Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Driel verdeeld zijn.

1. boudewijn

Bij een Chinees verwacht je toch op z'n minst ook de mogelijkheid om iets Chinees te kunnen bestellen. Hier dus niet. Teleurstellend. Ik geef hier mijn geld niet meer uit.

1,8
  2. Deze cafetaria lijkt gesloten. Niet open op vrijdagavond en een bord "te koop" aan de gevel.

3. Goed eten, vriendelijke bediening.

4. Anoniem

Gisteren online besteld. Het was er snel. Heerlijk gegeten. top!

5. Al meerdere keren een frietje gegeten. De aankleding van de tent laat wat te wensen over. Sinds kort hebben ze echter nieuwe tafels en stoelen. Dat doet al iets. De kwaliteit van de snacks is keurig in orde. Personeel is netjes maar zal (zoals wel meer Chinese uitbaters) geen praatje met je maken.

6. Louiz van der Beek

7. Jammer, jammer, jammer. Echt een toppertje. Drie keer hebben we hier gegeten, of liever gezegd ons een avond culinair in de watten laten leggen! Arthur Ross is nu chef-kok bij Riche in Doetinchem. Gaan we zeker een keer proberen!

8. Monique

9. Ingeborg Bos

De sfeer was zeer gemoedelijk en ik werd niet op mijn vingers gekeken terwijl ik stiekum die vingers gebruikte om het laatste restje van mijn vijf gangen niet te hoeven missen. Ik heb in geen jaren zo lekker gegeten!

10. B. van Tooren

Voor het eerst bij Ambacht in Driel gegeten. Helemaal top! Mooie wijnen in het arrangement. Leuke sfeer en deskundige bediening. WE komen hier weer snel terug.

11. Wij fietsten over de dijk en genotten van een prachtig rivierenlandschap. Toen zagen we een mooi pand, met daarin een restaurant dat aangesloten is bij de Jeunes Restauratuers d'Europe. Voor ons reden om een kijkje en de proef op de som te nemen. Nog geen ster, maar wij hebben er heerlijk gegeten.
    We hebben genoten van een uitstekende ambiance, heerlijke wijn, prachtig uitzicht. Onze dag kon niet meer stuk.

12. Mirjam& Bob

Restaurant gekozen vanwege plaatsing in Lekker 2007.De chef kok Arthur kwam ons persoonlijk welkom heten. Wij kozen voor het 4 gangen menu maar met amuses en tussendoortje werd het een 6 gangen menu. We hebben werkelijk heerlijk gegeten en hebben genoten van de zeer vriendelijke en attente bediening.Absoluut aan te bevelen.Wij komen zeker terug!

13. Perfect gegeten
    Smaken zijn puur, keuken is eigenzinnig en uitdagend. Bediening is top
    neem het 5 gangen menu!

14. Top restaurant.
    Rijp voor een michelin ster!!!!!