Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Driehuis nh verdeeld zijn.

Super gezellige sfeer in dit café, alsof je in een woonkamer zit.
    Ideaal om een daghap of een saté te eten. Geen poespas, gewoon lekker eten voor een goede prijs.

Heerlijk gegeten . Snelle en vriendelijke bediening. Eten van goede kwaliteit en aangename hoeveelheid eten op bord. Bedankt.

Spontaan besloten om op de vervloekte avond van 9 juli 2014 (we weten waarom) vooraf in de stemming te komen middels een spontaan etentje buiten de deur. Natuurlijk niet te ver, want we wilden weer op tijd thuis zijn voor oranje tegen (licht)blauw-wit.

Drie volwassenen en een peuter van 1.5 waren positief verrast door de relatief hoge kwaliteit van de gerechten in vergelijking tot de prijs en het soort etablissement. Valerius noemt zichzelf een grand cafe, maar ik zou 't eerder omschrijven als een knus/gezellig eetcafe met goede gerechten op paar puntjes na, waarvan 't goed is dat deze even gecheckt worden n.a.v. deze recensie.

Als voorgerechten o.a. gamba pill pill, tomatensoep en carpaccio. Alle drie zeer smakelijk.
    Als hoofdgerechten vangst van de week (scholfilet; goed met bijpassende groene groenten zoals broccoli, courgette & haricots verts), Thaise kip (gewoon recht toe recht aan lekker met bijpassende groente (paprika, courgette etc)) en kipsate. Laatstgenoemde was lekker, maar bijpassende garnering was wat ons betreft een klein beetje Jantje van Leiden vanwege de kant en klare aardappelsalade (smaak werd door mijn vrouw zelfs beetje 'vreemd' gevonden; over datum??), groente was OK, maar niet bijzonder.

Wel weer een pluspunt, een speciaal gerechtje voor onze peuter voorbereid (kip nuggets met ruime portie groente, lekker gezond). Weer eens wat anders dan standaard friet met kroket en dat voor 't kleine prijsje van 4.75 euro.
    Overall wilden we toch een 8 geven, maar mijn advies: denk volgende keer eens na over eventuele andere aankleding van de sate.

Bediening spontaan, vlot van de tongriem en vlot met bediening. Ik zit er wellicht naast, maar ik kreeg 't gevoel dat deze avond het meisje, dat ons bediende, de hele kar trok qua bediening, het 2de meisje heb ik nauwelijks gezien.

Decor knus en aanzien waard met een tragisch triumviraat aan bekende vrouwelijke actrices van weleer op de muur met uiteenlopende doodsoorzaken (Marilyn Monroe 'zelfmoord', Grace Kelly verkeersongeluk en Audrey Hepburn darmkanker).

Zeker de moeite waard om weer eens terug te komen, als we zin hebben in een hap buiten de deur dichtbij huis.

Laatste etentje was zeer geslaagd.
    Goed van smaak en verzorgd.
    En belangrijk niet te opdringerig voor wat de drankjes betrof.

Kwaliteit van het vlees is hier prima, komt van een prima slager. Alleen weet de kok er een zooitje van te maken. Verbrande stokken sate wordt hier verkocht onder het mom "vlees van de BBQ mag best een beetje zwart zijn". Prutsers.. Zelfs 2e keer verbrand vlees aan de stokken. Niet doen dus..

Diverse keren heerlijk gegeten. Het is een fantastisch authentieke kroeg die er tegen een scherpe prijs een hapje bij doet. Prijs - kwaliteit is echt prima! Gezellg, vriendelijk en even terug in de tijd: 3 steekwoorden die bij Middeloo passen!

Het eten is eigenlijk altijd goed bij Valerius. De ambiance is prima. Complimenten voor de schilder van het pand! Reserveren is noodzakelijk, want de tent loopt goed!
    De bediening is oke, wanneer het erg druk is duurt het wat langer, logischerwijs. Ga zo door, jullie doen het goed.
    Soms de kaart wat oppimpen misschien.

Lekker gegeten in dit cafe, gezellig.
    Prijs kwaliteit is ok.

Heerlijk verse mosselen en sliptong gegeten. Even voor de duidelijkheid, dit is een cafe en geen restaurant.

Voor mijn idee kwam de makro voorbij alles gefrituurd. Sla was niet aangemaakt.
    Snap nu dat dit voor deze prijs kan. Prima hap voor een kroeg, maar niet voor een restaurant.

Stefan, Ingrid en Jack

Het beste ijs van kennemerland.

Petra

Zaterdag gegeten met 3 personen. Rogvleugel van mijn schoonmoeder was goed en de kalfsbiefstuk van mijn partner was ook goed. In tegenstelling tot mijn eten, Visvaria, dat was droog en geen aanrader. Personeel waren volgens mij amateurs. Zaak zag er goed uit.

edwin de velde

Gewoon slecht gegeten, geen smaak, geen goede bediening.

Zondag heerlijk gegeten bij Valerius. We hadden de vangst van de dag (zeebaars) en varkenshaas. De gerechten waren heerlijk. We hoefden ook niet lang te wachten op onze bestellingen. Ook de voorgerechten en het nagerecht was erg lekker. Wij komen zeker nog een keer terug.

Laatst gegeten op aanraden van een kennis, het eten vond ik goed maar de manier waarop ik geholpen werd wat minder. Een vrouw die gewoon snauwerig overkwam, alles leek te veel moeite. Dus de eerste en de laatste keer!

Vis van mijn vrouw was koud en zat geen smaak aan!

Eten laten staan en de klacht doorgegeven aan de bediening.

Zou worden doorgegeven aan de keuken.

Nooit meer wat over gehoord. Geen excuses of gebaar!

Later hier nog een mail over gestuurd.

Totaal geen reactie op gekomen!

Nou dan weet ik genoeg.

Ik zal hier beslist niet meer komen.

Super leuke zaak waar je heerlijk kunt eten, maar waar je ook heerlijk buiten op het teras kunt zitten!

Als je wilt eten altijd even bellen!

De zaak is heel populair en vaak zitten ze vol!

Magritha

huib rutten

Uitstekend! Als je weer eens verlangt naar echt Hollands....de sfeer en de bediening zijn bijzonder prettig. Lekkere bieren op de wisseltap, gezonde prijzen, geen harde muziek zodat je rustig bij kunt praten. Eten hier is prima, dus Middeloo krijgt een dikke 9!

Ik kom hier erg graag eten, vriendelijk personeel, lekker eten voor een leuk bedrag. Aanrader.

Beperkte kaart, maar ik kom hier regelmatig en kan voor een redelijke prijs heerlijk eten

lekker en goedkoop gegeten