Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Drimmelen verdeeld zijn.

corrie van son

met z.n allen heerlijk gegeten, het vlees heerlijk, gelukkig kleine portie steppegras genomen
    zo.n groot bord vol, erg overdreven en de sorbet met fruit na, heerlijk

Onze ervaring was opnieuw een hele goede ervaring! Wij waren al bekent met het fenomeen "steppegras " dus schrokken we niet van de porties. En hadden we een klein portie besteld. We waren met 4 pers. Voor onze gasten was "de zuiderklip"wel nieuw. Ook zij hebben genoten van het bestelden, er was echter 1 minpuntje: de spareribs.
    Waren aan de droge kant. Dat was jammer. De smaak was prima!
    Spreek ik voor mijzelf : Ik had een soepje vooraf (omdat ik wist dat het een bescheiden kopje zou zijn ) zodat ik ook nog van de rest kon genieten Klein portie kip-piri-piri met steppegras! Daarna nog een heerlijke dame-blanche!
    We hadden allen onze bordjes leeg! Dat zegt genoeg!

Dus wij komen ZEKER terug!

Luus bosgoed

Wij hebben met 3 mensen lekker ge eten. Alles was naar wens. Jammer dat het allemaal zo snel achter elkaar kwam. Dat vonden wij niet leuk. Wij hadden als wij wilden binnen 1 uur weer buiten gestaan. Dat vind ik niet uit eten gaan. Gr

Anoniem

Was een geweldige ervaring voor de 2 tieners.

5. Internationaal Drimmelen

Romy D

Op een zondag bij More-itz gaan borrelen en daarna nog een hoofdgerecht en dessert gegeten.
    Het is een mooie zaak met veel hout en siersteen, keurig verzorgd en met een schitterend uitzicht op de Biesbosch en de jachthaven van Drimmelen.
    Men schenkt een heerlijke Prosecco en ook de “bites” zijn erg smaakvol. We eten gerookte zalm, carpaccio, Pata Negra ham, Indiase Vindaloo, grote garnalen en nog een aantal hapjes. Allemaal even smaakvol en lekker.
    Omdat ik glutenvrij moet eten ben ik altijd op zoek naar restaurants die ook een goede aangeklede borrel voor mij kunnen verzorgen, dus niet alleen bitterballen, olijven en kaas hebben. Hulde dus voor More-itz!

Het personeel is jong en erg vriendelijk. Er draait een DJ lekker rustige “lounge”, soms zou het volume wat zachter mogen, maar de muziek is nooit te hard of overheersend.
    Helaas gaat ’t mis bij het hoofdgerecht en blijken de frites, ondanks toezeggingen, toch niet glutenvrij te zijn. Er wordt geen alternatief geboden en omdat de borden al op tafel staan, vraag ik dan maar om glutenvrij brood.
    Dat worden dan in de haast snel aan 1 zijde geroosterde smakeloze witte bammetjes. Ook daar is tegenwoordig veel meer variatie in te koop.
    Kom op chef’s van Nederland (en daarbuiten), zo moeilijk is het toch niet om een alternatief te verzinnen?! Aardappelen zijn glutenvrij, een pannetje olie is zo gepakt en frietjes zo gebakken. En gewoon aardappeltjes bakken, koken of puree maken is ook zo gebeurd.

Men maakt keurig excuses, dat wel, maar helaas is het voor mij nu een beetje een domper op de feestvreugde.
    Aangezien de prijzen vrij hoog zijn (met 3 personen zijn we ruim 300,00 Euro kwijt), vind ik dat dit niet mag voorkomen.
    Jammer, gemiste kans, maar ik kom zeker een keer terug. Kunnen jullie bewijzen dat dit een eenmalige vergissing was.

6. Nederlands Drimmelen

Sam

De meeste belabberde ervaring die ik ooit bij een restaurant heb meegemaakt. Na een dagje lekker varen op de Biesbosch nog iets willen eten bij het Voske. Er was geen plek meer waar twee tafeltjes (~60x60cm) bij elkaar stonden dus maar bij een enkele gaan zitten. Het duurde al even voordat er uberhaupt iemand kwam om de bestelling op te nemen. Wij geven de bestelling voor de drinken door met de vraag of hij er een tafeltje bij kan zetten voor het eten. En krijgen we daar het antwoord op: "Nee, die houdt ik liever vrij voor andere gasten!". Geen enkele moeite werd gedaan en heb geen idee hoe hij 5 personen wilde laten eten aan een tafeltje. Onze spullen gepakt en gezegd dat hij dan ook 5 personen aan ons zou missen maar werd niets om gegeven.

We hebben daarna elders heerlijk gegeten met uitstekende service en daar kunnen ze nog veel van leren hoe je met (potentiele) klanten omgaat.

leo van den broeck

Vriendelijke bediening, aangename sfeer, eten was lekker en verzorgd.

Wat een vreselijk naar en arrogant volk zeg. Niet behulpzaam ofzo we werden op onze vragen over de kaart zelfs uit gelachen. Duidelijk horeca moe deze mensen. Te triest gewoon ze hadden een aardig bekkie kunnen verdienen zondag maar nee mevrouw had r duidelijk geen zin in.

9. Nederlands Drimmelen

T, Voske

Prima locatie en lekker eten

Danielle

Heerlijk 'van de hoed' gegeten en een zo even heerlijke droge rosé gedronken. Remco heeft ons alles uit handen genomen, waardoor we van het begin tot het einde optimaal konden genieten. Zeer de moeite waard!

Ron van Haarlem

Op 2e kerstdag weer met hele familie (11 personen) het steengrill arrangement gegeten. Was voortreffelijk, goed vlees, veel sausjes en groenten. Lekkere frietjes en schijfjes aardappelen. Alles onbeperkt! Na de tweede steen konden wij niet verder Daarna lekker een ijs carrosel genomen en koffie. Hier rekenen ze geen idioot hoge prijzen voor goed eten met de Kerstdagen, vandaar prijs/kwaliteit een 10. De bediening was attent en zeker vriendelijk. Enig minpuntje was de karige kerstversiering. Bij het weggaan kreeg je op vertoon van je bon een tasje met een heerlijke fles wijn en een tegoedbon voor 20 % korting. Waar zie je dat nog. Klasse!

2de kerstdag steengrillen met 7 personen. Niets versierd in kerstsfeer. Sateetjes en gehaktballen mochten niet direct op de plaat anders kwam er teveel rook, restaurant heeft ook geen afzuiging. Karige half gevulde schaaltjes rauwkost en ook de 2 stukjes stokbrood met kruidenboter moesten we met 7 man delen. Tig keer kwamen ze om drinken vragen om zo extra winst te behalen. Andere rauwkost werd geserveerd op een koffieschoteltje!! Kortom je geld niet waard. Volgend jaar eet ik thuis met de kerst!

ad de Bruyn Made

Op donderdag 18 augustus 2016 met 3 personen gegeten; 2 personen mosselen. De mosselen waren lauw en de pan voelde bijna koud aan. Ik neem aan dat mosselen in een grote pan worden gekookt en warm gehouden en in kleine pannetjes worden overgeschept (hoezo vers!). Na hier iets over te hebben gezegd werd de pan opnieuw 'opgewarmd'! De mosselen waren nog steeds lauw. De extra beloofde friet kwam 20 minuten later. Zowel de ober als de cheffin (pinnige blonde dame) hadden geen boodschap aan onze klacht. De enige opmerking van de ober was dat er die avond wel meer verkeerd ging. We hebben de mosselen niet opgegeten, wel betaald. Ik ga hier nooit meer eten, wat een aanfluiting.

carla Welten

Het was prima het waren 7 kinderen die op een mytylschool zaten, dus alle een beperking, maar vonden het alle erg leuk en een ervaring rijker. Ook ik als begeleider heb een leuke avond gehad. Groetjes Carla

Jan Meeuwissen

Geweldig mosselen gegeten, is voor herhaling vatbaar. Complimenten voor de bediening.

Jean Mol

Leuk restaurantje met een mooi uitzicht over het water.
    Thaise curry met gamba's gegeten, goed van smaak met veel verse groentes. Had voor mij iets minder pittig gemogen. Mijn gezelschap bestelde een extra grote schnitzel welke ook goed smaakte.
    We komen graag weer eens terug.

harrie slotter

In een woord, geweldig restaurant. We hebben nog nooit zoiets gezien. Een heel restaurant vol met mensen die proberen die grote berg frietjes op te krijgen om een steppegrasdiploma te verdienen. Enkelen van ons hebben ook een poging gewaagd, ik heb het bij een normale portie gehouden.
    Het eten is goed voor de prijs die je betaalt, verwacht geen culinaire hoogstandjes. Alles is van goede kwaliteit en smaakt goed. Het personeel is netjes en doet zijn best, en het eten komt snel. Geen restaurant om lang te tafelen, maar als we weer een bootje gaan huren in de Biesbosch gaan we zeker weer terug.

Nog nooit zo slecht gegeten. Bij binnenkomst ruik je de frituurlucht al. Het eten zit geen smaak aan (biefstuk biesbosch: een grote natte bende, en verschil tussen vlees en champignons is niet te proeven). Steppegras zijn gewoon hele ieniemienie frietjes maar dan zonder enige smaak.
    Ook het personeel laat te wensen over. Niet vriendelijk en nauwelijks te verstaan.
    Wij gaan er in ieder geval nooit meer heen.

20. Nederlands Drimmelen

Vandaag bij 't Voske gegeten met acht personen, zonder reservering. Eerst moest er overlegd worden of er überhaupt buiten kon worden gegeten. Na overleg was dit mogelijk en kregen we de zeer beperkte, simpele menukaart. Scheef in de 'map'.

Na kwartier konden we onze bestelling doorgeven en kregen we na zeer lang wachten eindelijk onze gerechten. Voor acht man slechts 1 karig bakje rauwkost, aardappels en friet. Zelf had ik varkenshaas, waarbij de saus zeer zielig op mijn bord lag, verschrikkelijk waterig dankzij de theelepel soep (?!) groenten die erbij zaten....

Na weer lang wachten de nagerechten kaart gekregen. Gekozen voor een crème brulee, welke ook veel te dun was. Het ijs was ook gewoon uit een bak.

Voor mij eens, maar nooit meer.

W. Vissers

De gereserveerde tafel stond al ruim voor tijd gereed en dat was wel prettig gezien het wat mindere weer.
    We hadden het steengrill-arrangement en dat is erg goed bevallen. Er werd steeds gevraagd of het voldoende was en er werd ook genoeg aangevuld. We konden het niet allemaal op. Het feestelijke ijs met allerlei fruit en lekkernijen was een mooi slot. De bediening was vlot en de locatie boven was prima. We komen vast nog wel eens terug.

22. Nederlands Drimmelen

We waren wat aan de vroege kant, maar dit was geen probleem. Het eten werd vlot geserveerd, een klein hiaatje, er was te weinig soep uitgeserveerd maar dit was redelijk snel goed gemaakt. Alle andere gerechten kwamen vlot door, drankjes werden vaak opgenomen en snel gebracht. Ook de betaling, we waren met een groep van 24 mensen en betaalden in 9 sub groepjes, dat was geen probleem. Prima service!

Silvia Terstal

Vertaal van English naar Nederlands

Met alle collega's steppegras gegeten bij De Zuiderklip. Het was een leuke ervaring en alle lof voor de keuken en de bediening. Goed georganiseerd, niemand hoefde op zijn of haar eten te wachten. Komen zeker terug.

Groetjes Silvia.

mevr. sulsters

Bij zuiderklip steppegras gegeten. De gerechten waren lekker klaargemaakt en de bediening was best goed. Ik was blij dat ik het steppegras apart in een bakje gekozen had, ik houd er niet van als dat overal op ligt. Het steppegras word wel snel koud. Als het licht is in de zomer, kun je wel goed naar buiten kijken.

van Mekeren

Vorige week voor de eerste keer hier gegeten met de familie, boven mijn verwachting goed eten. Steppegras is natuurlijk gewoon heel dunne friet. De vlees- en visgerechten van zeer goede kwaliteit, lang geleden dat ik zo een biefstuk heb gekregen. Bediening was snel en netjes, zeker een aanrader.

jan van zon

Voor de eerste keer steppegras gegeten hier, het was heel lekker. We zijn wel eens in arendonk geweest maar hier is het net zo lekker. Spareribs en snitsels zijn heel goed. Bediening is ook vriendelijk.

27. Nederlands Drimmelen

Ter ere van ons 50-jarig huwelijk dineerden wij op 15/11/15 met 21 personen bij 't Voske. Het diner was in de vorm van een warm/koud-buffet met dessertbuffet. Alles was kwalitatief erg goed en ruim voldoende. De bediening was professioneel en vriendelijk. Kortom, wij kunnen dit aanbevelen aan iedereen, ook als je hoge eisen aan de kwaliteit stelt. Het uitzicht op de rivier is mooi.

Stef Pelders

Leuk en gezellig, heel lekker ook.

Omdat steppegras al een tijdje op ons verlanglijstje stond maar eens naar Drimmelen gereden. Het restaurant ligt aan de kade van de Biesbosch en is eigenlijk een soort veredelde strandtent. Nu had je dus het idee in een serre te zitten, maar als het mooi weer is en de boel is open zal het een stuk gezelliger aandoen.

Het meisje welke ons bediende kwam een beetje onervaren over maar was wel vriendelijk. Het voorafje (tomatensoep of groentesoep) was niet spannend, maar wel OK. Bij het hoofdgerecht kreeg ieder een enorme hoeveelheid steppegras. Moeilijk te eten, maar wel erg lekker. Mijn vrouw en ik hadden een ribeye & een Black Angus steak besteld. Hier werd niet gevraagd hoe we die bereid wilden hebben. Waarom werd al snel duidelijk: Deze kwamen allebei well done de keuken uit. Geen stukje rood/roze meer in te vinden. De Black Angus was gelukkig een goed stukje vlees, waardoor deze toch nog prima te eten was. De ribeye heb ik teruggestuurd naar de keuken... De eerste hap was en enorm stuk pees en was niet weg te kauwen. Uitgespuugd en terug op het bord. In overleg met de bediening maar gekozen voor een ander stuk vlees: De sparerib. Deze was dan weer prima in orde. Niet zo vet als je hem soms tegen komt en lekker van smaak. Het personeel heeft dit dus netje opgelost!

Kortom: Een leuke plek om te gaan eten. Het advies is wel om de biefstuk links te laten liggen, maar verder kan je er voor het geld prima eten.