertje, waar je gewoon het zicht op had, een spelletje doen of kleuren.
    Al met al een heel geslaagde avond!

2. Marjolein's profielfoto
    Marjolein heeft een recensie geschreven voor De Foeks

Zeer onvriendelijk personeel, slechte ervaring daar!!! Ik bestelde cola en friet, krijg vervolgens een flesje cola met een glas erbij. Vervolgens krijg ik te horen dat de friet (bij henzelf gekocht!!) niet op hun terras opgegeten mag worden. Daarop geef ik als antwoord dat ze dan mijn cola in een blikje moeten geven, dan ga ik wel elders heen met mijn eten... Maar nee... dat kon niet meer, want het flesje was al open (terwijl pas daarna aangegeven werd dat we niet op het terras mochten eten). De keuze was dus óf het glas meenemen óf toch op hun terras plaatsnemen. Aangezien ik geen dief ben, kozen we voor het laatste. Meteen kwam de boze eigenaar ons wegjagen, terwijl ik door hún in een spagaat werd geplaatst. Sowieso belachelijk dat je hun eigen eten (lekker was het ook niet...) niet op hun terras mag eten, maar je dan ook nog zo onbeschoft behandelen.... Nee, zo erg heb ik het nog nooit ergens meegemaakt!!

2,6
  3. vandermeer's profielfoto
    vandermeer heeft een recensie geschreven voor De Foeks

vandermeer

Het rustieke dorpje Drongelen is gelegen aan de Bergschse Maas waar u de echte rust nog kunt vinden. Fietsend of wandelend door het Land van Heusden en Altena geniet u van de wijde polders met mooie vergezichten.

Meest actieve leden in Drongelen

Er zijn nog geen actieve gebruikers.